Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Last Of Us

Vastaus: The Last Of Us

Kun et ole kova räiskinnän ystävä niin suosittelen Hardia.
Tämähän on mielenkiintoinen näkemys ja ihan hyvin perusteltu. Ei ole varmaan tullut kymmeneen vuoteen pelejä hardilla pelailtua. Vähän epäilen, että hard on liian kova haaste meikäläiselle. Jos peli on kuitenkin "reilu" ei haastekaan tunnu niin turhauttavalta.
 
Vastaus: The Last Of Us

Piti nyt sitten tämäkin peli vihdoin ostaa. Millähän vaikeustasolla tätä nyt kannattaisi lähteä pelaamaan?

Taustaksi sen verran, että halajan peleistä lähinnä sitä tarinaa/tunnelmaa ja easy on yleensä hyvä valinta. Unchartedit pelasin tosin normaalilla, mutta kokemustani häiritsi toistuvat räiskintäkohtaukset. Ja varsinkin ne pirun "pomotaistelut", joiden takia taisinkin välillä vaihtaa easyksi. Onko tässä mitään vastaavia "pomotaisteluita"? Kuitenkin olen ymmärtänyt, että TLoU on enemmänkin hiiviskelyä, joten pilaako easy tunnelman tappamalla jännityksen?

Moi
pelasin just läpi. En itsekään pidä pomotaisteluista. Tässä ei onneksi mitää yksittäistä 30 metristä supermegamötköä tule. Pelasin normaalilla. Parissa kohtaa meinasin laittaa hanskat tiskiin mutta onneksi tilanteet eivät kuitenkaan normaalilla olleet ylivoimaisia. Eli luulen että olen aika samanlainen pelaaja siis tässä suhteessa kuin sinä joten Normaali on mielestäni sopivassa suhteessa painotettu. Sopivasti haastetta mutta ei mene mahdottomuuksiin. Loistava peli mutta ei yllä Unchartedeihin , jotka mielestäni monipuolisempia.
 
Vastaus: The Last Of Us

Eli luulen että olen aika samanlainen pelaaja siis tässä suhteessa kuin sinä joten Normaali on mielestäni sopivassa suhteessa painotettu. Sopivasti haastetta mutta ei mene mahdottomuuksiin. Loistava peli mutta ei yllä Unchartedeihin , jotka mielestäni monipuolisempia.
Luulen, että se normaali tosiaan on maksimi meikäläisen pirtaan. Kiitos vaan vastauksista. Here goes nothing.

Tuo vertaus Unchartedeihin on muuten mielenkiintoinen. Se preferenssi varmaankin riippuu siitä, mitä peliltä hakee. Ennakkoon olen huomattavasti enemmän fiiliksissä kyllä tästä TLoU:sta, mutta katsotaan nyt miltä alkaa näyttää.
 
Vastaus: The Last Of Us

Uncharted vs. Last of Us on sama ku leffa + popparit vs. Kirja ja viski.
Molemmat ehdottomasti hyvi mutta erilaisia nautintoja!
 
Vastaus: The Last Of Us

Naughty Dog on antanut infoa tulevista lisäreistä:

Abandoned Territories muljahti moninpelaajien riemuksi jo hetki sitten, tuoden mukanaan neljä uutta kenttää: Suburbs, Bus Depot, Hometown sekä Bookstore. Nämä tarjoavat muun muassa sekä hiekkamyrskyjä sekä hiippailua kuunvalossa.

Yksinpelaajia ei olla kuitenkaan unohdettu, ja kehittäjät lupaavat kunnianhimoista uuttaa tarinaa, joka liittyy The Last of Usin juoneen, mutta siinä ei pelata Joelia tai Ellietä. Uusi näyttelijä on juuri saatu valittua, ja mocap-sessiot alkavat pian. Tarinalisäri nähdään joulu-tammikuussa.

Kolmas paketti julkaistaan vuoden 2014 ensimmäisen puolikkaan aikana, ja se keskittyy jälleen moninpeliin. Yksityiskohtia joudutaan kuitenkin vielä vartomaan hetki.

Odotusta helpotetaan julkaisemalla noin 60 hattua moninpeliin, koska hatuistahan pelaajat tunnetusti pitävät. Nämä ovat täysin ilmaisia kausikortin ostajille.

Lähde: Gamereactor Suomi
 
Vastaus: The Last Of Us

Yksinpelaajia ei olla kuitenkaan unohdettu, ja kehittäjät lupaavat kunnianhimoista uuttaa tarinaa, joka liittyy The Last of Usin juoneen, mutta siinä ei pelata Joelia tai Ellietä. Uusi näyttelijä on juuri saatu valittua, ja mocap-sessiot alkavat pian. Tarinalisäri nähdään joulu-tammikuussa.

Lähde: Gamereactor Suomi

Olisi ND saanut julkaista tarinalisärin ensiksi, koska se varmaankin kiinnostaa pelaajia eniten kun silloin kun tarinalisäri tulee julki niin on uudet konsolit jo saapuneet kaupan hyllylle niin en tiedä jaksaako sitä enää palata vanhan raudan pelien pariin, vaikka peli kuinka loistava olikin. Multiplayer lisärit olisi saanut jättää tekemättä. Menee liian codimaiseksi tälläinen että julkaistaan neljän uuden kentän lisäreitä, joissa ei pelillisesti ole käytännössä mitään uutta.
 
Vastaus: The Last Of Us

Olisi ND saanut julkaista tarinalisärin ensiksi, koska se varmaankin kiinnostaa pelaajia eniten kun silloin kun tarinalisäri tulee julki niin on uudet konsolit jo saapuneet kaupan hyllylle niin en tiedä jaksaako sitä enää palata vanhan raudan pelien pariin, vaikka peli kuinka loistava olikin.

Holy sentence batman. Truu dat
 
Vastaus: The Last Of Us

Ottaen huomioon, että tämä on Naughty Dogin ilmeisesti ensimmäinen yksinpeli-DLC itseäni ei ainakaan haittaa pienimuotoinen odottelu. Ainakin odotettavissa on lisäri, johon on mitä luultavimmin panostettu kunnolla eikä haluta tuoda markkinoille puolivillaista tuotetta. Toivottavasti siinä on pelattavaa enemmän kuin pari tuntia..
 
Vastaus: The Last Of Us

Tuli tämä vihdoin hommattua ja viikonlopun aikana pelikelloon tuli 10 tuntia. Tuo on meikäläiselle todella paljon, normaalisti tulee pelailtua tunti silloin tällöin.

Peli koukutti itseni ainakin täysin. Kaikki kolme Unchartedia läpipelanneena itselleni tämä uppoaa vielä huomattavasti paremmin. On kyllä kehunsa ansainnut. Komeata grafiikkaa saatu vanhasta konsolista revittyä, ohjaus toimii hyvin ja pelin tarina sekä tunnelma on kohdallaan. Ehdotomasti parhaimpia pelejä, mitä on pleikalla tullut pelailtua.
 
Vastaus: The Last Of Us

Pelaakos Suomipoijjat ja tytöt ollenkaan tän multiplayeriä? Yhden ainoan kerran olen pikaiseltaan nähnyt suomalaisen, muutoin kyl tulee muiden maiden tyyppejä vastaan. Jostain syystä itse kyl pidän multiplayeristä kovastikin. Unchartedin multiplyt aika tylsää, mut täs on sitä jottai.
 
Vastaus: The Last Of Us

"Naughty Dog on aikaisemmin vahvistanut, että The Last of Us saa tulevaisuudessa kolme uutta DLC-pakettia. Näistä ensimmäinen on nimeltään The Abandoned Territories ja se keskittyy moninpeliin neljän uuden kartan voimalla. Nyt studio on vihdoin paljastanut, että karttapaketti ilmestyy ladattavaksi 16. lokakuuta."

Lähde: Gamereactor Suomi
 
Vastaus: The Last Of Us

Tänään ajattelin aloittaa vetämään tätä selviytyjä+ tasolla läpi. No menin siihen kohtaan että jatka uusi peli+ ja kun yritin valita vaikeustasoa ainoa minkä pystyn valitsemaan on helppo+ (olen vetänyt jo aiemmin helppo+ läpi) Mikähän mahtaa olla vikana?
 
Vastaus: The Last Of Us

On. Tulikin mieleen että auttaisiko se jos pelaisi viimeisen luvun selviytyjä tasolla?

Voipi olla, muistelisin pelin julkaisun aikoina lukeneeni New Game+ -homman pienestä omituisuudesta, mutta 100% varmuudella en rupea vannomaan tuon suhteen.
 
Ylös Bottom