Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Uudet
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Jäsenet
Sivustolla nyt
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Jäsen:
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Foorumi
Uudet
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Uusimmat toiminnot
Yleiskatsaus
Featured content
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat toiminnot
Jonza85
reacted to
Mossy's post
in the thread
Crimson Desert
with
Like
.
Tähän on tullut niin nopealla tahdilla isoja ja huikeita päivityksiä, että ihan mielellään tässä odottelee. Nuokin kuulostavat iso osa...
10.04.2026
P33RO
aloitti viestiketjun
Ei tästä kulttiklassikoksi ole, vaikka kultteja käsitteleekin
osiossa
KonsoliFIN
.
Kultti siellä, kultti täällä. Kultteja näkyy olevan joka säällä. Kauniin pikseligrafiikan taakse kätkeytyy kiehtova kauhuseikkailu, joka...
10.04.2026
T
TommiR
reacted to
Hulikopteri's post
in the thread
Resident Evil Requiem
with
Like
.
Koska todellisuudessa sinun pitää suurimman osan aikaa pitää se botti hengissä, ja vuorovaikutukset jäävät aika yksipuoliseksi. Niitä on...
10.04.2026
HideoMiyamoto
vastasi viestiketjuun
Tulevat pelit/huhut/uutiset (PlayStation, Xbox, Nintendo)
.
Mielenkiintoinen projekti suomalaiselta tyypiltä. Peli alkaa suomesta ja kun pääset määränpäähän aktivoituu permadeath mode joka poistaa...
10.04.2026
Mossy
vastasi viestiketjuun
Crimson Desert
.
Tähän on tullut niin nopealla tahdilla isoja ja huikeita päivityksiä, että ihan mielellään tässä odottelee. Nuokin kuulostavat iso osa...
10.04.2026
Mossy
reacted to
koomikko's post
in the thread
Cyberpunk 2077
with
Like
.
Mun kaksisenttinen: minä taasen pelaan pelini pääsäntöisesti vain pääjuonta seuraten ja sen verran hahmoa kehittäen mikä pääjuonen...
10.04.2026
N
Nelson23
reacted to
DestiZ's post
in the thread
with
Like
.
YARR!, all the mighty pirates, ens viikolla mennään ja isosti, kun PC:llä alkaa Early Access, itselleni heittämällä yksi odotetuimpia...
10.04.2026
Jonza85
reacted to
Powerslider's post
in the thread
Crimson Desert
with
Like
.
Meinasin jo ostaa mutta pakko varmaan odotella kesäkuulle koska sieltä on tulossa isoja päivityksiä jotka lisäävät peliin muun muassa 3...
10.04.2026
Kirai
reacted to
Powerslider's post
in the thread
Crimson Desert
with
Like
.
Meinasin jo ostaa mutta pakko varmaan odotella kesäkuulle koska sieltä on tulossa isoja päivityksiä jotka lisäävät peliin muun muassa 3...
10.04.2026
Ulukai
reacted to
JTahti's post
in the thread
Omia kuvakaappauksia & videoita peleistä
with
Like
.
Steins;Gate Elite (Switch 1/2)
10.04.2026
S
shamaniac
reacted to
koomikko's post
in the thread
Cyberpunk 2077
with
Like
.
Mun kaksisenttinen: minä taasen pelaan pelini pääsäntöisesti vain pääjuonta seuraten ja sen verran hahmoa kehittäen mikä pääjuonen...
10.04.2026
Ippenator
reacted to
Powerslider's post
in the thread
Crimson Desert
with
Like
.
10.04.2026
D
DestiZ
vastasi viestiketjuun
.
YARR!, all the mighty pirates, ens viikolla mennään ja isosti, kun PC:llä alkaa Early Access, itselleni heittämällä yksi odotetuimpia...
10.04.2026
koomikko
vastasi viestiketjuun
Cyberpunk 2077
.
10.04.2026
Ippenator
reacted to
Poro24's post
in the thread
Cyberpunk 2077
with
Like
.
Itselläkin oli "ongelma" tuohon Phantom Liberty -lisäosaan asti päästyäni, että alkoi tulemaan ihan perusvihollisiltakin turpaan niin...
10.04.2026
Foorumi
Uudet
Bottom