Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Project CARS - KonsoliFIN Cup (kausi 1) PÄÄTTYNYT (voi poistaa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SiLLiMuNaVoi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Project CARS - KonsoliFIN Cup (kausi 1)

Vaikka en sarjaan osallistu ni huutelen taustalta. Millä autolla ei muka näe lämpöjä? Nehän on siellä vain näytön eri "sivulla" joka erillisellä näppäimellä vaihdellaan. Mittaristostahan näkee vaikka renkaan/jarrujenlämmötkin

En kyllä itse löydä ainakaan

Mut lähtökohtasesti kannatan kyllä tämmösiä muuttujia kisoihin, sää- ja vuorokausivaihtelua meinaan, kunhan ei oo turhan äkänen auto alla
smile.gif

Tulevilla kausilla jos ajetaan entuudestaan tutuilla ajokeilla niin voisin kysellä etukäteen jos toisilla on mielenkiintoa ajaa sateella tai randomilla. Edellyttäen että rata ja auto sopii sateelle.

Hieno homma! Tänään sit varmasti alle 1.34. Alitukset oli jo kimppatreeneissä tulollaan molemmilla.

Veikkaan Simon ja Sisun ajavan alle 1.32. Yleensä Simo on mua 1-3s nopeampi autosta ja radasta riippuen.

Minä en saa alle 1.36 menemään mitenkään vaikka auto kulkis 299 km/h ja kaikki mutkat menis nappiin
frown.gif

Parasta tuossa autossa on sen ajamisen hauskuus. Tuota on todella mukava pyöritellä ihan yksikseenkin. Koppiautoilla reenatessa vaan vituttaa koko ajan.

Uskoisin että ratilla asia on näin. Ohjaimella koppiauto tuntuu itselle enemmän omalta kun ei tarvita samanlaista tarkkuutta. Hauska näillä on silti ajaa, mutta veikkaan että padofiilit tulee pitämään perää tänään aika vahvasti.

^^^ Hyvä ett oli apua säädöistä. Mut täytyy muistaa ett treenaamisella on suuri merkitys.

Täytyy testata vielä default asetuksilla,jospa säädöt vain ovat huonontaneet aikaa.:D

Säätövinkkejä otettais tännekkin vastaan :o

Onko autona nyt siis mikä? Formula b? Vois itsekin koittaa

Kyllä. Etusivulla asetukset jos mielit mukaan.

Suosittelen kaikkia testamaan renkaittensa kulumista jotka haaveilevat yhden pysähdyksen taktiikasta. Itse sain renkaat kestämään sen 15 kierroksen stintin, mutta kierrosajat sen verran hitaampia että kahdella stopilla pääsee nopeammin ruutulipulle. Kahdella stopilla vaan vaarana että jumiutuu ruuhkaan stoppien jälkeen. Toisaalta kahdella stopilla saan sanoa itse hyvästit top 5 joukkoon ja yhdellä stopilla jumbo sija hyvin mahdollinen :rolleyes:

Jätän kisan väliin mut käyn testaamassa sen näyttö homman ja et missä iskussa olen kierrosaikojen suhteen. :)

se on sama kuvakulma kuin kypärälläkin. Asetuksista camera>movement>helmet>no

d9bb70f057fe2867a6cb972fb2416e9c.jpg

Mut joo morjes. Vedin omasta mielest ihan niin lujaa ku uskalsin ja 1.45 aika tuli tuurilla, muutoin 1.46-1,47.

Ja tääl vedellään 1.32. Ei taida tarvii tulla ajelee jatkossakaan enää..

Mut joo morjes. Vedin omasta mielest ihan niin lujaa ku uskalsin ja 1.45 aika tuli tuurilla, muutoin 1.46-1,47.

Ja tääl vedellään 1.32. Ei taida tarvii tulla ajelee jatkossakaan enää..

Täällä herännyt vähän samanlaisia fiiliksiä, kun treenistä huolimatta ei meinaa kymmenen sekunnin sisään mahtua kärjen vauhdista. : D Tuntuu tosin kyllä, että tällä formulalla jostain syystä kasvaa erot ihan toiseen potenssiin moniin muihin autoihin verrattuna, aiemmilla on sentään yleensä päässyt ihan siedettävän lähelle kärjen vauhtia.

Jonkin verran selittyy tietty setupeillakin, kun ei säätää osaa about yhtään.

Taidan jättää kisan väliin. Parhaimmillaan oon ajanu 1.39 default setupilla.

Mulla kans paras säälittävä 1.38, säädöt ihan persiillään. Noh tullaan huvikseen ajeleen

Nytonsen verran paljon ihmiset reenannu yhtä kisaa varten että ehdotan, että lähdettäis manuaalisesti lentävällä. Tämä siksi että vituttaisi ihan suunnattomasti jos forcet on kisassa paskana. Voidaan startata sessio uusiks jos jollain on heti forcet rikki.

En osallistu :( Pitäisi harjoitella pari viikkoa ettei jää jalkoihin :D

edit. Osallistunpas! Korvaava huvi peruuntui juuri.

Ajamaan vaan kaikki hitaatkin, niin saadaan peräpäähänkin vähän meininkiä.. Muuten skipppaan tämän huvin kyllä itsekin jos yksin joudun ajelemaan siellä kierroksen muita perässä. : P

Nytonsen verran paljon ihmiset reenannu yhtä kisaa varten että ehdotan, että lähdettäis manuaalisesti lentävällä. Tämä siksi että vituttaisi ihan suunnattomasti jos forcet on kisassa paskana. Voidaan startata sessio uusiks jos jollain on heti forcet rikki.

Ei jaksais. Eriasia jos ois käännetty lähtöjärjestys pisteiden mukaan kuten viimeiseen kisaan tarkoitus

Itse kanssa 10s perässä muita... Ei mitään jakoa. En osaa edes säätää joten sekin toivo on heitetty kaivoon :)

Näköjään ajetaan tänään kahta eri kisaa. Mä oon kanssa siellä peräpäässä, ei oo 1:40 alittunu kertaakaan. Tänään eka kertaa tota autoo koitin, ni säädöt on ihan mitä sattuu. Luulin että Clio oli huono ajettava mut tää on kyl paljon pahempi. On ne default setupit paljon parempi, pärjää vähemmällä treenillä.

Jöö-ö. Ekat kaksi kierrosta oli ihan hauskoja. Sitten yksin ajelua kierrokselle kahdeksan, kunnes auto seinään ja sepä sitten riittikin. Taidan jättää nämä formulat ihan suosiolla muille jatkossa. : D

Kierroksella 6 spinnasin seinään ja inssi käski polttaa takarenkaat loppuun auton säästämiseksi. Sitten parkkeerasin talliin. :o

Ylös Bottom