No joo, entistä enemmän tämä alleviivaa sitä että paljon riippuu myös mikä tuote kyseessä. Itsellä oli mielessä joku pöytä tai kaappi.Juu kai se joillekin olisi ok että maksaa täyden hinnan mallisohvasta jolla sadat ihmiset ovat jo ehtineet istua.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
No joo, entistä enemmän tämä alleviivaa sitä että paljon riippuu myös mikä tuote kyseessä. Itsellä oli mielessä joku pöytä tai kaappi.Juu kai se joillekin olisi ok että maksaa täyden hinnan mallisohvasta jolla sadat ihmiset ovat jo ehtineet istua.
Ymmärrän, että "kasaamisesta" tulee helposti mieleen juurikin kirjahylly, kaappi tai vitriini. Yllättävän moni asiakas kuitenkin koki sohvan jalkojen pyörittelemisen paikoilleen kasaamiseksi.No joo, entistä enemmän tämä alleviivaa sitä että paljon riippuu myös mikä tuote kyseessä. Itsellä oli mielessä joku pöytä tai kaappi.
No siinä kohtaa taas itsellä laskee tuo "kasaamisen" arvo jos se on tuollainen hurja "urakka", joten ehkä ihmettelisin että miten sohva tulee valmiina. Jos siis edes tajuaisin ettei se ole normi. En muista milloin olen sohvan viimeksi ostanut, joten ei muistikuvia millaisena ne oletuksena toimitetaan.Ymmärrän, että "kasaamisesta" tulee helposti mieleen juurikin kirjahylly, kaappi tai vitriini. Yllättävän moni asiakas kuitenkin koki sohvan jalkojen pyörittelemisen paikoilleen kasaamiseksi.
Ookoo. No jos kirjoittaa vain "CS", niin olisiko pitänyt tajuta ettei kyse ole CS:GO:sta tai vaikka 1.6.:sta? Ja toistan vielä itseäni: joku helvetin vanha pc-jäärien pelikö on nyt konsolipelaajille erityisen merkittävä tapaus, jonka vuoksi ostetaan konsoleita? Onko se konsolien aiempikaan GO kerännyt miten pelaajia?No, there is no official version of Counter-Strike 2 (CS2) for the PlayStation 5; it is a PC-exclusive title.
No, Counter-Strike 2 (CS2) is not available on Xbox and remains a PC-exclusive title. Valve, the developer, has focused its efforts on the PC platform,
No, Half-Life: Alyx is not officially available on PS5 or Xbox, as it was developed exclusively for PC VR and requires a powerful gaming PC
Aattelin että kun näistä väittelet niin olis edes jonkinmoinen yleistieto hallussa näistä peleistä, mutta vissiin sit ei, Peli on aikalailla merkittävä edelleen, vaikka onkin julkaistu 2012 niin äsken kun katsoin Steamia Counter Strike 2 niin yhtäaikaisia pelaajia 1,215,526 pelissä tällä hetkellä.Ookoo. No jos kirjoittaa vain "CS", niin olisiko pitänyt tajuta ettei kyse ole CS:GO:sta tai vaikka 1.6.:sta? Ja toistan vielä itseäni: joku helvetin vanha pc-jäärien pelikö on nyt konsolipelaajille erityisen merkittävä tapaus, jonka vuoksi ostetaan konsoleita?
Mitä merkitystä niillä Steam-pelaajilla on kun katsoin koko ajan asiaa sieltä konsolipelaajien näkökulmasta? Ja eikö se oli ihan riittävä yleistieto pääasialliselle konsolipelaajalle että joku CS on konsoleille tarjolla. Montako pitää olla? Sama peli se on kuitenkin, oli se 1.6, GO tai 2.Aattelin että kun näistä väittelet niin olis edes jonkinmoinen yleistieto hallussa näistä peleistä, mutta vissiin sit ei, Peli on aikalailla merkittävä edelleen, vaikka onkin julkaistu 2012 niin äsken kun katsoin Steamia Counter Strike 2 niin yhtäaikaisia pelaajia 1,215,526 pelissä tällä hetkellä.
Itseasiassa Fortniten takia varmaan tosi moni ostaa konsolin. Kun ostopäätös on tehty, konsolin valintaa vaikuttanee aika paljon esim. se millä laitteella pelikaverit pelaa Fortniteä.Yhtä lailla voin sanoa että Fortnite tai Brawl Stars on merkittäviä pelejä kun niin moni pelaa niitä mutta kuinka moni ostaisi konsolin niiden vuoksi?
Mutta kyse onkin siitä, ostaako massat Fortniten takia juuri sen pc-xboxin.Itseasiassa Fortniten takia varmaan tosi moni ostaa konsolin. Kun ostopäätös on tehty, konsolin valintaa vaikuttanee aika paljon esim. se millä laitteella pelikaverit pelaa Fortniteä.
Tämä. En ole PC-pelaaja ja vain siitä syystä etten halua/jaksa säätää komponenttien ja asetusten kanssa. Jos minulle tarjotaan mahdollisuus pelata konsoli- sekä PC-pelit (Steam- sekä GOG-kirjasto on aika valtava itselläni, puhumattakaan Xbox-puolesta) yhdellä ja samalla laitteella ilman ylimääräistä säätämistä, olen mukana.Itse ainakin kuuluisin moisen laitteen kohdeyleisöön, kiinnostaisi pirusti pc puolen tarjonta mutta tasan 0 kiinnostusta säätää yhtään mitään, joten konsoli ollut ratkaisu aina. Jos konsolimainen kokemus ja pc peli tarjonta niin helposti maksaisin.
Olisi kiva tietää mitä tällä säätämisellä tarkoitetaan kun sielä konsoleilla on myös samallaista säätämistä näiden eri grafiikkatilojen kanssa myösTämä. En ole PC-pelaaja ja vain siitä syystä etten halua/jaksa säätää komponenttien ja asetusten kanssa. Jos minulle tarjotaan mahdollisuus pelata konsoli- sekä PC-pelit (Steam- sekä GOG-kirjasto on aika valtava itselläni, puhumattakaan Xbox-puolesta) yhdellä ja samalla laitteella ilman ylimääräistä säätämistä, olen mukana.
No onhan PC-puolella ihan eri tavalla säätömahdollisuuksia ja säädettävää, kun konsolipuolen mahdolliset kolme suorituskykytilaa. Koomista on myös ollut seurata, kun ollaan nyt vähän pelailtu crossplaynä useampia eri pelejä kavereiden kanssa, jotka pelaa PC:llä ja itse kullakin niistä on ollut jos jonkinnäköistä ongelmaa ja säätöä pelien kanssa mitä on pelattu ja itse odotellut partyissa, että millonhan sitä pelaamaan päästäisiin. Ja kohta toki moni tulee sanomaan kuinka ”minulla ei ole ollut mitään ongelmia” jne mutta onhan se päivän selvää, että ei nämä säätämispuheet mikään päästä keksitty juttu ole.Olisi kiva tietää mitä tällä säätämisellä tarkoitetaan kun sielä konsoleilla on myös samallaista säätämistä näiden eri grafiikkatilojen kanssa myös
Tästä nyt sitten tiedä että tarkoitatko että pelin asetuksissa on PC puolella ollut ongelmia vai onko tässä että pelit ei yhdistä keskenään ja laitetaan suoraan sinne PC piikkiin ne kaikki viatNo onhan PC-puolella ihan eri tavalla säätömahdollisuuksia ja säädettävää, kun konsolipuolen mahdolliset kolme suorituskykytilaa. Koomista on myös ollut seurata, kun ollaan nyt vähän pelailtu crossplaynä useampia eri pelejä kavereiden kanssa, jotka pelaa PC:llä ja itse kullakin niistä on ollut jos jonkinnäköistä ongelmaa ja säätöä pelien kanssa mitä on pelattu ja itse odotellut partyissa, että millonhan sitä pelaamaan päästäisiin. Ja kohta toki moni tulee sanomaan kuinka ”minulla ei ole ollut mitään ongelmia” jne mutta onhan se päivän selvää, että ei nämä säätämispuheet mikään päästä keksitty juttu ole.
Pelit kyllä saatiin yhdistymään keskenään mutta kaikkea muuta kaatuilusta muihin säätöihin kyllä löytyi PC-puolelta.Tästä nyt sitten tiedä että tarkoitatko että pelin asetuksissa on PC puolella ollut ongelmia vai onko tässä että pelit ei yhdistä keskenään ja laitetaan suoraan sinne PC piikkiin ne kaikki viat