Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL12 EASHL-keskustelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kenzy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Jos tässä alkaa lämärit ja ranteet olemaan "bugi" maaleja, niin voiko tässä tehdä enää mitään ilman että joku vetää siitä tamppoonit per*eeseen ja rupeaa täällä angstaamaan? Jos oikeasti noin paljon tuottaa kyynelten vuodatusta, niin olisiko syytä lopettaa vaikka pelaaminen?

Kyllä meille saa tehdä kaiken maailman maaleja eikä vähempää kiinnosta. Kyse oli nyt vaan tästä Jami/Nakin hommasta... Ihmettelen mitä se täällä itkee bugimaaleista kun ite pelaa joukkueessa missä viljellään bugimaaleja :)

Mikä on tämä muutamaan kertaan mainittu looppi??

ns startti glitchi mun tietääkseni. Sillä saadaan vastustajan yhteydet pilalle vaikka ne olisi hostina. En tiedä millä periaatteella toimii mutta yhteydet muuttuu aivan kuraksi jos joku sen tekee. Eli jos joku painaa starttii pelikatkolla ja kun peli jatkuu niin kajareista kuuluu sellanen surina ääni. Silloin toi kyseinen glitchi on onnistunut. Turhan usein sitä kuulee. Ja välillä tuo looppi jumittaa pelin silleen että, peli ei jatku ollenkaan vaan jumii samassa aloituksessa. Tietääkseni nämä on sama asia startti glitchi ja looppi. Kertokaa joku viisaampi jos olen pihalla asiasta:).

ns startti glitchi mun tietääkseni. Sillä saadaan vastustajan yhteydet pilalle vaikka ne olisi hostina. En tiedä millä periaatteella toimii mutta yhteydet muuttuu aivan kuraksi jos joku sen tekee. Eli jos joku painaa starttii pelikatkolla ja kun peli jatkuu niin kajareista kuuluu sellanen surina ääni. Silloin toi kyseinen glitchi on onnistunut. Turhan usein sitä kuulee. Ja välillä tuo looppi jumittaa pelin silleen että, peli ei jatku ollenkaan vaan jumii samassa aloituksessa. Tietääkseni nämä on sama asia startti glitchi ja looppi. Kertokaa joku viisaampi jos olen pihalla asiasta:).

Ensimmäistä kertaa kuulin tuollaisesta tämän uudemman änärin kohdalla. Ei ainakaan meillä ole ikinä vastaan tullut tuollaista.

Ensimmäistä kertaa kuulin tuollaisesta tämän uudemman änärin kohdalla. Ei ainakaan meillä ole ikinä vastaan tullut tuollaista.

Juu no onpas sattunut reiluja vastustajia teille. tota glitchii jo nhl 11 puolet vastaan tulevista jengeistä käytti. Ja nyt on huomattu että sehän toimii tässä uudessakin. Tietyt jengit tappiolla ollessa tekee ton. Ja joskus on heti pelin alussa menny pauselle ja sit toi särähtävä ääni perässä. Toi on vielä kaikenlisäks yksinkertainen tehdä:( jenkkifoorumit täynnä keskusteluu tosta......

No nyt selvis itellekki vihdoin tämä starttiglitchi. Joo nyt kun tuon äänen kuuli videolta niin onhan sitä melko usein saanut kuulla :rolleyes: Tiedä sitten onko ollut haittavaikutusta suuremmin.

EA:n pitäis kuulemma kyseinen glitchi korjata seuraavassa patchissä

Tässä pari kautta nyt painosta pelaillut ja "kovempiakin joukkueita" vastaan tullut ja harmikseni huomannut voittamisen olevan heille pakkomielle tappio asemassa alkaa semmonen glitch show et alta pois mikä siin on ettei tappiota voi hyvällä pelillä ottaa vaan pilataan ne tiukat väännöt tähän pelleilyyn noh jokainen tavallaan

Se on vähän niinkuin välimerkkien ja isojen alkukirjainten käyttö lauseita muodostaessa. Toisille se on pakkomielle.

Juu tämän huomaa parhaiten kun pelaa senaa ja esim aloitukset 95,joten joitakin pitäis tarttuu.tässä esimerkki:pelattiin kerhon kaa ruattalaisii vastaan.Jo aluksi oli selvää et oikeestaan kaikil niil on paremmat arvot kun meillä joten tiukkaa puolustamista tiedossa ja bugareitten estämistä.Mut eka erä meni niin et voitin suunnilleen 99% aloituksista kunnes toinen erä alkoi ja taas kaveri hävis aloituksen...kas kummaa start ja 30 sek.Sen jälkee en voittanut kuin ehkä 1 aloituksen ja muutenkin äijät oli meillä kun tikut paskassa :mad:
Mutta se on pakko tunnustaa että kyllä on tullut käytetty ja käytän vastaisuudessa ainakin kanukkeja vastaa...niin ja sveduja!
En sitten tiedä et olisko paras ea:ta poistaa noi startin painallukset kokonaan?mielipiteitä?
Toinen mikä mahdollisesti toimii samaan tapaan:Jos ketään joukkueesta ei paina X:sää ja katsotaan ea tarjoamat hienot:D hidastukset yhdessä niin yleensä yhteys paranee.:o

Fifassa vaikka nois kerhopeleis painat starttii ni peli pyörii koko ajan taustalla. Muilla peli jatkuu ko ite oot valikossa. Sillo oma joukkue pelaa ns alivoimalla.

Toi olis todella hyvä tonne kiekkopuolelle myös. En ymmärrä miksi pitää juuri sillä hetkellä lähteä pelaamaan edes, jos pitää ennen pelin alkua pausettaa 3x 30sec. Hermoja raastavaa.

Kylläpä oli taas ilo pelata sparrissa.. On se jumalauta kumma jos ei saa mieleistä pelipaikkaa, niin keksitään että menenpäs maaliin. Mitään siellä osata tehdä, pyöritään kun peura pitkissä valoissa, eikä tajuta tai viitsitä edes sen toisen helpon maalin jälkeen lähteä menemään. Terveiset kinnuselle, mieti ensi kerralla kaksi kertaa menetkö maaliin :)

Kylläpä oli taas ilo pelata sparrissa.. On se jumalauta kumma jos ei saa mieleistä pelipaikkaa, niin keksitään että menenpäs maaliin. Mitään siellä osata tehdä, pyöritään kun peura pitkissä valoissa, eikä tajuta tai viitsitä edes sen toisen helpon maalin jälkeen lähteä menemään. Terveiset kinnuselle, mieti ensi kerralla kaksi kertaa menetkö maaliin :)

Tuota minäkään en tajuu. Itse olen ottanut sen taktiikan et jos ei mieleistä paikkaa ehdi painaa, niin lähden menee. Mut tuosta mv-pelaamisesta sparrissa mielipide vielä: Joskus näyttää siltä, ettei kaveri tiedä mistään mitään, kuten mulla kävi eilen. EA oli vaan päättänyt että jokainen veto menee "tänään". En ole ikinä pelannut vastaavaa peliä maalilla ja torjuntaprosentiksi tuli 35,71%. :D Ja "todisteeksesi" etten ihan susipaska ole, niin pelasin eilen vielä nollapelin sparrissa ja siinä pelissä tuli 12 laukausta, mutta niistä olisi varmaan mennyt jokainen, jos ukkoni olisi ollut samanlainen kuin ottelussa aiemmin.

Onko muilla heitelelly EA ulos servuilta ton asetusarjan jälkeen... Itse olen tänää lentänyt 6 kertaa pihalle:) Tietääkö joku mitä tossa asetussarjassa tuli?

Uusi Tuner:

Hi all,

We have released a new tuner this morning. The tuning file is an update to v1.02 to help out with goalie grading.

----v1.02 Updated----
1) Slightly decreased medium hit interference penalties in all modes except for OTP/Clubs. Overall they are higher than when we shipped with, but lower than the v1.01 update as well as lower than what is currently in OTP/clubs. This will help with the CPU players being called for interference and putting you down a man.

2) Adjusted online and offline Be a Pro goalie stat grade ratings so they are more generous. Please note that the starting grade is a C+ so the grades go up/down from there

Offline:
Each save is now worth 3.3 points towards your raw grade value
Each goal against is now a 9 point reduction

Online:
Each save is now worth 5 points towards your raw grade value
Each goal against is now a 9 point reduction

Eli pääasiassa molken arvosanojen tuunausta...

Hei onko kellään komemusta eashl pelaamisesta kahdella pleikkaril samal netti yhteydel, että miten peli/yhteydet toimii esim 8M laajakaistalla? Yritin etsii vastausta foorumilt mut en oikein löytänyt, eli jos olette pelannu kahdel koneel samast modeaamist, niin miten on yhteydet toimineet ja mikä netti liittymä ollut jne...

Ja toinen asia, ihmettelen erästä asiaa. Tätä keskusteluu bugimaalien käyttämistä nhl12:sta, esim bugiranne jne... meitä kyl ei ole Team Komarovissa häirinnyt koskaan mitkään "bugimaalit" meitä vastaan nhl12:sta, koska kaikki on puolustettavissa pois ja minä olen sitä mieltä että jotka valittaa ns. "bugimaaleist", että kyl ne voi puolustaa pois!!! Melkein jokaiseella joukkueella on vähän oma tyylinsä pelata ja omat maalin teko konstinsa jne, ja kylhän sitä aik äkkii huomaa mitä vastustaja yrittää, ja puolustaa sen mukaan, ja miettikää ny oikeesti jos on sellanen joukkue joka ei tee mitään muuta ku esim "bugirannetta" ne laukoo esim 20laukaust ottelus kaikki "bugiranteit" ja saavat 2-4 sisään ja te ite teette esim 1-2 maalii tavalla tai toisella, niin väittääkö joku että nyt hävittiin bugijengille, hah sanon minä! laukaisuprosentti on ollut 10-20% täysin realistinen! tiedän että se vituttaa jos joku joukkue yrittaa jotain yhtä ja samaa ja saavat sit tyyliin 3-2voiton, meille tullut monta tälläistä tappioo, mut ei olla itketty koskaan että millä tyylil joku tekee maalinsa ku aika realistisella prosentilla maalei tulee jos ottaa huomioon kaikki seikat, miten lähelle pääsee vetää, maskit, yms. kuten oikeassakin lätkäs! Ja nyt joku tietysti ajattelee, että joskut saavat noist 20 "bugiranne vedost" sisään 10-15, olisko vika silloin teidän puolustukses tai mokes!?!?!!! Se on kyl totta että botti mokel menee tietyt jutut helpommin ku ihmismokel, mut silloin on puolustettava eri taval jne... ja näin lopuksi me ainakin yritetään/tehdään maaleja enemmän ku monipuolisesti, tuskin kukaan voi tulla sanomaan että me oi jotain vastaan käytetty jotain tiettyy konstia/tyylii millä maalit ollaan tehty!!!

Tälläiset tekstit voisi kuvitella tulevan "bugimaali" pelaajien suusta, mut ei tullu ny, kuten jo sanoin maaleja tehdään koko ajan kaikenlaisin eri tavoin!!! Ku aina oon sitä mieltä ollu että ei näis oo bugimaalei, on vaan hyvii pelaajii ja vastaan ku saattuu huonoja niin silloin tulee jollain tyylil helposti maalei!! esim. täs eräässä pelissä meit vastaan oli kerrankin todella huonosti puolustava joukkue, niin taidettiin voittaa jotain 9-1 ja tais tulla kaikki maalit mitä saatiin, kahdella yhtä tai kahdella nollaa vastaan, nythän nämä vastustajat voisivat sanoo että toi on bugimaali, ku pääsivät 10 kertaa yrittää edellä mainittu, ja saivat näin 9maalii! johon voisi sanoo että: Huoh, olisko kannattanu puolustaa paremmin! Nii ja sama pätee suunnilleen kaikkenlaisiin joidenkin väittämiin bugimaaleihin! Ja kaikkii pelillisii asioita ku alkaa vertaamaan tuonne oikeen nhl lätkän puolelle, niin mielestäni tää on aika hyvin ja realistisesti tehty peli!!!

Eli yritin vaan sanoo että vit** täs mitää bugimaalei oo!! :D

Tää varmaan aiheuttaa ny kovaa keskusteluu, mut tää on vaan mun mielipide, joka on muodostunut n.250 kerhopelin jälkeen täs nhl12 ja muutenkin kovana lätkän ystävänä ja ajattelin ny jakaa sen täs samal ku oli muutakin asiaa tänne foorumille... Ja yritetään keskustella asiallisesti! :)

Kiitos!

Hei onko kellään komemusta eashl pelaamisesta kahdella pleikkaril samal netti yhteydel, että miten peli/yhteydet toimii esim 8M laajakaistalla? Yritin etsii vastausta foorumilt mut en oikein löytänyt, eli jos olette pelannu kahdel koneel samast modeaamist, niin miten on yhteydet toimineet ja mikä netti liittymä ollut jne...

Mulla on kokemusta ja nimenomaan 8M laajakaistalla. Ihan hyvin toimi.

Ylös Bottom