Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Death Stranding 2: On The Beach

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HideoMiyamoto
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    ps5
Jotkut perustee tätä rentoudella, en näe sitäkään, meno on kuitenkin aina tehty että siinä pitää suorittaa, suorittaa maastossa kävelyä, ja aina on jotain..
Tämä onkin peleissä se juttu että joku asia voi toisten mielestä olla älyttömän rentouttavaa touhua ja toisten mielestä tylsää saman asian grindaamista. Vaikea edes sanoa joskus etukäteen että mitä se lopulta itselle on. Sen verran itseä tunnen että vähän tympii jo pelit, joissa kerätään hirveästi kaikkea lähinnä sen keräämisen takia. Sitä on ainakin Forbidden Westissä ja Assassin's Creedeissä.

Vähän on kyllä herännyt kiinnostus, jospa kokeilisi peliä hetken aikaa offline modessa. Näkisi vähän miten karumpi kokemus toimii, kun pitäisi itse rakentaa generaattoreita jne. ja laittaa köydet itse jyrkänteelle. Nyt on joka kerta muiden toimesta jo kaikki hyödyllinen tehty valmiiksi.

Vähän on kyllä herännyt kiinnostus, jospa kokeilisi peliä hetken aikaa offline modessa. Näkisi vähän miten karumpi kokemus toimii, kun pitäisi itse rakentaa generaattoreita jne. ja laittaa köydet itse jyrkänteelle. Nyt on joka kerta muiden toimesta jo kaikki hyödyllinen tehty valmiiksi.
Mä mietin tänään myös samaa, mutta niin että jos joskus tämän haluaa pelata uudestaan niin alottaisikin alusta asti offlinessä.

Aika paljon silti ite rakennellu, toki paljon on hyötyrakennelmia jo valmiina ku isket alueen verkkoon. Kohta rikkoontuu miljoonan raja muilta pelaajilta saamia tykkäyksiä :D

Oishan se tavallaa mielenkiintoista kokeilla offlinessa mutta mun mielestä menettää vähän sen pointin pelistä. Kyllä tässä rakennettavaa riittää, toki näkee paljon toisten vempaimia ym kun kytkee verkkoon. Mä en vieläkään ihan täysin ole tajunnut miten tämä rakennus systeemi toimii, kai siinä pelaajat ovat jotenkin eri servuilla tai jotain ja jokaisella jotenkin eri tavalla nämä rakennelmat? Meinaan ei se niin voi olla että jos ostat vaikka pelin vuoden tai kahen päästä ja kun kytket johonki verkkoon on siel tiet ja kaikki valmiina tarjottimella, esim en muista kohta 100+h peliaikaa että yksikään tie olisi valmiina, aina on joutunut itse sen korjaa, toki sit kun sen on rakentanut niin siinä näkee että ketkä on sitä tietä rakentanut, siel on aina se joku ensimmäinen ja muut sitten jotka jatkanut... näin olettaisin?

Toisten vempaimia voi myös poistaa, esim välillä ollut jotain ihan ihme juttuja täysin turhissa paikoissa jotka oon poistanut ja rakentanut fiksumpaa tilalle, se poistuu toki vain sun maailmasta.

Se on mun mielestä aika tärkee ominaisuus pelissä, toki mielenkiinnosta olis kiva nähää millainen se maailma olisi offlinessa. Tiet ym vehkeet toki myös mätänee ajan kanssa, en muista oliko ykkösessä sitä että itse sekä muut voi korjata niitä siltoja ym rakennelmia? Ihan kun muistelen niin sitä piti ihan itse vähän välii korjata tai muuten se mätäni ja poistui pelistä ja joku muu sit rakentaa oman tilalle. En nyt tiie, on tosiaan vähän epäselvää meitsille, mut kuhan on hauskaa ja sitä kyllä tämä on!

Oishan se tavallaa mielenkiintoista kokeilla offlinessa mutta mun mielestä menettää vähän sen pointin pelistä. Kyllä tässä rakennettavaa riittää, toki näkee paljon toisten vempaimia ym kun kytkee verkkoon. Mä en vieläkään ihan täysin ole tajunnut miten tämä rakennus systeemi toimii, kai siinä pelaajat ovat jotenkin eri servuilla tai jotain ja jokaisella jotenkin eri tavalla nämä rakennelmat? Meinaan ei se niin voi olla että jos ostat vaikka pelin vuoden tai kahen päästä ja kun kytket johonki verkkoon on siel tiet ja kaikki valmiina tarjottimella, esim en muista kohta 100+h peliaikaa että yksikään tie olisi valmiina, aina on joutunut itse sen korjaa, toki sit kun sen on rakentanut niin siinä näkee että ketkä on sitä tietä rakentanut, siel on aina se joku ensimmäinen ja muut sitten jotka jatkanut... näin olettaisin?

Toisten vempaimia voi myös poistaa, esim välillä ollut jotain ihan ihme juttuja täysin turhissa paikoissa jotka oon poistanut ja rakentanut fiksumpaa tilalle, se poistuu toki vain sun maailmasta.

Se on mun mielestä aika tärkee ominaisuus pelissä, toki mielenkiinnosta olis kiva nähää millainen se maailma olisi offlinessa. Tiet ym vehkeet toki myös mätänee ajan kanssa, en muista oliko ykkösessä sitä että itse sekä muut voi korjata niitä siltoja ym rakennelmia? Ihan kun muistelen niin sitä piti ihan itse vähän välii korjata tai muuten se mätäni ja poistui pelistä ja joku muu sit rakentaa oman tilalle. En nyt tiie, on tosiaan vähän epäselvää meitsille, mut kuhan on hauskaa ja sitä kyllä tämä on!
Noinhan se menee, peli ei ole koskaan "valmis" maailma pelasit nyt tai 5v päästä, jokainen joutuu väkisin tietyt jutut tekee ite, esim tiet, veikkaan että joutuu aina rakentaa suureks osaks ite. Ehkä vähemmän resursseja jos käy tuuri. Ite upottanu noihin ties kuin paljon mutta onhan se kiva nähä oma nimi siel leijumas ja kohta miljoona tykkäystä rikki :D
Joo.. Jotkut rakentaa jonku puoliturhukkeen keskelle polkua missä puita ja kiviä ympärillä, ei näin.. Jalan liikkujan pitäs tajuta että sitä polkua vedetää myös kulkuneuvoilla :D Mutta onneks voi poistaa!
Screenshot_20250709_090437_Gallery.jpg
Olemme jännän äärellä miljoonaan :D

Viimeksi muokattu:
Jaha, pitäs varmaa tarinaa pelata eteenpäin :D Tässä nyt pari päivää toimittanut nyt vaan muuten paketteja ja rakentanut maailmaa, isoja pätkiä teitä jne, vieläpä networkin ulkopuolella johon uppoo tuhansia materiaaleja vaikka vois ehkä ensin avata alueet mutta kun ei malta.

Jaaha. Minä ahnehdin pääjuonen läpi kun piti otteessaan niin kovasti etten malttanut odottaa miten siinä käy. Oliko jotain 70h mittarissa. Täytyypä sanoa että olipa ihan saatanan mahtava käsikirjoitus tässäkin, ihan tulee Alan Wake vibat. En enää ihmettele miksi Kojima tykkäili AW2sta. Yhtäläisyyksiä löytyy.
Juonesta tai sen rakenteesta viitsi sanoa mitään etten vahingossakaan spoilaile mitään :)

No, peli kun on niin perhanan hyvä ettei sitä voi näille teloilleen jättää niin nyt sitten keskittynyt Mexicoon. Kulkuyhteyksiä, rakentelua ja kaivosten availua. Ja tietty noita standard deliveryitä. Ja tähtien keräämistä jotta saa uusia pelejä ja vempeleitä käyttöönsä :)
Kaikki monorailit on jo kunnossa, teitä on jonkun verran vielä tekemättä ja tähtiä melkolailla reilusti keräämättä hubeista. Tässä riittää vielä tekemistä varmaan sadaksi tunniksi, tuskin edes riittää. Australiaa edes ehtinyt aloittamaan rakentelemaan.

Kaikenkaikkiaan tämä kakkonen oli mielestäni paljon paremmin rytmitetty kuin ykkönen.
Samoin tuo mukana liikkuva 'keskus' on ihan ehdoton rakentelijalle. Sinne läjää rakennusmateriaaleja vaan niin perkeleesti ja sitten kohteen lähelle, Toytota Hiacella perille ja rakentamaan.
Semmoinen pieni tippi
että kun saa uuden tähden hubiin, sen varastot päivittyy niin voi claim material kautta napata lisää rojua mukaan. Ehkä? En olekaan varma tästä

Vaikka vuosi on vasta vähän yli puolessa niin vaikea uskoa että mikään tulee minun GOTY arviota muuttamaan. Se on tämä peli.

P.s. miten saa pelin sisäisen kuvakaappauksen tehtyä? :D mistä se löytyy? :D

Viimeksi muokattu:
Itelle pamahti trophy kaikista facilityistä, vielä pari ni kaikki 5 tähdelle hoidettu! Hitto kun kaikki hyvä loppuu aikanaan, vuosikymmenen selkein GOTY, ei ole epäilystäkään, tää on vieny nyt riman sille tasolle että täytyy varmaan pitää pieni peliloma että pystyy innostua muista peleistä. 140h/1,3milj tykkäystä/tarina 89%. Tälle on pakko tulla jatkoa, aivan pakko!

Nöyrä anteeksipyyntö jos jollekulle tulee minusta mulkun ja statseilla leijuva kuva, ei ei ja ei, rakastan tätä peliä vaan niin älyttömästi että ne puhuu puolestaan. Kiitos Kojima!
Screenshot_20250709_092915_Gallery.jpg

Voihan perhana. Eilinen ja toissapäivä meni koko päivät zip line -verkoston rakentamiseen ja nyt tänään vasta huomasin näppäimet, joilla niitä linjoja voi taivuttaa :mad: Kyllähän se kerrottiin, mutta en tajunnut sitä siinä kohtaa kun lähdin rakentamaan verkostoa. Nyt sitten on turhaan ihmetelty täysin suorat linjat etäisyyksien kustannuksella... noh, pitää jossain kohtaa alkaa optimoimaan jos ei pysty enempää rakentamaan.

Voihan perhana. Eilinen ja toissapäivä meni koko päivät zip line -verkoston rakentamiseen ja nyt tänään vasta huomasin näppäimet, joilla niitä linjoja voi taivuttaa :mad: Kyllähän se kerrottiin, mutta en tajunnut sitä siinä kohtaa kun lähdin rakentamaan verkostoa. Nyt sitten on turhaan ihmetelty täysin suorat linjat etäisyyksien kustannuksella... noh, pitää jossain kohtaa alkaa optimoimaan jos ei pysty enempää rakentamaan.
:D Musat soimaa ja optimoimaa linjat, muutama pcc messii ja menoks!

Kiva ku muistutit, koska meinaan itsekin täysin unohtanut. Joo siitä mainittiin mut ehä mä täs kaiken rakentelun ohessa sitä enää muistanut, suorat linjat itelki kaikis ziplineis.

Kiva ku muistutit, koska meinaan itsekin täysin unohtanut. Joo siitä mainittiin mut ehä mä täs kaiken rakentelun ohessa sitä enää muistanut, suorat linjat itelki kaikis ziplineis.
Ykkösessä se oliki armotonta ku ei voinu mihkä vaa rakentaa, mut tässä se kiertää lähes minkä vaan! Toki on se hiton tyylikästä menoa ku kiertää jonku vuorenhuipun ihan läheltä tai yläkautta!

Ykkösessä se oliki armotonta ku ei voinu mihkä vaa rakentaa, mut tässä se kiertää lähes minkä vaan! Toki on se hiton tyylikästä menoa ku kiertää jonku vuorenhuipun ihan läheltä tai yläkautta!

Juu, tää on kyl hyvä. Tai sit laittaa muuten vaan kaaressa sen linjan vaikkei mitään edessä ookka koska oha se hauskempaa leijailla kaarevassa ziplinessa kun suorassa. :D

Touchpadin vasen laita niin pääset valokuvamoodiin. Siellä sitten oliko X:llä josta ottaa kuvan.
Noita ei taida saada muuten koneesta ulos muutoin kun ottamalla screenshotin PS5lla siitä screenshotista mikä on tehty pelin sisällä? Pelissä on 'share' mutta voi lähettää vaan kavereille, muttei itselleen?

Noita ei taida saada muuten koneesta ulos muutoin kun ottamalla screenshotin PS5lla siitä screenshotista mikä on tehty pelin sisällä?
Screenshot pitää ottaa juu. Jos on puhelimessa PS-sovellus asennettuna ja Pleikasta asetukset kohdillaan, lähetetään kuvakaappaukset automaattisesti sovellukseen. Sieltä ne on helppoa ottaa talteen, jos ei halua USB-kepukalle kopioida suoraan konsolilta.

Noita ei taida saada muuten koneesta ulos muutoin kun ottamalla screenshotin PS5lla siitä screenshotista mikä on tehty pelin sisällä? Pelissä on 'share' mutta voi lähettää vaan kavereille, muttei itselleen?
Mä oon aina napsassu myös normiscreenshotin samalla niin saa molemmat samalla.

Tulipa vastaan eka bugi pelissä. Korkealla taivaalla, alueella jota en ollut vielä liittänyt networkiin, lensi
monorail ilman että siellä meni kiskoja.1000015721.jpg

Mä oon aina napsassu myös normiscreenshotin samalla niin saa molemmat samalla.
Juu. Näin se on tehtävä minunkin jatkossa. Se on nimittäin kun noita pelin sisäisiä kattelee niin alhaalla on Delete Share ja Back namiskat. Ja niitähän ei poies saa paitsi rajaamalla kuva jälkeenpäin mitä en jaksa alkaa tuheeraamaan. Harmi. :(
-

Ylös Bottom