Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2010 Online Lohko 1

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Player9
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 1

Joo voishan sitä jos jaksaa..Eikö tota kuitenki voi yksi sillee netis tai kaverin kaa vetää ettei tarvi koko porukkaa olla mukana?

Joo voishan sitä jos jaksaa..Eikö tota kuitenki voi yksi sillee netis tai kaverin kaa vetää ettei tarvi koko porukkaa olla mukana?

Hotlap sopii minulle, mainio idea.

Kyllä ne nopeimmat ajat tulee yksin radalla ajaessa, eli saat olla melkoinen kendojanari, jos nopeimman ajan kahdentoista muun kuskin seassa ajat :D

Eikö tota kuitenki voi yksi sillee netis tai kaverin kaa vetää ettei tarvi koko porukkaa olla mukana?

Joo mut tästä aiheesta ois kyl oma ketju paikallaan, itse en ainakaan jaksa yksin ajella yhtään joten en ole kyl osallistumassa

Hotlappia voi ajaa kavereiden kanssa netissä tai yksin kunhan kone on yhdistetty nettiin jolloin parhaat kierrosajat päivittyvät leaderboardille ja sen jälkeen se ilmoitetaan sitä varten perustettuun ketjuun. Kisa ei vaadi oikeastaan muuta kuin että ennen gp-kisaa käydään ilmoittamassa kyseiseltä radalta oma paras leaderboardilta löytyvä aika hotlap-ketjuun. Tähän ei ole pakko osallistua jos ei halua.

Tietääkö joku miten leaderboard erottelee puhtaat kierrokset ja nurmikon kautta oikaistut kierrokset toisistaan? Jos ainoastaan nopein kierros näytetään LB:llä riippumatta siitä onko se puhdas vai ei, niin hotlap-kisaa ei ole järkeä järjestää koska silloin parhaiten oikova voittaa.

Hotlappia voi ajaa kavereiden kanssa netissä tai yksin kunhan kone on yhdistetty nettiin jolloin parhaat kierrosajat päivittyvät leaderboardille ja sen jälkeen se ilmoitetaan sitä varten perustettuun ketjuun. Kisa ei vaadi oikeastaan muuta kuin että ennen gp-kisaa käydään ilmoittamassa kyseiseltä radalta oma paras leaderboardilta löytyvä aika hotlap-ketjuun. Tähän ei ole pakko osallistua jos ei halua.

Tietääkö joku miten leaderboard erottelee puhtaat kierrokset ja nurmikon kautta oikaistut kierrokset toisistaan? Jos ainoastaan nopein kierros näytetään LB:llä riippumatta siitä onko se puhdas vai ei, niin hotlap-kisaa ei ole järkeä järjestää koska silloin parhaiten oikova voittaa.
Suosittelen tekemään tommoset hot lap-kisat semmoseen pelimuotoon, missä ei voi myöskään saada imuapua.

Juhohfin; sanoi:

Eikö se jotenki nii mee et jos ajaa nurmikon kautta tai oikaasee niin se ajanotto loppuu jolloin ei tuu aikaa.

Suosittelen tekemään tommoset hot lap-kisat semmoseen pelimuotoon, missä ei voi myöskään saada imuapua.

Asetukset katotaan kuntoon kunhan saadaan peli käteen ja nähdään itse miten kaikki toimii.

Tovottavasti tässä olisi samallainen ominaisuus kuin xbox:in forza 3:ssa jossa aina kun oikaisee, ajaa edellä menevän imussa tai joku ajaa takana tarpeeksi lähellä (estetään nopealla autolla hitaamman tuuppaaminen) niin ajan viereen lisätään kolmio ja leaderboardilla täysin puhtaat kierrokset (ei kolmiota) näytetään ensin vaikka olisi kuinka hidas kierros kyseessä. Myös oma huonoin puhdas kierros on aina parempi kuin nopein kolmiollinen kierros ja jos on yksikin puhdas aika niin se näytetään LB:llä.

no eihän tohon tarvi ku time trialin ja ghosti päälle, niin ei imuja tule, rangaistukset päälle niin tulee vain puhtaat kierrokset, ei tässä sen kummempaa.

Mut tämä kun ei tähän sarjaan liity mitenkään, niin tehkää erillinen ketju tälle

Vastaus: F1 2010 Online (Pääsarja Eau Rouge)

kröhömpröhömpruumpräämkrääks

mun mielestä niin, että torstain harjoituksissa olisi ajolinjat päällä, kun taas itse kilpailuissa ei... Että harjoituksissa porukka näkee miten ajaa ja kisassa toivonmukaan muistaa ne ;)

Vastaus: F1 2010 Online (Pääsarja Eau Rouge)

mun mielestä niin, että torstain harjoituksissa olisi ajolinjat päällä, kun taas itse kilpailuissa ei... Että harjoituksissa porukka näkee miten ajaa ja kisassa toivonmukaan muistaa ne ;)

Tuossakin on perää mutta abs olisi silti kiva pitää päällä jos haluaa.

Nyt ku oon pelannu ni oon sitä mieltä et pädikuskit sais pitää ABS:n mut rattimiehet ei, ja noin on paree et torstaina ajolinja kisas ei

Saapas nähdä et mitä tosta nettipelist tulee, jos noita törmäys rangaistuksia ei saa pois? on nimittäin aivan järettömiä päätöksiä.

Itte pelasin juuri tietokoneella F1 2010 pädillä ja siinä kyllä aika herkästi lähti luisumaan ja ympäri. Ihan hieno peli tietokoneellakin vaikka käsiä ei näkynyt:D

Saapas nähdä et mitä tosta nettipelist tulee, jos noita törmäys rangaistuksia ei saa pois? on nimittäin aivan järettömiä päätöksiä.

no eipä suomi porukassa mestaruussarjoissa kauheasti pitäis kolareita tulla muutenkaan, kyl ne on aina semmosia tilanteita kyl sit mitkä pitäs mennä tutkintaan.

Sen vert katoin tos et AI:t saa mukaan onlineen, ja noist rangaistuksista oli realistic, off ja sit joku välimuoto jota en ehtinyt kattomaan mitä meinaa..

Kerta privapuolta ei saada tänne hikiseen konsolifiniin, niin päätettiin Player9:n kanssa tehdä formuloille oma foorumi, jossa voidaan jatkossa jutustella/äänestää kaikki mitä halutaan...
Enää Playeri9:n pitäs mut vaa pistää Site Adminiksi, että saan Testifoorumin pois ja pääsen tekemään kaikille Online-sarjaan osallistuville viihdyttävää foorumia :)

Tässä mietin että pitäisikö kierrosmäärää nostaa? Tuo 20 saattaa tuntua yllättävän lyhyeltä.

Tässä mietin että pitäisikö kierrosmäärää nostaa? Tuo 20 saattaa tuntua yllättävän lyhyeltä.

Se riippuu vähän millasiksi kisat menee, ei sitä kukaan pidempää jaksa ajaa jos erot on 10sek joka auton välissä, jos on tiukkaa vääntöä ni sit ois kiva ajaa pidempään kunnes toinen (minä) tekee virheen :D

Eikun on tuo 20 sittenkin ihan hyvä. ABS pois rateilta joo mutta tuon ajolinjan haluaisin säilyttää. Ilman sitä ei tule mistään mitään itsellä.

Mielestäni se olisi hyvä että ajolinja olisi vain harjoituksissa. Nopeasti sen nyt oppii ulkoa.

Ylös Bottom