289:16:40 tuntia level 320 myöhemmin mun Elden Ring tarina sai vihdoin päätöksen, huh huh. En tiedä mistä aloittaa, mutta sen tiedän että nyt on jotenkin "tyhjä" olo, näin eeppinen eepos loppui ja nyt pitää miettiä mitä sitä elämässä tekis ja onko elämällä enää mitään merkitystä? Tottakai jatkan seikkailua journey kakkosessa ja mahdollisia missattuja mestoja. Platina tuli jonka olen kyllä tässä vaiheessa mielestäni ansainnut.
Mun kaaliin ei vieläkään mahdu se että miten tästä pelistä saatiin näin massiivinen ja näin kuukauden päivitäisen pelaamisen jälkee ei iskenyt missään vaiheessa ähkyä, okei vähän valehtelin. Loppuvaiheessa pomot halusi päästä mahd nopeesti läpi, tai sanotaanko että helposti ja käytinkin kaikkia mahdollisia OP juttuja jotta ne kuolisi mahd nopeesti. Mutta olinhan mä tehnyt näiden OP juttujen eteen töitäkin, monet vaatii tietyn verran str, dex, mitä näitä nyt onkaan jotta niitä edes voi ottaa käyttöön, ja hei onhan nämä pelissä nii miksen käyttäisi?
Mitä enemmän peliä pelasi, tuntui että sitä isommaksi tämä vaan muuttui. Oikeestaa melko loppuvaiheessa sitä alkoi tajuu miten massiivinen tämä peli on, siis tarkoitan MASSIIVINEN! Eikä ubisoft massiivinen että lääniä riittää mutta kaikki on tyhjää, tässä sitä ei ollut. Toki onhan tässä näitä matkoja mitä tehää jossa ei välttämättä välissä ole mitään, mutta joka nurkas tuntuis olevan aina jotain piilossa ja aina jotain löydettävää ja mikään ei ollut missään copypastea. En tiedä ehkä kaikki oli vaan naamioitunut niin hyvin mutta semmosta ähkyä tai että "loppuis" fiilistä ei ikinä tullut, oikeestaan tämän kaiken ajan jälkeen olisin valmis jatkaamaan vielä peliä. Tuskin maltan odottaa tulevia dlceitä!
Tämän pelin pitäisi istua metacriticis 100/100, jos mikään peli ansaitsisi täydet 100 pistettä niin se on tämä, ei 97 vaan täydellinen 100! Koska tämä oli minulle täydellinen peli, noh tietenkin monille se ei sitä ole. Mutta ihan jo pelkästään se miten nerokkaasti, miten fiksusti, miten hyvin tämä peli on vaan tehty, oli sit souls fani tai ei pitää kumartua tekijöiden puoleen ja antaa aplodit että ovat tämän onnistuneet saamaan aikaiseksi.
Nyt vaan pitää miettiä että mitä peliä seuraavaksi, jotenkin on niin tyhjä olo että taidan ihan vaan nyt ensin toipua tästä.