Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Onko porukoilla miten toiminut nyt Tupla-xp weekendin aikana? PS3-alustana. 20 viime matsista oon pystynyt ehkä 5 pelaamaan loppuun asti, muuten on aina lentänyt pihalle, kun host on lakannut vastaamasta. Nyt tuli 5min Probation, kun olen muka lähtenyt peleistä liian aikaisin.
Voi että ku rakastan 3archia ja activisionia ja kaikkee mikä liittyy codiin.
Päivitin tänkin teoksen ja nyt joka pelin jälkeen: ''You have been disconnected from Black Ops II servers''
Peli pitää käynnistää uusiks, jotta pystyn ettiin uudestaan matsin ja kun matsi on ohi niin saan tuon ilmoituksen
KIITOS TÄSTÄ MESTARITEOKSESTA!
Lagiakaan ei patch korjannu yhtään!!!! Aivan mahtava juttu!![]()
PS: Onneks huomen haen Dead Space 3:sen ja Crysis 3:sen... palailen niiden jälkeen taas tarkastelemaan tämän tekeleen tilannetta.
On tuntunut tässä koko viikonlopun ajan siltä, että tämä syö koko kaistan kokonaan ja pois lentäminen johtuu siitä kun kaista on täynnä. Nimittäin kun pelaa ja tämä pätkiminen/connection interrupted + ulos lentäminen, niin alkaa myös samassa verkossa olevan läppärin netti takkuamaan ja yhteys häviää hetkeksi.
Onko porukoilla miten toiminut nyt Tupla-xp weekendin aikana? PS3-alustana. 20 viime matsista oon pystynyt ehkä 5 pelaamaan loppuun asti, muuten on aina lentänyt pihalle, kun host on lakannut vastaamasta. Nyt tuli 5min Probation, kun olen muka lähtenyt peleistä liian aikaisin.
Onko tämä tekele siis aivan kelvoton? Siis onko nuo yhteydet oikeasti noin huonot?. En ole yhtäkään CoDian omistanut CoD3 jälkeen, mutta tämä kovasti kutittelee.
Ei kyllä Xbox 360 + MW3 ollut tällaista säätöä. Siihen ei tarvinnut tehdä mitään muuta kuin pelata. Toimi hyvin vaikka meni kahden reitittimen kautta yhteys boksille.
Onko tämä tekele siis aivan kelvoton? Siis onko nuo yhteydet oikeasti noin huonot?. En ole yhtäkään CoDian omistanut CoD3 jälkeen, mutta tämä kovasti kutittelee.
Itte hankin PS3 version ja en päässyt multiplayeriä pelaan ollenkaan, nat on mulla moderate. Sama muuten vaivas viime vuoden versiossa. Tiedä si onko samoja ongelmia Boxin puolella. No onni onnettomuudessa sain siitä täydet rahat takasi gigantista ja ostin sit Crysis 3 joka oli loistava onnettomuus. Kaikki muut pelit kyllä toimii netissä ilman propleemia.
Tuon natin takia ei luultavasti toiminu.