Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Elden Ring

Dragon Communion Seal on faithillä ja arcanella skaalautuva ja arcanella isompi arvosena. B/S. Arvot toki nousee tuohon sitten kun sealiä päivittää.

Puhutaanko me nyt sit eri sealista, mul on gravel stone seal +19, passive effects "boosts dragon cult incantations" Vai onko tää joku ihan eri juttu sit :rolleyes:

Kuitenkin äskö kokeilin nii kyllähä se hönkäys sulattaa ne mäes olevat, en oo silti varma onko se tehokkaampaa runejen osalta? Noh, ainakin vaihteluna.
 
Kattelin juuri inventoryä ja en edes löytänyt koko lohikäärmeen päätä vaikka olen kyllä Godrickin piessyt. Ja muut fire damage miekat vaatii taas strengthiä mitä itsellä ei ole.

Se tarvii siellä Roundtablessa käydä 'ostamassa'. Ts. vaihtamalla remembrance kamaan.
 
Puhutaanko me nyt sit eri sealista, mul on gravel stone seal +19, passive effects "boosts dragon cult incantations" Vai onko tää joku ihan eri juttu sit :rolleyes:

Kuitenkin äskö kokeilin nii kyllähä se hönkäys sulattaa ne mäes olevat, en oo silti varma onko se tehokkaampaa runejen osalta? Noh, ainakin vaihteluna.
Eri Seal. Dragon sealissä on "Boosts Dragon Communion Incantations". Eli boostaa niitä mitä ostellaan lohikäärme kirkosta.
 
Niinhän olikin. Itse tosin vaihdoin sen remembrancen Axe of Godrickin jostain syystä. Ei sillä hetkellä kumpikaan sopinut omaan pelityyliin.
Mausoleumissa toki voi käydä duplikoimassa sen jotta saa sen, jos erityisesti haluaa. Niitä tosin oli rajoitetusti ja kaikkia remembranceja ei voi duplikoida.
 
Mitä nyt testasin näitä lohikäärmen hönkäyksiä niin se ice breath tuntuu paljon vahvemmalta ku mitä se haiseva hengitys.
 
Kävi ilmi, että glintblade phalanx loitsu toimi kans hyvin jos kaikki bladet osuu nii murtuu melkein kerrasta.

Kattelin juuri inventoryä ja en edes löytänyt koko lohikäärmeen päätä vaikka olen kyllä Godrickin piessyt. Ja muut fire damage miekat vaatii taas strengthiä mitä itsellä ei ole.
Olet tainnut ottaa sillä Godrickista saatavalla remembrancella sen toisen vaihtoehdon (olikohan joku iso sotakirves, tai jotain vastaavaa?) Roundtable Holdissa.

Toki kellon kanssa kulkevassa mausoleumissa voit vielä kopioida tuon jo käytetynkin remembrancen. On syytä kuitenkin muistaa, että yhdessä mausoleumissa voi kopioida vain yhden remembrancen, ja se on sitten siinä - kunnes löytää uuden korkkaamattoman mausoleumin.

Mausoleumilla pitää siis olla se kello, jos haluaa nimenomaan noiden pääbossien remembrancet kopioida. Löytyy kuitenkin myös vähempiarvoisia remembranceja, joita voi kopioida sitten ”kellottomissa” mausoleumeissa.
 
Sori, kun kysyn, mutta missä se lintufarmi oikein on, kiitos auttaville.
Mohgwyn Palace, Palace Approach Ledge-Road point of gracen vieressä. Maanalainen paikka. Pääsee paria eri reittiä, suht aikaisin pelissä vähän monimutkaisemmin tai sitten myöhemmin pelissä tranporterilla suoraan, joka tosin vaatii vähän lisätekemistä.
 
No en malttanut olla starttaamatta toista kierrosta, ja eihän tuossa mennyt kuin ehkä vartti kun olin jo Margitilla, joka kaatui ensi yrittämällä. Muiden Soulsborne pelien tapaan tämä new game+ on melkoinen easy run ainakin alussa. Tosin onnistuin kertaalleen kuolemaankin kun miniboss trolli pääsi mäjäyttämään juuri kun kamera oli muualle suunnattu. Mutta se olikin ainoa kuolema.

Hieman yllätti se että näin nopeasti juostuna aika vähän näitä leveleitä nousee. Olen puolessa välissä matkalla Godrickille ja olen ehkä nippa saanut yhden levelin verran runeja, toki määrä kasvanee jatkossa, kun potti per tapettu isonee.
 
Mää kans juoksin new game plussassa kolme ekaa "pakollista" bossia suunnilleen hetkessä vaa. Ei ainakaan vielä vaikeustaso oo tuntunut, mutta eiköhän se taas end gamessa muistuta olemassaoloaan...

Tosin nyt jumitin tekemään sivutehtäviä jotka missasin ekalla läpipeluulla. Ja platinaa kohti kovasti mennään! Enää yks ase ja yks taika saatava ja pari endingiä.
 
Onneksi pelailen Steamillä niin siinä ei noi achievementit niin koukuta mitä trophyt. Muuten vaan ihan kiva pelata toista rundia, tämä on kyllä kirjaimellisesti 10x nopeampaa. Esim. läpäisin koko Stormveilin linnan kuolematta. Suurin vaara on epäilemättä gravity, mutta kyllähän tämä tästä vielä vaikenee, se on selvä.
 
Mihis kohtaan jäi? Ymmärrän tunteen kyllä.
Olin vasta semmoses bossis joka riehuu aavikolla ja ammuskelee eka jouskarilla ja kun lähemmäs pääset niin pätkii miekoilla. Souls-pelit kun ei oo ns. sitä omaa osastoa niin mulla meni tuohon pisteeseen pääsemiseen sen 80h kun täällä porukka on menny samas ajas tyyliin pelin läpi astikkin. Mutta kun ei vaan taidot riitä niin ei voi mitää.
 
Olin vasta semmoses bossis joka riehuu aavikolla ja ammuskelee eka jouskarilla ja kun lähemmäs pääset niin pätkii miekoilla. Souls-pelit kun ei oo ns. sitä omaa osastoa niin mulla meni tuohon pisteeseen pääsemiseen sen 80h kun täällä porukka on menny samas ajas tyyliin pelin läpi astikkin. Mutta kun ei vaan taidot riitä niin ei voi mitää.

Toi on veemäinen bossi ja pelasitko sitä ennen vai jälkeen pätsin? Meinaan sitä on nerfattu, plus otitko käyttöön niitä apureita joita saa kutsumalla siel? Sen jälkeen helpottuu tappelu huomattavasti, mut ymmärrän jos souls ei oo sitä ns omaa genree niin ei sitä väkisin tartte alkaa kärsii.

Sitten grindiin, olen nyt tullut siihen pisteeseen että yks levu maksaa semmoset "vain" 870k, joten ei muuta kun odottaa sitä seuraavaa parasta keinoo ja jää ng plussaan kun silloin saa enemmän runei. Veikkaan muutenkin että level 303 on nyt näin niiku ekalle kierrokselle "ylilevutettu". Turpaan tullut siitäkin huolimatta, sitä ei vaan muista edelleen että ei tässä levuilla muutu OPeeksi.
 
Olin vasta semmoses bossis joka riehuu aavikolla ja ammuskelee eka jouskarilla ja kun lähemmäs pääset niin pätkii miekoilla. Souls-pelit kun ei oo ns. sitä omaa osastoa niin mulla meni tuohon pisteeseen pääsemiseen sen 80h kun täällä porukka on menny samas ajas tyyliin pelin läpi astikkin. Mutta kun ei vaan taidot riitä niin ei voi mitää.
Ah, tuo. Se on kieltämättä hankala, mutta toisaalta se ei myöskään ole pakollinen pelin läpipeluun kannalta.
 
Ah, tuo. Se on kieltämättä hankala, mutta toisaalta se ei myöskään ole pakollinen pelin läpipeluun kannalta.

Nii joo sekin vielä, tässähän tosiaan ei ole pakko jäädä jumiin johonkin bossin eteenpäin pääsyyn kuten muissa soulseissa monesti.
 
Nii joo sekin vielä, tässähän tosiaan ei ole pakko jäädä jumiin johonkin bossin eteenpäin pääsyyn kuten muissa soulseissa monesti.
Tietyn pisteen ohi eteneminen vaatii 2 great runea, joita taitaa olla 5 tarjolla siihen pisteeseen mennessä. Sen jälkeen vapaavalintaisuus karsiutuukin aika reippaasti pelin etenemisen suhteen. Tuosta eteenpäin on aika suoraviivainen pääjuonen suhteen.

Radahn-matsikin tosiaan helpottuu kun oppii sen alun, että miten siitä selviää. Koko matsihan on mahdollista voittaa pasifistina, kutsuu vain muita apuun ja antaa niiden hoitaa hommat.
 
Tietyn pisteen ohi eteneminen vaatii 2 great runea, joita taitaa olla 5 tarjolla siihen pisteeseen mennessä. Sen jälkeen vapaavalintaisuus karsiutuukin aika reippaasti pelin etenemisen suhteen. Tuosta eteenpäin on aika suoraviivainen pääjuonen suhteen.

Radahn-matsikin tosiaan helpottuu kun oppii sen alun, että miten siitä selviää. Koko matsihan on mahdollista voittaa pasifistina, kutsuu vain muita apuun ja antaa niiden hoitaa hommat.

No ite en vielä ihan ole siinä "jumipisteessä" pointti kuitenkin oli lähinnä se että tässä voi tehää aika paljon muita reittejä ennen kun on jumipisteessä.
 
No ite en vielä ihan ole siinä "jumipisteessä" pointti kuitenkin oli lähinnä se että tässä voi tehää aika paljon muita reittejä ennen kun on jumipisteessä.
Aiempien postausten perusteella olet jo pitkälle sen ohi. Tarkoitin siis pääkaupunkiin sisälle pääsemistä, joka vaatii sen 2 great runea ennenkuin avautuu.
 
Ylös Bottom