Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation VR - lasit virtuaalitodellisuuteen

Itse tein semmoisen ratkaisun, että tilasin ebayn kautta duol micro usb piuhan. Eli se kiinni puhelimen laturiin ja saat molemmat kepulat latinkiin.
Juu, itekki tilasin sellasen dual piuhan just. Paras ratkasu tähän hätään varmaan.
Toimiiko siis micro usb ohjaimen kanssa myös tämä? Kun verkkiksen sivuilla oli tän tapanen mut siinä luki ettei ole yhteensopiva uuden v2 mallin kanssa tai verkkiksen sivuilla virheellistä tietoa ja ei edes käytä sitä usb porttia lataukseen.
 
Juu, itekki tilasin sellasen dual piuhan just. Paras ratkasu tähän hätään varmaan.

Toimiiko siis micro usb ohjaimen kanssa myös tämä? Kun verkkiksen sivuilla oli tän tapanen mut siinä luki ettei ole yhteensopiva uuden v2 mallin kanssa.

Juu toimii.
 
Leffojen PSVR-katsomisesta ei ole ollut tässä ketjussa juttua ainakaan vähään aikaan.

Jos nyt joku ei vielä tiedä, niin PSVR:llä voi katsoa myös 3d-blu ray-leffoja. Mulle PSVR on jopa mukavampi kuin leffateatterien 3d-lasit. Toimii muutenkin oikein hyvin, ja VR:ssä saat olla rauhassa: ei rapistelua, eikä hölöttäviä idiootteja!
 
3D efekti on välillä vaan täydellä ruudulla liiankin hyvä kun liikkeissä tuntuu että ruutu pyörii. Mutta 3D:n laatu on erinomainen.

Sinänsä sääli että 3D ehti kuolla elokuvissa ennenkuin VR ehti yleistyä.
 
Tämähän on loistava uutinen! En tiennytkään, että 3D toisto on mahdollinen VR:n kautta. Hienoa sillä juuri tuli päivitettyä telkkari ja harmitti kovin kun uudessa ei 3D ominaisuutta enää ole. Eli ei tarvitse hankkiutua eroon 3D leffoista :)
 
Leffojen PSVR-katsomisesta ei ole ollut tässä ketjussa juttua ainakaan vähään aikaan.

3D efekti on psvr:llä ihan vahva, mutta mun leffanautinnon tappaa tuhnuisenoloinen resoluutio verrattuna 3d-leffoihin 4k-töllöllä tai -tykillä, joissa molemmille silmille saa fhd-kuvan.

Mutta sääli tosiaan, että koti-3d:tä kovaa vauhtia kuopataan. Ehkä sitten olen niitä harvoja kuluttajia, joiden mielestä kolmas ulottuvuus antaa lisäarvoa leffalle.
 
AIM ohjain + peli lähtee edukkaasti CDONista, kun syöttää koodin XMAS18 ostokorissa.
XMAS18 koodi on -10€ yli 60€ tilauksille.

Itse tilasin interstellar blurayn ja aim+firewallin noin 57€ kuluineen.
 
Leffojen PSVR-katsomisesta ei ole ollut tässä ketjussa juttua ainakaan vähään aikaan.

Jos nyt joku ei vielä tiedä, niin PSVR:llä voi katsoa myös 3d-blu ray-leffoja. Mulle PSVR on jopa mukavampi kuin leffateatterien 3d-lasit. Toimii muutenkin oikein hyvin, ja VR:ssä saat olla rauhassa: ei rapistelua, eikä hölöttäviä idiootteja!
Muakin kiinnostaisi kattoo jotain elokuvii noilla laseilla. Mitä se vaatii leffalta että sitä voi kattoa?
 
On ollut kyllä hauskaa huomata miten innoissan kaikki ovat olleet jotka laitetta ovat päässeet kokeilemaan. Kaverit on ihan fiiliksissä ja mutsin kiljuntaa oli oikein nautinnollista seurata. Jopa vaimo totesi Beat saberin olevan todella siisti. Itse olen yhä ihan fiiliksissä ja odotan innolla miten tämä tekniikka kehittyy ajan myötä. Langattomuus tottakai sekä grafiikan parannus ovat tottakai tulossa mutta mitä sen lisäksi? Saadaanko seuraavaksi kypärän lisäksi muutakin vaatetusta esimerkiksi kengät :D Jännittäviä aikoja kertakaikkiaan.
 
Seuraavassa vaiheessa voi vuorossa olla kehon tuntemuksia välittävä sähköliivi. Näitä jengi on viritellyt tuolla PC-puolella.

Täällä myös käyttänyt ahkerasti VR:ää vieraiden päässä. Viimeksi pitkänlinjan ex pelaaja oli samantien myyty Firewall+aseohjain -combosta. Kyseli heti jo hintoja.

On ollut upea nähdä miten näinkin raju teknologinen viritelmä uppoaa täysin valmistamattomaan maaperään.

Itselle tuo grafiikka ei ole tässä päällimmäisenä. Immersio tulee jo siitä kun maailma seuraa pään liikkeitä. Johdottomuus olisi iso askel.
 
Sai hieman etsiä että löysi suomesta AIM ohjainta. 70€ kuluineen halvin varastossa oleva, myöhästyin hieman tuosta cdonin tarjouksesta. Firewall jo löytyy, täytyy dumpata tuo mukana tuleva johonkin. YV:tä jos joku haluaa, sopivasti. Toivottavasti antaa rahoille vastinetta, kallis tuote kun mietitään että tuettujen pelien lista on melkoisen lyhyt.
 
Toivottavasti antaa rahoille vastinetta, kallis tuote kun mietitään että tuettujen pelien lista on melkoisen lyhyt.

Eiköhän anna. Vinkkinä että Storen tammikuun alessa on Aim-pelejä tarjouksessa. Farpointia voi ainakin suositella (paitsi ehkä niille jotka kärsivät voimakkaasta araknofobiasta). Se oli se peli minkä kanssa Aim tuotiin markkinoille ja se on hyvin tehty. Arizona Sunshinea pelailen tällä hetkellä itse, se on aika paljon rumempi ja köpelömpi kuin Farpoint, mutta silti hauska peli. Täydellinen Walking Dead-kokemus? Ei ihan. Arizona on ihan erilainen osavaltio kuin Georgia. Mutta siis, ihan hauska kuitenkin.

...ja sitten kysymys tarjouspeleihin liittyen. Onko kukaan pelannut Aimin kanssa Operation Warcadea? Arvostelujen perusteella vaikuttaisi olevan vähän fifti-siksti.
 
Onko kellään kokemusta tai kuulopuheita, saako vr2 lasien ja kameran kaapeleita jatkettua?
Eivät ole usb kaapeleita.

Minä jatkaisin kameraa 7metrillä ja vr laseihin menisi ainakin kahden metrin jatko
 
...ja sitten kysymys tarjouspeleihin liittyen. Onko kukaan pelannut Aimin kanssa Operation Warcadea? Arvostelujen perusteella vaikuttaisi olevan vähän fifti-siksti.

Olen testannut. Se on aika lailla täydellinen operation wolf VR kokemus. En ole itse tosin jaksanut siihen kuitenkaan palata, kun se ei tarjoa paljon muuta kuin niitä ”mustia pahviukkoja paikalleen seisten”. Mut suositus jos irtoaa hyvästä alesta. Tukee siis myös AIMia.
 
Olen testannut. Se on aika lailla täydellinen operation wolf VR kokemus. En ole itse tosin jaksanut siihen kuitenkaan palata, kun se ei tarjoa paljon muuta kuin niitä ”mustia pahviukkoja paikalleen seisten”. Mut suositus jos irtoaa hyvästä alesta. Tukee siis myös AIMia.

Kiitos! Se on alessa hintaan €9,95 eli -50%. Taidan tehdä niin, että odottelen mielitekoa tätä genreä kohtaan, ja jos se iskee ennen alen loppumista niin sitten lataan pois.
 
Juu tuo CREED saa kyllä toivomaan että se LANGANTTOMUUS tulisi vielä tällä sukupolvella.

5 kertaa pitäny jo lopettaa sen takia kun kuulokkeista ei kuulu yhtäkkiä yhtään mitään.
 
Juu tuo CREED saa kyllä toivomaan että se LANGANTTOMUUS tulisi vielä tällä sukupolvella.

5 kertaa pitäny jo lopettaa sen takia kun kuulokkeista ei kuulu yhtäkkiä yhtään mitään.

Johdottomuus olisi kova juttu seuraavan sukupolven PlayStation VR:lle. Pelaan nettiräiskintää, jossa menen välillä polvilteen ja muuten ammun joka suuntaan. Piuhat kulkee vasemman olkapään kautta selän puolelle. Ovat vähiten tiellä ja liikkeessäkin yleensä pysyvät siellä.
 
Tuota Aim Controlleria ei taida saada ostettua ilman peliä ? Toki tuo Firewall bundle on ihan ok hintainen, mutta ääh.. ne levyt.

Edit: No tuli tilattua bundlena jokatapauksessa.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom