Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox Series X/S: ostopaikat ja hintatiedot

Näiden kanssa mulla on verkko-ostokset toimineet älyttömän hyvin,mut eivät myy varsinaisesti elektroniikkaa, kaikkea muuta kyllä. https://preeco.fi/677-terassikalusteet Linkin kamat tilasin viikko sitten, tulivat perjantaina ja hommat toimi kaikin puolin. Tämä tänne siksi, että musta kaikin puolin paras verkkokauppa minkä kanssa oon asioinut, niin jos laitamme sosiaalisen median paineen näiden niskaan(hyvällä tavalla), niin ottavat konsolit ehkä valikoimiinsa.On meinaan muilla oppimista miten tämä prosessi hoidetaan aikuisten oikeesti kotiin niin, että asiakas on tyytyväinen vielä marraskuussa maanantainakin!
 
Viimeksi muokattu:
@Muke Milloin tilasit? Itse tilasin 23.9. ja toimitusarvio oli 4.12. Yhä edelleen peukaloita pyörittelen ja tekstiviestiä odottelen. :confused:
 
Mulle tuli just tekstiviesti, jossa toistamiseen siirrettiin toimituspäivää. Nyt tosin vain kahdella päivällä, 14.12. -> 16.12.

AAAARGHHH, tää odotus ei lopu koskaan!
 
Onko tietoa, että jos nyt tilaisi series x vaikka gigantista, niin koska sen saisi? Tai mistä saisi nopeiten? Ajattelin että löisin lihoiksi nykyisen ps4 pron kun kauppa tuntuisi käyvän. Siinä vaan täytyisi kärvistellä original onella siihen asti että saisi uuden tornin. Olisihan siinä aikaa vaikka etukäteen tutustua game passin tarjontaan. Viime vuodet mennyt pääosin pleikkarin puolella.
 
Series X:n saaminen on ihan tuurista kiinni, satunnaisia kappaleita voi olla siellä tai täällä vaikka jossain myymälässä, mutta tuskin sitä saa mistään niin vain tilattua ilman valtavaa tuuria. Oletettavasti joulun jälkeen helpottaa, kun tuotantolinjat kuitenkin puskevat koko ajan uusia konsoleita markkinoille.
 
Sorry for English, but I was monitoring this forum for a while to check where I could get one in Finland. Finally, I could order one today from Amazon de, it became available for 5-10 minutes only (the order was done at 19.15). Says the delivery will come around 22nd of December.
 
Ylös Bottom