Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Naughty Dog myöntää, että EU/UK versio on sensuroitu MP osalta:
[URL]http://www.latestnewsexplorer.com/the-last-of-us-multiplayer-censored-in-europe/[/URL]
Jep, ja Movie-Censorship.com vahvisti asian jo jokunen viikko sitten. Yksinpeli on sensuroimaton, moninpeli ei.
Minulla matsia löytyy aina nopeasti etenkin verrattuna Uncharted 3:een. Last of Usissa pääsee parhaimmillaan peliin sekunneissa, kun Unchartedissa muutamankin minuutin odottelu ei ole toisinaan mikään yllätys. Itse asiassa Last of Usin käynnistys ja moninpeliruutuun pääseminen on ainakin tuplasti nopeampaa kuin UC3:ssa.Pakko silti valittaa, että onhan tämä matsin etsiminen täyttä paskaa. Katsoin juuri kelloa, että kohta 15min pyörinyt "seaching any game" tai "searching for close game" ruudulla.
Eilen oli puolenpäivän aikaan koko PSN poikki. Tai ei ainakaan oma kirjautuminen onnistunut.Moninpeli on toiminut viimeaikoina hyvin ilman lageja. Pakko silti valittaa, että onhan tämä matsin etsiminen täyttä paskaa. Katsoin juuri kelloa, että kohta 15min pyörinyt "seaching any game" tai "searching for close game" ruudulla.
Joskusmuinoin tuli pelattua paljon MW2 ja MW3 ja niissä oli kyllä loistavaa se, että kun meni lobbyyn niin about 10 sekuntia niin olit jo matsissa yhdistettynä.
Naughty Dogin Bruce Straley twiittaili tällaista muutama tunti sitten:
"Ok party people, more #TheLastofUs DLC info to be revealed THIS WEEK! Hang tight."
Eli DLC:stä tulossa tietoa tällä viikolla.
Twitter - Bruce Straley
Mielenkiintoista nähdä, mitä DLC:tä saadaan ensiksi. Itse toivoisin ainakin, että yksinpeli DLC julkastaisiin ensimmäiseksi koska tuo online ei jaksa kiinnostaa tässä pelissä sitten vaan yhtään.
Onko tähän lupailtu yksinpeliin jotain lisäosaa? Itseänikään ei tuo moninpeli kiinnosta ollenkaan, mutta yksinpeli oli kyllä rautaa... omalla kohdalla ehdottomasti yksi parhaista peleistä mitä olen pelannut, vaikka tarinan läpäisyn jälkeen pelaaminen on melko vähälle jäänytkin.
Piti nyt sitten tämäkin peli vihdoin ostaa. Millähän vaikeustasolla tätä nyt kannattaisi lähteä pelaamaan?
Taustaksi sen verran, että halajan peleistä lähinnä sitä tarinaa/tunnelmaa ja easy on yleensä hyvä valinta. Unchartedit pelasin tosin normaalilla, mutta kokemustani häiritsi toistuvat räiskintäkohtaukset. Ja varsinkin ne pirun "pomotaistelut", joiden takia taisinkin välillä vaihtaa easyksi. Onko tässä mitään vastaavia "pomotaisteluita"? Kuitenkin olen ymmärtänyt, että TLoU on enemmänkin hiiviskelyä, joten pilaako easy tunnelman tappamalla jännityksen?