Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Last Of Us

Vastaus: The Last Of Us

[video=youtube;CLIU6Dv43Qk]https://www.youtube.com/watch?v=CLIU6Dv43Qk&feature=youtube_gdata_player[/video] Jos ette itse löydä Easter Eggejä nii tästä sitten.
 
Vastaus: The Last Of Us

God of War: Ascension on myös sensuroitu sakemannimarkkinoiden vuoksi. Kukaan tuskin huomaisi noiden kahden kohdan sensurointia, ellei tuolla Movie Censorship -sivustolla olisi vertailukuvia.
 
Vastaus: The Last Of Us

Moninpeli on toiminut viimeaikoina hyvin ilman lageja. Pakko silti valittaa, että onhan tämä matsin etsiminen täyttä paskaa. Katsoin juuri kelloa, että kohta 15min pyörinyt "seaching any game" tai "searching for close game" ruudulla.

Joskusmuinoin tuli pelattua paljon MW2 ja MW3 ja niissä oli kyllä loistavaa se, että kun meni lobbyyn niin about 10 sekuntia niin olit jo matsissa yhdistettynä.
 
Vastaus: The Last Of Us

Sellanen epämukava glitchi että, vaikka olen päivittänyt itselle toisen asepaikan niin sitä eiole :\ Olen käynnistänyt peliä uudelleen yms.
 
Vastaus: The Last Of Us

Pakko silti valittaa, että onhan tämä matsin etsiminen täyttä paskaa. Katsoin juuri kelloa, että kohta 15min pyörinyt "seaching any game" tai "searching for close game" ruudulla.
Minulla matsia löytyy aina nopeasti etenkin verrattuna Uncharted 3:een. Last of Usissa pääsee parhaimmillaan peliin sekunneissa, kun Unchartedissa muutamankin minuutin odottelu ei ole toisinaan mikään yllätys. Itse asiassa Last of Usin käynnistys ja moninpeliruutuun pääseminen on ainakin tuplasti nopeampaa kuin UC3:ssa.
 
Vastaus: The Last Of Us

Moninpeli on toiminut viimeaikoina hyvin ilman lageja. Pakko silti valittaa, että onhan tämä matsin etsiminen täyttä paskaa. Katsoin juuri kelloa, että kohta 15min pyörinyt "seaching any game" tai "searching for close game" ruudulla.

Joskusmuinoin tuli pelattua paljon MW2 ja MW3 ja niissä oli kyllä loistavaa se, että kun meni lobbyyn niin about 10 sekuntia niin olit jo matsissa yhdistettynä.
Eilen oli puolenpäivän aikaan koko PSN poikki. Tai ei ainakaan oma kirjautuminen onnistunut.
Normisti löytyy aika vaivatta peli johon joinia. Toinen asia on edelleen kuseva team balance.
 
Vastaus: The Last Of Us

Uuden 1.03 patchin notet ja tiedot uudesta pelimuodosta nimeltä "Interrogation".

[video=youtube;9Cv_ThIkXdw]http://www.youtube.com/watch?v=9Cv_ThIkXdw[/video]
 
Vastaus: The Last Of Us

Uusi Kuulustelu pelimuoto on todella hyvä. Tämän tyyppistä pelimuotoa ei taida olla missään muussa pelissä mikä on mahtavaa että uusia pelimuotojakin vielä keksitään. Kuulustelussa on yhdistetty CODin Kill Confirmed ja domination. Tai no ei täysin vaan siten että vihollisia pitää ensin kuulustella tekemällä pidempi teloitus jolloin joukkue pääsee lähemmäksi vastustajan kassakaapin olinpaikan selvittämistä. Kassakaapin avaus on kuin lipun valloittamista sillä erolla että kassakaappi ei sulkeudu uudestaan jos et saa sitä heti auki vaan se avautuu vähitellen.
 
Vastaus: The Last Of Us

Naughty Dogin Bruce Straley twiittaili tällaista muutama tunti sitten:

"Ok party people, more #TheLastofUs DLC info to be revealed THIS WEEK! Hang tight."

Eli DLC:stä tulossa tietoa tällä viikolla.

Twitter - Bruce Straley
 
Vastaus: The Last Of Us

Naughty Dogin Bruce Straley twiittaili tällaista muutama tunti sitten:

"Ok party people, more #TheLastofUs DLC info to be revealed THIS WEEK! Hang tight."

Eli DLC:stä tulossa tietoa tällä viikolla.

Twitter - Bruce Straley

Mielenkiintoista nähdä, mitä DLC:tä saadaan ensiksi. Itse toivoisin ainakin, että yksinpeli DLC julkastaisiin ensimmäiseksi koska tuo online ei jaksa kiinnostaa tässä pelissä sitten vaan yhtään.
 
Vastaus: The Last Of Us

Mielenkiintoista nähdä, mitä DLC:tä saadaan ensiksi. Itse toivoisin ainakin, että yksinpeli DLC julkastaisiin ensimmäiseksi koska tuo online ei jaksa kiinnostaa tässä pelissä sitten vaan yhtään.

Onko tähän lupailtu yksinpeliin jotain lisäosaa? Itseänikään ei tuo moninpeli kiinnosta ollenkaan, mutta yksinpeli oli kyllä rautaa... omalla kohdalla ehdottomasti yksi parhaista peleistä mitä olen pelannut, vaikka tarinan läpäisyn jälkeen pelaaminen on melko vähälle jäänytkin.
 
Vastaus: The Last Of Us

Onko tähän lupailtu yksinpeliin jotain lisäosaa? Itseänikään ei tuo moninpeli kiinnosta ollenkaan, mutta yksinpeli oli kyllä rautaa... omalla kohdalla ehdottomasti yksi parhaista peleistä mitä olen pelannut, vaikka tarinan läpäisyn jälkeen pelaaminen on melko vähälle jäänytkin.

Yksi yksinpeli dlc pitäisi olla tulossa.
 
Vastaus: The Last Of Us

Gamespot uutisoi elokuussa, että Naughty Dog:lla on tekeillä yksi yksinpeliin sijoittuva dlc-paketti ja kaksi multiplayer-dlc:tä. Silloin lupailtiin uutta tietoa dlc:stä elokuun sisällä, mutta nyt mennään jo syyskuun loppua. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.

Lähde: Gamespot
 
Vastaus: The Last Of Us

Piti nyt sitten tämäkin peli vihdoin ostaa. Millähän vaikeustasolla tätä nyt kannattaisi lähteä pelaamaan?

Taustaksi sen verran, että halajan peleistä lähinnä sitä tarinaa/tunnelmaa ja easy on yleensä hyvä valinta. Unchartedit pelasin tosin normaalilla, mutta kokemustani häiritsi toistuvat räiskintäkohtaukset. Ja varsinkin ne pirun "pomotaistelut", joiden takia taisinkin välillä vaihtaa easyksi. Onko tässä mitään vastaavia "pomotaisteluita"? Kuitenkin olen ymmärtänyt, että TLoU on enemmänkin hiiviskelyä, joten pilaako easy tunnelman tappamalla jännityksen?
 
Vastaus: The Last Of Us

Piti nyt sitten tämäkin peli vihdoin ostaa. Millähän vaikeustasolla tätä nyt kannattaisi lähteä pelaamaan?

Taustaksi sen verran, että halajan peleistä lähinnä sitä tarinaa/tunnelmaa ja easy on yleensä hyvä valinta. Unchartedit pelasin tosin normaalilla, mutta kokemustani häiritsi toistuvat räiskintäkohtaukset. Ja varsinkin ne pirun "pomotaistelut", joiden takia taisinkin välillä vaihtaa easyksi. Onko tässä mitään vastaavia "pomotaisteluita"? Kuitenkin olen ymmärtänyt, että TLoU on enemmänkin hiiviskelyä, joten pilaako easy tunnelman tappamalla jännityksen?

Kun et ole kova räiskinnän ystävä niin suosittelen Hardia. Siinä ei voi vain mennä ja ammuskella, vähän pitää suunnitella ja ottaa rauhallisemmin. Jos kuitenkin tuntuu vaikealta niin Normal sitten, älä Easylle kuitenkaan pudota.
 
Ylös Bottom