Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty)

Siinä vaiheessa kun toinen osapuoli alkaa vääristelemään puheita tai jopa syöttämään sanoja suuhun, niin on mielestäni varsin kohtuullista antaa vastine aiheeseen. Kynnys jättää korjaus tekemättä on ainakin melko korkea.

Tiedostan, että tämähän peikon alkuperäinen tarkoitus toki on, mutta näin se pallo vaan pyörii.
 
Siinä vaiheessa kun toinen osapuoli alkaa vääristelemään puheita tai jopa syöttämään sanoja suuhun, niin on mielestäni varsin kohtuullista antaa vastine aiheeseen. Kynnys jättää korjaus tekemättä on ainakin melko korkea.

Tiedostan, että tämähän peikon alkuperäinen tarkoitus toki on, mutta näin se pallo vaan pyörii.

Tässäkin toki vaihtelee suhtautuminen sen kirjoittajan mukaan, eikös vaan?
 
Voiko enään paskemmin hakea otsikkoa Blackfriday tarjoukseen?

Toi Sonic Frontiers arvostelun teksti tuolla on myös semmoinen mikä sai nauramaan, koska olen aika varma ettei ole konsolista kiinni tuon pelin tekniset ongelmat :D

Sonic Frontiersissa kaikkien rakastama vauhtisiili seikkailee avoimessa pelimaailmassa. Harmillisesti Sonic on niin nopea, ettei PlayStation 5:n suorituskyky meinaa pysyä perässä.
 
Toi Sonic Frontiers arvostelun teksti tuolla on myös semmoinen mikä sai nauramaan, koska olen aika varma ettei ole konsolista kiinni tuon pelin tekniset ongelmat :D

Muropaketti on kyllä kunnon persereikä joka lähtöön mikä liittyy uutisissa ja muissa Sonyyn ja yleensäkki uutisten taso on kunnon paskaa kuten jo todettu.
 
Jotenkin tuntuu että Gigantin, Verkkokaupan ja Powerin tarjouksista ei oikein löydy mitään kunnon "hot dealia" omalle kohdalle.

Paras diili tähän mennessä ollut Maskusta painopeitto 30e (Norm. 149e). Koska pitäähän pelaajan myös nukkua hyvin :)
Tosi pelaaja nukkuu vaikka kesken pelin. On nimittäin tässä vuosien varrella muutama pelikaveri nukahtanu kesken moninpelin, pelkkä kuorsaus kuulunu luureista.:D
 
Jos näille kommenteille täällä naureskellaan niin pitäis olla munaa perustella, tai sitten pitää turpa kiinni, kaikkein säälittävää on tuo perusteeton huutelu, säälittävää touhua jos minulta kysytään. Perustelkaa ne huutelut jos huudella pitää.
Voisitko sinä perustella myös tämän huutelun? Ettei turhaan mene sinne säälittävien huuteluiden kastiin.
 
Jos katsotte ketjua taaksepäin, nimimerkki Grimm on tykitellyt passiivisagressiivisesti nauruhymiöitä Powersliderin kommentteihin. Jotkut kokevat tuollaisen loukkaavana käytöksenä ja onhan se outoa, että on tyyppejä, jotka käyttävät hymiöitä ilkeilyn välineenä eivätkä juurikaan osallistu itse keskusteluun. Muutenkin tuo nauruhymiö on ongelmallinen, kun suurin osa käyttää sitä ei-toivottavalla tavalla ja silloin, jos itse käyttää sitä, sekin voidaan tulkita väärin. Oikeastaan sitä ei kannattaisi käyttää ollenkaan, vaikka olisi hauskojakin juttuja.
 
Koko tykkäys-systeemi on foorumeilla täysin turha. Saman puolen tyypit tykkäilevät toistensa viesteistä ja käytetään nauruhymiötä viesteihin, jotka eivät vastaa omia mielipiteitä. Huomaa hyvin varsinkin konsolisota-ketjussa. Joo, myönnän. Itsekin olen tähän joskus sortunut.
 
Viimeksi muokattu:
Koko tykkäys-syssteemi on foorumeilla täysin turha. Saman puolen tyypit tykkäilevät toistensa viesteistä ja käytetään nauruhymiötä viesteihin, jotka eivät vastaa omia mielipiteitä. Huomaa hyvin varsinkin konsolisota-ketjussa. Joo, myönnä. Itsekin olen tähän joskus sortunut.

Meinasin laittaa tykkäyksen, mutta kommentoinkin että Amen.
 
Tuskin kukaan lopettaisi foorumilla kirjoittelun vaikka tykkäykset poistettaisiin. Hymiöillä kettuilu voi pahimmillaan ajaa pois foorumilta ja täälläkään ei ole liikaa käyttäjiä. Suomenkieliset foorumit ovat katoavaa kansanperinnettä.
 
Koko tykkäys-systeemi on foorumeilla täysin turha. Saman puolen tyypit tykkäilevät toistensa viesteistä ja käytetään nauruhymiötä viesteihin, jotka eivät vastaa omia mielipiteitä. Huomaa hyvin varsinkin konsolisota-ketjussa. Joo, myönnän. Itsekin olen tähän joskus sortunut.
Tavallaan samaa mieltä. Toisaalta jos konsolisotaketju jätetään tästä pois, niin tykkäykset toimii muissa ketjuissa näitä muutamia passiivisagressiivisia nauruhymiöitä lukuunottamatta tosi hyvin.
 
Minusta nuo tykkäyshymiöt ovat ihan hyvä lisä ja ominaisuus. Voi heittää peukun, tai vahvemmankin tykkäyshymiön, sellaiselle viestille, jonka kanssa on samaa mieltä ilman, että tarvitsee 'täyttää foorumia' onelinereilla, joissa kertoo olevansa samaa mieltä. Toki olen muutamaan kertaan itse noin tehnyt, kun en mielestäni löytänyt tarpeeksi 'vahvaa' tykkäyshymiötä, mutta noin yleisellä tasolla peukuttelu varmaan vähentää niitä "Joo, ihan samaa mieltä!"-tason viestejä, jotka yleisesti voidaan kai ajatella olevan aika turhia viestejä.

Ilmankin niitä varmaan pärjäisi, mutta en koe niitä myöskään ongelmana tai huonona asiana. Aika herkkänahkainen saa myös olla, jos jostain alapeukusta tai nauruhymiöstä niin loukkaantuu, että sen takia foorumilta lähtee. Erilaisia hymiöitä suuremmin kiinnittäisin huomiota niihin henkilökohtaisuuksia lähenteleviin kuittailuihin ja näihin "Se on varmaan ostanut sen konsolin siks, että saa haukkua sitä!"-tason juttuihin, jotka ovat ainakin omasta mielestäni foorumihengelle huomattavan paljon myrkyllisempiä kuin joku nauruhymiöreaktio siellä ja toinen täällä.
 
Viimeksi muokattu:
Hymiöillä trollaamisesta bännejä vaan jakoon, niin loppuu se pelleily. Yleisesti pidän ihan hyvänä lisänä tätä toimintoa, vaikka kieltämättä tuo trollaaminen on todella ärsyttävä piire.
 
Jos katsotte ketjua taaksepäin, nimimerkki Grimm on tykitellyt passiivisagressiivisesti nauruhymiöitä Powersliderin kommentteihin. Jotkut kokevat tuollaisen loukkaavana käytöksenä ja onhan se outoa, että on tyyppejä, jotka käyttävät hymiöitä ilkeilyn välineenä eivätkä juurikaan osallistu itse keskusteluun. Muutenkin tuo nauruhymiö on ongelmallinen, kun suurin osa käyttää sitä ei-toivottavalla tavalla ja silloin, jos itse käyttää sitä, sekin voidaan tulkita väärin. Oikeastaan sitä ei kannattaisi käyttää ollenkaan, vaikka olisi hauskojakin juttuja.
Tämä selvittää asiaa, yksittäisenä viestinä vaan tuntui tulevan jostain takavasemmalta ilman suoraa yhteyttä itse asiaan.
 
Ylös Bottom