Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tuolta ohjeet miten saa ilmaista lisäkilkettä peliin
Free Dr. Pepper codes for all - Xbox360Achievements.org
Siis tämähän ON aikamme Star Wars. Ei siitä pääse mihinkään.![]()
Mitenkäs kun olen kaverin kanssa pelannut pelin läpi ja meillä kummallakin on kuollut se Salarialainen tohtori lopussa. Mitähän olen tehnyt väärin?
Oliko Mordin lojaali? Tuo myös riippuu siitä, että ketkä valitstit tekemään eri hommia lopussa.
Minulla Jack ei ollut lojaali ja hän kuoli monta kertaa, mutta vihdoin onnistuin pelastamaan kaikki eri kombinaatioiden jälkeen. Taisi myös se vaikuttaa, että ketkä otat omaan ryhmään taistelemaan.
Taisi olla ensimmäinen kerta kuin luin muita kuin lyttääviä mielipiteitä TitusPullo:lta. Taitaa olla EA:n palkkalistoilla![]()
Lisää vaan entisestään Mass Effectin statusta kun näin harvinainen tapahtuma osuu sen kohdalle.
Tarinallisestihan jatko-osa etenee vain murto-osan siitä mitä ensimmäisessä tapahtui. Mutta itse näen tämän köykäisyyden toisella tavalla: ME2 on enemmänkin tarina ryhmästäsi ja sen suurista persoonista kuin eeppinen maratooni aikaa vastaan. Jakto-osa antaa myös niin paljon faneille takaisin että tuon eeppisyydenkin mittaisin enemmänkin säväreissä kuin räjähdyksissä. Koska itse kiinnyin suunnattomasti kanssamatkustajiini oli matka sitäkin arvokkaampi. Koska sellaista todella painostavaa uhkaa ei ollut kuin oikeastaan loppu metreillä oli galaksiin ja sen asukkaisiin tutustuminen sitäkin palkitsevampaa.Tarkoitus ei ole mollata kakkosta, se vaan ei ainakaan omalla eeppisyysmittarilla pääse aivan samoihin lukemiin kuin ykkönen. Ei tämäkään huono ollut
Ehkä se johtuu siitäkin, että juoni tuntui jotenkin köykäsemmältä. Ykkösessä käytiin vaikka missä jäljittämässä Sarenia, ja selvittelemässä mysteeriä. Tässä on melkein alusta asti selvät sävelet mitä tulee tapahtumaan ja sitten vaan kerätään tiimi ja resurssit kuntoon, jotta voidaan lähteä kähinöimään.[/SPOILER]
Noh, en minä nyt Pulloa ihan puhtailla papereilla tästä heitosta päästäisi lävitseMutta onhan nyt viimeisen puolen vuoden sisään tullut yllättävän monta hyvää peliä. Uncharted 2, Modern Warfare 2, Demon's Souls ja Mass Effect ovat helposti sen verran kovia tapauksia että voi antaa huonon pelivuoden 09 anteeksi.
Tuohon ihan ohjeistuksena sanottakkoon että melkein kaikki sivutehtävät kannattaa kuitata ensimmäisen osan kohdalta. Nimittäin oikeastaan kaikki tehtävät mitä itse ensimmäisessä väänsin(en ehtiynyt kuitata kuitenkaan kaikkia); näihin on viitattu tavalla tai toisella tässä jatko-osassa. Tarkkana kannattaa olla erityisesti radiolähetysten, sähköpostien ja satunnaisten henkilöiden keskusteluja kannattaa salakuunnella, koskaan ei tiedä mitä siellä puhutaanVarsinkin kun pääsisi näkemään miten paljon ne ensimmäisessä pelissä tehdyt päätökset vaikuttavat jatko-osaan.
Kovimmat huhut liikkuvat alkuvuoden 2011 ympärillä mutta oma heitto menee sinne 2011-12 vaihteseen.Mahtava peli, ei muuta voi sanoa. Koskahan se kolmonen julkaistaan?![]()
Vai onko tässä nyt kyse sitten siitä, että saadaan mahdollisimman paljon myyntejä turvattua, ja lähetetään sitten niille pelinsä tilanneille se kappale muutaman viikon tai kuukauden päästä, kun varastontäydennys on stabiilia. Oli miten oli, vituttaa kyllä Verkkokaupan toiminta ja urakalla.
...joutuvat edelleen kiemurtelemaan nahoissaan.
Oliko Mordin lojaali? Tuo myös riippuu siitä, että ketkä valitstit tekemään eri hommia lopussa.
Minulla Jack ei ollut lojaali ja hän kuoli monta kertaa, mutta vihdoin onnistuin pelastamaan kaikki eri kombinaatioiden jälkeen. Taisi myös se vaikuttaa, että ketkä otat omaan ryhmään taistelemaan.
Nyt on seikkailu saatettu loppuun veteranilla ja 30 tuntia ja rapiat meni. En tiedä jaksaako uutta peliä heti aloittaa, kun tuli aika perusteellisesti kaikki tehtävät tehtyä ja paikat tutkittua. Mahtava peli, ei muuta voi sanoa. Tykkään pirusti siitä että samalla Shepardilla voi pelata kaikki kolme Mass Effectia läpi. Tulisipa jo kolmas osa että yltiöhyvis Shepardini pääsisi taas toimiin.
Olen oikeastaan jokaisen tämän tyyppisen good/evil-pelin läpäissyt aina yltiöhyviksellä, jostain syystä en vaan saa itseäni pakotettua pahikseksi. Mutta ME2 onkin ensimmäinen poikkeus tässä kaavassa; väännän peliä neutraalina. Jatko-osassa panokset kovenee joten sen myötä myös ote kiristyy. Ajattelen asiaa yleinsä niin miten sen itse tekisin; jos koen henkilön oikeasti hyvän tahtoiseksi on hän paragonin arvoinen, pahansuovat saavat automaattisesti nyrkistä. Peliä on itseasiassa huomattavasti mielenkiintoisempi pelata mustavalkoisena yksivärisen sijasta, tilanteita joutuu oikeasti punnitsemaan sen yhden suunnan sijasta.Mistä tulikin mieleen, mites porukka peliä pelaa? Paragonina, Renegadena vai molempien sekoituksena?
Olen oikeastaan jokaisen tämän tyyppisen good/evil-pelin läpäissyt aina yltiöhyviksellä, jostain syystä en vaan saa itseäni pakotettua pahikseksi. Mutta ME2 onkin ensimmäinen poikkeus tässä kaavassa; väännän peliä neutraalina. Jatko-osassa panokset kovenee joten sen myötä myös ote kiristyy. Ajattelen asiaa yleinsä niin miten sen itse tekisin; jos koen henkilön oikeasti hyvän tahtoiseksi on hän paragonin arvoinen, pahansuovat saavat automaattisesti nyrkistä. Peliä on itseasiassa huomattavasti mielenkiintoisempi pelata mustavalkoisena yksivärisen sijasta, tilanteita joutuu oikeasti punnitsemaan sen yhden suunnan sijasta.
Välikevennys: Siisti tuo telkkarissa pyörivä Mass Effect 2-mainos, Shepard on kyllä käheä noissa missä se puhuu ikään kuin suoraan kameralle.
Kysytäänpä vaihdossa, mikäs onkaan lempi luokkasi? << Pelkästään tämän kohdan lainaus olisi riittänyt oikein hyvin. T: Ylläpito >> Ensimmäisen väänsi vain sotilasta ja vanguardia vaihdellen, rikoin kakkosessa tätäkin kaavaa ja toinen pelikerta lähti Adeptilla liikenteseen. Hands down, tuossa on varmasti pelin hauskin luokka! Alku on aika haastava mutta kykyjen kasvaessa pidot paranee!! Throw:n lämpöhakuinen päivitys yhdistettynä Slamiin on aina repeilyä aiheuttava kombinaatio. Jos ei muuta niin tämän luokan kanssa tulee ainakin naurettua huomattavasti enemmä kuin tylsähkön sotilaan housuissa; fysiikan lakien rikkominen on massiivisen tehokasta!
Sir Isaac Newton Is The Deadliest Son Of A Bitch In Space!