Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Vastaus: The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Seuraava kuva spoilaa Hinox örkin sijannin sekä kikan millä taistella sitä vastaan.
wiiu_screenshot_tv_016ukdu.jpg

Link oli kiipeilemässä kukkuloilla ja tähyili alas. Alhaalla näkyi joku iso mörökölli nukkumassa, luulin sitä npc hahmoksi ja leijailin riippuliitimellä alas sen vatsan päälle jos kanssa voisi jutella. Keräsin sen kaulalla olevan traveler's bown ennen kuin se heräsi. Otus osoittautui vihamieliseksi eikä sen kanssa voi neuvotella. Latasin saven missä olen taas kukkulan päällä. Rupesin viskomaan sitä pommeilla. Pommi nihraa pienen pykälän energiapalkkia alas. Örmy rupesi viskomaan kivillä rinteessä olevaa Linkiä mutta joka heitto meni ohi. Jatkoin pommien viskomista. Jossain vaiheessa läheisellä niityllä pöllähti punainen pilvi ja pian energianuoli lävisti Linkin. Link olisi kuollut ilman keijua taskussa. Onneksi se lopetti ampumisen ja katosi. Örmyn kuoltua Link keräsi lootin ja meni tutkimaan niittyä. Punaisesta pilvestä pöllähti esiin punatukkainen kentauri, millä on iso leka kädessä. Ei kun karkuun. Kentauri pöllähti savupilvestä eteen katkaisten pakotien. Sheikah Slatesta teleportti lähimpään torniin ja Link pääsi karkuun.
 
Vastaus: The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Täss hyvä kokoelma pikku vinkkejä pelaamiseen. Vaikka itsekin vastaavia videoita olen katsonut todella paljon, niin kolme itselle uutta vinkkiä tuli vastaan, joten tässä voi monelle olla vinkkejä.

 
Vastaus: The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Nyt kehtasi katsoa kun Ganon kukistettu. Huh mikä peli se on.
 
Vastaus: The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Oletteko keksineet mitään reseptejä, millä saa arvokkaita kokkailuita? Ei saa luntata Googlesta.

100 rupeen stealth potion, saa materiaaleista, joita on runsaasti saatavilla.
1 tulikärpänen
4 boko hammasta
 
Vastaus: The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Oletteko keksineet mitään reseptejä, millä saa arvokkaita kokkailuita? Ei saa luntata Googlesta.
5x mitä tahansa raaka lihaa pataan, saa vaivaan nähden parhaan tuoton. Parhaimmillaan taitaa tulla melkein 500 rupeeta per myyty tuote.
Spoilerissa rahantekoruokaa. Itse en myy mitään special attribuutteja parantavia ruokia, koska erikoisainesosien metsästyksessä on älytön vaiva ja niitä tarvitsee kuitenkin itse.
 
Vastaus: The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Nyt kun Wii U:n pelikellossa on 29 tuntia niin rupesin miettimään että tässä ei ole tullut vastaan yhtään bugia, mikä tuntuu uskomattomalta, kun kyse on open world pelistä. Nintendon pelit kyllä yleensä toimii kuten pitää, mutta jos vertaa siihen kun pelasin aiemmin Assassins Creed 3 peliä niin se oli buginen kuin muurahaiskeko.
 
Vastaus: The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Nyt kun Wii U:n pelikellossa on 29 tuntia niin rupesin miettimään että tässä ei ole tullut vastaan yhtään bugia, mikä tuntuu uskomattomalta, kun kyse on open world pelistä. Nintendon pelit kyllä yleensä toimii kuten pitää, mutta jos vertaa siihen kun pelasin aiemmin Assassins Creed 3 peliä niin se oli buginen kuin muurahaiskeko.


Sama mutta takana 65h ja alusta Switch.
Mutta täytyy kyllä tosiaan nostaa hattua.
 
Vastaus: The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Prismasta tarttui WiiU:lle breath of the wild mukaan vaikka en edelleenkään pahemmin lämpene millekkään mitä olen pelistä nähnyt ja lukenut.
Päätin nyt kuitenkin ottaa riskin ja kokeilla kun horizonin jälkeen halusin jotain hieman saman tyylistä pelattavaa jossa olisi löytämisen iloa ja muutenkin hyödyllistä kerättävää.
Juuri tuotahan zelda tarjoaa joten toivotaan, että peli voittaa puolelleen.

Pikaisesti käynnistin ja tsekkasin miltä tuo näyttää ja pakko oli vetää telkkarista kirkkaus melkein minimiin. Olenkin ihmetellyt miksi käyttäjän JTahti postaamat kuvat näyttää siltä kuin kirkkautta olisi liikaa, mutta tuollainen se vaan WiiU:lla näyttää olevan.
Varmaan torstaina tulee aloitettua seikkailut ja sitä ennen täytyy "hieman" opsikella foorumeilta vinkkejä.
 
Vastaus: The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Prismasta tarttui WiiU:lle breath of the wild mukaan vaikka en edelleenkään pahemmin lämpene millekkään mitä olen pelistä nähnyt ja lukenut.
Päätin nyt kuitenkin ottaa riskin ja kokeilla kun horizonin jälkeen halusin jotain hieman saman tyylistä pelattavaa jossa olisi löytämisen iloa ja muutenkin hyödyllistä kerättävää.
Juuri tuotahan zelda tarjoaa joten toivotaan, että peli voittaa puolelleen.

Pikaisesti käynnistin ja tsekkasin miltä tuo näyttää ja pakko oli vetää telkkarista kirkkaus melkein minimiin. Olenkin ihmetellyt miksi käyttäjän JTahti postaamat kuvat näyttää siltä kuin kirkkautta olisi liikaa, mutta tuollainen se vaan WiiU:lla näyttää olevan.
Varmaan torstaina tulee aloitettua seikkailut ja sitä ennen täytyy "hieman" opsikella foorumeilta vinkkejä.
Älä lue vinkkejä niin saat sitä löytämisen iloa.
 
Vastaus: The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Lähinnä eri reseptejä etsein ja sitä, että mitä kamaa voi huoletta myydä ja mikä kannattaa säilyttää jne.
Kyllä sitä löytämisen iloa tulee jo aivan tarpeeksi maailman tutkimisesta kun löytää shrinet ja korok siemeniä.
 
Vastaus: The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Lähinnä eri reseptejä etsein ja sitä, että mitä kamaa voi huoletta myydä ja mikä kannattaa säilyttää jne.
Aivan, no nuo ei kyllä pilaa mitään pelaamisen iloa.

Itsellä kesti muutama tunti ennen kuin älysin miten edes kokataan. Odotin että kai kohta saa jonkun padan tms.
 
Vastaus: The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Lähinnä eri reseptejä etsein ja sitä, että mitä kamaa voi huoletta myydä ja mikä kannattaa säilyttää jne.

Yleensä raaka-aineita kannattaa säilyttää kun ei sitä koskaan tiedä jos niitä tarvii. Pelin alussa möin muinaisia ruuveja kun niistä saa hyvän hinnan, myöhemmin rupesi kaduttamaan kun yksi hahmo tarjoutui parantamaan varusteita ruuveja vastaan. Sitten toinen niin jalokivistä saa hyvän hinnan, mutta niiden avulla voi jossain vaiheessa peliä hankkia parempia varusteita joten ei ehkä kannata myydä.
 
Vastaus: The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Wii U hankinta edessä kun sopiva löytyy ja luonnollisesti Zelda samantien sille mukaan. Millä ohjaimella tätä "kannattaa" tai on paras pelata? Sillä omalla kosketusnäyttö-ohjaimella vai Pro Controllerilla ja mitä niitä vielä onkaan vai millä?
 
Vastaus: The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Wii U hankinta edessä kun sopiva löytyy ja luonnollisesti Zelda samantien sille mukaan. Millä ohjaimella tätä "kannattaa" tai on paras pelata? Sillä omalla kosketusnäyttö-ohjaimella vai Pro Controllerilla ja mitä niitä vielä onkaan vai millä?

Itse käytin suurimman osan ajasta Pro Controlleria, joka oli mielestäni miellyttävämpi kuin se varsinainen näyttöohjain (Pro on ollut yleisesti ykkösohjaimena muutenkin). Ohjaimen akun kesto oli edukseen pelissä, jossa tulee melko helposti 50-100 tuntia peliaikaa. Lisäksi Zeldassa oli vain vähän sivutehtäviä (yhteen-pariin taisin törmätä), joissa tarvitsi nimenomaan näyttöohjainta. Näyttöohjain oli tietysti hyvä silloin, kun ei ollut telkkarin ääressä.
 
Vastaus: The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Wii U hankinta edessä kun sopiva löytyy ja luonnollisesti Zelda samantien sille mukaan. Millä ohjaimella tätä "kannattaa" tai on paras pelata? Sillä omalla kosketusnäyttö-ohjaimella vai Pro Controllerilla ja mitä niitä vielä onkaan vai millä?

Näytöllisellä GamePadilla voi toki pelata myös ilman mitään ropleemata lyhyempää akunkestoa lukuun ottamatta. Itse en ole Prohon koskenutkaan oman satatuntisen Zelda-seikkailun aikana.

Pitäisi palata pelin pariin, kunhan saisi parit muut hommat alta pois.
 
Vastaus: The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Näytöllisellä GamePadilla voi toki pelata myös ilman mitään ropleemata lyhyempää akunkestoa lukuun ottamatta. Itse en ole Prohon koskenutkaan oman satatuntisen Zelda-seikkailun aikana.

Pitäisi palata pelin pariin, kunhan saisi parit muut hommat alta pois.

Molemmat toimivat kyllä hyvin pelatessa. Ja tosiaan GamePadissa taisi olla lisäksi myös se oma tähtäystapa jousipyssyllä ampumiseen padia liikuttamalla, mikä oli ainakin mielestäni ihan toimiva ratkaisu verrattuna Pro:n pelkällä ohjaintatilla tähtäilyyn (joka ajoittain tuntui vähän epätarkalta), vaikka itse pelasinkin lähinnä Pro:lla.
 
Vastaus: The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Itse pelaan gamepadilla juurikin tuon gyro tähtäyksen takia. Tuli myös huomattua, että silloinkin voi käyttää pro controlleria ohjaamiseen kun kuva on gamepadin ruudulla.
Nyt on n.7 tuntia tullut pelattua ja jo nyt tässä on ollut reippaasti enemmän löytämisen iloa kuin horizonissa koko sen 60 tunnin aikana mitä minulla eka läpipeluu kesti.

Missä nuo korok siemenet voi vaihtaa isompaan inventaarioon?
Entä mitä se pieni numero tarkoittaa kokatun ruoan sydämien päällä. Esim ruoka palauttaa neljä sydäntä ja sen ekan sydämen päällä on esim vitonen.
 
Vastaus: The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Missä nuo korok siemenet voi vaihtaa isompaan inventaarioon?

Ensimmäinen tilaisuus tulee kun matkustat tietä pitkin Karaiko kylään ja vastaan tulee kävelevä puu. Kuvakaappausketjussa on kuva siitä hahmosta keneltä voi ostaa lisää inventaariotilaa.

Entä mitä se pieni numero tarkoittaa kokatun ruoan sydämien päällä. Esim ruoka palauttaa neljä sydäntä ja sen ekan sydämen päällä on esim vitonen.
Ekan sydämen päällä vitonen = palauttaa viisi sydäntä vähintään.
 
Ylös Bottom