Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Yleinen keskustelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Foeman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Näyttäisi olevan: The Summoning Pits.

Weekly Heroic: Heroic, Angry
Nightfall: Epic, Juggler, Angry, Void Burn, Nightfall

Destiny Wikia sanoi:
The Summoning Pits is a Strike in Destiny and takes place in Ocean of Storms, Moon.

Void burn! Atheon's Epiloque laulaa.
Angry wizzuja :P Ei toki Lightswitchia tällä kertaa. Mukava strike, jossa eräänkin kerran tullut tapettua Phogoth.
Muu aseistus Pradeyth's Revenge, The Swarm. Knighteja / Wizardeja varten Solar Damagea tekevä Pocket Infinity.

Ihme bugeja tullu. Heavy ammo pack ei voi käyttää. Ne kyllä lähtee inventorystä, mutta ei tuu käyttöön. Vihut häviää yhtäkkiä. Kerrankin oli lauma vihuja ja heitin sinne kranun. Yhtäkkiä kaikki vihut katos ja itse melkein kuolin siihen omaan kranuun, vaikka olin todella kaukana.

Edit: Ei näköjään mitkään ammo packit tuu käyttöön.

Ihme bugeja tullu. Heavy ammo pack ei voi käyttää. Ne kyllä lähtee inventorystä, mutta ei tuu käyttöön. Vihut häviää yhtäkkiä. Kerrankin oli lauma vihuja ja heitin sinne kranun. Yhtäkkiä kaikki vihut katos ja itse melkein kuolin siihen omaan kranuun, vaikka olin todella kaukana.

Koititko ammo packia kun olit kuollut tai kun inventory on täynnä. Näissä kahdessa tapauksessa ammo pack bugaa, timer lähtee juokseen ja ammo pack katoaa mutta ammoja et saa käyttöön.

Koititko ammo packia kun olit kuollut tai kun inventory on täynnä. Näissä kahdessa tapauksessa ammo pack bugaa, timer lähtee juokseen ja ammo pack katoaa mutta ammoja et saa käyttöön.

Ei kumpikaan. Mutta nyt kokeilin uudestaan, niin tulee ne käyttöön, mutta hirveellä viiveellä näköjään.

Monesti olen kironnut crucible matsien palkinto arvontoja. En enää ikinä tee niin, nimittäin tänään napsahti crucible matsista (olin neljäs) Exotic snipu Ice Breaker!!! Huusin ääneen kun vasemmalla alhaalla olevassa tekstikentässä luki "Tikkanen92 found Ice Breaker" :cool:

Hard raid meni kevyesti sanoen loppupomon hinkkaamiseksi, hinkkaus jatkuu tänään :P. Muuten kyllä ok kokemus, 29 tasoisena saa tikata kudin jos toisenkin pretoriaaneihin. Ammo synthejä pitää olla ns vitusti mukana ja osata oikeaan aikana läväyttää ne käyttöön koska toi typeryys että ammoja katoaa kuollessa on jotenkin naurettavaa.

Erityisesti heavy ammoissa. Mulla oli aikaisemmassa vaiheessa konekivääri käytössä, kuollessa meni 5 patia, no se ei isosti haittaa. Loppupomolla Epäystävällinen Jätti käytössä ja 2 heavy ammoa meni per kuolema (joskus meni 3), tossa ei ole hevonkuusen järkeä.

Noh jotain hyvääkin, avatuista arkuista napsahti energyä ja shardia, sekä varmuuden vuoksi toiset raid kengät (ekat jo maksimoitu). Tämän lisäksi tuli raid rintapanssari ja viimeisestä arkusta ennen pomoa raid hanskat. 3 Raid armoria yhdellä kierroksella (ja loppupomo vielä tekemättä), olin hivenen wtf fiilis varsinkin kun on lukenut ja kuullut kauhutarinoista koskien RNGhesusta. Shardeja kun saa kasan (ja expaa toki) niin saan lokkini 30 tasolle :).

Bonuksena raidilta tippui lentokoneen piirustukset: "Laughing Behind Your Back", toivottavasti ei pronssinen (kansanomaisesti ruskea) vaan joku muu väri paljastuu.
Kokoelma (kaikki rareja):

- Eon Tresspass (pronssinen)
- Aurora Lance (metallinhopeinen / musta)
- Outrageous Fortune (sinivalkoinen)
- Karuna Falling (pronssinen)

Yöpudotus olisi vielä tekemättä tältä viikolta, varmaankin coineja sieltä tippuu.

Hard raid meni kevyesti sanoen loppupomon hinkkaamiseksi, hinkkaus jatkuu tänään :P. Muuten kyllä ok kokemus, 29 tasoisena saa tikata kudin jos toisenkin pretoriaaneihin. Ammo synthejä pitää olla ns vitusti mukana ja osata oikeaan aikana läväyttää ne käyttöön koska toi typeryys että ammoja katoaa kuollessa on jotenkin naurettavaa.

Erityisesti heavy ammoissa. Mulla oli aikaisemmassa vaiheessa konekivääri käytössä, kuollessa meni 5 patia, no se ei isosti haittaa. Loppupomolla Epäystävällinen Jätti käytössä ja 2 heavy ammoa meni per kuolema (joskus meni 3), tossa ei ole hevonkuusen järkeä.

Noh jotain hyvääkin, avatuista arkuista napsahti energyä ja shardia, sekä varmuuden vuoksi toiset raid kengät (ekat jo maksimoitu). Tämän lisäksi tuli raid rintapanssari ja viimeisestä arkusta ennen pomoa raid hanskat. 3 Raid armoria yhdellä kierroksella (ja loppupomo vielä tekemättä), olin hivenen wtf fiilis varsinkin kun on lukenut ja kuullut kauhutarinoista koskien RNGhesusta. Shardeja kun saa kasan (ja expaa toki) niin saan lokkini 30 tasolle :).

Bonuksena raidilta tippui lentokoneen piirustukset: "Laughing Behind Your Back", toivottavasti ei pronssinen (kansanomaisesti ruskea) vaan joku muu väri paljastuu.
Kokoelma (kaikki rareja):

- Eon Tresspass (pronssinen)
- Aurora Lance (metallinhopeinen / musta)
- Outrageous Fortune (sinivalkoinen)
- Karuna Falling (pronssinen)

Yöpudotus olisi vielä tekemättä tältä viikolta, varmaankin coineja sieltä tippuu.

FU. Tuntuu että kaikkea on kaksinkappalein Titanilla ja Hunterilla poislukien Fatebringer/VoC ja sit ne ***** raid buutsit/gauntletit :F

E: Onneksi en vklp ostanut sitä MIDA Multi-toolia, Atheon antoi sen eilen meikälle. Yksi ase lisää "kokoelmaan"

FU. Tuntuu että kaikkea on kaksinkappalein Titanilla ja Hunterilla poislukien Fatebringer/VoC ja sit ne ***** raid buutsit/gauntletit :F

E: Onneksi en vklp ostanut sitä MIDA Multi-toolia, Atheon antoi sen eilen meikälle. Yksi ase lisää "kokoelmaan"

Heh juu, näin täällä. Ei mulle yhtäkään Exoticia ole tippunut. Kaksi omistan joista toinen Bountystä Pocket Infinity ja toinen Xurilta MIDA. Mutta mielummin näin että armoreita tippuu jotta tyypin saa maksimoitua. Eilen käytin kasan markseja kun penteleet huiteli 200 ja ostin Epitahin, arc damaa tekevän legu sniperin.

Edit: Tietoisena siitä että kypärä on kaikkein paskamaisinta hommata jotta pääsee tasolle 30, olen Xurilta lotonnut kahdesti kypärä engrammin. Ekalla kerralla tuli Hunterille Knucklebone radar ja tokalla kerralla Warlockille Apotheosis Vail, hyvä säkä noissakin kun mahdollisuus saada oikea kypärä on 33%. Mikäli Moteja alkaa kertyä turhankin paljon saatan lottoilla Titan kypärää.

Mulle kelpaisi toinen Ice Breaker, ilman sitä on warlockin elämä vaivalloista. Ehkä myös Plan C tjms "paljon lämää läheltä" special ase. Primaryna ja heavyna pidän ennemmin legendaryt.

Edit: Tietoisena siitä että kypärä on kaikkein paskamaisinta hommata jotta pääsee tasolle 30, olen Xurilta lotonnut kahdesti kypärä engrammin. Ekalla kerralla tuli Hunterille Knucklebone radar ja tokalla kerralla Warlockille Apotheosis Vail, hyvä säkä noissakin kun mahdollisuus saada oikea kypärä on 33%. Mikäli Moteja alkaa kertyä turhankin paljon saatan lottoilla Titan kypärää.

Titanille olen pottaa metsästänyt samalla tavalla exo engrameista jo viikkotolkulla. Joka kerta olen saanut warlockin rojua (mutten onneksi tuplakappaleita kertaakaan.)

Paljon olen avautunut siitä, etten saa Destinystä omalle pelityylilleni haluamiani aseita. Kaikkea muuta tippuu, mutta ei hyviä Primary aseita.
Se kaikki muuttui eilen. Sain Raidin Atheonin tappamisen jälkeen Athenonin Epiloquen, Vex Mythoclastin ja Vision of Confluencen. Ihan kiva droppihan se oli, mutta olisin kaivannut noita aseita jo aikaisemmin :D

Meikä saa kans nut Titanin 30 levelille ku eilen hardissa tippu oraclesta kädet mitkä oli jo ja Templarista sai chestin ja jalat. Ainoa mitä oikeestaan tarvit et pääsis 30 oli toi chesti ku on exo kypärä. Mieluusti nyt ottasin atheonilta sen kypärän, niin vois käyttää sitä Armamentarium chestiä ku sitä raidi chestiä

Tyylikkäitä kuvia tässä pelissä saa kyllä napsittua. Tästä kuvasta tulee hivenen mieleen propagandakuvat vuodelta miekka ja kivi.

Se kaikki muuttui eilen. Sain Raidin Atheonin tappamisen jälkeen Athenonin Epiloquen, Vex Mythoclastin ja Vision of Confluencen. Ihan kiva droppihan se oli, mutta olisin kaivannut noita aseita jo aikaisemmin :D

Liekö tulevalla DLC:llä osuutta asiaan? Täällä tuli eilen hard-raidista jo toisen kerran tuo Vex Mythoclast, jonka sanotaan olevan isossa roolissa lisäpaketin kohdalla.

Liekö tulevalla DLC:llä osuutta asiaan? Täällä tuli eilen hard-raidista jo toisen kerran tuo Vex Mythoclast, jonka sanotaan olevan isossa roolissa lisäpaketin kohdalla.
Tuskinpa vaan. Meki mentiin eilen hard läpitte, eikä meillä mitään lootti-ilottelua ollut. Yksi sai pelkkää shardia ja energyä, ittelle Vision ainakin viidennen kerran, ja toiset kädet. Enpä tuolta ollut mitään hakemassakaan, mutta ottasin kyllä ittekin ton Mythoclastin, jos vaan antais.

Missä noin kerrotaan ? Olisipa outoa, että satunnaisgeneraattori päättäisi kuka saa ratkaisevan edun aseen muodossa ?
Eikös tuolla kerrota, ettei alle lvl30 edes saa sitä ?
http://destiny.wikia.com/wiki/Vex_Mythoclast

Itse veikkaan enemmänkin sitä, että pelailin 5 päivää Far Cryta välissä. Destinyssä on varmastikin joku koodinpätkä, joka ymmärtää kun pelaaja pelaa muita pelejä välissä niin seuraavalla seikkailulla kamaa sataa. Näin kävi muistaakseni myös silloin, kun ostin Shadow of Mordorin ja pelailin sitä muutaman päivän putkeen. Mietin jo silloin, että mikäs pelille tuli kun tavaraa alkoi sataa.

Ylös Bottom