Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä
Kentälle vaan JiiPee. Siellä on paljon uusia pelaajia jatkuvasti.
Kiinnostaisi tietää minkälainen tämän pitäisi sitten olla että se miellyttäisi sinua?
-Luotien hajonta liian suuri. Rekyylin pitäisi vaikuttaa osumatarkkuuteen, jolloin hallituilla purskeilla voisi saada tarkkoja laukauksia. Nykyisellään rynnäkkökiväärien ja karbiinien tulilinja muodostaa kartion joka laajenee kuin haulikolla. Tämä on kuitenkin suurien mappien peli ja olisi suotavaa että vihollisen saa lahdattua yli 20 metrin päästä.
-Suppression on naurettava. Realismia, ehkä joo mutta tämä on kuitenkin peli.
-Maa-ajoneuviohin lukkiutuvat jalkaväkiaseet. Javelin tekee tankeista turhia siinä vaiheessa kun spawnia vartioi 3 tai 4 pioneeria. Nähty niin monet kerrat. Se on takki ja sen kuuluukin olla vaarallinen. Tankki vs. tankki tai tankki vs. kopteri miellyttäisi enemmän.
Edit: Modern Combat pelissä oli snipulla se Laser Target kiikari joka toimi hyvin. Sillä sai merkittyä ajounouvoja maagiselle ohjukselle joka ilmestyi jostain. Taitava kopteri ja tankkikuski sai väistettyä sen ohjuksen mutta tietyille alueille ei kannattanut mennä ollenkaan hillumaan. Oma ehdotukseni nykyiseen olisi RPG ja SMAW ammusten nopeuden huomattava nostaminen. Nykyään singolla kopteriin osuminen vaatii suuren ennakon ottamisen lisäksi myös tuuria sen suhteen, että kohde liikkuu arvioidulla radalla.
- Vaimentimet kuohittu käyttökelvottomiksi. Ennen 1.5 patchia kohteelle pystyi kiertämään sivusta ja tarvittaessa poistamaan tieltä muutaman esteen. Nyt ensimmäisen laukauksen jälkeen kimppuun ryntää puoli joukkuetta minimapin tuijottajia.
Silun laittaminen piippuun lisää hajontaa huomattavasti. Hidastuneen luodin lentonopeuden aiheuttaman "bullet dropin" pystyisi vielä jotenkin paikkaamaan nostamalla tähtäystä.
BF1943 on pelillisesti nautittavampi kuin BF3 tällä hetkellä, samoin BC2.
Jotenkin tuntuu, että dice koittaa tunkea cod sarjan alueelle johon kuuluu pienissä mapeissa lähietäisyydellä koheltaminen. BF kuitenkin on oma brändinsä ja erottunut aiemmin noista arkade räiskinnöistä hitaammalla tahdillaan.
Se mikä ehkä toimii softissa kun tehdään patch voi olla hc puolella vaikutuksiltaan dramaattisempi. Ei HC:ssa ollut koskaan mitään "OP" asetta, kyllä ne kaikki toimi ihan yhtä hyvin ja se oli kiinni siitä kumpi ehti ensin ampua.
Lagi on EU servereillä lisääntynyt entisestään joidenkin pelaajien kohdalla. Perinteisiä nurkan taakse kuolemisia tulee nykyään paljon. Samoin näitä nurkan takaa juoksevia tyyppejä ehtii juuri ja juuri näkemään kun on jo nirri pois. EU north ja EU south serverit tekis gutaa.
Maksaneena asiakkaana pidätän itselläni oikeuden valittaa.