Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tästä tulikin muuten mieleen Kahokun kohtalo; sitähän ei missään vaiheessa selvitetty, ainakaan minulla.
On kyllä sinänsä oikein mielenkiintoinen asetelma, että ainakin tällä hetkellä ainoa toimeen tarttuva järjestö on Cerberus. Tämä oikeutti ainakin minulle sen laskuun työskentelemisen mukisematta, vaikka lapselliset tiiminjäsenet kuten Kaidan tämän tuomitsivatkin.
Kuka muuten kuuli, että C-Secin Cpt. Bailey on Battlestar Galactican Colonel Tigh? Aivan mieletöntä scifistelyä Biowarelta ja nosti kyllä minut pystyyn tuoliltani kun kuulin. Lisäksi lopputeksteistä selvisi että Tricia Helfer on EDI.
<3 Bioware kyllä osaa pistää scifiyleisön märäksi.
Todellakin, sietää sarjan uudelleen katselun paikka jos ei neitiä tunnistanut ensi istumaltaKyllähän Trician äänen tunnisti suht helposti heti alussa.
Missäs noita kamujen armoreita pääsee tuunaamaan lojaalisuustehtävien jälkeen
Itse en kyllä tunnistanut, ennen kuin nyt kun asiasta tiesin. Kumma juttu. Tietty se pieni äänen tietokoneistaminen häiritsee ja kai mä sitten vain keskityin niin kovasti siihen mitä se EDI sanoo ja sivuutin äänen geneerisenä AI-äänenä.Kyllähän Trician äänen tunnisti suht helposti heti alussa.
Musta on ihan hyvä kyllä, ettei Nolan North tehnyt visiittiä tässä, ainakin itselle on muodostunut hepusta tusinaäänen käsitys.Yksi Quarian-Admiraleista oli ainakin Loghainin ääninäyttelijä. En pistä vastaan, oikein karismaattinen ääni.
Aah! 24-visiitistä taitaa olla sen verta aikaa, ettei muista mutta varmaan sieltäkin jäänyt johonkin muistin pohjukoihin mieleen. Mutta selkis mistä tämä uusin yhteys oli. Nelosella pyörivässä Flashforwardissa nainen piipahti ja äärimmäisen tunnistettavan äänensä ansiosta jäi heti päähän.EDIT: Stammy, tarkoitat varmaan Shohreh Aghdashloota.
Dragon Agessa hän ei ainakaan pyörähdä mutta voisin olettaa että tunistit hänet tv-sarja 24:n kautta. Kyseisellä rouvallahan on maailman seksikkäin ääni/aksentti.
Joohanh, sarkasmi-mittaristasi alkaa selvästi paristot loppuaTämä ei välttämättä ole huono asia. Mulle ainakin Massa on paljon enemmän kuin videopeli.p
Jaa-a. Mahtaakohan mennä kuuppa sekaisin, jos aloittaa joka aamun kahvin kera ja lukee samalla galaksin tuoreimmat uutiset?Tosin ainoa kysymysmerkki on, milloin noiden tuottaminen lakkaa. Toivottavasti ei ennen ME3:a.
Mitäs muuten olette mieltä Cerberus Daily Newsista? Mielestäni todella mielenkiintoista kamaa ja hieno palvelu faneille. Juuri täydellinen online-komponentti yksinpeliropeen, eli maailman syventäminen jatkuvilla päivityksillä. Eilenhän julkistettiin uusi älyllinen rotu, joka oltiin löydetty galaksista.
Olenko muuten ainoa, joka olisi toivonut parempaa musiikkia lopputeksteihin? Kyllä toikin toimi, mutta jotain Massa 1:n tyyliin olisi ollut niin paljon mainiompaa.
Ite ottaisin tuon biisin vaikka jokaiseen Massaan, on se niin täyosuma. Tunnelmallisempaa biisiä ei scifieepoksen perään saa enää rytättyä.Et ole ainoa. M4 pt II sopi niin uskomattoman täydellisesti ME1:n loppuun, että mieluiten olisin kuullut sen tämänkin lopussa.
Eikös se pitäisi olla ohjain kädessä, eikä "tatti"Kun Uranusta probeilee oikeasta kohtaa, niin mun ohjain tärisee niin, että hyvä kun pysyy tatti kädessä.
Äläs ny, mulla on salainen käsitekniikka probeiluun. Todella tyydyttävä minipeli, kun löytää sen oikean tatsin.Eikös se pitäisi olla ohjain kädessä, eikä "tatti"![]()