Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja virheraportti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Olipas taas hauskaa vetää kolmen muun Crewiläisen kaa Down the Drain putkeen. En kattonu kelloo, mutta oisko reilu tunti? Puoltoista? Meni nopsaan kyl ja saldo oli $110k ja lvl60 :)

Täällä menossa kolmestaan Criminal Records :D

En tajua miten jaksatte noita kisoja, niistä tulee melkein aina nykyään lähdettyä pois. Siellä on niin paljon parempia kisoja kuin nuo kaksi ja kyllä niistäkin rahaa tulee ja on sentään hauska ajaa.

Meki ajettii vissii tuota down the drain (?) kisaa kolmen muun crewiläisen kanssa ja kivaa oli ja rahaa tuli! :)

Pahimmillaan heistit tulevat mukaan vasta vuoden 2014 puolella, kun tuossa viimeisimmässä aikataulussa ei niitä sanallakaan mainita. Toki onhan siinä se joulukuukin vielä aikaa.

Potentiaalinen idea, mutta tulevat vain ongelmana mieleen Free Moden idiootit, jotka ajelevat safemode-pelaajia ja muitakin päin. Ehkäpä suojautumisen aikana kuvakulma voisi kääntyä rajaamaan rajusti näkyvyyttä tai suojautuminen voisi vaikuttaa ohjattavuuteen, jolloin suojausnappi pohjassa ei koko ajan voisi kuitenkaan ajella.

Ei sentäs mitenkään luotiliivi naamalle vaan ennemminkin jokin luodin väistönappi,vaikka paikallaan voisi olla pää alhaalla ja ajaessa vain väistellä/kokonaan pää ylhäällä.Kuitenkin jotain muuta kuin että siellä kökitään aseen piippua tuijottaessa auton ratissa :rolleyes: Vaikkakin se on aika realistista että päähän ammuttuna henki lähtee,mutta se on vähän liian helppoa.

Tuli tässä mieleen,että tuolla pelissä pyörii niitä tyyppejä moottoripyörien ja uzien kanssa metsästämässä kaikkea liikkuvaa...Ottakaa niiltä pyörä pois ja tuhotkaa se,saavat viikon hakea uutta jos ei tallissa ole.Mä just olin menossa kotiin kun siellä yks kyttäs olko-ovella bountymiestä (joka jälkeenpäin laittoi mulle ty! ja mä takasin,i try coming home :D),no menin lähelle ni eikös tämä ruvennut kovistelemaan ja tuli mua ampumaan uzillaan,kylmästi nurkan takaa luoti ottaan ja pyörä alle,vähän matkaa eteenpäin ja sticky pyörän kylkeen ja kaboom! Olis pitäny odottaa et kaveri kerkeää vielä istua uudelleen siihen mut en viitti olla niin bad sport :D Samaten kun yritin päästä omaan autotalliin niin joku Viperimies rupes ampumaan siinä tallin ovella,on se perhana ettei ne ymmärrä että muitakin asuu samassa talossa.No hain sitten jostakin (en muista mistä sain) kopterin jossa on ne tykit,odotin kaveria siinä oven vieressä tähtäin valmiina ja kaboom,komia viperi lensi kuin leppäkeihäs :D

Sitten toinen juttu on nämä 2-kaverin autot jotka näkyy kartalla,ne on ihan pelkkää metsästyspuuhaa tekemässä.On jotenkin oppinut kiertämään ne tyypit kaukaa.Stikkypommia tulloo jos tuplana tulee kovistelemaan :D
Paljos muuten tuo minigun maksaa kun monella ei sitä tunnu olevan?

Mitä tule noihin kisoihin,kyllähän niitä jaksais mut 20K$ ja 40 minuuttia räiskintää tuntuu vähän kivemmalta,summa on iso kerralla ja kaverin ampuminen kehittyy,tuo ajaminen kun on tapissa jo pelkästä pelin peluusta :)

Onko muuten minkälainen hyöty luoteja vastaan siinä poliisin pakussa missä on sivuikkunoiden edessä pellit, ja tuulilasissa ainakin alaosassa vai oliko se yläosassa pellitys.. jos toimii oikein niin ei ainakaan niin nopeasti luodit tapa kun jotain suojaa.

No tekisivät niitä tehtäviä enemmän, itseäni ei kiinnosta juurikaan hirveästi jotkut uudet ranta-ajoneuvot tai muut tuollaiset.

Heistit nyt mukaan, ja kunnolla uusia mielenkiintoisia tehtäviä niin säilyy se mielenkiinto pysyä tämän pelin parissa, kohta tulee uusi sukupolvi ja kasapäin uusia pelejä loppusyksylle, joten saavat lisätä sitä sisältöä melkoisia määriä jotta väki pysyy.

Jos nyt tuolta kannalta miettii, niin eikös Rockstarin kannattais julkaista ne heistit just sillon ku se uus sukupolvi tulee markkinoille. Innokkaimmat ei ainakaan ois ehtiny niitä pelata puhki uusiin konsoleihin mennessä.

Omasta mielestä tässä on kyllä potentiaalia vielä hyväks aikaa, jos Rockstar vaan käyttää sen. Vaikka mitä ideoita on netis ehdoteltu ja mietitty et tuleekohan jossai vaihees.

Onko muuten minkälainen hyöty luoteja vastaan siinä poliisin pakussa missä on sivuikkunoiden edessä pellit, ja tuulilasissa ainakin alaosassa vai oliko se yläosassa pellitys.. jos toimii oikein niin ei ainakaan niin nopeasti luodit tapa kun jotain suojaa.

On niistä jonkinlainen hyöty, nimittäin itse räiskin lähietäisyydeltä assault shotgunilla sarjaa yhden sivuikkunaan kun siellä kuskin paikalla oli yks tyyppi joka jatkuvasti tappo mua, eikä haulit menny millään läpi siitä ikkunasta. Sitten se heppu vaan ite osotti mua pistoolilla ja ampus mut sihen kadulle :D

On niistä jonkinlainen hyöty, nimittäin itse räiskin lähietäisyydeltä assault shotgunilla sarjaa yhden sivuikkunaan kun siellä kuskin paikalla oli yks tyyppi joka jatkuvasti tappo mua, eikä haulit menny millään läpi siitä ikkunasta. Sitten se heppu vaan ite osotti mua pistoolilla ja ampus mut sihen kadulle :D

Kai se vielä hajotti ikkunan kyynärpäällä että voi ampua ulos :D Sisältäpäin,mutta ei ulkoapäin hajoavaa lasia on R keksinyt :rolleyes:.Pitääkin hankkia tommonen auto,jospa sen saisi vielä talliin...

Olipa muuten jännää ola ainoa onlinessa nyt yöllä,tyhjä mesta,sai kerrankin viedä auton rauhassa sinne satamaan. :D tein siellä kaikkea hullua ja hankein bountyjä perääni :D niitä saa sitenkin kun törmäilee tarpeeksi moneen autoon näemmä...

Paljos muuten tuo minigun maksaa kun monella ei sitä tunnu olevan?

EI kai toi kauheesti maksa, mut monella ei vaan vielä liitä rankit tohon, taitaa vaatia 120 rankkia.

Tietty survaivalista saa napattua mukaansa, mutta se ei säily jos lopettaa tai vaihtaa servua.

Mistä saa pesäpallomailan? Kysyn vaan koska iteltä tommonen sattuu löytymään (on muuten mahtava :D) ja oon saanu sen käsityksen, että toi on aika harvinainen. En siis tiiä mistä ite oon tuon aikoinaan saanu.

Koska tässä pelissä saa sen titanin? Tuleeko vaan rankeilla vai jstn tehtävästä?

Koska tässä pelissä saa sen titanin? Tuleeko vaan rankeilla vai jstn tehtävästä?

Joskus Rank30 tienoilla niitä alkaa spawnaamaan lentokentille. Mutta muuten sitä ei saa mistään ostettua itselleen. Sama Cargobob, olis kiva jos sen sais ostettua kun se on hauska vempele. Itse olen tällä hetkelleä rank43 ja mulle spawnaa vain Annihilatoria ja Buzzardia, jotka on molemmat kohtuu huonoja

Joskus Rank30 tienoilla niitä alkaa spawnaamaan lentokentille. Mutta muuten sitä ei saa mistään ostettua itselleen. Sama Cargobob, olis kiva jos sen sais ostettua kun se on hauska vempele. Itse olen tällä hetkelleä rank43 ja mulle spawnaa vain Annihilatoria ja Buzzardia, jotka on molemmat kohtuu huonoja

Itseasiassa Titanin saat ostettua jos lompakosta löytyy 2.000.000 dollaria, cargobob ikävä kyllä ei löydy kaupoista eikä mistään muualta sen jälkeen kun leveli on tarpeeksi korkea. Toivottavasti korjaavat asian että senkin sais ostettua tai et niitä ilmestyis johonkin, sitä kaipaan eniten kun se oli ainoa vempele jolla pystyi kuljettamaan tavaraa ja muutenki tekee kaikkee hauskaa.

Boneyard,työmaakopin takana,sieltä helpot survival-massit :D Tää on helppo saada wave 10 asti.Tai ei helppo mut suojaa on enemmän...Kohta on superautoon rahat kasassa,mitähän niillä 500K$ tekee sit kun ne tulee...400K$ kämppä kenties?

Onko mitään hyötyä virittää autoa enään turbolla jos tuo kihtyvyys ja nopeuspalkki on täysi?

Viimeksi muokannut moderaattori:

Minkä logiikan mukaan nuo boyntyt määräytyy kun varastaa noita autoja?
Ja nyt en siis puhu niistä ihmispelaajien antamista boyntyistä, vaan näistä joita NPC hahmot jakaa.
Eilen pelattiin tyttöystävän kanssa monta tuntia, ja hänelle tuli varmaan kuusi kertaa boyntyt niskaan, kun mulle tuli vain kahdesti. Mulla boynty oli vain 1000$, kun hänelle ne oli 3000-7000$.
Auton hinnallakaan ei ilmeisesti ole väliä, kun halvoista koslista kolahti välillä 7000$ tappomaksu niskaan...

Mitä tarkoittaa kun jotkin pelaajat näkyvät kultaisina kartassa? Miten tiedän jos jollain pelaajalla on bounty?

Onko tähän onlineen olemassa virallista manuaalia? Tuntuu etten tiedä edes suurinta osaa perusominaisuuksista ja yrityksen/erehdyksen kautta joutuu kahlaamaan niitä läpi käytännössä. Joitain ohjeita löytyy googlettamalla mutta olisi kiva lukaista ihan viralliset ohjeet.

Mitä tarkoittaa kun jotkin pelaajat näkyvät kultaisina kartassa? Miten tiedän jos jollain pelaajalla on bounty?

Onko tähän onlineen olemassa virallista manuaalia? Tuntuu etten tiedä edes suurinta osaa perusominaisuuksista ja yrityksen/erehdyksen kautta joutuu kahlaamaan niitä läpi käytännössä. Joitain ohjeita löytyy googlettamalla mutta olisi kiva lukaista ihan viralliset ohjeet.

Ympyrä merkitsee että olette samaa jengiä jos johkin jengiin kuulut.Bountyn merkkinä on punainen pallo kartalla.

Jatkokysymyksillä paukutan heti :D Mulle ei ole selvinnyt että mitä tarkoittaa musta ruksi sen pallon alla kun pelaaja ei ole kuolleena? Samaten kun meiän jengin pallo on keltainen,joskus tulee nähtyä sininen ympyrä,mitä se tarkottaa?

Minkä logiikan mukaan nuo boyntyt määräytyy kun varastaa noita autoja?

Ei siinä kait ole mitään logiikkaa,mä alotan ja lopetan yleensä pelin bounty niskassa ja siinä välissä niitä on aika tiuhaan.Lähes joka tunnille karkuun juoksemista...

Tänään kattelin helikopterista miten joku jannu tappoi muita surutta tankilla pitkin katua kunnes itse kuoli...aika koomista touhua.Tankki on aika raaka laitos kadulla.(tässäkin kohtaa odottelin 7K$ bountyn ajan täyttymistä)

Ympyrä merkitsee että olette samaa jengiä jos johkin jengiin kuulut.Bountyn merkkinä on punainen pallo kartalla.

Samaten kun meiän jengin pallo on keltainen,joskus tulee nähtyä sininen ympyrä,mitä se tarkottaa?

Olen ymmärtänyt, että se sininen ympyrä on PSN kaverisi.

Ylös Bottom