Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maagiset
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jos näille kommenteille täällä naureskellaan niin pitäis olla munaa perustella, tai sitten pitää turpa kiinni, kaikkein säälittävää on tuo perusteeton huutelu, säälittävää touhua jos minulta kysytään. Perustelkaa ne huutelut jos huudella pitää.
Voisitko sinä perustella myös tämän huutelun? Ettei turhaan mene sinne säälittävien huuteluiden kastiin.

Jos katsotte ketjua taaksepäin, nimimerkki Grimm on tykitellyt passiivisagressiivisesti nauruhymiöitä Powersliderin kommentteihin. Jotkut kokevat tuollaisen loukkaavana käytöksenä ja onhan se outoa, että on tyyppejä, jotka käyttävät hymiöitä ilkeilyn välineenä eivätkä juurikaan osallistu itse keskusteluun. Muutenkin tuo nauruhymiö on ongelmallinen, kun suurin osa käyttää sitä ei-toivottavalla tavalla ja silloin, jos itse käyttää sitä, sekin voidaan tulkita väärin. Oikeastaan sitä ei kannattaisi käyttää ollenkaan, vaikka olisi hauskojakin juttuja.

Koko tykkäys-systeemi on foorumeilla täysin turha. Saman puolen tyypit tykkäilevät toistensa viesteistä ja käytetään nauruhymiötä viesteihin, jotka eivät vastaa omia mielipiteitä. Huomaa hyvin varsinkin konsolisota-ketjussa. Joo, myönnän. Itsekin olen tähän joskus sortunut.

Viimeksi muokattu:
Koko tykkäys-syssteemi on foorumeilla täysin turha. Saman puolen tyypit tykkäilevät toistensa viesteistä ja käytetään nauruhymiötä viesteihin, jotka eivät vastaa omia mielipiteitä. Huomaa hyvin varsinkin konsolisota-ketjussa. Joo, myönnä. Itsekin olen tähän joskus sortunut.

Meinasin laittaa tykkäyksen, mutta kommentoinkin että Amen.

Tuskin kukaan lopettaisi foorumilla kirjoittelun vaikka tykkäykset poistettaisiin. Hymiöillä kettuilu voi pahimmillaan ajaa pois foorumilta ja täälläkään ei ole liikaa käyttäjiä. Suomenkieliset foorumit ovat katoavaa kansanperinnettä.

Koko tykkäys-systeemi on foorumeilla täysin turha. Saman puolen tyypit tykkäilevät toistensa viesteistä ja käytetään nauruhymiötä viesteihin, jotka eivät vastaa omia mielipiteitä. Huomaa hyvin varsinkin konsolisota-ketjussa. Joo, myönnän. Itsekin olen tähän joskus sortunut.
Tavallaan samaa mieltä. Toisaalta jos konsolisotaketju jätetään tästä pois, niin tykkäykset toimii muissa ketjuissa näitä muutamia passiivisagressiivisia nauruhymiöitä lukuunottamatta tosi hyvin.

Minusta nuo tykkäyshymiöt ovat ihan hyvä lisä ja ominaisuus. Voi heittää peukun, tai vahvemmankin tykkäyshymiön, sellaiselle viestille, jonka kanssa on samaa mieltä ilman, että tarvitsee 'täyttää foorumia' onelinereilla, joissa kertoo olevansa samaa mieltä. Toki olen muutamaan kertaan itse noin tehnyt, kun en mielestäni löytänyt tarpeeksi 'vahvaa' tykkäyshymiötä, mutta noin yleisellä tasolla peukuttelu varmaan vähentää niitä "Joo, ihan samaa mieltä!"-tason viestejä, jotka yleisesti voidaan kai ajatella olevan aika turhia viestejä.

Ilmankin niitä varmaan pärjäisi, mutta en koe niitä myöskään ongelmana tai huonona asiana. Aika herkkänahkainen saa myös olla, jos jostain alapeukusta tai nauruhymiöstä niin loukkaantuu, että sen takia foorumilta lähtee. Erilaisia hymiöitä suuremmin kiinnittäisin huomiota niihin henkilökohtaisuuksia lähenteleviin kuittailuihin ja näihin "Se on varmaan ostanut sen konsolin siks, että saa haukkua sitä!"-tason juttuihin, jotka ovat ainakin omasta mielestäni foorumihengelle huomattavan paljon myrkyllisempiä kuin joku nauruhymiöreaktio siellä ja toinen täällä.

Viimeksi muokattu:
Hymiöillä trollaamisesta bännejä vaan jakoon, niin loppuu se pelleily. Yleisesti pidän ihan hyvänä lisänä tätä toimintoa, vaikka kieltämättä tuo trollaaminen on todella ärsyttävä piire.

Jos katsotte ketjua taaksepäin, nimimerkki Grimm on tykitellyt passiivisagressiivisesti nauruhymiöitä Powersliderin kommentteihin. Jotkut kokevat tuollaisen loukkaavana käytöksenä ja onhan se outoa, että on tyyppejä, jotka käyttävät hymiöitä ilkeilyn välineenä eivätkä juurikaan osallistu itse keskusteluun. Muutenkin tuo nauruhymiö on ongelmallinen, kun suurin osa käyttää sitä ei-toivottavalla tavalla ja silloin, jos itse käyttää sitä, sekin voidaan tulkita väärin. Oikeastaan sitä ei kannattaisi käyttää ollenkaan, vaikka olisi hauskojakin juttuja.
Tämä selvittää asiaa, yksittäisenä viestinä vaan tuntui tulevan jostain takavasemmalta ilman suoraa yhteyttä itse asiaan.

Jotain rajaa takapenkkimoderointiinkin.

Minun puolestani toki nimimerkin anti foorumilla saa myös keskittyä pelkkään hymiöillä trollailuunkin. Lähinnä tarkoitin sitä, että jos tämä olisi teille ongelma, niin sen voisi ratkaista myös muulla tavalla kuin poistamalla koko tämä ominaisuus.

Itse toivon kaikille hyvää, sinä toivot Microsoftille pahaa.

Väärin. Edelleen pyydän, ettet laita sanoja toisten suuhun.

Eli toivot Microsoftin sittenkin kasvattavan markkinaosuuttaan, etkä toivokaan Nintendon ja Sonyn pitävän suurempaa osaa markkinoista?

Se, etten toivo Microsoftin kasvattavan osuuttaan ennätyskaupalla = toivoa pahaa mielestäsi? Nyt ihan oikeasti järki käteen ja lopeta. Muuten ihan mukavaa ja tervettä lukea vastakkaista näkökulmaa asioihin, mutta nämä väkinäiset muiden sanomisten vääristelyt ovat kyllä jotain muuta.

Yleisesti pidän ihan hyvänä lisänä tätä toimintoa, vaikka kieltämättä tuo trollaaminen on todella ärsyttävä piire.
Välillä on tuntunut, että joihinkin omiin viesteihin on tullut nauruhymiötä ihan syyttä. Siis en ole ymmärtänyt sitä sillä että viestini olisi ollut hauska, enkä myöskään sillä, että olisi trollattu, vaikka nauruhymiön laittaja olisikin ollut vastakkaisen konsolimerkin tykkäilijä. Lähinnä siis siksi kun trollaus ei olisi ollut mitenkään looginen.

Sitten taas itse ei aina uskalla käyttää nauruhymiötä positiivisessa mielessä, koska pelkää että joku ottaa sen passiivisagressiivisena nauruhymiönä. Tuo on selkeästi se ongelmallisin hymiö. Perus yläpeukku taas on se helpoin osoitus, että on kirjoittajan kanssa samaa mieltä tai että oli hyvä viesti. Tavallaan ihan hyvä, että suurin osa tykkäyksistä täällä on tuota perus yläpeukkua. Sitä ainakin aika vaikea ymmärtää väärin ja tykkään kyllä että se mahdollisuus on.

Välillä on tuntunut, että joihinkin omiin viesteihin on tullut nauruhymiötä ihan syyttä. Siis en ole ymmärtänyt sitä sillä että viestini olisi ollut hauska, enkä myöskään sillä, että olisi trollattu, vaikka nauruhymiön laittaja olisikin ollut vastakkaisen konsolimerkin tykkäilijä. Lähinnä siis siksi kun trollaus ei olisi ollut mitenkään looginen.

Myönnän syyllistyneeni tähän ainakin aiemmin ja perseestähän se on. Pyrin kyllä kitkemään tällaiset pois omasta toiminnasta.

Eräällä toisella foorumilla ottivat aikoinaan alapeukun käyttöön ja hetkeä myöhemmin ottivat sen pois. Sielä oli meinaan havaittavissa että alapeukka sai viestit pelkästään kirjoittajan takia, viestin sisällöllä ei tuntunut olevan merkitystä. Täälä nyt ei ihan niin pahaksi ole tilanne mennyt.
Tietyissä tilanteissa tuon nauruhymiöllä tykkäilyn voi kyllä tulkita alapeukkuna ja silloinkin se taitaa johtua kirjoittajasta, ei siitä viestin sisällöstä. On siihen ittekin tainnut tulla syylistyttyä, mut ei kait nyt hirveän usein kuitenkaan. Yleensä tuota nauru hymiötä tulee lätkittyä silloin, kun viestissä on jotain mikä aiheuttaa jonkin asteisen repeämisen. :D

Mutta siinäpä mun pari penniä tykkäily keskusteluun.

Satuin löytämään tämän foorumin sattumalta eräältä toiselta foorumilta tänään. Tietysti rekisteröidyin heti, ja en tiedä minne tämä olisi kuulunut kirjoittaa, mutta laitetaan tänne. Toivottavasti täältä löytyy vaikka peliseuraa tulevaisuudessa.

Satuin löytämään tämän foorumin sattumalta eräältä toiselta foorumilta tänään. Tietysti rekisteröidyin heti, ja en tiedä minne tämä olisi kuulunut kirjoittaa, mutta laitetaan tänne. Toivottavasti täältä löytyy vaikka peliseuraa tulevaisuudessa.
Tervetuloa foorumille. :)

Täällä ei sellaista varsinaista itsensä esittelyketjua taida ollakaan, mutta ainakin Xboxin Gamertageista taisi olla oma ketjunsa, että voisi lisätä foorumiporukkaa kaverilistalle. Varmaan myös PSN tunnuksista löytyy samanlainen ketjunsa.

Pitäisiköhän tähän nyt lainata omaa viestiä tuolta Warhammer Darktide -ketjusta. Ehkä vaan summaan sen lyhyesti.

Seiskan peli ei ole paska peli.

Aivan odotetut pisteet ja todella hyvä suoritus kun miettii miten kunnianhimoiselta projektilta peli vaikuttaa, kyllä harmittaa niiden ihmisten puolesta joilta löytyy tuo ns Lammasgeeni elikkä ei voida omaa mielipidettä pelistä muodostaa vaan sokeana mennään sen mukaan mitä arvostelut sanovat.

Aivan odotetut pisteet ja todella hyvä suoritus kun miettii miten kunnianhimoiselta projektilta peli vaikuttaa, kyllä harmittaa niiden ihmisten puolesta joilta löytyy tuo ns Lammasgeeni elikkä ei voida omaa mielipidettä pelistä muodostaa vaan sokeana mennään sen mukaan mitä arvostelut sanovat.

Hienoa että lokeroit ihmisä idioottimaisella tavalla. Se että jättää pelin ostamatta julkaisussa odotettua huonompien arvioiden perusteella ei tee kenestäkään lammasta. Ihmiset ovat vaan oppineet että ei kannata ostaa kuin ihan sitä kirkkainta laatua täyteen hintaan, varsinkaan kun pelit tulee kuukauden parin sisään jo aleen.

Tällainen ei ole hyväksyttävää käytöstä ja ansaitsee vain paikan blocki listalla.

Hienoa että lokeroit ihmisä idioottimaisella tavalla. Se että jättää pelin ostamatta julkaisussa odotettua huonompien arvioiden perusteella ei tee kenestäkään lammasta. Ihmiset ovat vaan oppineet että ei kannata ostaa kuin ihan sitä kirkkainta laatua täyteen hintaan, varsinkaan kun pelit tulee kuukauden parin sisään jo aleen.

Tällainen ei ole hyväksyttävää käytöstä ja ansaitsee vain paikan blocki listalla.

Onneksi olkoon, saimme juuri pelkuruudelle ja raukkamaisuudelle uuden käsitteen :D joudutko nyt asian suhteen Youtubesta kattoon reaktioita miten tähän pitäisi suhtautua?

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom