Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Black Ops 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja The FinGuy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2

Jos ei pelin nat type ole ehdottomasti OPEN on aina jotain vaikeuksia partyissa tai pelien hakemisessa... konsolin nat type 2 rittää yleensä tähän jos kiinteä ip ja se laitettu dmz osoitteeksi!

No mitä ******, olin menos pelaamaa tätä, ni tuli et tarvii ladata uusin päivitys, laitoin sitte lataamaa ja melkein heti latauksen alettua pleikka sammu iteksee. Sit ku se käynnisty uusiks, ni luki että järjestelmää ei sammutettu asianmukaisesti ja se voi olla vioittunut ja sit tuli se joku palautus juttu. Koitin sen jälkee mennä uusiks BO2 ja taas sama juttu. Oisin menny pelaamaa parin kuukauden tauon jälkee, mut ei sitte.:mad:

Onko porukoilla miten toiminut nyt Tupla-xp weekendin aikana? PS3-alustana. 20 viime matsista oon pystynyt ehkä 5 pelaamaan loppuun asti, muuten on aina lentänyt pihalle, kun host on lakannut vastaamasta. Nyt tuli 5min Probation, kun olen muka lähtenyt peleistä liian aikaisin.

Onko porukoilla miten toiminut nyt Tupla-xp weekendin aikana? PS3-alustana. 20 viime matsista oon pystynyt ehkä 5 pelaamaan loppuun asti, muuten on aina lentänyt pihalle, kun host on lakannut vastaamasta. Nyt tuli 5min Probation, kun olen muka lähtenyt peleistä liian aikaisin.

Pleikal pe-la toimi todella heikosti sunnuntaina ei sitten enää ollenkaan. Lauantaina sain kans päivän ekan pelin jälkeen 10min. bannit samasta syystä, vaikken ikinä ole kesken pelin lähteny. Meinaakohan joku hullu tähän viel jotain karttojakin ostaa, mulle tää oli kyl viimeinen cod mihin rahaa laitoin vaikka ykkösestä asti olen näitä pelannu.

Enpä ole edes tiennyt tuommoisen bannin olemassa olosta.
Onkos tuo ollut alusta asti?

Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Voi että ku rakastan 3archia ja activisionia ja kaikkee mikä liittyy codiin.
Päivitin tänkin teoksen ja nyt joka pelin jälkeen: ''You have been disconnected from Black Ops II servers''

Peli pitää käynnistää uusiks, jotta pystyn ettiin uudestaan matsin ja kun matsi on ohi niin saan tuon ilmoituksen :)

KIITOS TÄSTÄ MESTARITEOKSESTA!
Lagiakaan ei patch korjannu yhtään!!!! Aivan mahtava juttu! :D :D

PS: Onneks huomen haen Dead Space 3:sen ja Crysis 3:sen... palailen niiden jälkeen taas tarkastelemaan tämän tekeleen tilannetta.

Xboxilla ei ole tätä ongelmaa. Luulen että kyse on psn systeemistä enemmän kuin itse pelistä.

Itsekin olen päättänyt pitää pienoisen tauon Black Ops 2:sta, johtuen peliseuran puutteesta ja tylsistä toinen toistaan toistavista matseista. Kaikki pelimuodot koluttu läpi vaikka olen vasta prestige 1:sellä. Oma suosikkiaseessa weapon prestige tasolla 2. DSR, PDW, MSMC ja MP7 kultaisena, ja AN-94 vain yhden "bloodthirsty" mitalin päässä.

Peli alkoi käydä tylsäksi jo jokunen aika sitten, ja hammasta purren tähän asti pelaillut. Nyt tämä mies janoaa todenmukaista ja rentoa taistelua isoilla kartoilla, ja tämähän kuvaus on synonyymi Battlefield 3:selle. Tottakai palailen sillon tällöin BO2:sen maailmoihin, mutta tästedes pääpeleinä pyörii NHL 13, BF3 ja uutena tulokkaana Fallout New Vegas.

Kun omakohtaiset tavoitteet näissä edellä mainituissa peleissä on saavutettu, siirryn luultavimmin tarkastamaan onko BO2:sen lagi- ja "OP-ase"ongelmaa korjattu.

Näihin tunnelmiin, Taikinapää aka Girahvimies.

Omallakin kohdalla jää nyt siis (tai jäi jo pari päivää sitten) tämän pelin tahkoaminen sikseen.

Kun nyt ensin saan Dead Space 3:sen ja Crysis 3:sen (ja tästä myös moninpelin) tahkottua, niin palaan sitten vasta tämän tekeleen pariin. Tämä on ollut vaan iso pettymys. Jos seuraavan CoD:in hommaan niin en ainakaan julkaisusta. Tämän menin ''sokeasti'' ostamaan ja oli virhe. Täytyy ruveta ensin lueskelemaan ihmisten mielipiteitä ja sitten vasta alkaa ylipäätään harkitsemaan ostoa.

Ja toivon todella, että Activision ei saa seuraavasta CoD:sta taas uutta myyntienkkaa. Jos myyntiluvut alkaa laskemaan niin laatu luultavasti alkaa paranemaan, koska Activision haluaa varmasti nostaa joka tapauksessa myynnin taas nousuun...

Kyllä seuraavaan CoD:iin pitäisi saada jo uutta pelimoottoria... Itse jätin BO2:n ostamatta ja jätän seuraavankin, mikäli ei mitään uutta tule. Muutama edellinen Call of Duty ollut täysin samaa mättöä uusilla leluilla ja kentillä. Eivät pelintekijät kehitä peliä eteenpäin ollenkaan, niin kauan kuin myyntiennätykset menevät uusiksi. :(

On tuntunut tässä koko viikonlopun ajan siltä, että tämä syö koko kaistan kokonaan ja pois lentäminen johtuu siitä kun kaista on täynnä. Nimittäin kun pelaa ja tämä pätkiminen/connection interrupted + ulos lentäminen, niin alkaa myös samassa verkossa olevan läppärin netti takkuamaan ja yhteys häviää hetkeksi.

E: Huomasin selvän parannuksen, kun vaihdoin pleikkarin kaapelilla kiinni nettiin. En tiedä sitten oliko sattumaa, mutta joka tapauksessa 10minuuttia ennemmin, en pystynyt pelata kuin pari minuuttia ja sitten alko järkyttävä jäätyily. Toki "hyvin" tämä on langattomasti tähänkin asti pelannut, että en tiedä mikä nyt sitten mättää/mätti.

Viimeksi muokannut moderaattori:

On tuntunut tässä koko viikonlopun ajan siltä, että tämä syö koko kaistan kokonaan ja pois lentäminen johtuu siitä kun kaista on täynnä. Nimittäin kun pelaa ja tämä pätkiminen/connection interrupted + ulos lentäminen, niin alkaa myös samassa verkossa olevan läppärin netti takkuamaan ja yhteys häviää hetkeksi.

no mulla tuli ongelmia pleikkarilla päivityksen jälkeen...jolloin rupes palkit häviämään pelistä aina ensimmäisen minuutin aikana....sen minuutin aikanan kun sain pelailtua niin xp toimi ja kaikki toimi muutenkin kun junan vessa...mutta sen noin minuutin jälkeen rupes pätkimään...ja kaista hävisi hevon vitttuun...

xboxsissa toimii halo4 netissä kun sitä pelasin ja kun pelasin CoD mw3 netissä pleikkarilla niin toimi ongelmitta...sen takia en usko että omassa netissä vikaa

sen takia tossa aikasemmin kysyin mahdollista puhelin numeroa CoD:in tukeen...

(ei tämmösia tullu pahemmin xbox puolella vastaa. onnenks en ostanu season passia bo2:seen :D)

Voisko joku boksipuolen pelaaja, joka on ostanut tuon Revolutionin, kertoilla, että millainen on tässä tuo dlc-sisällön valinta? Onko uudet mapit vanhojen seassa vai onko ne valittavissa, niin että vain uudet tai vanhat mapit löytyvät haussa, kuten mw3:sessa taisi olla?

Onko tämä tekele siis aivan kelvoton? Siis onko nuo yhteydet oikeasti noin huonot?. En ole yhtäkään CoDian omistanut CoD3 jälkeen, mutta tämä kovasti kutittelee.

Core puolella valittavana vain lisärit ja hc puolella muiden joukossa...

Onko tämä tekele siis aivan kelvoton? Siis onko nuo yhteydet oikeasti noin huonot?. En ole yhtäkään CoDian omistanut CoD3 jälkeen, mutta tämä kovasti kutittelee.

No tämä yhteyden laatu vaihtelee, mutta tästä kahden viime kuun ajalta voin oma kohtaisesti sanoa, että on toiminut hyvin (pois lukien tuo edellinen tupla-xp weekend). Välillä tulee vastaan host, jolla on selvää lagia esiintymässä, mutta se korjaantuu lobbya vaihtamalla.

Mutta joo, piti kyllä portteja availla ja muuta säätää verkkopäätteen asetuksista, että tähän päästiin, aluksi toimi hyvin vain joka viides matsi. Nyt kun Nat on Open ja kaikki portit auki ja pleikkari kaapelilla kiinni, niin toimii miltei aina hyvin.

Ei kyllä Xbox 360 + MW3 ollut tällaista säätöä. Siihen ei tarvinnut tehdä mitään muuta kuin pelata. Toimi hyvin vaikka meni kahden reitittimen kautta yhteys boksille.

Ei kyllä Xbox 360 + MW3 ollut tällaista säätöä. Siihen ei tarvinnut tehdä mitään muuta kuin pelata. Toimi hyvin vaikka meni kahden reitittimen kautta yhteys boksille.

MW3 boxilla olikin ihan eri maata kuin PS3 versio.

Ja mitä tulee BO2 niin yhteyksillä on väliä enemmän kuin koskaan. 3 palkilla on erittäin tuskallista pelata 4 palkkista vastaan. Portteja vaan auki niin helpottaa jonkin verran.

Näin kahden pelin verran on vertailu kokemuksia itsellä Call of Dutyista(2 viimeisintä osaa) ja kyllähän näissä Playstation käyttäjiä kustaan suoraan sanoen silmään. Vaikka kuinka Playstation miehiä olenkin niin en voi väittää etteikö se Xboxin versio toimisi paremmin. Surullista mutta totta.

Itte hankin PS3 version ja en päässyt multiplayeriä pelaan ollenkaan, nat on mulla moderate. Sama muuten vaivas viime vuoden versiossa. Tiedä si onko samoja ongelmia Boxin puolella. No onni onnettomuudessa sain siitä täydet rahat takasi gigantista ja ostin sit Crysis 3 joka oli loistava onnettomuus ;). Kaikki muut pelit kyllä toimii netissä ilman propleemia.

Itte hankin PS3 version ja en päässyt multiplayeriä pelaan ollenkaan, nat on mulla moderate. Sama muuten vaivas viime vuoden versiossa. Tiedä si onko samoja ongelmia Boxin puolella. No onni onnettomuudessa sain siitä täydet rahat takasi gigantista ja ostin sit Crysis 3 joka oli loistava onnettomuus ;). Kaikki muut pelit kyllä toimii netissä ilman propleemia.

Tuon natin takia ei luultavasti toiminu.

Tuon natin takia ei luultavasti toiminu.

Jep, mut kun muut pelit toimii niin pistääkö sitte pelin koodin piikkiin vai natin? ittellä modeemina elisan ZTE 931WII. WoWia viime vuodet pelaillu niin ei oo natit eikä nitit haitannu menoo ja satunnaisia konsolipelejä sillon tällön, mut tosiaan ainoo pelisarja minkä kans ollu kyseinen ongelma.

Ylös Bottom