Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Historic-sarja Heat 1

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BilriX
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GT5 Historic-sarja Heat 1

Ku pelataan privaservulla jonkun omassa loungessa niin jokaisella pelaajalla on mahollisuus säätää servun asetuksia ja alottaa kisa koska vaan. Siinä saa olla tarkkana aina ku menee radalle ettei paina Start Race.
Vähä olin ihmeissäni ku kisa alkoki vähä aikasemmin, mut kerkesin just ajaa oman nopeen kierroksen loppuun ennen kisan alkua ni ei haitannu. Tuskin oisin parempaakaan aikaa saanu enää.

Mut ekaan mutkaan sitä varovaisuutta kyllä toivoisin. Ite oon molemmissa kisoissa jo saanu kolhun perääni ekassa mutkassa. Tsukubassa putosin sen takia viimeseks ekassa mutkassa ku joku tuli ihan kunnon vauhdilla. Ei sitä kisaa voiteta ekassa mutkassa, joten sen voi ottaa ihan rauhassa.

Ei sitä kisaa voiteta ekassa mutkassa, joten sen voi ottaa ihan rauhassa.

Kyllä sen kisan voi ekassa mutkassa voittaa, ainakin melkein. ;) Nimittäin itse olen molemmissa kisoissa päässyt ekassa mutkassa johtoon, vaikken ole paalulta lähtenyt. Enkä kummallakaan kerralla edes osunut kehenkään, varmaan juuri siksi olenkin päässyt kärkeen.

Itselläni onkin varmaan käynyt hyvä tuuri näissä lähdöissä, mutta varmasti se ottaa päähän jos joku ajaa takaa päälle.

Hyvin taktikoit tosiaan tuolla kierrosta aikaisemmalla varikkokäynnillä,millä kuittasit ohitseni 15 kierroksella...Oli kyllä mukava kisata taitavaa kuskia vastaan,joka vielä noudatti esimerkillisesti herrasmies sääntöjä(päästit mallikkaasti takaisin edellesi "pikku pususi" jälkeen,jonka johdosta ajauduin hieman hiekalle).Kovan vastuksen annoit ja pakotit ajamaan lähes äärirajoilla 25 kierrosta...Kiitos vielä rehdistä kisaamisesta!

Oli joo kyllä mahtavaa kisailua, joskin vähän puuduttavaa välillä, kun en hirveästi Tsukupasta perusta.

Tuo "pikku pusu" oli kyllä mielestäni enneminkin "mojova tälli". :) Lensit nimittäin melko paljonkin ulos, joten jouduin tovin odottelemaan sua. ;)

Mitä mieltä kilpatoverit on ajatuksesta,että lämmittelyt jäisi pois ja aika-ajot olisi klo 21.00-21.30 ainakin noilla pidemmillä radoilla?Tsukuban kaltaisiin lyhyisiin ratoihin riittää kyllä tuo 15 minuuttia,mutta pidemmillä radoilla ei tuohon ajanjaksoon montaakaan yritystä ehdi vetään...

Mitä mieltä kilpatoverit on ajatuksesta,että lämmittelyt jäisi pois ja aika-ajot olisi klo 21.00-21.30 ainakin noilla pidemmillä radoilla?Tsukuban kaltaisiin lyhyisiin ratoihin riittää kyllä tuo 15 minuuttia,mutta pidemmillä radoilla ei tuohon ajanjaksoon montaakaan yritystä ehdi vetään...

Kyllä se mulle kävis. Varsinki pidemmillä radoilla toi tosiaan ois hyvä. Lämmittelyt on muutenki vähä turhat. Jokainen voi ite tulla harjottelee ennen aika-ajoja jos haluaa.

Kyllä se mulle kävis. Varsinki pidemmillä radoilla toi tosiaan ois hyvä. Lämmittelyt on muutenki vähä turhat. Jokainen voi ite tulla harjottelee ennen aika-ajoja jos haluaa.

Tässäkin olisi ollut lähinnä ideana se, että pelin alkuun oltaisiin saatu pakollisen löpinät ja sonnan jauhamiset käytyä läpi ja kysymyksiä laukoa mitä mieleen tulee.
Aika-ajoissa ja kisassa pidetään nassu kiinni, kun painellaan rataa ympäri ja koitetaan keskittyä olennaiseen.
Muutama nopea stintti melkein riittää saamaan sen hyvän kierroksen. Tietysti voidaan miettiä sitäkin, että ajetaan se puoltuntinen nopeita aikoja ja sitten suoraan kilpailuun.

Missäs meidän Tsukuban tulokset ja sarjan yhteispisteet on? =)

Edit: Kuinkas muuten qpedroq:lla on 6 pistettä sijasta 11 Monzassa?

Siis mitä se Pliriksi ny sekoilee, mä joo tipuin ekana, mutta siis olin jossain ekana, joten mulle kuuluu se ekan 25pistettä :D

Oma ajo meni ihan läskiksi kun Anssi-i taklasi minut kaksi kertaa pihalle, ja vieläpä samassa mutkassa. Toinen olisi ollut melkein jo rangaistuksen arvoinen, kai siltä hermot petti kun pääsin siitä ohi.

Loppu sitten cruisailtiin maaliin, taisin käydä jopa kolme kertaa varikollakin.

Onneksi ei tullut harjoteltua rataa käytännössä ollenkaan kun oli niin kiireinen viikko, ja viikonloppu meni juopotellessa ja Fifaa pelatessa.

Ensi sunnuntaina sit uudestaan...

Oma ajo meni ihan läskiksi kun Anssi-i taklasi minut kaksi kertaa pihalle, ja vieläpä samassa mutkassa. Toinen olisi ollut melkein jo rangaistuksen arvoinen, kai siltä hermot petti kun pääsin siitä ohi.

Onneksi ei tullut harjoteltua rataa käytännössä ollenkaan kun oli niin kiireinen viikko, ja viikonloppu meni juopotellessa ja Fifaa pelatessa.

Tiedän tunteen Monzan kisasta,vaikka siinä oman kisani läskiksi menosta saa syyttää vain itseään!Jäi mieleen muuten Tsukuban kisasta sut,koska annoit tilaa kierroksella ohittavalle selkeimmin(ei tarvinnut pelätä kontaktia,koska tiesi varmasti ,että aiot päästää ohitse...).

Anteeksi sen taklauksen takia. En kyllä tarkoituksella sinua taklannut, mutta siinä yhdessä mutkassa netti lagasi jotenkin omituisesti joten sinun auto "jumittui" yhteen kohtaan ja kun vähän siitä käänsin niin olinkin jo kiinni puskurissa. Nyt kun jäljestäpäin ajattelee niin olisi pitänyt päästää sinut ohi, mutta ei sitä siinä kisan aikana jotenkin muistanut.

Missäs meidän Tsukuban tulokset ja sarjan yhteispisteet on? =)

Heat 1:n Tsukuban sijoitukset olis kiva nähdä(en tiedä kuin omani ja Suomi-Rampan sijoituksen).Voisiko joku heat 1:n replayn tallentaneista laittaa Tsukuban lopputulokset tänne nähtäväksi(heat 2:n ja heat 3:n sijoitukset jo näkyykin heidän palstoillaan)?

Edit:Ei tarvitsekaan.GT5 Historic -sarja palstan etusivulla onkin näköjään linkki tulostaulukoihin(hienot taulukot on ilmeisesti BilriX viitsinyt tehdä),mistä kaikkien lohkojen sijoitukset kyllä selviää...

Viimeksi muokannut moderaattori:

Heat 1:n Tsukuban sijoitukset olis kiva nähdä(en tiedä kuin omani ja Suomi-Rampan sijoituksen).Voisiko joku heat 1:n replayn tallentaneista laittaa Tsukuban lopputulokset tänne nähtäväksi(heat 2:n ja heat 3:n sijoitukset jo näkyykin heidän palstoillaan)?

Edit:Ei tarvitsekaan.GT5 Historic -sarja palstan etusivulla onkin näköjään linkki tulostaulukoihin(hienot taulukot on ilmeisesti BilriX viitsinyt tehdä),mistä kaikkien lohkojen sijoitukset kyllä selviää...

Kaikki kunnia tuosta listasta kuuluu Jipatsulle. Korjasin sitä vain hieman. Se on kyllä oikeasti aivan mahtava.

Korjasin myös jokaiseen lähtöön vihreällä ne palaajat jotka ovat nousemassa ylempään sarjaan.

Korjasin myös jokaiseen lähtöön vihreällä ne palaajat jotka ovat nousemassa ylempään sarjaan.

Sittenhän tässä ollaan jo hyvällä mallilla päästäkseni ensi kaudelle ylimpään sarjaan. ;)
Tuleeko sinne sitten vain 15 kuskia, vai otetaanko mukaan ns. Lucky Loser, eli kuski joka on sijoittunut omassa heatissaan kuudenneksi, mutta omaa enemmän pisteitä kuin toiset kuudenneksi sijoittuneet?

Minun sijoitus on näköjään unohtunut tuosta ensimmäisen viestin listasta.

Sittenhän tässä ollaan jo hyvällä mallilla päästäkseni ensi kaudelle ylimpään sarjaan. ;)
Tuleeko sinne sitten vain 15 kuskia, vai otetaanko mukaan ns. Lucky Loser, eli kuski joka on sijoittunut omassa heatissaan kuudenneksi, mutta omaa enemmän pisteitä kuin toiset kuudenneksi sijoittuneet?

Voi olla, että otan oikeuden omiin käsiini ja tulen sinne itse :)
Ei vaineskaan. Voipi olla, että sinne jätetään yksi varasija tai sitten huutoäänestyksellä valitaan sinne joku onnellinen. Pitää pohtia kunnes sarja saadaan päätökseen.

Minun sijoitus on näköjään unohtunut tuosta ensimmäisen viestin listasta.

Ei ole enää. Sorry.

Ylös Bottom