Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Amerikassa voisi varmaan koittaa saada EA:lta ja DICE;ltä rahat takaisin tästä.
Kyllä tää on tällä hetkellä pelikelvotonta paskaa.
Kaiken sen "hienon" 1.5 patchin lisäksi peli muistuttaa nykyisellään laginsa puolesta kuraoksennusta joka kulkee MW2:sen nimellä
Olisivat nyt saatana jättäneet sen 1.4 patchin ja sillä hyvä.
Edes se USAS ei ollut niin perperistä kuin mitä nykyään kaikki.

EI tämä ole se peli, jonka DICE mulle myi.

Ja Battlefield Premium?
HAHAHAHAHAHAHAHAHA
Pitäkää se v***** tunkkinne, en anna teille enää markkaakaan.
 
Amerikassa voisi varmaan koittaa saada EA:lta ja DICE;ltä rahat takaisin tästä.
Kyllä tää on tällä hetkellä pelikelvotonta paskaa.
Kaiken sen "hienon" 1.5 patchin lisäksi peli muistuttaa nykyisellään laginsa puolesta kuraoksennusta joka kulkee MW2:sen nimellä
Olisivat nyt saatana jättäneet sen 1.4 patchin ja sillä hyvä.
Edes se USAS ei ollut niin perperistä kuin mitä nykyään kaikki.

EI tämä ole se peli, jonka DICE mulle myi.

Ja Battlefield Premium?
HAHAHAHAHAHAHAHAHA
Pitäkää se v***** tunkkinne, en anna teille enää markkaakaan.

Silti vaivaudut joka kerta avautumaan tänne postaamalla saman puheen, kun jonkinlaista uutista pukkaa kyseisiin lafkoihin liittyen. Pelissä imo ei ole juuri nyt mitään vikaa, kaikki on tasapainossa ja peli-ilo on korkealla. Kiinnostaisi tietää minkälainen tämän pitäisi sitten olla että se miellyttäisi sinua?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tuo mikään paska ole...vaikee noista on lähteä arviota tekemään. Et ole esim. tällaisissa ympyröissä niin puhelias kuin esim. minä...sen tuosta voisi ainakin ymmärtää.

Totta tuo. Ei tosta nyt oikeastaan voi mitään johtopäätöksiä pelin kannalta vetää. Ja noista scoreista mitä tuolla saitilla puhutaan (high scorers, low scorers) tarkoittaa vain ton testin pisteitä eikä Battlefieldin pisteitä/SPM. Tai ainakin tuon tekstin kirjoitusasu ja kielioppi antaa niin ymmärtää.

Itselle tuli tällainen:
radarchart.php


Tosta pistää silmään tuo Extraversion sillä kyllä minä ainakin siihen mikkiin selostan jatkuvasti ja ehkä vähän liikaakin. Viimeaikoina jonkin verran ärräpäitäkin joten pahoittelut siitä pelikavereille. :)

Tuosta Intellect/Imagination-sarakkeestakaan nyt niin menisi vannomaan, että yhdellä load-outilla menisin. Yhdelläkään aseella ei ole yli 600 tappoa, mutta 500 tapon aseita kymmenisen kappaletta ja 100-400 tapon väliin mahtuu toiset kymmenisen asetta.

Mikä tossa testissä edes määrittelee high/low scoret? Tumman punainen (yli 80) on high, vaaleanpunainen (alle 60) low? Muutenkin olisi kiva tietää mihin kaikkeen tuo ottaa kantaa. Mulla on esim. lopetusprosentti 2% ja W/L-ratio 1.6. Noihin statseihinkaan nojaaminen ei nyt ihan aina anna sitä parasta kuvaa pelaajasta jos se aina joutuu tai tietoisesti hakeutuu huonompaan tiimiin.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Battlelogin viikon gallub koskee paljon parjattua suppressionia. Ja tulokset ovat hämmästyttävät ottaen huomioon kuinka paljon siitä on täälläkin mutistu.

Itseasiassa mukavaa, että nyt tuo "weekly poll" on todellakin ollut viikottain vaihtuva, toisin kuin aiemmin. Viime kertainen kertoi mukavasti HC:n ja NC:n välisestä kiinnostuksesta. Ei muuta kuin äänestämään!
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tässä vähän taustalla sillon tälöin keskustelua seuranneena tuli mieleen että tätä tuskin kannattaa enään alotella pelailemaan tätä peliä uutena pelaajana? Ei viitti kentälle tulla aiheuttamaan pahennusta alottelijana olemalla hukassa kun kari lehtonen USA pelissä. Bc2:sta tullut tuossa palailtua 1653h ja n 110.000 tapon edestä mutta niillä tunneilla ei taida olla mitään tekemistä bf3:sen kanssa. Onhan kyseessä ihan eri pelimaailma.:/
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tässä vähän taustalla sillon tälöin keskustelua seuranneena tuli mieleen että tätä tuskin kannattaa enään alotella pelailemaan tätä peliä uutena pelaajana? Ei viitti kentälle tulla aiheuttamaan pahennusta alottelijana olemalla hukassa kun kari lehtonen USA pelissä. Bc2:sta tullut tuossa palailtua 1653h ja n 110.000 tapon edestä mutta niillä tunneilla ei taida olla mitään tekemistä bf3:sen kanssa. Onhan kyseessä ihan eri pelimaailma.:/

Totta hitossa kannattaa. Samat lainalaisuudet tässä toimii kuin BC2:ssa. Vihu täyteen luoteja -> victory. Pikkaisen ohjaus on toisenlainen, mutta äkkiä siihen tottuu. Turpaahan alkuun tulee, mutta niinhän se kuuluu tullakin :) Itse ostin bad company 2:sen vasta viime vuoden heinäkuussa ja parit ekat päivät oli sellaista v***t saa***aa, että ei tosikaan. Mut kyllähän se siitä jossain kohtaa lähti rullaamaan. Siirtyminen tähän oli aika kivuton prosessi loppujen lopuksi, vaikka tuo aiemmin mainittu tahmaisuus ohjauksessa vähän sai hermoa kireelle.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tässä vähän taustalla sillon tälöin keskustelua seuranneena tuli mieleen että tätä tuskin kannattaa enään alotella pelailemaan tätä peliä uutena pelaajana? Ei viitti kentälle tulla aiheuttamaan pahennusta alottelijana olemalla hukassa kun kari lehtonen USA pelissä. Bc2:sta tullut tuossa palailtua 1653h ja n 110.000 tapon edestä mutta niillä tunneilla ei taida olla mitään tekemistä bf3:sen kanssa. Onhan kyseessä ihan eri pelimaailma.:/

Sama peli se pohjimmiltaan on. Mukaan vaan, ollaan kaipailtukkin jo.

(PP-2000 on muuten soiva peli isomman lippaan kun siihen vaan saa ;) )
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tässä vähän taustalla sillon tälöin keskustelua seuranneena tuli mieleen että tätä tuskin kannattaa enään alotella pelailemaan tätä peliä uutena pelaajana? Ei viitti kentälle tulla aiheuttamaan pahennusta alottelijana olemalla hukassa kun kari lehtonen USA pelissä. Bc2:sta tullut tuossa palailtua 1653h ja n 110.000 tapon edestä mutta niillä tunneilla ei taida olla mitään tekemistä bf3:sen kanssa. Onhan kyseessä ihan eri pelimaailma.:/

Tottakai kannattaa lähteä, sinulla on sentään hyvät pohjat meikäläiseen verrattuna. Tämä on nimittäin meikäläiselle elämäni ensimmäinen moninpeli.
Toisaalta minä en välitä hevon pyllyä mistään ratioista, pisteistä tms. Tykkään vaan pelata, ei väliä kuinka monta kertaa kuolen tai tapan. Toki nautin jokaisesta onnistumisesta samalla lailla kuin joskus 60-luvulla karkkipäivästä. Vai olikohan silloin vielä edes karkkia tai karkkipäiviä :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kentälle vaan JiiPee. Siellä on paljon uusia pelaajia jatkuvasti.

Kiinnostaisi tietää minkälainen tämän pitäisi sitten olla että se miellyttäisi sinua?

-Luotien hajonta liian suuri. Rekyylin pitäisi vaikuttaa osumatarkkuuteen, jolloin hallituilla purskeilla voisi saada tarkkoja laukauksia. Nykyisellään rynnäkkökiväärien ja karbiinien tulilinja muodostaa kartion joka laajenee kuin haulikolla. Tämä on kuitenkin suurien mappien peli ja olisi suotavaa että vihollisen saa lahdattua yli 20 metrin päästä.

-Suppression on naurettava. Realismia, ehkä joo mutta tämä on kuitenkin peli.

-Maa-ajoneuviohin lukkiutuvat jalkaväkiaseet. Javelin tekee tankeista turhia siinä vaiheessa kun spawnia vartioi 3 tai 4 pioneeria. Nähty niin monet kerrat. Se on takki ja sen kuuluukin olla vaarallinen. Tankki vs. tankki tai tankki vs. kopteri miellyttäisi enemmän.
Edit: Modern Combat pelissä oli snipulla se Laser Target kiikari joka toimi hyvin. Sillä sai merkittyä ajounouvoja maagiselle ohjukselle joka ilmestyi jostain. Taitava kopteri ja tankkikuski sai väistettyä sen ohjuksen mutta tietyille alueille ei kannattanut mennä ollenkaan hillumaan. Oma ehdotukseni nykyiseen olisi RPG ja SMAW ammusten nopeuden huomattava nostaminen. Nykyään singolla kopteriin osuminen vaatii suuren ennakon ottamisen lisäksi myös tuuria sen suhteen, että kohde liikkuu arvioidulla radalla.

- Vaimentimet kuohittu käyttökelvottomiksi. Ennen 1.5 patchia kohteelle pystyi kiertämään sivusta ja tarvittaessa poistamaan tieltä muutaman esteen. Nyt ensimmäisen laukauksen jälkeen kimppuun ryntää puoli joukkuetta minimapin tuijottajia.
Silun laittaminen piippuun lisää hajontaa huomattavasti. Hidastuneen luodin lentonopeuden aiheuttaman "bullet dropin" pystyisi vielä jotenkin paikkaamaan nostamalla tähtäystä.

BF1943 on pelillisesti nautittavampi kuin BF3 tällä hetkellä, samoin BC2.
Jotenkin tuntuu, että dice koittaa tunkea cod sarjan alueelle johon kuuluu pienissä mapeissa lähietäisyydellä koheltaminen. BF kuitenkin on oma brändinsä ja erottunut aiemmin noista arkade räiskinnöistä hitaammalla tahdillaan.
Se mikä ehkä toimii softissa kun tehdään patch voi olla hc puolella vaikutuksiltaan dramaattisempi. Ei HC:ssa ollut koskaan mitään "OP" asetta, kyllä ne kaikki toimi ihan yhtä hyvin ja se oli kiinni siitä kumpi ehti ensin ampua.

Lagi on EU servereillä lisääntynyt entisestään joidenkin pelaajien kohdalla. Perinteisiä nurkan taakse kuolemisia tulee nykyään paljon. Samoin näitä nurkan takaa juoksevia tyyppejä ehtii juuri ja juuri näkemään kun on jo nirri pois. EU north ja EU south serverit tekis gutaa.

Maksaneena asiakkaana pidätän itselläni oikeuden valittaa.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Voi elämänkevät....

Meitä on täällä pirun monta joita ei häiritse noista ongelmista muu kuin tuo naurettava supressioni.

Ootko miettinyt ettei vika ehkä ole pelissä vaan pelityylissä tai sohvan ja bädin välissä?

Tankit toimii edelleen loistavasti, silu toimii hyvin eikä ole niin op kuin ennen muihin kilkkeisiin verrattuna. Hajonnassa tai rekyylissäkään ei ole mitään vikaa. Tapettua saa niin lähelle kuin kauas.

En mä ainakaan ymmärrä tota ainaista parkumista.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Luotien hajonta liian suuri. Rekyylin pitäisi vaikuttaa osumatarkkuuteen, jolloin hallituilla purskeilla voisi saada tarkkoja laukauksia. Nykyisellään rynnäkkökiväärien ja karbiinien tulilinja muodostaa kartion joka laajenee kuin haulikolla. Tämä on kuitenkin suurien mappien peli ja olisi suotavaa että vihollisen saa lahdattua yli 20 metrin päästä.
Tässähän on käsittääkseni sellainen systeemi, että hajonta kasvaa jokaisella peräkkäisellä luodilla ja taukoa pitämällä laskee. Eli yksittäisillä/burstilla on helpompi osua muutenkin kuin vain rekyylin puolesta. Olen samaa mieltä siitä, että sitä hajontaa on kuitenkin aina vähän liikaa.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tässä vähän taustalla sillon tälöin keskustelua seuranneena tuli mieleen että tätä tuskin kannattaa enään alotella pelailemaan tätä peliä uutena pelaajana? Ei viitti kentälle tulla aiheuttamaan pahennusta alottelijana olemalla hukassa kun kari lehtonen USA pelissä. Bc2:sta tullut tuossa palailtua 1653h ja n 110.000 tapon edestä mutta niillä tunneilla ei taida olla mitään tekemistä bf3:sen kanssa. Onhan kyseessä ihan eri pelimaailma.:/

Ei muuta ku sisään vaan! Ite en oo pelannut aiempia Bad Companyjä PS3:lla lukuunottamatta Closed/Open Betoja ja nyt ostin BF3:n julkkarina ja ihan hyvin päässyt alun harhailun jälkeen sisään. Toki pelikavereilla on suuri merkitys tässäkin pelissä, joita itse onnekseni löysin kun lähikaveripiirillä lopahti innostus alkumetreille silloisen onnettoman VOIP:n takia eivätkä ole palanneet pelin pariin.

BF1942 ja BF2 olivat toki tutumpia pelejä, mutta onhan tämä noista ajoista paljon muuttunut ja kun pädillä ohjataan niin toki tuntuma on eri. Peli vain hankintaan ja See you on the Battlefield!
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ootko miettinyt ettei vika ehkä ole pelissä vaan pelityylissä tai sohvan ja bädin välissä?

Tilastoistahan tuon näkee.
Patchin jälkeen on K/D:n nousu taittunut ja kulkee täällä hetkellä alaspäin.
Myös tappojen määrää seuraava käyrä nousee hitaammin.
Patch 1.5 tasoitti pelaajien välisiä eroja.
Näkeehän sen jo pelin lopulla taulukostakin.
Ennen siellä oli niitä 25-5 tuloksia enemmän. Nyt on aika paljon 25-16 ja vastaavia.
händikäppiä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Eipä ole kyllä itellä ainakaan mitään valitettavaa tosta uusimmasta patchista, hieman omaa pelityyliä muuttamalla suppressionistakaan ole enää isompaa haittaa.
Mielestäni tuo suppression on nyt aivan hyvä, se kun pakottaa pelaajan varovaisempaan etenemiseen (eihän sitä oikeastikaan juosta suin päin avoimeen maastoon liipasin pohjassa) sekä tiimityöskentelyyn.
Vihollisen kohdatessa ja suppressionin iskiessä päälle, nopeasti vain munat turpeeseen ja radion kautta viestiä 20m päässä kulkevalle kaverille vihollisen sijainnista jolloin kaveri koukkaa sivustaan/taakse ja hoitelee vihulaisen, se on sitä tiimityöskentelyä.

Tuli myös huomattua tiimityöskentelyn tärkeys eilen Nosehair Canalissa. Dominoin siinä ilmatilaa/vihollisen jalkaväkeä n. 10min ajan Little Birdillä, muutama satunnainen vihollisohjus tuli kohti silloin tällöin mutta näistä selvittiin flareilla. Lopulta luultavasti joku kokonainen squadi + pari muuta päätti että nyt riittää ja eihän siinä enää mitään voinut kun alkoi soflami ja CITV-station vilkkua sekä ohjusta tuli joka suunnasta, sen jälkeen oli ihan turha edes yrittää pysytellä ilmassa Pikkulinnulla.
Näin se kuuluukin olla, että pari satunnaista IT-miestä ei vielä lintua pudota, mutta koordinoidulla squadin toiminnalla lintu putoaa alta aikayksikön, onhan tämän tarkoituskin olla vahvasti tiimipeliin kannustava peli.




Tilastoistahan tuon näkee.
Patchin jälkeen on K/D:n nousu taittunut ja kulkee täällä hetkellä alaspäin.
Myös tappojen määrää seuraava käyrä nousee hitaammin.
Patch 1.5 tasoitti pelaajien välisiä eroja.
Näkeehän sen jo pelin lopulla taulukostakin.
Ennen siellä oli niitä 25-5 tuloksia enemmän. Nyt on aika paljon 25-16 ja vastaavia.
händikäppiä.

Itsellä about kaikki käyrät lähti patchin jälkeen nousuun kun vaan mukautti pelityylinsä vastaamaan muuttuneita olosuhteita.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tilastoistahan tuon näkee.
Patchin jälkeen on K/D:n nousu taittunut ja kulkee täällä hetkellä alaspäin.
Myös tappojen määrää seuraava käyrä nousee hitaammin.
Patch 1.5 tasoitti pelaajien välisiä eroja.
Näkeehän sen jo pelin lopulla taulukostakin.
Ennen siellä oli niitä 25-5 tuloksia enemmän. Nyt on aika paljon 25-16 ja vastaavia.
händikäppiä.
Eli ongelma tosiaankin on sinussa. Suurimmalla osalla täälläkin tainnut vain k/d sun muut härpäkkeet nousta pätsin jälkeen. Ehkä ihan siinä alussa vähän uusi tuntuma pisti statsit hetkelliseen laskuun, mutta kun peliin tottui, nousu jatkui.

Muutenkin taidat vain olla Beemerin kaltainen trolli, joten pidättäydyn pidemmiltä avautumisilta.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Jos ei HC:ssa saa 20 metrin matkalta vihua hengiltä, voi varmaan suosiolla pelata vaikka jotain LEGO-peliä.

Uudet muutokset aseisiin ja niiden kilkkeisiin olivat loistavia, suppression hieman kusee niiden päälle, mutta kuitenkin.

Tankit ovat nyt aika hyvin balanssissa, RPG:n ja SMAWin damagen voisi tosin nostaa entiselleen. Ja kopujen sekä jettien aiheuttamaa damagea tankkeja vastaan voisi hieman laskea.

Ne kartat missä on jettejä ratkaistaan pääosin ilmassa, siis näissä hieman tasokkaammissa peleissä, missä on osaavia jettilentäjiä. Jettejä voisikin hieman nerffata, niin peli olisi vielä parempi.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Silun laittaminen piippuun lisää hajontaa huomattavasti. Hidastuneen luodin lentonopeuden aiheuttaman "bullet dropin" pystyisi vielä jotenkin paikkaamaan nostamalla tähtäystä.
Hajonta ei johdu Silusta vaan Suppressionista tai siitä että ammut aina Lonkalta

e: tuossa on patch-notet siluun liittyen kerta herra ei ole niitä vielä lukenut..
SUPPRESSOR
-The Suppressor no longer reduces the maximum damage of a weapon when equipped. Instead the Suppressor reduces the minimum and maximum range of the weapon, making it ideal for CQB and Stealth. This change will make the Suppressor slightly more effective at long range, where the bullet drop and speed makes shots difficult already, and reduces the power of the suppressor at mid range slightly.
-The Suppressor’s recoil bonus remains unchanged at a global 10% decrease. This is less than the Flash Suppressor’s bonus for all weapons.
-The Hip Accuracy penalty of the Suppressor has been changed from a global percentage to a per weapon value. Generally this penalty is higher now, but not for all weapons. Specifically, the belt LMGs and bolt Snipers do not have any additional hip fire penalty, as their penalty is already at the maximum possible value.
-Reduced the Aimed Accuracy bonus of the Suppressor from 50% to 25%. A Suppressor and Foregrip combo will have similar accuracy to a weapon without any Accessories, at the penalty of worse Hip Fire Accuracy and Range and with the benefit of much improved Stealth and reduced Recoil.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tilastoistahan tuon näkee.
Patchin jälkeen on K/D:n nousu taittunut ja kulkee täällä hetkellä alaspäin.
Myös tappojen määrää seuraava käyrä nousee hitaammin.
Patch 1.5 tasoitti pelaajien välisiä eroja.
Näkeehän sen jo pelin lopulla taulukostakin.
Ennen siellä oli niitä 25-5 tuloksia enemmän. Nyt on aika paljon 25-16 ja vastaavia.
händikäppiä.

Kyllä se kuuke johtuu ihan sieltä ohjaimen ja sohvan/tuolin/mikä lieneekää välistä. Itellä statsit vaa jatkanu nousuaan pätchin jälkeen vaikka normia pelaankin, ja sielläkin saaa porukka pitkältä matkalta hengiltä rynkyillä, joten miten sinä et muka hc:ssa saa? Ja tuo silukin oli kyl vähä turhan yleinen varuste ennen pätchiä, ite en sitä tykänny kovinkaa monessa aseessa käyttää ja nyt se ei ole enää niissäkään käytössä. Selkäänkin pääsee kyllä kiertämään ilmankin silua, itellä ollu ikinä mitään vaikeuksia sen kanssa vaikka vihut oisivatkin tienneet missä liikun.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tilastoistahan tuon näkee.
Patchin jälkeen on K/D:n nousu taittunut ja kulkee täällä hetkellä alaspäin.
Myös tappojen määrää seuraava käyrä nousee hitaammin.
Patch 1.5 tasoitti pelaajien välisiä eroja.
Näkeehän sen jo pelin lopulla taulukostakin.
Ennen siellä oli niitä 25-5 tuloksia enemmän. Nyt on aika paljon 25-16 ja vastaavia.
händikäppiä.

Hahaa! Sieltä ne tuli. Kuuluisat K ja D. Eli sua vituttaa, kun et pääse myllyttämään n00beja 25-5 tuloksella, vaan pistävät mokomat takaisinkin. Eikö peli ole parempi nyt kun se on tasapainoisempi? Hyvät ovat vielä hyviä, huonot ovat vielä huonoja sillä erotuksella, että eivät enää niin selkeästi ole huonoja. Tulee tasaisempia vääntöjä ja porukka tykkää pelata.

Oma k/d on aivan paska, 1.3, mutta SPM yli 500 :smoke:. Ennen patchia k/d oli 1.3, mutta SPM oli jossain 400 huitteilla. Jotain on tapahtunut omassa pelityylissä parempaan suuntaan tämän myötä, joten peili käteen tai vaihda peliä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tästä taisi olla mainintaa jo aiemmin twitter-linkin muodossa, tosin se ei ainakaan minulle toiminut:
EA returns official DICE servers to Battlefield 3 | VentureBeat

Otetaan ilolla vastaan, taisi olla viimeksi toissailtana kun lensin servulta tapettuani vastapuolella olleen herkkähipiäisen ranskis-adminin.

Samoin noita mielivaltaisia asekieltoja (ei haulikoita, ei sinkoja ihmisiä vastaan mutta sitten rikki oleva Mass Effect Dart on joka adminilla käytössä) on nähty jo ihan tarpeeksi.
 
Ylös Bottom