Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Elden Ring

Aiempien postausten perusteella olet jo pitkälle sen ohi. Tarkoitin siis pääkaupunkiin sisälle pääsemistä, joka vaatii sen 2 great runea ennenkuin avautuu.

Aa ok, no luulin et viel tulee jotain jumii, kaikki vaa mennyt eteenpäin ilman jumiin oloja.

:p
 
Mä en oikeesti tiie et pitäsköhä mun painaa kaasua tän pelin kanssa? :D Luulin että no joo ei täs enää voi olla mitää näit underground mestoja, sit istuinkin johonki arkkuun ja tää VIELÄKIN tarjoo näitä, oikeesti mul menee varmaa 20 vuotta tän läpäsyyn, just ku luulin että no kohta on varmaa enää loppusilaus jäljel.

Toki oisin voinut jo pelata "läpi" ajat sitten mut sit sitä ainaa löytää itsensä ties mistä mestoista ja paikat missä luuli jo käyneensä nii avautuu vaa lisää jotain aivan uusia alueita, pelikellossa jo 250h ja päälle, okei aikaa kulunut grindiin ja just kaiken maailman ihmettelyihin mut silti.
 
Meteorite of astel on kyl niin juustoa kui olla ja voi, ei oo mittää spirittejä ees tarvinnut ku laittaa vaa kepin maahan ja kattoo ku meteoriitit tuhoo bossin ku bossin (ainakin tähää mennes olevat)
 
Mä en oikeesti tiie et pitäsköhä mun painaa kaasua tän pelin kanssa? :D Luulin että no joo ei täs enää voi olla mitää näit underground mestoja, sit istuinkin johonki arkkuun ja tää VIELÄKIN tarjoo näitä, oikeesti mul menee varmaa 20 vuotta tän läpäsyyn, just ku luulin että no kohta on varmaa enää loppusilaus jäljel.

Toki oisin voinut jo pelata "läpi" ajat sitten mut sit sitä ainaa löytää itsensä ties mistä mestoista ja paikat missä luuli jo käyneensä nii avautuu vaa lisää jotain aivan uusia alueita, pelikellossa jo 250h ja päälle, okei aikaa kulunut grindiin ja just kaiken maailman ihmettelyihin mut silti.
Itellä 120h kellos ja vasta seikkailen Leyndellis. Toki olen syynännyt joka kolkan tähän mennessä ja jotkut jopa kahteen kertaan. Muutaman kerran vähän grindaillut kyllä.
 
Itellä 120h kellos ja vasta seikkailen Leyndellis. Toki olen syynännyt joka kolkan tähän mennessä ja jotkut jopa kahteen kertaan. Muutaman kerran vähän grindaillut kyllä.

Joo mulla kans et ku pääsee vähän eteenpäin niin palaaki vanhoille mestoille viel tutkii ja on löytynyt luolaa ja mestoja ja ties mitä, sit taas vähän eteenpäin ja taas vanhoille mestoille. Kaikki kolkat mitä vaa löytää koluaa niin hyvin kun omasta mielestä pystyy.
 
On tää kyllä semmonen epeli tää Elden Ring. Mä olen 100% vakuuttunut että From software rakastaa meitä kaikkia. Elden Ring erityisesti rakastaa meitä. Se on vähän niinkuin sellaista rakkautta että Elden vetää iltasella pvc rytkyt niskaan ja nappaa piiskan käteen. Komentaa jämäkästi että PYLLISTÄ, ja antaa piiskan viuhua. Rajua se on. Mutta rakkautta se rajukin rakkaus kuitenkin on. Tää on kyllä parasta miesmuistiin!
 
On tää kyllä semmonen epeli tää Elden Ring. Mä olen 100% vakuuttunut että From software rakastaa meitä kaikkia. Elden Ring erityisesti rakastaa meitä. Se on vähän niinkuin sellaista rakkautta että Elden vetää iltasella pvc rytkyt niskaan ja nappaa piiskan käteen. Komentaa jämäkästi että PYLLISTÄ, ja antaa piiskan viuhua. Rajua se on. Mutta rakkautta se rajukin rakkaus kuitenkin on. Tää on kyllä parasta miesmuistiin!
Paras viesti miesmuistiin! Huikeaa! Aivan kuten Elden Ringikin! :p
 
Meteorite of astel on kyl niin juustoa kui olla ja voi, ei oo mittää spirittejä ees tarvinnut ku laittaa vaa kepin maahan ja kattoo ku meteoriitit tuhoo bossin ku bossin (ainakin tähää mennes olevat)

Äläpä muuta virka, toveri! En edes tajunnut, että mulla oli inventaariossa tuollainen hirmuloitsu. Aika huumorihommia pomotaistelut kun yhdistää kyseisen loitsun ihmeellisen fyssiikan mehhuun, joka poistaa FP-kulutuksen määräajaksi.
 
Äläpä muuta virka, toveri! En edes tajunnut, että mulla oli inventaariossa tuollainen hirmuloitsu. Aika huumorihommia pomotaistelut kun yhdistää kyseisen loitsun ihmeellisen fyssiikan mehhuun, joka poistaa FP-kulutuksen määräajaksi.

Juu ilman sitä se syö FPeen ku pesusieni, sen ku laittaa päälle nii sit siinä vaa kattelee ku meteoriitit tuhoa, ohan se lyhyt aika ku ei Fpeetä kulu, mut ei se sen kauempaa tarviikka.
Joko internetissä puhutaan eri asiasta tai itte luin väärin mutta kun:

Se Erdtree sytytettiin tuleen luulin että se oli no point of return, niin ainakin olin lukevinaan. Mutta pääsin kuitenkin vielä maanpinnalle ja olen nyt täs tehnyt kerättäviä ja jopa sivutehtäviä pari, sen verran olen ymmärtänyt et kun se puu palaa paskaks kokonaan? Muuttuu vasta sen jälkeen pelimaailma niin että joihinkin mestoihin ei enää pääse.

Joten "selvisin".


Eikä siinä mittää, mut haluan tehää mahd paljon ekalla pelikerralla ja toisen/kolmannen tai/kymmenen sitten vaan ihan fiilistellen ja tutkien välittämättä trophyistä, vaikkei niistä tarvii välittää nytkään mut ku oon tämmönen completionist.
 
Viimeksi muokattu:
Kaveri osti kans tämän ja alotin uuden hahmon nii pääsen ekaa kertaa varsinaista co-oppia kokeilemaan. Ei oo kyllä hääviä hupia, nimittäin aloitusmestat on aivan täynnä endgame-varustein viriteltyjä invaajia. Otettiin kaverin kans molemmat alotusukoks se naku tyyppi nuijan kanssa ja ei ehditty ekasta gracesta ku 50 metriä mennä, niin hyökkäsi sessioon joku tyyppi molemmissa käsissä Scarlet rottia aiheuttava rapier. Sekin ase taitaa löytyä kerran läpipeluussa, eli hän on varmaan jo kahdesti vetänyt läpi.

Ja aivan koko ajan tuli joku peliin ja ihan kaikki oli samaa tasoa. Tappiin viritetyt aseet käsissä ja loitsuja mitä itse näin vasta 50h pelaamisen jälkeen. Meni vähä maku hommasta.
 
Siis eikö niit voi jotenkin ehkästä/lähettää takas omaan maailmaan tai mitään estoja muka? Mä en oo koko mun 270h aikana saanut yhtäkään inveidaajaa mun kimppuun. Pitääks sekin jotenki aktivoida tai jotain? Sit toiset ei pääse 50 metriä edemmäs ilman et tulee endgame äijät pieksee, sitäpaitsi eiksiinä oo joku levelcap tai jotain, et miten ne voi hyökätä sielt endgame kamat ja kaikkee jos on just tehnyt uuden hahmon?
 
Kaveri osti kans tämän ja alotin uuden hahmon nii pääsen ekaa kertaa varsinaista co-oppia kokeilemaan. Ei oo kyllä hääviä hupia, nimittäin aloitusmestat on aivan täynnä endgame-varustein viriteltyjä invaajia. Otettiin kaverin kans molemmat alotusukoks se naku tyyppi nuijan kanssa ja ei ehditty ekasta gracesta ku 50 metriä mennä, niin hyökkäsi sessioon joku tyyppi molemmissa käsissä Scarlet rottia aiheuttava rapier. Sekin ase taitaa löytyä kerran läpipeluussa, eli hän on varmaan jo kahdesti vetänyt läpi.

Ja aivan koko ajan tuli joku peliin ja ihan kaikki oli samaa tasoa. Tappiin viritetyt aseet käsissä ja loitsuja mitä itse näin vasta 50h pelaamisen jälkeen. Meni vähä maku hommasta.
Tuskin ainakaan päivitetyt aseet tappiin. Eikös tässä kuitenkin lasketa aseen upgraden mukaan myös minne voi hyökkiä. Aseet toki voi olla ja gearit vaikka mitkä. Ne voi pelaamalla käyä hakemassa tai kuten varmaan moni tekee niin kaveri voi toisella hahmolla tiputtaa aseita yms pelissä. Leveli juttua en muista miten se tässä meni. Että kun joku inveidaa sun maailmaan niin levelin se jotenkin laskee.
 
Siis miten tää oikeesti tarkalleen toimii tää pvp? Sen tiedän että jos mä kosken niihin punaisiin viesteihi nii joku voi tulla haastaa, tai jos mä laitan sen punaisen viestin niin se ettii mulle minne inveidaan, kerran tai pari kokeilin ketää ei löytynyt (varmaa liian iso leveli oli silloin) Eikä kertaakaan ole mun maailmaan kukaan pelaaja inveidannut, pitääks siin ensin mun hyökätä jonkun maailmaan että se ns. "avaa portit" että munkin maailmaan voi tulla. Ei mua muutenkaan kiinnosta pvp täs mut ihmettelen vaan, demon soulsis kuitenkin vähän välii joku tuli mun maailmaan riehuu. Sekä eiks täs oo joku sormus tai vastaava et "sending invaders back to theyr world" tai jotain, jos ei huvita tapella?
 
Siis miten tää oikeesti tarkalleen toimii tää pvp? Sen tiedän että jos mä kosken niihin punaisiin viesteihi nii joku voi tulla haastaa, tai jos mä laitan sen punaisen viestin niin se ettii mulle minne inveidaan, kerran tai pari kokeilin ketää ei löytynyt (varmaa liian iso leveli oli silloin) Eikä kertaakaan ole mun maailmaan kukaan pelaaja inveidannut, pitääks siin ensin mun hyökätä jonkun maailmaan että se ns. "avaa portit" että munkin maailmaan voi tulla. Ei mua muutenkaan kiinnosta pvp täs mut ihmettelen vaan, demon soulsis kuitenkin vähän välii joku tuli mun maailmaan riehuu. Sekä eiks täs oo joku sormus tai vastaava et "sending invaders back to theyr world" tai jotain, jos ei huvita tapella?
Punaisilla viesteillä voi tehdä 1vs1 matsikutsuja. Tunkeutujaa ei voi lähettää pois, mutta itse voi lähteä pois tai lähettää kutsutut pois käyttämällä sitä Finger Severeriä.
 
Kaveri osti kans tämän ja alotin uuden hahmon nii pääsen ekaa kertaa varsinaista co-oppia kokeilemaan. Ei oo kyllä hääviä hupia, nimittäin aloitusmestat on aivan täynnä endgame-varustein viriteltyjä invaajia. Otettiin kaverin kans molemmat alotusukoks se naku tyyppi nuijan kanssa ja ei ehditty ekasta gracesta ku 50 metriä mennä, niin hyökkäsi sessioon joku tyyppi molemmissa käsissä Scarlet rottia aiheuttava rapier. Sekin ase taitaa löytyä kerran läpipeluussa, eli hän on varmaan jo kahdesti vetänyt läpi.

Ja aivan koko ajan tuli joku peliin ja ihan kaikki oli samaa tasoa. Tappiin viritetyt aseet käsissä ja loitsuja mitä itse näin vasta 50h pelaamisen jälkeen. Meni vähä maku hommasta.
Aika perusmeininkiä Souls-pelissä että tulee joku ärsyttävä barbaari heilumaan heti kun mahdollista ja se on käynyt kikkailemassa sellaiset aseet ja varusteet että ei mitään järkeä.

En muuten tiennyt että tässä ei periaatteessa (vai jopa käytännössä?) tule yhtään invadeja jos ei itse cooppaile tai lähde siihen mukaan. Aika erikoista. Tavallaan vähän tylsää ettei tule sitä jännitystekijää että voi milloin vain tupsahtaa joku asshole pilaamaan etenemistä. Niin ärsyttävää kuin se olikin niin se oli yksi soulsien "the"-jutuista.

Spoilereihin noita kohtaamiani pomoja ihan nimeltä sitten:

Ulcerated Tree Spirit: Tämä oli ihan älytön heiluja ja isokin vielä enkä tuntunut siihen saavan damagea juurikaan, joten päätin jättää suosiolla myöhemmäksi.
Dragonkin Soldier: Iso mutta hidas. Jätin sen vuoksi odottelemaan kun sai aina yhdellä lyönnillä minut hoideltua. Ei noin muuten vaikuta vaikealta mutta en jaksanut alkaa vääntämään vielä. Voisi ensi pelikerralla käydä yrittämässä ihan kunnolla.

Leonine Misbegotten: Sopivan haastava, jopa helpoksi sanottava tyyppi. Tiukille meni etten hävinnyt ja vaati pari yritystä mutta lopulta nimenomaan pomo, josta tiesi heti että tämä menee ihan kohta läpi.
Ancestor Spirit: Heiluva hirvieläin oli oikein helppo vastus koska signaloi liikkeensä niin helposti että tämän olisi voinut voittaa ottamatta yhtään osumaa itseensä. Pari kertaa silti piti koittaa ennen voittoa koska iskut tekivät osuessaan reilusti damagea.
Burial Tree Watchdog + Imps: Ei juuri sen vaikeampi kuin ilman apureitaan mutta hieman laimeaa tämä Fromin tapa kierrättää pomoja tähän tyyliin että täysin sama tyyppi mutta rivivihuja kaverina jaloissa pyörimässä. No, pikkutyypit alta ensin pois ja sitten helppo voitto.
Night's Cavalry: Heppataistelussa riitti että piti etäisyyttä ja kävi välillä iskemässä miekalla.
Ancient Hero of Zamor: Hyppyiskuilla, etäisyyden pidolla ja rollauksilla voittoon.
Miranda the Blighted Bloom: Todella helppo mutta kärsivällisyyttä vaativa taistelu. Ensin pikkukasvit pois ja sitten iskuja, odottelua, iskuja, odottelua.
Runebear: Tämä jännitti kun näin mikä luolassa odotti. Maailmassa tapaamani ensimmäinen vastaava iso karhu oli pahan oloinen vastus ja voitin sen hevosen kanssa. No, tämähän olikin oikein helppo väistellä ja voittaa, joten jatkossa karhut eivät enää muutoinkaan tunnu niin pelottavilta vastuksilta.
Erdtree Avatar: Tämän jätin ensin rauhaan pari yrityksen jälkeen mutta lopulta kävin testaamassa hepan kanssa ja riitti välimatkan pitäminen ja sopivissa kohtaa iskujen jakelu ja etääntyminen turvaan.
Scaly Misbegotten: Tämä oli siis periaatteessa rivivihollinen, jolla oli vähän isompi ase ja hieman enemmän energiaa. Ykkösellä läpitten.

Pystyykö muuten pelin "point of no returnista" sanomaan mitään vinkkiä ilman spoilereita? Tarkoitus olisi saada trophyt mahdollisimman helposti ja kokea peli mieluusti mahdollisimman täysin jo yhdellä kierroksella. Aion toki jatkaa toiselle kierroksellekin tutkailemaan josko siellä on jotain mitä ei voi ensimmäisellä saada mutta kaiken mahdollisen pyrkisin näkemään ja kokemaan jo ekalla.

Sellainen vielä pakko mainita että heppa on ihan mahtava elukka! Tämä pelihän muuttuu tasohyppelyksi tuon kanssa ja pääsee melkein mihin tahansa :D
 
Minusta on ihan ok, että nuo pelaaja-invaderit on sidottu co-oppiin, jollei muuten osallistu hunter/invader pvp peleihin. Itse sain niitä välillä niskaani kun pelasin jopa kahdella apurilla boss taisteluita, ja ihan riittävästi niitä tuli.

Invadereiden ongelma on että ne ovat tyypillisesti netin oppien mukaan optimoituja jollekkin taialle yms. metan mukaiselle arkkityypille, joten tällaiselle rennommalle tyylille pelata pve:tä ne ovat lähinnä ärsyttäviä. Mutta minkäs teet, kun netti on täynnä optimointiohjeita, lopulta sitä pvp:tä on fiksuin pelata valitsemalla sieltä mieleinen arkkityyppi. Paljon hauskempaa tuo olisi epäoptimoidusti pelaavien kanssa, mutta maailma nyt on tällainen.
 
Pystyykö muuten pelin "point of no returnista" sanomaan mitään vinkkiä ilman spoilereita? Tarkoitus olisi saada trophyt mahdollisimman helposti ja kokea peli mieluusti mahdollisimman täysin jo yhdellä kierroksella. Aion toki jatkaa toiselle kierroksellekin tutkailemaan josko siellä on jotain mitä ei voi ensimmäisellä saada mutta kaiken mahdollisen pyrkisin näkemään ja kokemaan jo ekalla.

Tavoite on ihan mahdollinen. Loppujen kohdalla vaatii vähän säätöä, mutta PS:llä helpompi säätö savejen kanssa. Keräiltävät kamat trophyjen suhteen on aika helppo, yksi tai kaksi itemiä vaatii vähän tarkkaavaisuutta, muutoin ne voi kerätä koska vaan.

Pelissä on yksi kohta joka muuttaa asioita sen verran että jos ei ole siihen menessä kerännyt jotain kamaa niin sitä ei enää saa.
Mahdollisimman spoilerivapaasti muotoiltuna 'Ison kulhon äärellä tehty päätös' on sellainen pieni kynnys, mutta sitä seuraavan alueen loppuboss
(taas vaihteeksi sellainen tuplaboss joita löytyy loppupuolelta ihan liikaa) on se joka isomman muutoksen tekee. Sen perusteella mitä olet bosseja lahtaillut niin et ole lähimaillakaan tuota.

Sellainen vielä pakko mainita että heppa on ihan mahtava elukka! Tämä pelihän muuttuu tasohyppelyksi tuon kanssa ja pääsee melkein mihin tahansa :D

Se on. Mitä nyt tarkkuustasohyppely ei välttämättä ole ihan Mariota tms. Hepan isoin apu musta on ollut nimenomaan paikkojen tutkimisessa, ei tarvitse välittää vihuista joista ei jalan pääsisi millään ohi, sen kun vaan ratsastaa ohi.
Minusta on ihan ok, että nuo pelaaja-invaderit on sidottu co-oppiin, jollei muuten osallistu hunter/invader pvp peleihin. Itse sain niitä välillä niskaani kun pelasin jopa kahdella apurilla boss taisteluita, ja ihan riittävästi niitä tuli.

Invadereiden ongelma on että ne ovat tyypillisesti netin oppien mukaan optimoituja jollekkin taialle yms. metan mukaiselle arkkityypille, joten tällaiselle rennommalle tyylille pelata pve:tä ne ovat lähinnä ärsyttäviä. Mutta minkäs teet, kun netti on täynnä optimointiohjeita, lopulta sitä pvp:tä on fiksuin pelata valitsemalla sieltä mieleinen arkkityyppi. Paljon hauskempaa tuo olisi epäoptimoidusti pelaavien kanssa, mutta maailma nyt on tällainen.
DS:iä tulikin sitten pelattua offlinemoodissa lähes kokonaan.
 
Aika perusmeininkiä Souls-pelissä että tulee joku ärsyttävä barbaari heilumaan heti kun mahdollista ja se on käynyt kikkailemassa sellaiset aseet ja varusteet että ei mitään järkeä.

En muuten tiennyt että tässä ei periaatteessa (vai jopa käytännössä?) tule yhtään invadeja jos ei itse cooppaile tai lähde siihen mukaan. Aika erikoista. Tavallaan vähän tylsää ettei tule sitä jännitystekijää että voi milloin vain tupsahtaa joku asshole pilaamaan etenemistä. Niin ärsyttävää kuin se olikin niin se oli yksi soulsien "the"-jutuista.

Spoilereihin noita kohtaamiani pomoja ihan nimeltä sitten:

Ulcerated Tree Spirit: Tämä oli ihan älytön heiluja ja isokin vielä enkä tuntunut siihen saavan damagea juurikaan, joten päätin jättää suosiolla myöhemmäksi.
Dragonkin Soldier: Iso mutta hidas. Jätin sen vuoksi odottelemaan kun sai aina yhdellä lyönnillä minut hoideltua. Ei noin muuten vaikuta vaikealta mutta en jaksanut alkaa vääntämään vielä. Voisi ensi pelikerralla käydä yrittämässä ihan kunnolla.

Leonine Misbegotten: Sopivan haastava, jopa helpoksi sanottava tyyppi. Tiukille meni etten hävinnyt ja vaati pari yritystä mutta lopulta nimenomaan pomo, josta tiesi heti että tämä menee ihan kohta läpi.
Ancestor Spirit: Heiluva hirvieläin oli oikein helppo vastus koska signaloi liikkeensä niin helposti että tämän olisi voinut voittaa ottamatta yhtään osumaa itseensä. Pari kertaa silti piti koittaa ennen voittoa koska iskut tekivät osuessaan reilusti damagea.
Burial Tree Watchdog + Imps: Ei juuri sen vaikeampi kuin ilman apureitaan mutta hieman laimeaa tämä Fromin tapa kierrättää pomoja tähän tyyliin että täysin sama tyyppi mutta rivivihuja kaverina jaloissa pyörimässä. No, pikkutyypit alta ensin pois ja sitten helppo voitto.
Night's Cavalry: Heppataistelussa riitti että piti etäisyyttä ja kävi välillä iskemässä miekalla.
Ancient Hero of Zamor: Hyppyiskuilla, etäisyyden pidolla ja rollauksilla voittoon.
Miranda the Blighted Bloom: Todella helppo mutta kärsivällisyyttä vaativa taistelu. Ensin pikkukasvit pois ja sitten iskuja, odottelua, iskuja, odottelua.
Runebear: Tämä jännitti kun näin mikä luolassa odotti. Maailmassa tapaamani ensimmäinen vastaava iso karhu oli pahan oloinen vastus ja voitin sen hevosen kanssa. No, tämähän olikin oikein helppo väistellä ja voittaa, joten jatkossa karhut eivät enää muutoinkaan tunnu niin pelottavilta vastuksilta.
Erdtree Avatar: Tämän jätin ensin rauhaan pari yrityksen jälkeen mutta lopulta kävin testaamassa hepan kanssa ja riitti välimatkan pitäminen ja sopivissa kohtaa iskujen jakelu ja etääntyminen turvaan.
Scaly Misbegotten: Tämä oli siis periaatteessa rivivihollinen, jolla oli vähän isompi ase ja hieman enemmän energiaa. Ykkösellä läpitten.

Pystyykö muuten pelin "point of no returnista" sanomaan mitään vinkkiä ilman spoilereita? Tarkoitus olisi saada trophyt mahdollisimman helposti ja kokea peli mieluusti mahdollisimman täysin jo yhdellä kierroksella. Aion toki jatkaa toiselle kierroksellekin tutkailemaan josko siellä on jotain mitä ei voi ensimmäisellä saada mutta kaiken mahdollisen pyrkisin näkemään ja kokemaan jo ekalla.

Sellainen vielä pakko mainita että heppa on ihan mahtava elukka! Tämä pelihän muuttuu tasohyppelyksi tuon kanssa ja pääsee melkein mihin tahansa :D

Mitä sun teksteistä lukenut olet vielä todella kaukana siitä "no point of returnista", pelissähän on kuulemma jotain 7 tai 8 eri loppua mut vain 3 loppua vaaditaan platinaan, jonka voi tehää yhellä pelikerrallaa kytkemällä "autosave" pois päältä, backup ja teet loput lopuista. Lähes kaikki kerättävät voi kerätä openworldis milloin tahansa, lukuunottamatta ehkä paria jotka saa vasta lopussa ja eräs kerättävä vasta loppubossin murhattuaan, muut kerättävät tietenkin vaatii sen että olet avannut mappia, täs pelis kun ei vaan tostnoinvaa mennä paikasta toiseen ja monet mestat tarvitsevat avaimia joihin et muuten pääse ollenkaan, jotkut kerättävät vaativat pieniä sivutehtäviä jne jotka ovat suht yksinkertaisia jotkut vähän monimutkaisempia. Ylempänä jo olikin mainintaa että mitä ei voi enää kerätä jos olet ohittanut sen tietyn pisteen. Monet kerättäväthän tulee ihan jo luonnollisellakin pelaamisella.

Itte suosittelen et pelaat rauhas ja yrität avata koko mapin ja salaisia mestoja jne, itte pelasin siihen pisteeseen että koko mappi oli käytettävissä joka sit helpottaa keräilyä, yritin viimeiseen asti välttää spoilereita mestoista joita halus itte löytää, nyt kun koko mappi auki nii voin hyvällä omalla tunnolla kattoo youtubesta tarvittavat keräiltävät.

Mut kukin tyylil, ohan näitä jotka on pelannut koko pelin läpi youtube ja googlet auki heti julkkarist asti ja platinat viikossa.
DS:iä tulikin sitten pelattua offlinemoodissa lähes kokonaan.
DS;remake tuntuu et ei saannut 10 metriä edetä rauhassa ku joku oli kiusaamassa.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom