Vastaus: Grand Theft Auto Online
Pahimmillaan heistit tulevat mukaan vasta vuoden 2014 puolella, kun tuossa viimeisimmässä aikataulussa ei niitä sanallakaan mainita. Toki onhan siinä se joulukuukin vielä aikaa.
Potentiaalinen idea, mutta tulevat vain ongelmana mieleen Free Moden idiootit, jotka ajelevat safemode-pelaajia ja muitakin päin. Ehkäpä suojautumisen aikana kuvakulma voisi kääntyä rajaamaan rajusti näkyvyyttä tai suojautuminen voisi vaikuttaa ohjattavuuteen, jolloin suojausnappi pohjassa ei koko ajan voisi kuitenkaan ajella.
Ei sentäs mitenkään luotiliivi naamalle vaan ennemminkin jokin luodin väistönappi,vaikka paikallaan voisi olla pää alhaalla ja ajaessa vain väistellä/kokonaan pää ylhäällä.Kuitenkin jotain muuta kuin että siellä kökitään aseen piippua tuijottaessa auton ratissa

Vaikkakin se on aika realistista että päähän ammuttuna henki lähtee,mutta se on vähän liian helppoa.
Tuli tässä mieleen,että tuolla pelissä pyörii niitä tyyppejä moottoripyörien ja uzien kanssa metsästämässä kaikkea liikkuvaa...Ottakaa niiltä pyörä pois ja tuhotkaa se,saavat viikon hakea uutta jos ei tallissa ole.Mä just olin menossa kotiin kun siellä yks kyttäs olko-ovella bountymiestä (joka jälkeenpäin laittoi mulle ty! ja mä takasin,i try coming home

),no menin lähelle ni eikös tämä ruvennut kovistelemaan ja tuli mua ampumaan uzillaan,kylmästi nurkan takaa luoti ottaan ja pyörä alle,vähän matkaa eteenpäin ja sticky pyörän kylkeen ja kaboom! Olis pitäny odottaa et kaveri kerkeää vielä istua uudelleen siihen mut en viitti olla niin bad sport

Samaten kun yritin päästä omaan autotalliin niin joku Viperimies rupes ampumaan siinä tallin ovella,on se perhana ettei ne ymmärrä että muitakin asuu samassa talossa.No hain sitten jostakin (en muista mistä sain) kopterin jossa on ne tykit,odotin kaveria siinä oven vieressä tähtäin valmiina ja kaboom,komia viperi lensi kuin leppäkeihäs
Sitten toinen juttu on nämä 2-kaverin autot jotka näkyy kartalla,ne on ihan pelkkää metsästyspuuhaa tekemässä.On jotenkin oppinut kiertämään ne tyypit kaukaa.Stikkypommia tulloo jos tuplana tulee kovistelemaan

Paljos muuten tuo minigun maksaa kun monella ei sitä tunnu olevan?
Mitä tule noihin kisoihin,kyllähän niitä jaksais mut 20K$ ja 40 minuuttia räiskintää tuntuu vähän kivemmalta,summa on iso kerralla ja kaverin ampuminen kehittyy,tuo ajaminen kun on tapissa jo pelkästä pelin peluusta