Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nintendo Switch

Pakko kyllä kiittää omaa poikaa kun "painosti" isää ostamaan tämän konsolin :D sais olla vähän paremmat ilmat vaan niin askareiden jälkeen voi nauttia pelaamisesta kun auriko laskeutuu.
Tai, sitten pelaajalla on niin paljon promilleja, että laskeutuu itse ensin ;)

Kyllä tässä alkaa taas itseäkin Switch houkuttelemaan, mutta odotellaan nyt jos tulisi tietoa siitä uudesta versiosta. Paljon olisi kyllä kiinnostavia pelejä Nintendon masiinalla ja yksi niistä on Super Mario: Sunshine, josta tykkäsin ihan hitosti GameCubella.
 
Tai, sitten pelaajalla on niin paljon promilleja, että laskeutuu itse ensin ;)

Kyllä tässä alkaa taas itseäkin Switch houkuttelemaan, mutta odotellaan nyt jos tulisi tietoa siitä uudesta versiosta.

23:10 laskeutuu Forecan mukaan Pattijoella auriko niin ei tuu kuuloonkaan semmoset :D Poika on yö eskarissa ja vaimo yövuorossa niin jouda tommosia ajattelemaan edes.
 
Toivotaan että tämä huhuttu Switch Pro malli korjaisi etenkin tuon drift ongelman, kun eivät ole ilmeisesti korjanneet sitä vieläkään. Euroopassa kun eivät korjaa ilmaiseksi, vaan amerikassa saavat korjaukset ilmaiseksi.
 
En kyllä hetkeäkään usko, että ovat lotkauttaneet korvaansakaan drif-ongelman ratkaisemiseksi. Kauppa käy ja rahaa tulvii sisään ikkunoista ja ovista. Miksi tehdä laatua, kun hieman huonommallakin tuotteella pärjää.

Juu olen kyynikko viimeisen päälle ja silti olen ostamassa laitetta kun sellainen sieltä tulee. Ei muuta kuin peliä katselemaan.
 
Pro ohjain tosi hyvä akun kesto ja kantolaukku löytyy itseltä
Täytyy komppaa edellistä, pro ohjain on aika tyyris, mutta helkkarin hyvin käteen muotoiltu säädin ja vie kyllä switchillä pelaamisnautinnon nextille levelille vs. Joy conit

Ehdoton day one hommaus suositus
 
Viimeksi muokattu:
Kompataan muita. PS5-ohjain testaamatta, mutta Pro Controller taitaa olla oma henk. koht. suosikki kaikista peliohjaimista, tosi mukavasti istuu käteen.
 
Täältäkin vanha suositus pro controllerille. Istuu käteen hyvin ja akunkesto ihan huikea. Tuon akunkeston vuoksi voittaa mun mielestä PS5 ohjaimenkin, vaikka muuten siitäkin pidän paljon.

Kantolaukun ja ohjaimen lisäksi suosittelen näytönsuojaa, jos meinaat kuljetella laitetta yhtään enempää. Näyttö naarmuuntuu melko helposti muuten.
 
Huomaan et hieman ristiriitainen fiilis Switchistä ja mahdollisesti uudesta versiosta. Tykkään Switchistä tosi paljon laitteena ja ekan vuoden-kaks verran oli kovassa kulutuksessa (Zelda, Mario, Civ6, Celeste, Dead Cells), mut sen jälkeen ollu lähinnä vaimon jatkuvassa Civ6 käytössä. Omaan makuun viimeiset pari vuotta ollut jotenkin tosi köyhää ja pettymykset Wind Waker HD & Metroid Prime Trilogy HD panttailusta kans taustalla. Tykkään itse laitteesta paljon, mut jos pelirintamalla jatkuu sama meininki niin haluais äänestää lompakolla.

Mut sisäinen pelinörtti kyl varmasti kuolaa julkaisuvideolle kun sellanen tulee ja kovasti miettii syitä ostaa se. Ja sen jälkeen miettii mistä hitosta löytyy se kaikki aika pelaamiselle ku Xbox/Playstation -akseli työllistää ihan riittävästi.
 
Ylös Bottom