Oishan se tavallaa mielenkiintoista kokeilla offlinessa mutta mun mielestä menettää vähän sen pointin pelistä. Kyllä tässä rakennettavaa riittää, toki näkee paljon toisten vempaimia ym kun kytkee verkkoon. Mä en vieläkään ihan täysin ole tajunnut miten tämä rakennus systeemi toimii, kai siinä pelaajat ovat jotenkin eri servuilla tai jotain ja jokaisella jotenkin eri tavalla nämä rakennelmat? Meinaan ei se niin voi olla että jos ostat vaikka pelin vuoden tai kahen päästä ja kun kytket johonki verkkoon on siel tiet ja kaikki valmiina tarjottimella, esim en muista kohta 100+h peliaikaa että yksikään tie olisi valmiina, aina on joutunut itse sen korjaa, toki sit kun sen on rakentanut niin siinä näkee että ketkä on sitä tietä rakentanut, siel on aina se joku ensimmäinen ja muut sitten jotka jatkanut... näin olettaisin?
Toisten vempaimia voi myös poistaa, esim välillä ollut jotain ihan ihme juttuja täysin turhissa paikoissa jotka oon poistanut ja rakentanut fiksumpaa tilalle, se poistuu toki vain sun maailmasta.
Se on mun mielestä aika tärkee ominaisuus pelissä, toki mielenkiinnosta olis kiva nähää millainen se maailma olisi offlinessa. Tiet ym vehkeet toki myös mätänee ajan kanssa, en muista oliko ykkösessä sitä että itse sekä muut voi korjata niitä siltoja ym rakennelmia? Ihan kun muistelen niin sitä piti ihan itse vähän välii korjata tai muuten se mätäni ja poistui pelistä ja joku muu sit rakentaa oman tilalle. En nyt tiie, on tosiaan vähän epäselvää meitsille, mut kuhan on hauskaa ja sitä kyllä tämä on!