Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Resident Evil Village (eli RE:8)

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 5945
  • Aloituspäivämäärä
Lisää juttua pelistä. On tämä vain ollut loistava kokemus!
Sellaisen niksipirkka tuli huomattua että kun päivitti aseen lippaan kokoa, niin se taikoi aina lippaallisen panoksia siihen. Olinkin itse tarkka ettei mitään aseita latailtu turhaan. Ja jos tiesi että aikoo päivittää, nii oli sitten sama räiskiä kyseisen aseen lipas tyhjäksi ennen tätä toimenpidettä.

Kannattaa varmaan heittää spoiler tägit tuohon missä vastasit HideoMiyamotolle.
 
Löysitkö vessan sieltä Moreaun alueelta tallennuspaikan läheltä? Samoin kylässä oli pari, jotka oli todella lähellä toisiaan, joten voi mennä ohi. Strongholdin aarre ihmetyttää sillä eikö sen ohi menty ihan luonnollisesti? Ainakin itse oletin että siitä piti mennä ja nappasin vain mukaan. Oli jopa pettymys kun kaikki muut aarteet oli kuitenkin jollain tapaa sivuteillä.
Tuota joo. Taisi vain mennä paikannimet sekaisin. Strongholdin aarre kun oli matkan varrella, ei voinut erehtyä. Aarteiden löytäminen ja niitä koskevien puzzlejen ratkaiseminen oli kiehtovaa. Se tuli tehtyä pariinkin otteeseen 100 %.
Meinasitko vetää kaikki nuo samaan? On nimittäin ilmeisen mahdollista mitä tänään testasin. Alle tuntii meni eka alue läpi ja lopuissa tuskin menee kahta tuntia koska siellä oli useampi lyhyempi alue. Viimeisen pomon alue tosin mietityttää puukon kanssa kun siellä tuntui ettei siihen mennessä saadut kovatkaan aseet välillä riittäneet. Tai ainakaan panokset.
Veitsiruni tuli tehtyä
karambit-veitsellä, jonka ostin bonuspisteillä. Tätä vielä huomattavasti tehokkaampi olisi ollut valosapeli, jonka saaminen kuitenkin vaatii kaikkien Mercenaries-tehtävien läpäisyn vähintään SS-tasolla. Karambitilla meno oli varsin hauskaa, mutta toiseksi viimeistä bossia ennen Mirandaa sai aidosti hakata lähes puoli tuntia sillä. Tuntui, että se ei lopu koskaan. Huom. ilmaiskua saa kuitenkin käyttää maan päällä ennen kuin sukelletaan maan alle, muttei enää bossia vastaan. En itse asiassa muista, paljonko veitsirunin pituus loppujen lopuksi oli, mutta speedrunin vedin easylla ja S.T.A.K.E.-magnumilla, joka oli täyteen viritetty ja silti sain hassattua siihen 2 tuntia ja 6 minuuttia. En käyttänyt kuin yhden parannusesineen speedrunin aikana, se oli helppo yhdistää tuohon samaan.
No sanopas muuta. Tällaiset pelit on aina niin virkistäviä kun oikeasti tekee mieli pelata uusiksi ja uusiksi. Ei ehkä tekisi jos kesto olisi jotain "nykypelien" luokkaa eli sitä sataa tuntia, joten sekin tässä on virkistävää että pelin voi tosiaan pelata hyvin asiallisessa ajassa läpi.
Kaiken kaikkiaan läpäisin pelin kuudesti. Kerran normaalilla, kerran Village of Shadowsilla ja neljästi easylla, trophyjen vuoksi. Ärsyttää suuresti, että pelin vaikein trophy on niin kovan työn ja tuskan takana. Eli juurikin kaikkiin mappeihin SS-rankki Mercenariesissa. Yhdestä puuttuisi, sitten saisi platinaa.
 
Sellaisen niksipirkka tuli huomattua että kun päivitti aseen lippaan kokoa, niin se taikoi aina lippaallisen panoksia siihen. Olinkin itse tarkka ettei mitään aseita latailtu turhaan. Ja jos tiesi että aikoo päivittää, nii oli sitten sama räiskiä kyseisen aseen lipas tyhjäksi ennen tätä toimenpidettä.
No niin, siellä oli sellainenkin. Ei vain olisi minua auttanut kun en päivittänyt mitään muuta kuin inventoryn koko kerran tai kahdesti ja sinnittelin sitten perusaseilla. Ne lisäosat tietenkin laitoin mitä löytyi pelaamalla ilmaiseksi. Ja syynä oli siis ihan rahan kerääminen sitä Village of Shadowsia ajatellen. Silti sitä tuntuu olevan aika vähän. Ei taida olla edes 1,5 miljoonaa kun myy aarteet pois mutta kyllähän tässä puukkojuoksun aikana saa ainakin pomoista ihan kivat massit.

Kannattaa varmaan heittää spoiler tägit tuohon missä vastasit HideoMiyamotolle.
Minulle näkyy että siinä olisi se "inline"-spoileri? Vai oliko siellä jokin muu kohta kuin tuo yksi vastaus?

Aarteiden löytäminen ja niitä koskevien puzzlejen ratkaiseminen oli kiehtovaa. Se tuli tehtyä pariinkin otteeseen 100 %.
No joo, kieltämättä mutta välillä turhautti kun jokin puzzleen tarvittava esine oli yhtäkkiä avautuneen oven takana eikä siitä mitenkään ilmoitettu että nyt se ovi vain maagisesti on auki koska olet mennyt peliä eteenpäin. Eikä mitään ainakaan mieleen jäävää logiikkaa että miksi se puuttuva palanen on juuri siellä missä se on.

Ärsyttää suuresti, että pelin vaikein trophy on niin kovan työn ja tuskan takana. Eli juurikin kaikkiin mappeihin SS-rankki Mercenariesissa. Yhdestä puuttuisi, sitten saisi platinaa.
Mikään ei yleensä ole peleissä niin rasittavaa kuin yksinpelipainotteisen pelin trophyjen sitominen johonkin moninpeliin tai erilliseen pelitilaan, joka ei liity siihen yksinpeliin mitenkään. Kaikki trophyt pitäisi mielestäni voida kerätä ihan yksinpelin puolelta. Ja toki tuo Mercenaries on yksinpeliä sekin (vai onko siinä coop?) mutta kun se on täysin erillinen oma pelitilansa, niin riittäisi että siellä olisi jokin helppo juttu eikä pelin vaikein/haastavin tai pitkäpiimäisin juttu tehtävänä.
 
Nyt siihen omaan vastaukseesi on ISPOILRER tagit ilmestyneet. Ei ollut silloin aamulla kun luin.
Melko outoa kun nimenomaan pyrin aina laittamaan tagit ennen kuin kirjoitan spoilerimatskua enkä kyllä muista että olisin enää jälkeenpäin mitään muokannut. Oletko varma ettet vain klikannut vahingossa kyseistä kohtaa tekstistä? Sehän paljastaa sen tekstin siinä sitten klikatessa.

No, joka tapauksessa ne siellä nyt kuitenkin ilmeisesti näkyy kuten minullakin, joten kaikki hyvin, kai :p
 
Melko outoa kun nimenomaan pyrin aina laittamaan tagit ennen kuin kirjoitan spoilerimatskua enkä kyllä muista että olisin enää jälkeenpäin mitään muokannut. Oletko varma ettet vain klikannut vahingossa kyseistä kohtaa tekstistä? Sehän paljastaa sen tekstin siinä sitten klikatessa.

No, joka tapauksessa ne siellä nyt kuitenkin ilmeisesti näkyy kuten minullakin, joten kaikki hyvin, kai :p

No jos nyt puutun tähän itsekkin niin kun kävin janneuksen huomautuksen jälkeen katsomassa niin kyllä se siellä ihan ilman spoilereita oli. En sitten tiedä oliko vika sivustossa joka poisti spoileri tägin kun lainasit sitä vai käytäjässä. ;) :p
 
No jos nyt puutun tähän itsekkin niin kun kävin janneuksen huomautuksen jälkeen katsomassa niin kyllä se siellä ihan ilman spoilereita oli. En sitten tiedä oliko vika sivustossa joka poisti spoileri tägin kun lainasit sitä vai käytäjässä. ;) :p
Ai siis se spoileri oli siis rikki tai olemattomissa nimenomaan lainauksessa? Sitten katselin ylipäänsä väärästä paikasta kun katsoin vain omia kirjoituksiani. Tosin tarkistin myös mielestäni sen lainauksen ja olin uskossa että se toimi kuten pitikin. Joskus ja jossainhan lainaaminen voi rikkoa juuri noita spoileritageja.
 
Melko outoa kun nimenomaan pyrin aina laittamaan tagit ennen kuin kirjoitan spoilerimatskua enkä kyllä muista että olisin enää jälkeenpäin mitään muokannut. Oletko varma ettet vain klikannut vahingossa kyseistä kohtaa tekstistä? Sehän paljastaa sen tekstin siinä sitten klikatessa.

No, joka tapauksessa ne siellä nyt kuitenkin ilmeisesti näkyy kuten minullakin, joten kaikki hyvin, kai :p

Saattoi olla että klikkasin vahingossa auki. Ei ollut varmaan kaikki unihiekat vielä karisseet tuohon aikaan silmistä, joten ihan realistinen mahdollisuus tuokin. Varsinkin kun en tiennyt edes että on kahdenlaisia spoiler tageja olemassa.
 
Pari juustotusvinkkiä niille, jotka tekevät pelin sisäisiä haasteita CP-krediittien saamiseksi:

Haasteitahan on turkasen paljon, eikä kovinkaan moni niistä kerry ilman älytöntä toistomäärää. Tätä pystyy kuitenkin jouduttamaan tallennusten avulla. Peli rekisteröi joka ainoan tapon ns. kokonaissaldoon, joten esimerkiksi miinatapot, rynnäkkökivääritapot, haulikkotapot (+ kaikki vastaavat) voi kerryttää helposti paikoissa, jossa on paljon vihollisia. Lataat vain tallennuksen lahtausreissun jälkeen. Yksi parhaista grindauspaikoista on Stronghold, sillä vihollisia suorastaan vilisee ennen bossitaistelua ja tallennuspaikkakin on lähellä. Alun isossa taistelussa on toki paljon porukkaa ja NG+:n kautta siinä saa hyvin kerrytettyä tappoja, mutta siinä joutuu hieman arvioimaan, milloin kahakka loppuu ja toisto ei ole niin helppoa.

Sama pätee aseisiin. Loppumattomat ammukset kun pystyy ostamaan vasta kaikki osat ja viritykset sisältävään pyssyyn. Eli käytännössä näin: rahavarantosi, varusteesi ja asevirityksesi ovat suurimmillaan juuri ennen Mirandaa, joten lataa tallennus siitä ja myy kaikki pois, paitsi se ase (+ sen osat), jonka virität täysille. Peli muistaa, mitkä aseet olet maksimoinut ja tällöin aukeaa mahdollisuus ostaa loputtomat panokset jos CP-pisteitä on riittävästi. Huom. voi olla, että kalleimmat aseet maksavat niin paljon rahaa, ettei sitä ole tarpeeksi 1. kierroksen lopussa. Itse tein tämän vasta 2. läpipeluukerralla ennen Mirandaa (NG+).

Luonnollisesti kannattaa mennä easylla, jolloin pääsee helposti eroon vihollisista. Challenges-valikkoa silloin tällöin katsomalla näet onko haaste kertynyt täyteen. Sieltä näkee myös kertymät.
 
Nonnih. Puukotusjuoksu läpi ja olihan se ihan jees. Pelasin siis yhdellä kertaa "pelkkä puukko"-, "ei ostoksia yli 10000"-, "max 4 parannusesineen käyttöä"- ja "alle 3 tunnissa"-haasteet/-trophyt.

Loppuhuipennus ei ollut puukon kanssa erityisen miellyttävä kokemus ja varsinkin viimeinen pomo ja sitä ennen oleva pomo(?) olivat todella rasittavia yrittää puukottaa. Kaikki muut pomot ja vihulaiset kyllä tottelivat kasuaalilla karambit-veistä yllättävänkin nopsaan. Ainoastaan viimeisen pomon alueella olleet raskaimmat vihulaiset tuntuivat olevan sen verran kovia etten edes jäänyt pyörimään puukkohippaa niiden ympärillä kun ohikin pääsi sopivasti hyökkäykseen houkutellen.

Rahaakin tuli näillä kahdella läpipeluulla (normaalilla + tämä speedrun puukolla) juuri sen verran sopivasti että sain s.t.a.k.e.:n päivitettyä tappiin ja ostettua loputtomat panokset. Sitten latailin tallennuksen uusiksi ja päivittelin kaikki osat ja upgradet kaikkiin muihinkin aseisiin.

Ja oletan nyt että tuo ase-homma ei ole spoileri.

Seuraavaksi olisi sitten Village of Shadows, eli se vaikein mutta sitä vartenhan tuo "seiväs" tuli ostettua että on mahdollisuuksia pärjätä.
 
Nonnih. Puukotusjuoksu läpi ja olihan se ihan jees. Pelasin siis yhdellä kertaa "pelkkä puukko"-, "ei ostoksia yli 10000"-, "max 4 parannusesineen käyttöä"- ja "alle 3 tunnissa"-haasteet/-trophyt.

Loppuhuipennus ei ollut puukon kanssa erityisen miellyttävä kokemus ja varsinkin viimeinen pomo ja sitä ennen oleva pomo(?) olivat todella rasittavia yrittää puukottaa. Kaikki muut pomot ja vihulaiset kyllä tottelivat kasuaalilla karambit-veistä yllättävänkin nopsaan. Ainoastaan viimeisen pomon alueella olleet raskaimmat vihulaiset tuntuivat olevan sen verran kovia etten edes jäänyt pyörimään puukkohippaa niiden ympärillä kun ohikin pääsi sopivasti hyökkäykseen houkutellen.

Rahaakin tuli näillä kahdella läpipeluulla (normaalilla + tämä speedrun puukolla) juuri sen verran sopivasti että sain s.t.a.k.e.:n päivitettyä tappiin ja ostettua loputtomat panokset. Sitten latailin tallennuksen uusiksi ja päivittelin kaikki osat ja upgradet kaikkiin muihinkin aseisiin.

Ja oletan nyt että tuo ase-homma ei ole spoileri.

Seuraavaksi olisi sitten Village of Shadows, eli se vaikein mutta sitä vartenhan tuo "seiväs" tuli ostettua että on mahdollisuuksia pärjätä.

Tässä on kyllä yksi hyvä esimerkki siitä, miksi trophyjen perässä juokseminen on niin käsittämätöntä. Pelikokemuksena kuulostaa lähinnä rasittavalta, ja kaikesta tästä on palkintona...trophy? Itse olen ajatellut läpipeluun jälkeen palata peliin, mutta lähinnä niin, että taskusta löytyy tuo Seiväs. Siinä voi sitten suhteellisen rauhassa tutustua pelin maailmaan ja oikeasti koluta nurkat läpikotaisin ilman pelkoa panosten loppumisesta. Olen siis ostanut rahalla ominaisuudet käytettäväksi.

Selvennyksenä mainitaan vielä, että tällainen puukkohippa ei ole minulta pois. En vain ymmärrä, miksi pelaamisen pitäisi olla jotain muuta kuin hauskaa.
 
Tässä on kyllä yksi hyvä esimerkki siitä, miksi trophyjen perässä juokseminen on niin käsittämätöntä. Pelikokemuksena kuulostaa lähinnä rasittavalta, ja kaikesta tästä on palkintona...trophy?
Mikä kohta tuossa tekstissäni tuntui rasittavalta? Nautin oikeasti aika paljon siitä että pistelin pelkällä puukolla mm. neljännän alueen isoja örmöjä kasaan eikä perusmobit varsinkaan pystyneet kuin kättä heilauttamaan hyökkäyksen merkiksi kun olivat jo maassa :D Ainoat oikeasti turhauttavat kohdat olivat lopussa ja siitä oli alle 20 min lopputeksteihin, joten ei tuo pelikerran iloa pilannut.

Lisäksi et selvästikään ole trophyjen perässä juossut jos Resident Evilin trophyt tuntuvat rasittavilta. Nämä pelit kun on tehty näitä erilaisia pelikertoja ajatellen ja varmaan pelaisin näitä ilman trophyjakin :) Kakkonen oli varsinkin todella mahtava pelata jotain vajaa kymmenen kertaa läpi :)

Pelasin myös aikoinaan The Last of Usin Factions-moninpeliä trophyjen takia mutta tykästyin moninpeliin niin paljon että pelasin tuntikaupalla vielä platinoinnin jälkeenkin. Saman tein vielä remasterissa vaikka vannoin että nyt kerään vain trophyt. Eli vaikka ne pääosin onkin "ylimääräistä työtä" niin ne voivat antaa jotain muutakin, kuten tutustumisen/vetämisen yhteen parhaista moninpeleistä ikinä.

Itse olen ajatellut läpipeluun jälkeen palata peliin, mutta lähinnä niin, että taskusta löytyy tuo Seiväs. Siinä voi sitten suhteellisen rauhassa tutustua pelin maailmaan ja oikeasti koluta nurkat läpikotaisin ilman pelkoa panosten loppumisesta. Olen siis ostanut rahalla ominaisuudet käytettäväksi.
Minun pelityyliini näissä taas kuuluu että se koluaminen tehdään ns. normaalilla pelikerralla. Paljon jännittävämpää kun tekee kaiken ns. sääntöjen mukaan eikä kasuaalilla melkein voittamattomana puukon kanssa heiluensa tai pelin voimakkaimman aseen kera räiskien. Nuo kyllä ovat, kuten sanoin, loistavaa lisää pelaamiseen mutta vielä enemmän tuo paikkojen tonkiminen "huijausten"/helpotusten kanssa tuntuisi siltä miltä trophyhunttaus yleensä, eli jollain tapaa "väärältä" tavalta pelata peliä. Mutta tämä tietenkin minun mielipiteeni.

Tiivistettynä siis: erikseen asiat, jotka teen ns. normaalilla pelikerrallani ja erikseen sitten trophyjen perässä juoksemiset, joissa käytän kaikki avut mitä peli vain sallii.

Plus en pääosin edes kerää trophyja, jotka ovat mielestäni oikeasti työläitä, rasittavia tms.

Selvennyksenä mainitaan vielä, että tällainen puukkohippa ei ole minulta pois. En vain ymmärrä, miksi pelaamisen pitäisi olla jotain muuta kuin hauskaa.
Nämähän on olleet pelisarjassa jo kauan ennen trophyja, joten kuulunevat jollain tapaa asiaan. Kai se on samalla myös tapa haastaa itseään tai antaa vihuille ns. takaisin tai ylipäänsä saada kunnolla vaihtelua peliin. Tätä kaikkea ne minulle ainakin olivat, siitä huolimatta että kasuaalilla peli on helppo jopa puukon kera, varsinkin kun käyttää sitä tehokkaampaa karambit-puukkoa.
 
Mikä kohta tuossa tekstissäni tuntui rasittavalta? Nautin oikeasti aika paljon siitä että pistelin pelkällä puukolla mm. neljännän alueen isoja örmöjä kasaan eikä perusmobit varsinkaan pystyneet kuin kättä heilauttamaan hyökkäyksen merkiksi kun olivat jo maassa :D Ainoat oikeasti turhauttavat kohdat olivat lopussa ja siitä oli alle 20 min lopputeksteihin, joten ei tuo pelikerran iloa pilannut.

Lisäksi et selvästikään ole trophyjen perässä juossut jos Resident Evilin trophyt tuntuvat rasittavilta. Nämä pelit kun on tehty näitä erilaisia pelikertoja ajatellen ja varmaan pelaisin näitä ilman trophyjakin :) Kakkonen oli varsinkin todella mahtava pelata jotain vajaa kymmenen kertaa läpi :)

Pelasin myös aikoinaan The Last of Usin Factions-moninpeliä trophyjen takia mutta tykästyin moninpeliin niin paljon että pelasin tuntikaupalla vielä platinoinnin jälkeenkin. Saman tein vielä remasterissa vaikka vannoin että nyt kerään vain trophyt. Eli vaikka ne pääosin onkin "ylimääräistä työtä" niin ne voivat antaa jotain muutakin, kuten tutustumisen/vetämisen yhteen parhaista moninpeleistä ikinä.


Minun pelityyliini näissä taas kuuluu että se koluaminen tehdään ns. normaalilla pelikerralla. Paljon jännittävämpää kun tekee kaiken ns. sääntöjen mukaan eikä kasuaalilla melkein voittamattomana puukon kanssa heiluensa tai pelin voimakkaimman aseen kera räiskien. Nuo kyllä ovat, kuten sanoin, loistavaa lisää pelaamiseen mutta vielä enemmän tuo paikkojen tonkiminen "huijausten"/helpotusten kanssa tuntuisi siltä miltä trophyhunttaus yleensä, eli jollain tapaa "väärältä" tavalta pelata peliä. Mutta tämä tietenkin minun mielipiteeni.

Tiivistettynä siis: erikseen asiat, jotka teen ns. normaalilla pelikerrallani ja erikseen sitten trophyjen perässä juoksemiset, joissa käytän kaikki avut mitä peli vain sallii.

Plus en pääosin edes kerää trophyja, jotka ovat mielestäni oikeasti työläitä, rasittavia tms.


Nämähän on olleet pelisarjassa jo kauan ennen trophyja, joten kuulunevat jollain tapaa asiaan. Kai se on samalla myös tapa haastaa itseään tai antaa vihuille ns. takaisin tai ylipäänsä saada kunnolla vaihtelua peliin. Tätä kaikkea ne minulle ainakin olivat, siitä huolimatta että kasuaalilla peli on helppo jopa puukon kera, varsinkin kun käyttää sitä tehokkaampaa karambit-puukkoa.

No eihän tuo tämän tarkennuksesi jälkeen kuulostakaan enää niin rasittavalta. Alkuperäisessä tekstissä toinen kappale yhdistyi mielessäni siihen kokemukseen, mikä veitsenheiluttelusta jäi pakkotilanteiden myötä omalta peluukerralta. Tuleehan nämä ressat yleensä itselläkin pelattua useita kertoja, mutta yleensä enemmän kertauksena kuin jonkin tavoitteen perässä. Ja toki ensimmäisellä pelikerralla pyrin "rehellisesti" tutkimaan mahdollisimman paljon pelialueesta, mutta usein paljon jää tutkimatta. Syynä tähän voi olla vaikka se, että tietty pelialue sulkeutuu tarinan edetessä tai että ensimmäisellä pelikerralla on ns. tilanne päällä ja sen takia jää jotain olennaista huomaamatta. Se on kuitenkin varmaa, että tämänkin pelin pariin palaa useita kertoja vielä.
 
No eihän tuo tämän tarkennuksesi jälkeen kuulostakaan enää niin rasittavalta. Alkuperäisessä tekstissä toinen kappale yhdistyi mielessäni siihen kokemukseen, mikä veitsenheiluttelusta jäi pakkotilanteiden myötä omalta peluukerralta.
Ok :) No se epämiellyttävyys siinä oli oikeastaan vain sitä että loppupomo oli aika paljon veitsen ulottomattomissa ja piti aika paljon vain väistellä ja odottaa. Sitä aiempi pomo taas kesti niin hitosti iskua että en edes tiennyt oliko puukolla mitään vaikutusta. Näiden lisäksi koko läpipeluu oli oikeastaan varsin viihdyttävä.

Tuleehan nämä ressat yleensä itselläkin pelattua useita kertoja, mutta yleensä enemmän kertauksena kuin jonkin tavoitteen perässä. Ja toki ensimmäisellä pelikerralla pyrin "rehellisesti" tutkimaan mahdollisimman paljon pelialueesta, mutta usein paljon jää tutkimatta. Syynä tähän voi olla vaikka se, että tietty pelialue sulkeutuu tarinan edetessä tai että ensimmäisellä pelikerralla on ns. tilanne päällä ja sen takia jää jotain olennaista huomaamatta.
Tuo on kyllä tympeää kun pelit lukitsevat alueelta ulos eikä sitä usein edes tiedä että jokin ovista tai reiteistä vain on se, josta ei enää pääse takaisin. Oma pyrkimus kun on aina nuohota ne paikat täysin ja vasta sitten mennä eteenpäin. Tässä oli pääosin aika selvää milloin siirrytään seuraavaan paikkaan tai erikoisempaan tilanteeseen mutta pari vähemmänkin selkeää kohtaa oli, josta tosiaan helposti saattoi mennä liian aikaisin eteenpäin.

Se on kuitenkin varmaa, että tämänkin pelin pariin palaa useita kertoja vielä.
Tämä on kyllä niitä pelisarjoja, joissa se kannattaa jo ilmankin trophyja.
 
Testailin tässä juuri ensimmäistä kertaa tuota Mercenariesiä ja oli todella lähellä että olisi heti ensimmäisestä jaksosta tullut se trophyihin vaadittu A-arvosana. Ei siis vaikuta yhtään niin ärsyttävältä urakalta mitä ajattelin. Itse asiassa jopa hauskaa arcade-räiskintää.

Joskus muistaakseni Revelationsissa(?) testasin jotain vastaavaa pelitilaa, joka saattoi olla saman niminenkin, mutta se oli ihan liian ADHD-meininkiä ja tuntui muutenkin hiton vaikealta verrattuna tähän Villagen vastaavaan. Tämän vuoksi siis odotukset oli aika epäileväiset nyt tätä Villagen ekstra-pelitilaa kohtaan.

En tiedä tietenkään että kuinka hulluiksi ja vaikeiksi ne myöhemmät kentät menevät mutta yhden kentän perusteella ihan toimivaa mäiskettä. Ei toki yhtään sitä mitä varsinainen peli on mutta kyllähän tuota pelailee.
 
Testailin tässä juuri ensimmäistä kertaa tuota Mercenariesiä ja oli todella lähellä että olisi heti ensimmäisestä jaksosta tullut se trophyihin vaadittu A-arvosana. Ei siis vaikuta yhtään niin ärsyttävältä urakalta mitä ajattelin. Itse asiassa jopa hauskaa arcade-räiskintää.

Joskus muistaakseni Revelationsissa(?) testasin jotain vastaavaa pelitilaa, joka saattoi olla saman niminenkin, mutta se oli ihan liian ADHD-meininkiä ja tuntui muutenkin hiton vaikealta verrattuna tähän Villagen vastaavaan. Tämän vuoksi siis odotukset oli aika epäileväiset nyt tätä Villagen ekstra-pelitilaa kohtaan.

En tiedä tietenkään että kuinka hulluiksi ja vaikeiksi ne myöhemmät kentät menevät mutta yhden kentän perusteella ihan toimivaa mäiskettä. Ei toki yhtään sitä mitä varsinainen peli on mutta kyllähän tuota pelailee.

Raid mode oli Revelationsissa.
 
Vähän offia, mutta tuo raid mode on ihan hemmetin koukuttavaa. Varsinkin jos pelaa kaverin kanssa. Crapcom voisi tehdä kokonaisen pelin, missä pelataan pelkästään raid mode.
Eipä tuo toive välttämättä täysin mahdoton ole kun kaikkia re:versejä (tms) ovat tehneet. Tosin onko se kuopattu vai mitä? Siirtyikö se? Floppasi? Ei mitään hajua tai muistikuvaa vaikka koodikin siihen olisi tuon Villagen kautta.
 
Eipä tuo toive välttämättä täysin mahdoton ole kun kaikkia re:versejä (tms) ovat tehneet. Tosin onko se kuopattu vai mitä? Siirtyikö se? Floppasi? Ei mitään hajua tai muistikuvaa vaikka koodikin siihen olisi tuon Villagen kautta.
Siirtyi tälle vuodelle kun beta testit ei pahemmin kehuja keränneet.
Mun mielestä se kyllä näytti kivalta deathmatchilta jota voisi sen pari tuntia muutamana iltana pelata ja se riittäis mulle.
Muut varmaan haluaa jotain mitä tahkotaan kuukausia.
 
Ylös Bottom