Dragonfly
KonsoliFIN Alumni
Jep, tuossa kuvassa kiteytyy Switchin ehdoton valtti.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tai, sitten pelaajalla on niin paljon promilleja, että laskeutuu itse ensinPakko kyllä kiittää omaa poikaa kun "painosti" isää ostamaan tämän konsolinsais olla vähän paremmat ilmat vaan niin askareiden jälkeen voi nauttia pelaamisesta kun auriko laskeutuu.
Tai, sitten pelaajalla on niin paljon promilleja, että laskeutuu itse ensin
Kyllä tässä alkaa taas itseäkin Switch houkuttelemaan, mutta odotellaan nyt jos tulisi tietoa siitä uudesta versiosta.
Kovasti väittävät, että päivitetty Switch julkistettaisiin jo ennen E3-messuja, että itse tapahtumassa voidaan esitellä laitteella pyöriviä pelejä.
Pro ohjain riittää omasta mielestä. Ja jos haluaa kuljettaa konsolia mukana niin joku kantolaukku sitten vielä.Tullut hinku hankkia konsolin Zeldan takia. Mitä lisävarusteita kannattaa ottaa konsolin lisäksi?
Okei eli ei muuta? Ei mitään lataustelakkaa ohjaimelle yms? Jos näin on niin aika halvalla pääseePro ohjain riittää omasta mielestä. Ja jos haluaa kuljettaa konsolia mukana niin joku kantolaukku sitten vielä.![]()
Okei eli ei muuta? Ei mitään lataustelakkaa ohjaimelle yms? Jos näin on niin aika halvalla pääseeVai pitäiskö odottaa Pro versiota?
Selvä, kiitoksiaIso muistikortti jos tulee pelejä latailtua.
Pro ohjain tosi hyvä akun kesto ja kantolaukku löytyy itseltäPro ohjain riittää omasta mielestä. Ja jos haluaa kuljettaa konsolia mukana niin joku kantolaukku sitten vielä.![]()
Täytyy komppaa edellistä, pro ohjain on aika tyyris, mutta helkkarin hyvin käteen muotoiltu säädin ja vie kyllä switchillä pelaamisnautinnon nextille levelille vs. Joy conitPro ohjain tosi hyvä akun kesto ja kantolaukku löytyy itseltä