LännenMies
Active Member
vastaan tosiaan tänne mielummin ku kumminkin offtopic
niin siis mullahan on tosiaan lääketippa eli biologinen sytostaatti lääke tuohon mun nivelpsoriasis sairauteen, et mä käyn aina 2 kuukauden välein keskusairaalassa tipassa. ja mulle annetaan pieni annos samaa lääkettä kun syövässä. hirveetä myrkkyä mutta se pitää niveloireet ja ihottuman kumminkin kurissa. mut joo jouduin tosiaan koko loppu elämäni käymään tuolla tipassa. ellen sitten muuta johki etelään, joka on myös harkinnassa tulevaisuudessa, varsinkin jos lääkkeen teho laskee ja alkaa tulemaan enemmän noita oireita. se on kanssa minkä takia mä puhun ylpeydellä tuosta treenaamisesta. ku jos lääkkeen teho lakkaa ja iskee niveliin tulehdustilat niin se treenaminen voi loppua millon tahansa. mut joo se mitä se lääke tekee niin alentaa mun vastustuskykyä merkittävästi. vaikka muuten pyrin elemäänkin terveellisesti. eli saan helposti muiden räkätauteja yms tässä 2 vuoden vakavimmat sairaudet mitä oon saanu tässä 2 koronaa ja yhden mykoplasman, vaikka molemmat koronat nostikin kovan kuumeen ja oli ärsyttäviä niin mykoplasma oli vieläkin ärsyttävämpi kun se vei fyysisen kunnon ja kesti monta kuukautta.
Mulla on sama sairaus ja pari kk sitten aloittivat Amgevitan kun Trexan nostatti hirveästi maksa-arvoja. Tippahoidosta en ennen tätä ollut kuullutkaan.