Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu
Hei onko kellään komemusta eashl pelaamisesta kahdella pleikkaril samal netti yhteydel, että miten peli/yhteydet toimii esim 8M laajakaistalla? Yritin etsii vastausta foorumilt mut en oikein löytänyt, eli jos olette pelannu kahdel koneel samast modeaamist, niin miten on yhteydet toimineet ja mikä netti liittymä ollut jne...
Ja toinen asia, ihmettelen erästä asiaa. Tätä keskusteluu bugimaalien käyttämistä nhl12:sta, esim bugiranne jne... meitä kyl ei ole Team Komarovissa häirinnyt koskaan mitkään "bugimaalit" meitä vastaan nhl12:sta, koska kaikki on puolustettavissa pois ja minä olen sitä mieltä että jotka valittaa ns. "bugimaaleist", että kyl ne voi puolustaa pois!!! Melkein jokaiseella joukkueella on vähän oma tyylinsä pelata ja omat maalin teko konstinsa jne, ja kylhän sitä aik äkkii huomaa mitä vastustaja yrittää, ja puolustaa sen mukaan, ja miettikää ny oikeesti jos on sellanen joukkue joka ei tee mitään muuta ku esim "bugirannetta" ne laukoo esim 20laukaust ottelus kaikki "bugiranteit" ja saavat 2-4 sisään ja te ite teette esim 1-2 maalii tavalla tai toisella, niin väittääkö joku että nyt hävittiin bugijengille, hah sanon minä! laukaisuprosentti on ollut 10-20% täysin realistinen! tiedän että se vituttaa jos joku joukkue yrittaa jotain yhtä ja samaa ja saavat sit tyyliin 3-2voiton, meille tullut monta tälläistä tappioo, mut ei olla itketty koskaan että millä tyylil joku tekee maalinsa ku aika realistisella prosentilla maalei tulee jos ottaa huomioon kaikki seikat, miten lähelle pääsee vetää, maskit, yms. kuten oikeassakin lätkäs! Ja nyt joku tietysti ajattelee, että joskut saavat noist 20 "bugiranne vedost" sisään 10-15, olisko vika silloin teidän puolustukses tai mokes!?!?!!! Se on kyl totta että botti mokel menee tietyt jutut helpommin ku ihmismokel, mut silloin on puolustettava eri taval jne... ja näin lopuksi me ainakin yritetään/tehdään maaleja enemmän ku monipuolisesti, tuskin kukaan voi tulla sanomaan että me oi jotain vastaan käytetty jotain tiettyy konstia/tyylii millä maalit ollaan tehty!!!
Tälläiset tekstit voisi kuvitella tulevan "bugimaali" pelaajien suusta, mut ei tullu ny, kuten jo sanoin maaleja tehdään koko ajan kaikenlaisin eri tavoin!!! Ku aina oon sitä mieltä ollu että ei näis oo bugimaalei, on vaan hyvii pelaajii ja vastaan ku saattuu huonoja niin silloin tulee jollain tyylil helposti maalei!! esim. täs eräässä pelissä meit vastaan oli kerrankin todella huonosti puolustava joukkue, niin taidettiin voittaa jotain 9-1 ja tais tulla kaikki maalit mitä saatiin, kahdella yhtä tai kahdella nollaa vastaan, nythän nämä vastustajat voisivat sanoo että toi on bugimaali, ku pääsivät 10 kertaa yrittää edellä mainittu, ja saivat näin 9maalii! johon voisi sanoo että: Huoh, olisko kannattanu puolustaa paremmin! Nii ja sama pätee suunnilleen kaikkenlaisiin joidenkin väittämiin bugimaaleihin! Ja kaikkii pelillisii asioita ku alkaa vertaamaan tuonne oikeen nhl lätkän puolelle, niin mielestäni tää on aika hyvin ja realistisesti tehty peli!!!
Eli yritin vaan sanoo että vit** täs mitää bugimaalei oo!!
Tää varmaan aiheuttaa ny kovaa keskusteluu, mut tää on vaan mun mielipide, joka on muodostunut n.250 kerhopelin jälkeen täs nhl12 ja muutenkin kovana lätkän ystävänä ja ajattelin ny jakaa sen täs samal ku oli muutakin asiaa tänne foorumille... Ja yritetään keskustella asiallisesti!
Kiitos!