Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelaaja-lehti

Vastaus: Pelaaja-lehti

Ite tilasin Pelaajalehden joskus viime kesänä (2007), sieltä soitettiin mulle, että olet irtolehden ostaja, nyt ois kiva tarjous, saat pelin kaupan päälle?
No mikäs pelikone sulla on, no mä sanon että PS3, sitte vastataan:
No meillä ei oo PS3 pelejä ollenkaan... lähetti jonkun kämäsen PS2 pelin, en oo vieläkä pakettia avannut...
Paska lehti mun mielestä, täälläkin saa peleistä parempaa tietoa jo noista hype ketjuista!
Josta tulikin mieleeni, miksei Konsolifin perusta Pelaajalehdelle kilpailijaa ja ala tekemään parempaa lehteä, ei se vaikeaa ole, paremman lehden tekeminen nääs ;)

Enään en tilaa, kun ei osaa pojjaat hommaansa :p
 
Vastaus: Pelaaja-lehti

Josta tulikin mieleeni, miksei Konsolifin perusta Pelaajalehdelle kilpailijaa ja ala tekemään parempaa lehteä, ei se vaikeaa ole, paremman lehden tekeminen nääs ;)

Enään en tilaa, kun ei osaa pojjaat hommaansa :p
Tähän ei voi juuri muuta todeta kuin että taitaa miehellä olla ammattimaisen pelilehden tekemisestä suhteellisen köykäinen kuva (puhumattakaan Pelaajan staffista), jos tällaisia kommentteja heittelee. ;)

Ja miksi ihmeessä KonsoliFINin pitäisi tehdä lehti vain jonkun höpsön paremmuuskilvoittelun vuoksi? Täydellistä ajanhukkaa. Meiltä ei löydy toteutustaitoa, taloudellisia resursseja tai edes kiinnostusta moiseen. Deadlinet ja muu ryppyotsainen aikataulutahkoaminen söisi lisäksi tehokkaasti vapaamuotoista harrastelijaintoisuutta pois, jonka päälle tämä sivusto on alunperin rakennettu. Tehköön pelilehteä sellaiset tahot, jonka sen oikeasti taitavat.

Suomalaisia laadukkaita pelilehtiä löytyy muutenkin nykyisellään ihan riittävästi Pelaajassa ja Pelitissä, jonka päälle löytyy asiallinen skandinaavinen ilmaisjulkaisu Gamereactor. Puoliväkinäinen härmävetoinen printtimedia näiden lehtien jatkeeksi on ultimaattumia turhaketta.

Ja takaisin aiheeseen.
 
Vastaus: Pelaaja-lehti

Ite alotin n. 2kk sitten tilaamaan Pelaaja lehteä. Ei jaksanu enää kokoajan irtonumeroita ostella. Oli kovaa vääntöä kyllä että tilaisiko Pelaajan vai Pelit lehden. Mutta Pelaaja voitti, koska huomasinkin että Pelit lehti ilmestyy lähellä olevaan kirjastoon kun taas Pelaaja ei, joten valinnasta tulikin lopulta helppo :D
 
Vastaus: Pelaaja-lehti

Mietin vaan tossa että onko kukaan ei tilaaja voittanut kilpailuista koskaan mitään? Mietin vain että jos vastaa kilpailussa kohtaan "en ole tilaaja" tai "olen irtonumeron ostaja" niin hyväksytäänkö se kilpailuun.
 
Vastaus: Pelaaja-lehti

Mietin vaan tossa että onko kukaan ei tilaaja voittanut kilpailuista koskaan mitään? Mietin vain että jos vastaa kilpailussa kohtaan "en ole tilaaja" tai "olen irtonumeron ostaja" niin hyväksytäänkö se kilpailuun.

Kyllä hyväksytään, omakohtaisesti arvon voittajat eikä mitään muita kuin vääriä vastauksia syrjitä. ;)
 
Vastaus: Pelaaja-lehti

Mietin vaan tossa että onko kukaan ei tilaaja voittanut kilpailuista koskaan mitään? Mietin vain että jos vastaa kilpailussa kohtaan "en ole tilaaja" tai "olen irtonumeron ostaja" niin hyväksytäänkö se kilpailuun.

Kerran oon ite voittanu pelin ja silloin laitoin "ostan irtonumeroita" kohtaan ruksin...
 
Vastaus: Pelaaja-lehti

Mietin vaan tossa että onko kukaan ei tilaaja voittanut kilpailuista koskaan mitään? Mietin vain että jos vastaa kilpailussa kohtaan "en ole tilaaja" tai "olen irtonumeron ostaja" niin hyväksytäänkö se kilpailuun.

Parikin kertaa olen "voittanut", Ainakin puhelinmyyjän mukaan: "Terve, osallistuit Pelaaja-lehden sivuilla kilpailuun ja sen tiimoilta nyt hyviä uutisia soittelen... saat tilata lehden alennettuun hintaan!"

Suht ärsyttävää, kun noin kävi ensimmäisen kerran ja olin jo valmis tuulettamaan ennen kuin totuus paljastui. Toisella kertaa osasi jo suhtautua terveellisen pessimistisesti....
 
Vastaus: Pelaaja-lehti

Kyllä hyväksytään, omakohtaisesti arvon voittajat eikä mitään muita kuin vääriä vastauksia syrjitä. ;)

heh selvä. Ajattelin noita vaihtoehtoja että onko sen takia siinä että kaikki muut paitsi tilaajan kohdan ruksineet laitetaan salaa roskiin ja arvotaan vain tilaajien kesken:p

EDIT: soitteli itsellekkin puhelinmyyjä viime viikolla ja sanoi että "olet pelaajalehden kilpailuun..." josta luulin että voitinko jotain, mutta jatkui "..vastatessa merkinnyt että ostat irtonumeroita" :p
 
Vastaus: Pelaaja-lehti

EDIT: soitteli itsellekkin puhelinmyyjä viime viikolla ja sanoi että "olet pelaajalehden kilpailuun..." josta luulin että voitinko jotain, mutta jatkui "..vastatessa merkinnyt että ostat irtonumeroita" :p

Pikkuinen uppi. Lainattu juttu tapahtui mullekin. Jos vaikka joku muu on saman kohtalon kokenut raukkaparka. Eli lehti pitäisi kolahtaa, tai olisi pitänyt kolahtaa laatikkoon ilmeisesti jo viime perjantaiksi, mut sanomattakin selvää ettei vieläkään ole tullut ("saat lehden kotiisi ilman mitään ongelmia ennen lehtipisteitä!"). Noh mitäs tosta. Mutta nämä kuninkaat lähettivät laskunkin jo, eräpäivään n. viikko aikaa! Eli lasku on harhaillut toisen viikon jossain hutin hitossa päivämäärästä katsoenkin.

Toinen kiva hommeli. Koko puljun sivuilla ei saa kirjoitella mitään, tai tehdä oikeastaan mitään ellei ole tilaaja. Ja kolmanneksi, samaa tunarointia toistuu vähän joka kuukausi jos kirjoittajia on uskominen.

Neljäs hommeli. Huomenna soitetaan tantoille, ja viidenneksi saadaan taistella siitä riivatun konsolifinshopitin lahjakortista. Mitä tästä opimme.

E: Selvennys viimeiseen hommeliin. Tiedän, että lahjakortin saa vasta maksettuaan laskun. Luin myös, että joku oli kirjoitellut pelaajalehden asiakaspalvelun olleen autuaan tietämätön siitä et mikä hemmetti on konsolinet! :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Pelaaja-lehti

Toinen kiva hommeli. Koko puljun sivuilla ei saa kirjoitella mitään, tai tehdä oikeastaan mitään ellei ole tilaaja. Ja kolmanneksi, samaa tunarointia toistuu vähän joka kuukausi jos kirjoittajia on uskominen.

Neljäs hommeli. Huomenna soitetaan tantoille, ja viidenneksi saadaan taistella siitä riivatun konsolifinshopitin lahjakortista. Mitä tästä opimme.

E: Selvennys viimeiseen hommeliin. Tiedän, että lahjakortin saa vasta maksettuaan laskun. Luin myös, että joku oli kirjoitellut pelaajalehden asiakaspalvelun olleen autuaan tietämätön siitä et mikä hemmetti on konsolinet! :D
Tuo on minusta ihan hyvä systeemi, että vain tilaajat voi kommentoida uutisia ja keskustella keskustelupalstalla.

Tuon konsolinetin lahjakortin kanssa oli minullakin ongelmia. En saanut sitä laskun maksettuanikaan. Asiakaspalvelussa sanottiin, että lahjakortti on lähetetty, mutta koskaan sitä ei ole minulle asti tullut ja tuskin on tulossakaan.
 
Vastaus: Pelaaja-lehti

Tuon konsolinetin lahjakortin kanssa oli minullakin ongelmia. En saanut sitä laskun maksettuanikaan. Asiakaspalvelussa sanottiin, että lahjakortti on lähetetty, mutta koskaan sitä ei ole minulle asti tullut ja tuskin on tulossakaan.

Ehkä ihan hyvä ettei voi kommentoida, kun voisi noille retardeille tulla aika pahaa kuittia täältä suunnasta (uusin wrc-video, huoh...). Luulisi, että vähän kypsempiä ja parempia videoita saisivat aikaan.

Mailiinko tuon pitäis tulla? Aika huonoa kuvaa on tullut koko lehdestä joka osa-alueella. Kestotilaajatkin nillittää, mutta kai tää nykymaailmaa on et kaikki asiat hoidetaan päin pylleröä ja asiakkaita kustaan silmään. Se on ainakin varma, et jos joku päivä laskun maksan, ja lehdenkin jopa saan ni lahjakortin haen vaikka tuolta.

Hienot tilaajaedut muuten v. 2010. Repesin täysin.
 
Vastaus: Pelaaja-lehti

No jaa
Suomen suurin videopelilehti jatkaa menestystaivaltaan sekä printissä että verkossa - Pelaajalehti.com

Itse en ole enää tilaaja ku ei vaan enää jaksanu lukea ja vaihdoin pelit lehteen. Eniten ärsyttää tossa pelaajalehden netti saitissa se niiden uutisointi. Ainaista video ja grafiikka vertailuja. Paskin ehkä pitkään aikaan oli se F1 2010 realistisempi kuin oikea maailma :D

Tämä Eemeli Rekunen on ehkä se kaikkein suurin tyyppi uutisoimaan kaikkea, millä ei oikeestaan ole mitään uutisarvoa. Silti siellä ne uskolliset tyypit kommentoi positiivisesti ja nuoleskelee, että saa niitä ihania pisteitä ettei ne pelaajalehden achievementit eli pelaaja score ja karma laske.
 
Vastaus: Pelaaja-lehti

ja pelit ei ole koska sielä arvostellaan konsooli pelien lisäksi myös pc peliä ?

Markkinamiesten juttuja... Mutta sen tiedän ainakin, että pelit lehti ei ole pelkästään videopelilehti. Termistöllä kikkailua on nähty pahemmassakin muodossa ja minusta tuo on vielä ihan hyväksyttävää. Onhan siitäkin kiistelty iät ja ajat, että mitä oikein videopeli tarkoittaa.

Eriasia on se, että voiko rajaamalla loppuviimein tehdä saavutuksesta suurempaa? Jokatapauksessa näen itse tuon niin, että pelkästään videopeleihin keskittyneistä suomalaisista lehdistä tuon levikki on laajin.
 
Vastaus: Pelaaja-lehti

Kaiketi siinä tarkoitetaan että videopelilehti.

Videopeli-termistä toki kiistellään, mutta kyllähän tuolla taidetaan tarkoittaa myös PC-pelejä. Ja jos Pelaaja on suurin videopelilehti, niin mitä Pelit sitten on? Suurin pelilehti? Olisivat suoraan vaan kirjoittaneet olevansa suurin konsolipelaamiseen keskittyvä lehti, niin kaikki olisivat tyytyväisiä ja hehkutus olisi kuulostanut ihan yhtä hyvältä - ehkä jopa paremmalta näin konsolipuritaanin korvaan.

No, joka tapauksessa tämä ei tosiaan ole ensimmäinen kerta kun sanaa taivutetaan sopimaan omaan palapeliin. Nothing new under the sun.
 
Vastaus: Pelaaja-lehti

Olisivat suoraan vaan kirjoittaneet olevansa suurin konsolipelaamiseen keskittyvä lehti, niin kaikki olisivat tyytyväisiä ja hehkutus olisi kuulostanut ihan yhtä hyvältä - ehkä jopa paremmalta näin konsolipuritaanin korvaan.

Olet oikeassa tuossa. Asiat olisi voitu kertoa myös selkeästi riittävällä tarkkuudella. Ja tuskin oltaisiin menetetty mitään puolin jos toisin.

PS.Henk. koht. tietokonepelit ja videopelit ovat minulle eri asia. Ja vaikka olisin väärässä, niin pysyn tässä uskomuksessa kunnes itse toisin päätän. :cool:
 
Vastaus: Pelaaja-lehti

PS.Henk. koht. tietokonepelit ja videopelit ovat minulle eri asia. Ja vaikka olisin väärässä, niin pysyn tässä uskomuksessa kunnes itse toisin päätän. :cool:

Sama. Itse myöskin mielsin pitkään videopelit nimenomaan konsolipeleiksi, mutta täällä foorumilla käyty keskustelu muutti käsitystäni. Salaa kuitenkin vieläkin uskon "väärin".
 
Ylös Bottom