Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Zeldan ongelmat

Vastaus: Zelda ongelmat

mikkoz sanoi:
Joo oon pelannu jotain 66 tuntita ja on vain
10 ötökkää
14 sydäntä
29 kummitusta
Toisin yhden lauantain tais zelda olla päällä kun koitin nukkua krapulaa samalla pois. Oon varmaan paska pelaaja.

No mites siellä pimeillä puolella pääsee sen mustan vesipuotouksen läpi. Se suden selässä ratsastava tyyppi sano että lataa miekkaa tai jotain. hyppy iskulla se lataa miekan ja kun iskee maahan niin näkee vähän aikaa läpi. Tähän on varmaan joku helppo ratkasu jjota en tajuu kokeilla.


Kannattaa ongelmat määritellä hyvin tarkkaan, itse en ainakaan ymmärrä mistä kohdasta on kyse. Eli vähän, että missä kohtaa peliä, mitä olet juuri tehnyt/mitä pitäisi tehdä.
 
Vastaus: Zelda ongelmat

Straawberry sanoi:
Kannattaa ongelmat määritellä hyvin tarkkaan, itse en ainakaan ymmärrä mistä kohdasta on kyse. Eli vähän, että missä kohtaa peliä, mitä olet juuri tehnyt/mitä pitäisi tehdä.

Ööö oiskohan seittemäs tai kaheksas temppeli. Eli sain sen peilin juuri kasaan ja menin sinne piemeälle puolelle. Oon saanu ne 2 hohtavaa palloa haettua. Niistä tuli miekkaan semmonen joku valo systeemi. Nyt pitäis mennä sen mustan systeemin läpi mikä muistuttaa vesiputousta.
 
Vastaus: Zelda ongelmat

mikkoz sanoi:
Ööö oiskohan seittemäs tai kaheksas temppeli. Eli sain sen peilin juuri kasaan ja menin sinne piemeälle puolelle. Oon saanu ne 2 hohtavaa palloa haettua. Niistä tuli miekkaan semmonen joku valo systeemi. Nyt pitäis mennä sen mustan systeemin läpi mikä muistuttaa vesiputousta.
Jos meinaat sitä heti kun saa ne kristallit paikoilleen niin teepä seuraava:
Nunchukilla teet sen kierrehyökkäyksen --> hyppäät kanjonin yli.
 
Vastaus: Zelda ongelmat

Linkitys sanoi:
Olin itse tässä niin hemmetin pitkään jumissa ettei mitään rajaa. Ymmärsin kyllä, että ne pitää saada pyörimään ja näin kyllä vivunkin, mutta kun en yltäny siihen. Arvaa löinkö päätä seinään kun tajusin, että

Vipuun (joka on siinä isossa keskihuoneessa) yltää, kun menee sammutetun kattotuulettimen päälle, ottaa sieltä löytyvästä ritiläkatosta kiinni koukulla ja laskee itsensä alas tähän isoon huoneeseen ja toisella koukulla nappaa kiinni katosta roikkuvaan pallovipuun.
Ai se oli niin mahtava fiilis. Ittekki olin siinä jumis. Sitte ku ihan vahinkossa keksin sen ku roikuin sieltä ylhäältä.

Mutta edelleen kysyisin, että mistä saan sen taika mittari jutun???
 
Vastaus: Zelda ongelmat

FindRb sanoi:
Ai se oli niin mahtava fiilis. Ittekki olin siinä jumis. Sitte ku ihan vahinkossa keksin sen ku roikuin sieltä ylhäältä.

Mutta edelleen kysyisin, että mistä saan sen taika mittari jutun???

Tuota, oletko ihan varma että semmoinen pelissä on, en ole itse törmännyt, eikä missään ole mitään mainintoja asiasta. Tsekkaa vaikka www.gamefaqs.com jos siellä tietäsivät.
 
Vastaus: Zelda ongelmat

Jaha eli ilmeisesti on vielä yksi temppeli vetämättä multa, joten saan yhden sydämen sitten varmaan lisää vielä 18:aan sen vetämällä. En ole vielä

Palauttanut Twilight mirroria omalle paikalleen.

Täten uupuisi 8 sydänpalasta ... ja jos tuossa temppelissä on se sama 2 mitkä löytyvät jokaisesta muusta temppelistä, niin 6 pitäisi vielä löytää "luonnosta".
 
Vastaus: Zelda ongelmat

Linkitys sanoi:
Jaha eli ilmeisesti on vielä yksi temppeli vetämättä multa, joten saan yhden sydämen sitten varmaan lisää vielä 18:aan sen vetämällä. En ole vielä

Palauttanut Twilight mirroria omalle paikalleen.

Täten uupuisi 8 sydänpalasta ... ja jos tuossa temppelissä on se sama 2 mitkä löytyvät jokaisesta muusta temppelistä, niin 6 pitäisi vielä löytää "luonnosta".

Itellä oli sama ensin, nyt on kaikki palat. Palasien paikasta saa lisätietoa kaupungin ennustajalta rahaa vastaan., helpotti urakkaa kummasti. Sitten olisi vielä 10 poen metsästys huomiselle :p
 
Vastaus: Zelda ongelmat

Straawberry sanoi:
Tuota, oletko ihan varma että semmoinen pelissä on, en ole itse törmännyt, eikä missään ole mitään mainintoja asiasta. Tsekkaa vaikka www.gamefaqs.com jos siellä tietäsivät.
---joo ei mitään--- eihän se vissiin sittenkään oo edes koko pelis, dääm mua on kusetettu... tai se oli, mutta Nintendo päätti ottaa sen pois tästä ''lopullisesta'' versiosta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Zelda ongelmat

Mulla on ongelma juonen kanssa...

Minkä ihmeen takia tää Midna tuhoaa sen mirrorin lopussa? Ok se pystyy tekee sen, koska on 'oikea valtias' siellä Twili maailmassa, mutta eihän siihen ole mitään vitun syytä? Kai se nyt olisi ollut järkevämpi jättää sinne oleskelemaan jos vaikka tarvitsis sitä vielä joskus?

Eipä tuo juoni muutenkaan ole mikään kovin mahtava ollut, mutta tuossa 'käänteessä' ei ollut yhtään mitään järkeä.

Niin, ja peli tuli nyt sitten vedettyä läpi 48 Poen kera. En jaksanut etsiä enempää. Myöskin se legendaarinen kala jäi saamatta - aika pitkälti muut tuli vedettyä.
 
Vastaus: Zelda ongelmat

Mäksä sanoi:
en pääse edes sitä ekaa kylää pidemmälle, oon kyl käsi :D

jahtasin niit vuohii tai mitä lie onkaa, sit estin sen yhden vuohen tulemisen sinne alas, tiputin ampiaispesän, kaapisin siihen sitä hunajaa tms. sit oon sen lapsen auttanu apinalta ja kalastanu kissalle kalan, ostanu ritsan ja harjotellu sillä...sit en tajuu enää yhtään et mitä pitäis tehdä

ääh, en tajunnu sitä miekkaa sieltä ottaa :) ongelma ratkaistu jo

Ku saisikin kalaa, yhden sain heti kun kokeilin mutta päästin vahingossa vapaaksi. Sittemmin pari kertaa ottanu kiinni mutten ole saanut ylös... huooh, no tässä se koko 60h peliaikaa sitten meneekin yrittäessä.

Olispa yhtä helppo kalastus kun wii playssä.

edit:
kannattaa aina käydä avautumassa, nyt tajusin miten se kalastus toimii... kala syö kokoajan ;)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Zelda ongelmat

Mulla on ton lähdeveden viemisen kanssa goronille ongelmia. Otan sen sieltä pulloon. Warppaan linnan eteen. Juoksen sutena linnan pihan läpi. Warppaan ennen goronia ja juoksen, mutten koskaan ehdi ennenkuin vesi jäähtyy.
 
Vastaus: Zelda ongelmat

Pepe90 sanoi:
Mulla on ton lähdeveden viemisen kanssa goronille ongelmia. Otan sen sieltä pulloon. Warppaan linnan eteen. Juoksen sutena linnan pihan läpi. Warppaan ennen goronia ja juoksen, mutten koskaan ehdi ennenkuin vesi jäähtyy.

Pitää puhua Kakarikossa kaupan ulkopuolella olevalle Elderille. Siltä saa erillisenä minipelinä sitä lähdevettä kuskattavaksi.
 
Vastaus: Zelda ongelmat

Miten saa parhaiten listittyä aika alussa olevat varjomököt, joista viimeinen aina herättää kaksi aiemmin kuopattua?

Tarttee vinkkejä taisteluun, ohjaimet heiluu kädessä ku nakkikioskilla! Oon ihan käsi.
 
Vastaus: Zelda ongelmat

ministeri sanoi:
Miten saa parhaiten listittyä aika alussa olevat varjomököt, joista viimeinen aina herättää kaksi aiemmin kuopattua?

Tarttee vinkkejä taisteluun, ohjaimet heiluu kädessä ku nakkikioskilla! Oon ihan käsi.
Sudella pitää B:tä pohjassa, sitten ku kaikki kolme ovat sen ympyrän sisäpuolella niin päästät irti B:stä. Jos et saa kaikkia kolmea samaan aikaa lähettyville, niin tapa ensin yksi, jonka jäälkeen tapa kaksi viimeistä kerralla.
 
Vastaus: Zelda ongelmat

Pepe90 sanoi:
Mulla on ton lähdeveden viemisen kanssa goronille ongelmia. Otan sen sieltä pulloon. Warppaan linnan eteen. Juoksen sutena linnan pihan läpi. Warppaan ennen goronia ja juoksen, mutten koskaan ehdi ennenkuin vesi jäähtyy.
Ei sitä tehtävää noin kuulukkaan tehdä.

Aluksi kun siellä Kakarikossa sen Malon Martin edessä on se yks Goroni, niin sun pitää viedä siltä yks tynnyrillinen sitä hotspringwateria sinne Castle Townin lähelle ja heittää se tynnyri yhden Goronin päälle. Sitte se Goroni perustaa jonku ''kaupan'' sinne Castle Towniin ja ostat siltä sitä hotspringwateria ja viet sille Goronille.
 
Vastaus: Zelda ongelmat

michael76 sanoi:
niin.. osaisiko joku neuvoa miten saan Magic armorin?:confused:
Sun pitää tehdä sinne Malon arttiin niitä lahjoituksia niin paljo, että ne perustaa sen kaupan Castle Townissa (yhteensä 3000 rupeeta pitää lahjoittaa). Sitte meet sinne Castle Towniin ja ostat sen sieltä kaupasta vajaalla 598 rupeella. Se kauppa on siellä keskusaukiolla tai mikälie.
Jos et tee niitä lahjoituksia sinne malon Mart paikkaan niin se puku maksaa 1000 rupeeta (tai jotain sitä luokkaa).
 
Vastaus: Zelda ongelmat

Mitenkä noi Chu Jelly-piiloluolat oikeen toimii? Noita kun on salaisia luolia pitkin Hyrulea joihin yleensä pääsee kun pommilla räjäyttää kiven suuaukon edestä / kaivaa sudella kuopasta sisään jne. ja yleensä on sitten pieni luola jossa lauma mörköjä, jotka tappamalla tulee luolan päähän esiin aarearkku jossa on rahaa / sydämenosa. Muutamia tuollaisia tullut vastaan joissa katosta sitten tipahtaa Chu Jellyjä ja ikinä en ole noista luolista aarearkkua saannut esiin vaikka miten olen ne yrittänyt tappaa. Kokeillu lyhdylläkin sytyttää niitä tuleen ja sitä että ottanu sitä limaa purkkiin talteen (ja jopa kulauttanu sen samantien kurkusta alas), mutta ei näytä mikään onnaavan. Kaikki ruohot / ruukut / kivet jne tullu kanssa noista pilkottua / rikottua, josko niistä löytyisi piilosta jotain, eikä niissä ole ollut mitään soihtujakaan joita sytyttämällä arkku tulisi esiin. Varmaan joku 3-4 luolaa tullut tollasia vastaan jo ja aina pitänyt lähteä pettyneenä ulos, normaaleja mörköjä sisältävistä luolista taas tulee aina arkku esiin lopulta, niin uskoisi että noistakin.

Onkos joku siis keksinyt mitä noille hyytelöille pitää tehdä? Vai onko noi jotain turhia luolia vaan joista ainoa hyöty on että voi ottaa niitä Jellyjä purkkiin talteen?
 
Vastaus: Zelda ongelmat

Olen jumissa ensimmäisessä temppelissä, siinähän on alusta 3 eri etenemissuuntaa, suoraa eteenpäin se silta katkeaa eli ei pääse.

Vasemmalta sain vapautettua apinan sen tolpan nokasta törmäämällä siihen mutten ole saanut portteja auki jossa on 4 potkuritolppaa edessä. Samaten eteenpäin mentäessä tältä puolelta sillan jälkeen tulee eteen silta joka on poikkiteloin josta ei pääse.

Alusta oikealle päin sain myös vapautettua apinan joka on sen ison kukan takana lukittuna, mutten ole päässyt niistä kääntyvistä silloista eteenpäin kun ne menee eri tahtia. Samaten ison lohkareen takana olevaan paikkaan en ole päässyt.


Mihin suuntaan siis pitäisi tästä edetä ja mitä tehdä? :confused:

edit:
näemmä se hyppää pommi kädessä niin räjähtää tuolta oikeelta tuo yksi murikka...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom