Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS4:n tulevat pelit (huhut, uutiset)

Siis en minä verrannut/tarkoittanut synkän vastakohdaksi Nintendon grafiikkaa mitenkään.

Ps4:n yksinoikeudet ei ole mulle uponneet mitenkään koskaan. Siis ennen kuin oli ainuttakaan Nintendoa talossa.

Avaan tuota pointtiani hiukan.
Minä en pidä yliluonnollisesta, tulevaisuuteen sijoittuvasta, scifistä (epärealistisesta avaruus jutusta), fantasiasta, zombeista tms.
Otetaanpa vaikka Skyrim, HZD, vastaava peli täysi ään ihmisten maailmaan tehtynä, korkeintaan tuon Skyrimin aikakauteen kuuluvaa ”noituutta” jne mukana. Pelaisin 24/7, sillä ne on loistavia pelejä, mutta ne ei iske mulle yhtään tuollaisenaan. En tiedä johtuuko Zeldan ”piirros grafiikoista” vai mistä, että sen jaksoi pelata ja nauttia, mutta kyllä siinäkin nämä isoimmat pää örkit tökki.

Mitä näiden ulkopuolelle jää? Uncharted. Siinä olisi ihmiset seikkailemassa, mukaansa tempaavia tarina, upeat grafiikat ja hyvä ohjaus. Aivan loistava peli. Mutta kun en jaksa sitä räikeää ennalta arvattavuutta. Viholliset tulee 200 miehen joukkoina vain silloin kun pelaaja näkee minuuttia ennen jo tarkoituksella suojaksi tehdyt elementit maastossa. Ja kun tosiaan niitä tyhmiä ukkoja tulee ohan överisti aina.
Lisäksi kaikki kiipeilykohdat sama homma. Ei tarvitse miettiä, katsot ympärille ja luonnon kalliossa on päivänselvät kiipeilyreitit.

Sit jää GT Sport, joka taas on peli et muut tekee kaiken paremmin.


Eli Ps4 yksinoikeudet on mulle sitä synkkää fantasia massaa ja jos fantasia ei uppoa, ei jää jäljelle käytännössä mitään..

Crew 1 oli loistava peli jota tulee edelleen pelattua, joten auto/lento/venepelien ystävällehän tuo on erittäin odotettu peli. Eikä ole mitään fantasia systeemiä.
Sen vuoksi myös GTA, RDR, Battlefield 1, MudRunner, Cities Skylines jne uppoaa, kun on ns ”oikeaan maailmaan sijoittuvia”.

Ps4:n yksinoikeudet on loistavia peleinä, mutta teemansa osalta ihmiselle joka ei pidä leffoissa ja peleissä fantasiasta, se on erittäin synkkä kasa ”samanlaisia” pelejä.

Edit: Enkä sanonut niitä massatuotannoksi, vaan mulle ne on synkkä kasa massaa.
 
Eipä osunut itselle kyllä oikeastaan mikään. Spiderman osastoa ”kiva kokeilla”, muita ei edes sen vertaa. :/
Tosin pleikan yksinoikeudet on kautta linjan mulle olleet täysin yhdentekeviä. Tuollaista samanlaista synkkää massaa kaikki.
Mut onneksi sieltä sentään tulossa RDR, Crew 2 jne.

Vähän ehkä provoava ilmaisu tuo "yhdentekevä" ja "synkkaa massaa kaikki". :) Onhan tuolta kumminki todella laajalla skaalalla tulossa monennäköistä pelattavaa PS4 tänä vuonna, että kyllä siinä saa taas ainakin allekirjoittanut etsiä kalenterin kanssa aikaa millon ehtii kaiken pelata. Ymmärrän toki, ettei kaikille maistu mutta onhan tuo nyt kaukana minkään sortin synkästä massasta. :)
 
Tosin pleikan yksinoikeudet on kautta linjan mulle olleet täysin yhdentekeviä. Tuollaista samanlaista synkkää massaa kaikki.
Bloodbournen, TLOU 2:n ja Days Gonen ohella PS4:lle on julkaistu/julkaistaan 1st, 2nd ja 3rd party yksinoikeuspelejä, jotka eivät ole synkkiä. Alla muutama esimerkki:

30ocks9.gif


1413266590001155758.gif


ni-no-kuni-2-gif.gif
 
Vähän ehkä provoava ilmaisu tuo "yhdentekevä" ja "synkkaa massaa kaikki". :) Onhan tuolta kumminki todella laajalla skaalalla tulossa monennäköistä pelattavaa PS4 tänä vuonna, että kyllä siinä saa taas ainakin allekirjoittanut etsiä kalenterin kanssa aikaa millon ehtii kaiken pelata. Ymmärrän toki, ettei kaikille maistu mutta onhan tuo nyt kaukana minkään sortin synkästä massasta. :)
Niin siis siinä lukikin, että mulle yhdentekevää synkkää massaa”. Tiedän et ovat peleinä hyviä ja erittäin laadukkaita teoksia.
HZD esim varmaan pleikan parhaita pelejä, mutta en kykene itse moista pelaamaan, kun kaikki tökkii pelimaailmassa.

Mut esim just Skyrimin kaltainen roolipelielementtejä sisältävä ihmisten keskuuteen sijoittuva peli ois aivan unelma. Eli ei se ”synkkyys” se varsinainen ongelma on. Mutta kun fantasia ei uppoa, niin pleikan yksinoikeudet alkaa vuosien saatossa kaikki näyttämään samalta, kun ne skippaa heti kun tajuaa et on fantasiaa tms yliluonnollista.
 
Tuollaista samanlaista synkkää massaa kaikki.
Mut onneksi sieltä sentään tulossa RDR, Crew 2 jne.
Crew 2 on mulle varmaa se ainoa Ubisoftin peli mitä jaksaa pelaa enemmän kun sen pakollisen yhden läpi peluun verran.

Ite kyllä ootan tuota God of Waria. Kattoo sitten kun tulee että missä välissä ehtii pelaamaan. Jos pitää Bravo Teamin välillä valita niin kyllä se on Bravo joka mukaan lähtee. ;)

Eikö Bravo Teamkin ole Yksinoikeus? :)
 
Assassin's Creed Rogue oli pelisarjan jäähyväiset edelliselle konsolisukupolvelle vuonna 2014. Uudella sukupolvella päästään pelaamaan remasteroitua versiota 20.3.2018.

 
Harmi tuo Yakuza 6:n myöhästyminen. Toisaalta yksi kuukausi lisää taukoa sarjasta tekee ihan hyvää. Kun tuli puolen vuoden sisään pelattua Zero, Kiwami 1 ja 5, niin iski kevyt ähky. Silti aivan loistava pelisarja kyseessä ja onneksi hankin tuon Zeron heräteostoksena.
 
Kotaku huhuilee, että Spyro on saamassa samanlaisen Remake käsittelyn mikä nähtiin Crashin tapauksessa:

"The remaster will include Spyro the Dragon, Ripto's Rage!, and Year of the Dragon, and there is the tantalising promise of some content cut from the original releases of those games.

The Spyro remaster will be announced for PS4, with PS4 Pro support, sometime in March 2018, and will be releasing in Q3 2018. One source suggested that September would be the launch month, which would be in line with Spyro the Dragon's 20th anniversary.

While this detail will not be part of the announcement in March, the game will be a one-year timed exclusive for PS4, before being ported to other systems in 2019. Apparently, the Crash Bandicoot N. Sane Trilogy is tied to similar one year exclusivity window, so expect to see multiple ports of that in 2018."
 
Ylös Bottom