Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Black Ops

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TeRm0z
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Tää peli on oikeesti rikki. Tänään tullu 2 tai 3 peliä vedettyä kokonaan dia-esityksenä, vaikka oli suomi hosti, josta nopeasti voi päätellä että vika ei ollut yhteyksissä vaan PELISSÄ. Sit crisiksessä maasto on välillä sateenkaaren väreissä, jotain koodia vilkkuu näytöllä ja jotain varmaan unohtukin jo kirjoittaessa. Ainii ja en ole pystynyt koko pelin aikana katsomaan omia pelejä ja Hitboxit on jopa 2x huonommat kuin edellisessä flopissa, puhumattakaan 10v. vanhemmissa peleissä. Nikko autot menee maasta läpi, samoin ruumiit. Näkymättömiä seiniä jokapuolella. Perse perkki on yhtäkuin juggernaut x4. Kiitos tästä pelistä treyarc, valitettavasti se jää viimeiseksi codi pettymykseksi koska seuraavaa en tule ikinä ostamaan.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Itsekin tullu huomioitua nuo koodin näkymiset ruudulla, mutta tällähetkellä peli toimii lähes kokonaan ilman pätkimisiä ja lagaamisia mulla, joskus saattaa vihuja näkyä seinien läpi mutta nyt parina päivänä ei ole muita ongelmia ollut vaikka tullut aika runsaasti taas paukuteltua.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Nuo Open/Moderate/Strict ovat Black Opsin omia tapoja ilmoittaa NAT-tyypistä. En nyt tähän hätään löytänyt virallista selitystä, mitä mikäkin noista käytännössä tarkoittaa. Ihan hihasta arvaamalla päättelen kuitenkin asian olevan jotakuinkin näin:...

Parahin TT-2k, Kokeilin käsin PS3:sen IP:lle antaa purkissa portteja niiltä väleiltä mitä laitoit - tulos = moderate ja valitusvirsi sama. Kokeilin FAQin DMZ-ohjetta, eli pdf:n mukaista. Restarttasin eka purkin, PS3 asetukset eivät testiä hyväksyneet "DNS-virhe 80710102".

IP 192.168.0.20 pleikalle
192.168.0.1 ohjeiden mukaisesti default routeriksi sekä 1. ja 2. DNS-servuksi.
Purkissa DMZ hostiksi 192.168.0.20
Buuttaus
=Whats wrong? Muita ideoita?

Ipconfig näyttää: DNS-palvelimet 212.149.120.42 ja 213.140.164.26 = onko tämä oikein jos kuitenkin PS-asetuksiin erit? Purkki Webstar EPR2325R3

!!EDIT: Koska jäin odottamaan vastausta niin kokeilin vaan helppoja asetuksia, aikaisemmin tänään niilläkin tullut NAT2 mutta nyt iski NAT3 kehiin - JA ARVAAS MITÄ :) nyt NAT3 on BO:n mukaan "NAT:Open" = Elikä WTF? Eipä mee mihinkään matsiin sisään 10min yritin, mikä varmasti arvattiinkin.

!!EDIT2 EN eilen enää lisännyt tänne mutta kun ton DMZ hostin osoitteen otti pois niin pysyi NAT2 jälleen pleikassa, mutta ei mennyt matseihin ja yllätykseksi BO väitti Open jälleen. Nyt ei ole siis static IP käytössä kuten oli vielä edellispäivänä. Oletan jos annan purkissa kiinteän IP:n pleikalle niin voi jälleen onnistua matseihin pääsy, mutta sitten ollaan alkuperäisessä tilanteessa :(

Olin menossa pelaamaan multiplayeriin normaalisti ja kun painoin "Playstation Network" kohtaa lävähti ruutuun "Your stats has been reseted"...Mitäköhän h*elvettiä 5 prestige oli alkamassa eikä alusta huvittaisi aloittaa. Onko kellään tietoa mistä on kyse? Konetta buuttailtu, mutta kaikki tapot ja statsit näyttävän olevan mennyttä :mad:

Hyi hemmetti, kerrothan toki miten asia etenee. Melkonen tappoyritys lafkalta saada ihmiselle yllätyssydäri, oikeusjuttua vaan kehiin!:eek:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Uutta ongelmaa pukkaa.

Olin menossa pelaamaan multiplayeriin normaalisti ja kun painoin "Playstation Network" kohtaa lävähti ruutuun "Your stats has been reseted"...Mitäköhän h*elvettiä 5 prestige oli alkamassa eikä alusta huvittaisi aloittaa. Onko kellään tietoa mistä on kyse? Konetta buuttailtu, mutta kaikki tapot ja statsit näyttävän olevan mennyttä :mad:

Voi myös olla mahdollista että joku on raportoinu sut huijaamisesta, vaikka et olisikaan. Nuoremmat ihmiset joilla on asennevamma saattaa raportoida ihmisiä vaan senkin takia että kuolevat ihan normaaliin osumaan.

Mutta aika harmittavaa tollainen on ja kun ottaa huomioon mitä kaikkea PS3 versiossa on tapahtunu niin en ihmettelisi yhtään jos pelissä olisi hieman vikaa.

E: Nojoo, joku ehti ensiks :p
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

iTz_Smuli sanoi:
Ihan näin ohimennen ajattelin sanoa, että ei se pelin ongelmista valittaminen ja sitä seuraava kiisteleminen niistä täällä auta asiaa, vaan kannattaisi ihan Treyarchin foorumeille tms. niistä kirjoitella. Kyllä itsekkin niistä valitan mutta se ilmenee lähinnä puhuessani mikkiin pelin tuoksinnassa.

EDIT: nyt kun tarkemmin luin niin äskeisten viestien argumentit oli sitä luokkaa että voisit jättää osan kokonaan suoltamatta ihan muistakin syistä

Ymmärrän että tiedät ehkä pelistä ja pelisarjasta enemmän kuin jotkut täällä, mutta tajuaisit nyt edes että iTz-etuliite ei ainakaan lisää uskottavuutta. :o
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Voi myös olla mahdollista että joku on raportoinu sut huijaamisesta, vaikka et olisikaan. Nuoremmat ihmiset joilla on asennevamma saattaa raportoida ihmisiä vaan senkin takia että kuolevat ihan normaaliin osumaan.

Mutta aika harmittavaa tollainen on ja kun ottaa huomioon mitä kaikkea PS3 versiossa on tapahtunu niin en ihmettelisi yhtään jos pelissä olisi hieman vikaa.

E: Nojoo, joku ehti ensiks :p

Joo voi toiki olla mahdollista. Mitenköhän asiaa kannattaisi lähtä selvittämään? Activisionin tekniseen tukeen laitoin viestiä, mutta vastaukseksi tuli vain että modeemisi asetukset kusee :rolleyes:

Huomasin myös että "File share" ja "recent games" videot on kuitenki jäänny ja niissä näkyy tuo oikea rankki..

Edit: Joo nyt tuli tämmönen vastaus..

If there is any sort of internet or power interruption as the game is saving and syncing your stats and rank with the servers, then this can cause a rollback/reset of your rank.

If you are having trouble connecting online, this may be due to the necessary ports for this game being blocked.

1. Disable any firewall or security features on your router
2. This game uses ports; 81, 3074, 3075, 3478(UDP) and ports 80, 443, 5223, 3074(TCP).
3. Place your console in the DMZ of your router

If you find this helps with your connection, you may need to assign a static IP address to your console within your home network.

For any assistance regarding; ports, DMZ, or assigning a static IP address, please contact your ISP and/or router manufacturer as we do not offer router support.

If you go to http://www.yougetsignal.com/tools/open-ports/, do the necessary ports display as; open, closed, or timed out?

If the necessary ports are displaying as closed/timed out, you can go to http://portforward.com and follow their [free] router specific, step by step guide for forwarding ports.

Voisko joku hieman opastaa miten toi käytännös tehää ja mistä noit muutellaa?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Joo voi toiki olla mahdollista. Mitenköhän asiaa kannattaisi lähtä selvittämään? Activisionin tekniseen tukeen laitoin viestiä, mutta vastaukseksi tuli vain että modeemisi asetukset kusee :rolleyes:

Huomasin myös että "File share" ja "recent games" videot on kuitenki jäänny ja niissä näkyy tuo oikea rankki..

Hm, aika jännää jos modeemin yhteydestä on kiinni se että mikä rankki sulla on. Aika kehnoa koodausta ainakin minusta jos näin on. Uskoisin kuitenkin että teikäläisellä on toiminut toi MW2 hyvin.

Ihan näin ohimennen ajattelin sanoa, että ei se pelin ongelmista valittaminen ja sitä seuraava kiisteleminen niistä täällä auta asiaa, vaan kannattaisi niitä ihan Treyarchin foorumeille tms. niistä kirjoitella. Kyllä itsekkin niistä valitan mutta se ilmenee lähinnä puhuessani mikkiin pelin tuoksinnassa.

Jotkut tulevat tänne ihan sen takia että saisivat hieman päästää niitä paineita ulos ja haukkuvat peliä hieman. Sitten pelistä kovasti pitävät harmistuvat/kyllästyvät siitä että joku tulee dissaamaan peliä joka heillä on toiminut ihan hyvin ja puolustavat peliä. Ja sitten alkaa se kädenvääntö...

Se ongelmista valittaminen saattaa auttaa sitä henkilöä joka tulee tänne sanomaan mikä omasta mielestä on pelissä vikana, hän saa käsiteltyä sen ongelman aiheuttaman turhautumisen niin. Kuten sanoin jo, ihmiset ovat erillaisia ja käsittelevät ongelmansa eri tavalla. :)
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

@ Lilywhite

Pelissä käytävä sota on hieman erilaista kuin oikea sota ja tässä vihollinen kohdataan kasvotusten jatkuvasti, eikä missään historiallisissa vallihaudoissa. Tuo sodankäyntikin on saattanut hitusen kehittyä sitten talvisodan.
Jokatapauksessa pointtini oli, että puukotus on erittäin hyvällä tasolla nyt, kun sitä on huononnettu.

Vallihaudoista on siirrytty valloittamaan rakennuksia? Nojoo, onhan se muuttunut tietty, mutta lähitaistelutilanteita syntyy silti. Itse en koe puukkoa tällä hetkellä reiluksi, vaan se on enempi nopan heittoa. Sinua se ei haittaa, minua haittaa, peace? Joitakin random factorit eivät haittaa, joitakin haittaavat.

Jos sinut sodassa ammutaan millä tahansa aseella, niin silloin et enää synny yhtään mihinkään. Tuollaiset yksi elämä per pelilevy, eivät vain hirveästi myisi. Tuo nykyinen on mielestäni toimiva systeemi.
(Niin eli mielestäsi tuo perkki on entistä pugisempi tilanteen ollessa tiukka. Hohhoijaa..)

Aika kaukaa haettua. Ja millon sanoin, että tuo perkki on bugisempi, kun tilanne on tiukka? Huoh. Sanoin, että tiukoissa tilanteissa tohon kuoleminen on entistä vittumaisempaa ja sen kokee vielä epäreilummaksi. Eihän tossa vielä mitään, jos pelaa SaDia ja 1v1 -tilanne eikä hosti lagaa pahasti. Sillon se tappaminen onkin vielä "helppoa". Sitten kun heitetään mukaan lagi tulee hommasta vaikeampaa. Sitten vielä enemmän kuin yksi vihu tulee vastaan, tulee hommasta tukala.

Tämä on malli esimerkki nykyajan pelaajista. Mikään ei riitä, siellä on jo Barebones, Hardcore, Wager ja Prestige pelimuodot olemassa, mutta nekään eivät riitä. Pitäisi ymmärryksen käsittää se, että noita pelimuotoja olisi aivan liikaa jos kaikille tehtäisiin oma pelimuotonsa, nyt se on onneksi vielä pidetty selkeänä.

Eli kun Haloissakin pelimuotoja on loputtomasti, se ei toimi, mutta silti peli myy miljoonia? Okei. Tietääkseni custom pelien muokattavuusasetukset eivät vaikuta millään tavoin negatiivisesti peliin. Tuo prestige pelimuoto nyt ei eroa mitenkään normaaleista pelimuodoista, joten sen olisi voinut vaikka jättää pois ja tilalle lisätä Decerto playlistin. Nykypeleihin "lisätyt" random factorit on muutenkin semmosia juttuja, joilla yritetään tasoittaa huonojen ja hyvien pelaajien välisiä eroja. Ei tuu matille paha mieli, kun joku uberprojenkki kuoleekin välillä sen AK74u:n käsittelyssä, vahingossa.

Tätähän tässä juuri tarkoitin. Pelisarja on kehittynyt ja pelillisesti ainakin allekirjoittaneen mielestä parempaan suuntaan ja tuohon riisutumpaan suuntaan ei tuossa määrin palata varmastikaan koskaan.

Taidat kuitenkin kuulua tähän casual-pelaajiin? Älä ota tätä siis loukkauksena, siinä ei ole mitään väärää. Yritä kuitenkin ymmärtää, että jos Halossa on onnistuttu ottamaan HC-pelaajat huomioon, pitäisi se tässä vuosipäivityssarjassakin onnistua. Jos se siinä onnistuu niin helposti, niin miten se on muka niin vaikeaa tuoda tähän?

Mikään peli ei voi olla täysin realistinen, varsinkaan sotapeli. Siihen voi silti tuoda mukaan realistisia piirteitä.

Aika jäätävä pointti. Eli FIFaankin voidaan tuoda realistisia ominaisuuksia vaikkapa siten, että pelataan oikeilla säännöillä ja pelataan pallolla, mutta muuten peli voi olla kaikkea muuta kuin realistinen. Pelaajilla voi olla aseet kädessä jne? Ei silloin kannata puhua realistisuudesta mitään, koska peli ei sitä ole.

Tätä silmällä pitäen tuo second chance on toteutettu erittäin tasapainoisesti.
Tuota nykyistä systeemiä parempaa on tuohon vaikea keksiä.

Toi on kyllä kaikkea muuta kuin tasapainoinen. Kyllä se vielä nevaripeleissä menee, mutta sitten vakavasti pelatuissa peleissä ehdottomasti kiellettyjen perkkien joukossa, niinkuin se noissa arvostetuissa turnauksissa onkin. Tai no, ei tästä pelistä kyllä kovin arvostettua turnausta voi kilpamielessä edes järjestää. Ja kuten joku muu täällä jo totesikin, toi perkki on käytännössä jukkis x4. Lagisilla hosteilla saa SC jätkään tyhjentää sen 20 kutia.

-------------------------------------------

@ hasse

Eli vastaukseni muuttuisi dramaattisesti, jos lisäisi sen "Noh, itse taas intin käyneenä ja kyseistä aihetta siellä paljon läpi käyneenä voin sanoa". Just, ja minähän tarvitsen luetun ymmärtämistä. Intin käyneenä ja puhut nimenomaan lääkintä- tai tarkkuuskivääriasioista(vai mitä niitä onkaan), oletan käyneesi tällä saralla koulutuksesi. Viestini sisältö tuskin olisi mihinkään muuttunut, vaikka olisinkin lainannut sen tummennetun kohdan. En vaan nähnyt sitä oleelliseksi, kun odotat codin olevan jotain intti-hommia jossa kannetaan haavoittuneet pois, sillä eihän haavoittuneet voi tähtäillä pistooleilla milloinkaan. :confused:

Ei, mutta saattaisit tajuta selvän eron sanomassani ja siinä, etten hakenut mitään leveilyä tolla. Enkä odota CoDin olevan mitään inttihommaa. Mutta jos joku toinen (Lilywhite) olettaa sen olevan, niin miksei se sitten ole sitä loppuun asti? Sitä tässä nyt ihmeteltiin.

En tiedä mistä HC-sd oletuksesti tulevat, sillä sitä pelaan vain vahingossa (ja lähinnä peliäkin pelaan vain vahingossa). Kahteen viikkoon olen pelannut vain kahtena kertana PSBlockin SD-modia, joissa ei sinua ole näkynyt? Vai onko se taso niissä peleissä liian huono sinulle, TDM publasankarille?

PSBlockin? Miten mä sinne servulle edes pääsisin, jos en tunne ketään sieltä ja tällä hetkellä ei oo mitään kunnon mikkiä? Eiköhän se kikki tulis aika äkkiä pelkästään jo mikin puutoksen takia. Boxin 5.1. mikki, kun ei toimi PS3:lla. TDM on yleisesti kakkaa, mutta sitä on BOpsissa tullut pelattua eniten. SD:tä ei publalla jaksa, liikaa nevareita guestien kanssa ja tuubit yms. Siihen vielä älytön verkkoviive britti yms hosteilla, on ruletti valmis. Ei jaksa venata aina rundin loppuun, kun kuolee hostin Famasiin ja oman puolen xxzibitxx(2) juoksee omalla respalla ja ampuu perhosia nuketownissa. Tietty kilpasuomihostit on eri asia, mutta niihin ei PS3:n puolella ole asiaa, koska en kuulu ns. insidepiiriin.

Vinkkinä: kun tapat jonkun, siitä tulee ilmoitus (pisteet ruudulle, ehkä parit "longshot" jne. merkit, ehkä killstreak ja alakulmaan tulee se tappo-kokonaisuus, jossa näkyy "tappaja - ase/pääosuma - tapettu" josta voi katsoa, saiko sen tapon jossei pelikentältä erota). :)

Oonki aina miettiny et mitä ne tekstit on. Tai, sitten vaan nopealla temmolla pelattaessa ei aina ehdi tarkastamaan sitä vihua, kun on jo tähtäin siirtymässä seuraavaan vihuun. Ennakointi ftw. Haluan kysyä sulta, että miks toi perkki on sitten kilpaturnauksissa kielletty? Vastaa edes tuohon kysymykseen, niin olet tyydyttänyt minut hetkeksi.

------------------------------------------------

@Travo

Joo ei kyllä oo kaikki inkkarit kanootissa jos vertaa videopeliä oikeaan sotaan... :rolleyes:

Ei ollut nyt tarkoitus verrata tätä peliä oikeaan sotaan ja miettiä miksi tässä pelissä kaikki on niin epärealistista. Kuten olen jo sanonut, peli on epärealistinen ja hyvä niin. Noi inttivertaukset tuli lähinnä mieleen tuosta Lilywhiten ekasta viestistä, jossa niitä sivuttiin.

iTz_Smulille tuntuu tässä pelissä esiintyvän semmosia tilanteita kuin mitä itelle sattuu kerran miljardissa pelissä/ei ollenkaan! Siis parhaimmillaan (vai pahimmillaan?) 5 jätkää oot saanut yhtä aikaa last standiin ja vielä samaan kasaan!? TDM:ssä näköjään sattuu ja tapahtuu... :eek: (Toki sen last stand contractin aikana oli NORMI S&D:kin puolella huomattavasti useampi kyseisen perkin käyttäjä verrattuna kun sitä contractia ei ollut)

Käy katsomassa file shareni, siellä on hyviä klippejä liittyen vähän tähänkin. Otit taas ton mun tekstin melko kirjaimellisesti? Ehkä ne vihut ei tosiaan oo siellä kulman takana kaikki seisomassa yhessä kasassa? Ehkä ne tulee sieltä tyyliin 1-2 kerrallaan? Ehkä pääsen selkään? Ehkä se että saan tapettua niitä ei meinaa sitä, että olisin hyvä pelaaja? Ehkä publalla menestyminen ei meinaa, että on oikeasti hyvä pelaaja?

Jo aiemmin mainitsin, että kilpasäännöissä perkki on kielletty. En siis ala tähän enää mitään esimerkkiä vääntämään perkistä, koska en ole hyvä siinä, kuten on jo huomattu. :D

Lisäksi kannattaa vähän jarrutella omilla taidoilla kehumista.. Sanotaanko näin, että FFA:ta ja TDM:ää pelaa oikeastaan vain semmoiset, joilla ei ole suurempaa kokemusta FPS-peleistä tai muuten vasta aloittelevat pelaajat. Varsinkin jos itse on pelannut suunnilleen jokaista CoD-sarjan peliä, ei se ole temppu eikä mikään rohmuta kunnon statseja aloittelijoita vastaan...

Edelleen publalla menestyminen tai multikillin vetäminen ei tarkoita, että on hyvä pelaaja. En kai ole omia taitojani siis mitenkään erityisemmin täällä hehkuttanut.

Meinaatko, että CoDia pelaa eri pelimuodoissa eri tasoiset pelaajat? Missäköhän playlistissä pelaa sitten parhaat pelaajat keskiarvoltaan? Ei se ole kuule temppu eikä mikään vetää publalla pelimuodossa kuin pelimuodossa hyviä statseja. En tarkoita nyt itseäni, vaan kaikkia yleisesti. Vähän älliä käyttöön niin oikeilla classeilla/pelimuoto tulee menestystä, tasosta riippumatta. Enkä halua nyt leuhkia, mutta on sitä tullut kyllä publan Sadipeleissä vedettyä kans ihan hyvillä statseilla myös. Se ei taas kerro mitään. Oikeilla säännöillä hyvien pelaajien keskuudessa mua luultavasti raiskattaisiin.

Mutta SD:hän on melko yksilöpainotteinen pelimuoto. Esim CoD4:n aikana muistan kun pelattiin oikeasti hyviä klaaneja vastaan boxin puolella niin SD-peleissä pistettiin hyvin kampoihin, mutta sitten respallisissa, tiimipohjaisissa pelimuodoissa kuten Domination tulikin turpaan niin että tukka helisi. Tässä pelissä tosin ei voida puhua kilpailullisuudesta kovin vakavasti, sillä vaikka tätä pelattaisiin mahd kilpailullisilla säännöillä, ei tämä silti olisi kovin kilpailullinen peli, kiitos lukemattomien random factorien. Monia tämä asia ei haittaa, hyvä niille.

------------------------

@Elias, ei ton liitteen ole tarkoituskaan. Nickin historia sijoittuu boxin puolelle klaanilaisten kanssa hihiteltyy insidehuumoriin.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Enkä odota CoDin olevan mitään inttihommaa. Mutta jos joku toinen (Lilywhite) olettaa sen olevan, niin miksei se sitten ole sitä loppuun asti? Sitä tässä nyt ihmeteltiin.
Noi inttivertaukset tuli lähinnä mieleen tuosta Lilywhiten ekasta viestistä, jossa niitä sivuttiin.
Tämä on kuin keskustelisi jonkun puupään kanssa. Toisten kirjoitusten vääristely, ei ainakaan omasta mielestäni kovin arvostettua touhua ole.
Mainitsin puukon kuuluvan melko yleisesti sotilaan varustukseen (koska mielestäni se kuuluu peliinkin) ja sen jälkeen SINÄ olit se joka vei keskustelun naurettavasti tuonna intin käymisen puolelle. Siihen kevyet keulimiset lääkintämiehenä olemisesta ja jonkin sortin lähihoitajakoulusta, niin oli taas iTz:n uskottavuusarvo kohdillaan.
Vaikea on keskustella, kun keskustelu ei pysy aiheessa ja mukaan otetaan milloin pikkusiskon pikkukaljoissa vihaamat rc-autot ja milloin suomen armeija ja lääkäriopinnot...

Haluan kysyä sulta, että miks toi perkki on sitten kilpaturnauksissa kielletty? Vastaa edes tuohon kysymykseen, niin olet tyydyttänyt minut hetkeksi.
Tuo on juuri yksi niistä asioista jota viesteissäni yritin esille tuoda. Peli on tehty massaa varten, eikä noita "kilpaturnauksia". Turnauksissahan on ymmärtääkseni ikäänkuin kaikki "kiva" kielletty, joten siinä mielessä melko onneton argumentti.
Itseäni ei ainakaan edes kiinnostaisi pelata peliä tuollaisilla "turnaussäännöillä". Tämä on tietenkin vain oma mielipiteeni, mutta uskon sen edustavan tuota "suuren massan" mielipidettä.
Lisäksi jos second chanse perkki on noin suosittu, että viisikin vihua sitä parin neliön sisällä käyttää, niin eihän se voi muiden mielestä sitten olla kovin huono, vaan onkin suosittu ja arvostettu perkki. Miksi se muuten olisi mukana pelisarjan julkaisusta toiseen?
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä


Ensinnäkin, "vallihaudoista siirrytty valloittamaan rakennuksia". paljompa tieto puhuu... Nyt olet sitten kärjistänyt jokaisen vastalauseesi joko vertaamalla Haloon tai FIFAan, tai muuten uskomattomilla vertauskuvilla, esim: "SD:tä ei publalla jaksa, liikaa nevareita guestien kanssa ja tuubit yms. Siihen vielä älytön verkkoviive britti yms hosteilla, on ruletti valmis. Ei jaksa venata aina rundin loppuun, kun kuolee hostin Famasiin ja oman puolen xxzibitxx(2) juoksee omalla respalla ja ampuu perhosia nuketownissa. " . Olisko noin kuitenkaan? Ja ettet oo verrannu oikeeseen sotaan? mites tää= kukaan ei pystyis oikeessa elämässä lungettaa kymmenen metrin puukkolungee vihun selkään.. jos ampuu oikeesti snipulla rintaan, niin kukaan ei jää perseelleensä tjsp.. ja mitäs noi on?

Tosta jutusta on lähtenyt järki jo kauan sitten.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

iTz_Smuli sanoi:
PSBlockin? Miten mä sinne servulle edes pääsisin, jos en tunne ketään sieltä ja tällä hetkellä ei oo mitään kunnon mikkiä? Eiköhän se kikki tulis aika äkkiä pelkästään jo mikin puutoksen takia. Boxin 5.1. mikki, kun ei toimi PS3:lla. TDM on yleisesti kakkaa, mutta sitä on BOpsissa tullut pelattua eniten. SD:tä ei publalla jaksa, liikaa nevareita guestien kanssa ja tuubit yms. Siihen vielä älytön verkkoviive britti yms hosteilla, on ruletti valmis. Ei jaksa venata aina rundin loppuun, kun kuolee hostin Famasiin ja oman puolen xxzibitxx(2) juoksee omalla respalla ja ampuu perhosia nuketownissa. Tietty kilpasuomihostit on eri asia, mutta niihin ei PS3:n puolella ole asiaa, koska en kuulu ns. insidepiiriin.

Ei se peli niin vakava ole (se on vain privapeli, ei mikään klaanimatsi!) jos ei mikkiä juuri silloin satu olemaan. Jos osaat pelata, et sä sieltä mihinkään lennä...

Miksi pelata publaa, jos se ei kerran toimi? "ei toimi, uudestaan, ei toimi, nyt kfiniin, takasin peliin, EI VIELÄKÄÄN TOIMI,...." hohhoijaa, ei se toimi. Ehkä jollakin toimii, suurimmalla osalla ei tarvittavan hyvin. Miksi pelata? "ei ole muutakaan pelattavaa", menkää vaikka kävelylenkille tai siivoilkaa ja laittakaa joulukoristeet. Eikä varmastikaan PSBlock ole mikään suomen ainoa paikka, jossa pääsee pelaa kilpailullisemmin. Voithan kasaa kaverit partyyn ja pistää pienimuotoiset pelit pystyyn ja kokeilla.

iTz_Smuli sanoi:
Oonki aina miettiny et mitä ne tekstit on. Tai, sitten vaan nopealla temmolla pelattaessa ei aina ehdi tarkastamaan sitä vihua, kun on jo tähtäin siirtymässä seuraavaan vihuun. Ennakointi ftw. Haluan kysyä sulta, että miks toi perkki on sitten kilpaturnauksissa kielletty? Vastaa edes tuohon kysymykseen, niin olet tyydyttänyt minut hetkeksi.

Aika hurjat TDM-väännöt vissiin, ne mitä ite alkuleveleillä vetelin menemään oli vielä hieman menoa kun uus peli, mutta nyt kun kokeilisin pelata yhdenkin, kaikki venailevat että tulee tyyppi nurkan takaa (näinhän se TDM oikeastikin voitetaan).

Miksikö second chance on kielletty kilpaturnauksissa? Miksi suurin osa muistakin paskaperkeistä ja epätasapainosimmista perkeistä on kielletty? Kuten aseetkin? Miksi tuubi jne. on kielletty? Koska halutaan mahdollisimman tasapainoinen, enemmän taito- kuin tuuri/kämppipelaamiseen perustuvaa peliä (nopeatempoista, joutuu osata tähtäämään ja pelaamaan joukkueena jne.) kuin piilo-juggernaut, naattisadetta alkuryntäyksille ja puskaröllejä kentälle.

edit: Ainiin, et jaksa pelaa SD:tä, demolitionia jne. mutta TDM:ää jaksat pelata, koska siellä on yleensä huonoimmat pelaajat kentällä. Helppoja tappoja.
Kysyn ihan mielenkiinnosta, jos sinä kuolet, se on siis joku brittikurahost, jenkkipelle tai muuten vaan jonkun karvakäden puolen megan mokkulayhteys ja vika on pelissä?
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

näin tänään...
--------------------------------------------------------------------------

Patch 1.05 releases at 2AM PST on 12/22. This patch is part of a series of ongoing improvements to online connectivity which will be continued over the next few weeks. Treyarch is dedicated to ensuring the best gaming experience for the fans, and we’ve been actively working with you to continue to improve the game based on your feedback. As always, keep the feedback coming through the community forums.

NEW FIXES

12/22 (full patch 1.05)

• Improved party reliability when leaving with party – an additional step in an ongoing series of party improvements continued in the next patch
• Improved UPnP functionality – further expands the game’s capability to open NATs on routers with universal plug and play enabled
• Enabled mute functionality in Playercards in the pre-game lobby
• Enabled kick functionality in party and private match lobbies
• Addressed an issue where the pre-game lobby would not always display properly when multiple players leave the lobby after a team split
• Addressed an issue where the pre-game lobby would appear stuck on the countdown timer while waiting to balance teams
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

näin tänään...
--------------------------------------------------------------------------

Patch 1.05 releases at 2AM PST on 12/22

Noniin uus pätsi ja varmaan menee koko multipippeli taas samanlaiseen solmuun ku viimeks? :D Sit hotfixi ja taas toimii..

e. ihme editointia gifu harrastaa. Ois ollu pätsin tiedot tossa lainauksessa ni ei tarvi porukan selata yhtä sivua taaksepäin. Nyt jo ensimmäinen huutelee että mitä pätsissä tuli.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Joopa joo... Siellä voisi nyt sikariporras ihan vaan kiltisti myöntää että myivät open beta oikeudet miljoonille pelaajille kalliiseen hintaan. Voisivat myös myöntää ettei ko. lafkan nörteillä ole ilmeisesti tarpeeksi koulutusta luoda toimivaa koodinpätkää.

Nimittäin aamulla kun avasin multiplayerin, tuli ruutuun teksti korruptoituneesta datasta ja että rankini on palautettu johonkin edelliseen varmaan autosaveen tms.. Eli xp-pisteissä multa katosi noin 100K expaa. Kaverilla sama homma, ainoa vaan että tippui 4 prestigen 18 lvl:ta 9lvl:lle

Äsken, kun taas vaivalla hakkasin nuo 100K expaa takaisin että voin vaihtaa seuraavalle prestigelle, leipoi pleikkari kiinni host migrationin jälkeen.

Syy ei ole ainoankaan pelaajan modeemissa, NAT-tyypissä, huonossa operaattorissa, huonossa tuurissa, pleikkarin mallissa, isänsä kasseissa tai jumalan käsissä. Syy on aivan h*lvetin p*askoissa tekijöissä eikä missään muussa.




Joo voi toiki olla mahdollista. Mitenköhän asiaa kannattaisi lähtä selvittämään? Activisionin tekniseen tukeen laitoin viestiä, mutta vastaukseksi tuli vain että modeemisi asetukset kusee :rolleyes:

Huomasin myös että "File share" ja "recent games" videot on kuitenki jäänny ja niissä näkyy tuo oikea rankki..

Edit: Joo nyt tuli tämmönen vastaus..

If there is any sort of internet or power interruption as the game is saving and syncing your stats and rank with the servers, then this can cause a rollback/reset of your rank.

If you are having trouble connecting online, this may be due to the necessary ports for this game being blocked.

1. Disable any firewall or security features on your router
2. This game uses ports; 81, 3074, 3075, 3478(UDP) and ports 80, 443, 5223, 3074(TCP).
3. Place your console in the DMZ of your router

If you find this helps with your connection, you may need to assign a static IP address to your console within your home network.

For any assistance regarding; ports, DMZ, or assigning a static IP address, please contact your ISP and/or router manufacturer as we do not offer router support.

If you go to Open Port Check Tool - Test Port Forwarding on Your Router, do the necessary ports display as; open, closed, or timed out?

If the necessary ports are displaying as closed/timed out, you can go to PortForward.com - Port Forwarding Guides Listed by Manufacturer and Model and follow their [free] router specific, step by step guide for forwarding ports.

Voisko joku hieman opastaa miten toi käytännös tehää ja mistä noit muutellaa?
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Jos viitsis katsoo edelliselle sivulle, niin selviäis.

Jotkut ei ehkä osaa englantia yhtä hyvin kuin sinä.

Onko tietoa koska tulee korjaus tohon et hardline prolla saa vaihtaa sentry- ja sam turretin random killstreakiks ku tuntuu et kaikki käyttää tota??
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Onko tietoa koska tulee korjaus tohon et hardline prolla saa vaihtaa sentry- ja sam turretin random killstreakiks ku tuntuu et kaikki käyttää tota??
Tuli jo aikaa sitten tätä uusinta edeltäneessä päivityksessä tuo "korjaus".
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Onko tietoa koska tulee korjaus tohon et hardline prolla saa vaihtaa sentry- ja sam turretin random killstreakiks ku tuntuu et kaikki käyttää tota??

Miksi se piti korjata, en ole itse ehtinyt pelailemaan kyseisellä perkillä nyt hetkeen joten en tiennyt edes että muutettu, mutta en tosiaan nähnyt siinä mitään pahaa. Kunnon meininkiä vaan. Oli jopa riskiä siinä mielessä, että mikähän tuleeko sentry gunin tilalle esim pelkkiä panoksia vai vaikka hulikopteri... lotto harline pro, mä diggasin kyl.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Kusikohan tää pätsi taas... Ekat pelit ton pätsin jälkeen meni ihan hyvin, mut nyt pienen tauon jälkeen rupes oikeen tulvimaan connection interruptedia (ei oo tullu viime päivityksen hotfixin jälkeen kertaakaan). :E
Äsken meni poikki 5 kertaa putkeen, katotaan jatkuuko vai oliko huonoa tuuria.
 
Ylös Bottom