Mitäs palkintoja tuolta ylipäätään saa? Ei kai tässä mitään kosmeettisia juttua kuitenkaan ole?
Siis juurikin kosmeettisia saa auki.
Eli keppejä, liivejä, housuja, kenkiä jne.
Mulle on vain epäselvää se, että saako niitä myös uran turnausvoitoista. Online turnausten koko idea on siinä, että niistä saa pelaajalle lisää auki tavaraa.
Mut asiasta toiseen. Pohjois Irlannin avoimet on edennyt jo neljännelle kierrokselle.
Peter Davis (rank 73) 4-0
Ding (rank 9) 4-2
Day (rank 17) 4-0
Williams (rank 3) on tilanteessa 1-1
Kaikkein hienointa kuitenkin tällä hetkellä on se, että urassa pystyn paikan tullen tekemään melkein aina 90-120 pistettä. Eli pussituspeli toimii tuolla pro avustuksella hienosti ja opin kokoajan lisää esim vallipomppujen osalta.
Se isoin ongelma on turvapeli. AI pätsiä saisi kyllä tulla, sillä top 10 jätkien pussitusprosentti on varmaan 99,9. Siis kaikissa palloissa. Päällevedot menee pieleen kokoajan ja sit tehdään ihan käsittämättömiä palloja. Ymmärrän isot sarjat, mutta pitäisi kyllä pystyä tekemään päällevedot ok jolloin ihme palloja ei tarvitse lyödä. Ja turvalyöntejä useammin.
Mutta siis tän vuoksi oma pallo täytyy 100% estää kaikki epärealistiset pallotkin ja toisaalta sen vuoksi itsekin hyökkää sellaisiin aina, kun on mahdollisuus sarjan jatkumiselle. Pelkkä turvalyönti tietä freimin häviötä.
Freimin alussa pystyy pelaamaan kun pakka on kasassa, mutta yhtään palloa ei voi edes osittain näkyä top 10 äijää vastaan.
PS. Sellanen tuli mieleen, että onko tässä ihan oikeasti mallinnettu tuo ”pussitustuntuma” / ”pään sekoaminen”?
Esim Ding..rank 9 jätkä. Onnistuin ekaan freimiin yli satasella, toiseen lähes satasella ja sen jälkeen koko loppu ottelussa Dingillä ei sujunu mikään. Oli pitkä tauko pussituksissa, joten oikeastikin alkaa pelaajat hapuilemaan. Oli lopulta todella helppo voittto.
Olen sen ennenkin huomannut, että vastustaja voi seota täysin jossain tilanteessa kun pelaan hyvin. Sit taas ku itse lyö muutamia ohi niin ne saattaa onnistua. Ja kun kerran onnistuu, ne menee ihan menojaan ja kaikki taas menee.