SiLLiMuNaVoi
Member
Vastaus: Project CARS - KonsoliFIN Cup (kausi 1)
En kyllä itse löydä ainakaan
Tulevilla kausilla jos ajetaan entuudestaan tutuilla ajokeilla niin voisin kysellä etukäteen jos toisilla on mielenkiintoa ajaa sateella tai randomilla. Edellyttäen että rata ja auto sopii sateelle.
Minä en saa alle 1.36 menemään mitenkään vaikka auto kulkis 299 km/h ja kaikki mutkat menis nappiin
Uskoisin että ratilla asia on näin. Ohjaimella koppiauto tuntuu itselle enemmän omalta kun ei tarvita samanlaista tarkkuutta. Hauska näillä on silti ajaa, mutta veikkaan että padofiilit tulee pitämään perää tänään aika vahvasti.
Säätövinkkejä otettais tännekkin vastaan
Vaikka en sarjaan osallistu ni huutelen taustalta. Millä autolla ei muka näe lämpöjä? Nehän on siellä vain näytön eri "sivulla" joka erillisellä näppäimellä vaihdellaan. Mittaristostahan näkee vaikka renkaan/jarrujenlämmötkin
En kyllä itse löydä ainakaan
Mut lähtökohtasesti kannatan kyllä tämmösiä muuttujia kisoihin, sää- ja vuorokausivaihtelua meinaan, kunhan ei oo turhan äkänen auto alla![]()
Tulevilla kausilla jos ajetaan entuudestaan tutuilla ajokeilla niin voisin kysellä etukäteen jos toisilla on mielenkiintoa ajaa sateella tai randomilla. Edellyttäen että rata ja auto sopii sateelle.
Hieno homma! Tänään sit varmasti alle 1.34. Alitukset oli jo kimppatreeneissä tulollaan molemmilla.
Veikkaan Simon ja Sisun ajavan alle 1.32. Yleensä Simo on mua 1-3s nopeampi autosta ja radasta riippuen.
Minä en saa alle 1.36 menemään mitenkään vaikka auto kulkis 299 km/h ja kaikki mutkat menis nappiin

Parasta tuossa autossa on sen ajamisen hauskuus. Tuota on todella mukava pyöritellä ihan yksikseenkin. Koppiautoilla reenatessa vaan vituttaa koko ajan.
Uskoisin että ratilla asia on näin. Ohjaimella koppiauto tuntuu itselle enemmän omalta kun ei tarvita samanlaista tarkkuutta. Hauska näillä on silti ajaa, mutta veikkaan että padofiilit tulee pitämään perää tänään aika vahvasti.
^^^ Hyvä ett oli apua säädöistä. Mut täytyy muistaa ett treenaamisella on suuri merkitys.
Täytyy testata vielä default asetuksilla,jospa säädöt vain ovat huonontaneet aikaa.![]()
Säätövinkkejä otettais tännekkin vastaan