Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ainoa ongelma on siinä kun muut tekee jo rahaa sekä mainetta mutta kun sinä joku päivä mietit tekeväsi samoin niin sun tekemiselle ei oo enään tilaa.odotellaan mielummin sitä kun AI syö kaiken elävältä ja korvaa kaiken. koska niin siinä tulee käymään ku tällä vauhdilla hommat menee eteenpäin.
Mä ajattelin kerran että rupeen soittamaan trumpettia. Ongelmaa on että olen yhtä musikaalinen kun keitetty kananmuna. Mutta voisin mä silti ostaa parin tonnin instrumentin. Siinähän kärsisi sitten vaimo ja naapurit.Ainoa ongelma on siinä kun muut tekee jo rahaa sekä mainetta mutta kun sinä joku päivä mietit tekeväsi samoin niin sun tekemiselle ei oo enään tilaa.
Sitten on turha jossitella et jos vähän tässä viel odottelisin.
Toki voit väittää vastaa jollain kivalla argumentilla , mutta sit sun argumentit syö sut elävältä![]()
Samaa itsekin ruvennut epäilemään tai sitten toistuva pidempiaikainen psykoosi..Musta on alkanu tuntua, että Destiz on vaan kovanlukan trolli, eikä se mitään AI juttuja oikeasti edes tee. Ainakaan tosissaan. Eihän nää jutut muuten voi totta olla?![]()
Uskon enemmän siihen että hänellä on tietoa sekä taitoa ,mutta ei ihan ymmärrä että jos odottelee liian kauan nii ei sillä ole jalan sijaa enää edes taskurahoihin.Samaa itsekin ruvennut epäilemään tai sitten toistuva pidempiaikainen psykoosi..

No mutta tietysti sä olet. Senhän näkee jo näistä teksteistä ja pätkistä... Tai sit ehkä ei.et mä olen paljon fiksumpi näissä asioissa kun moni teistä edes ymmärtää.
Tänään juuri mietin että täälläkin porukka olisi ottanut sut huomattavasti paremmin ja kannustavammin vastaan jos et kokoajan kehuisi itseäsi. Se että niin pitää tehdä on mielestäni heikkouden merkki.mä pystyisin antaa paljonkin vinkkejä eri malleista ja muista mut jos näkee tommosia Murdocin kaltaisia perussuomalaisia kateellisia vuodatuksia, niin en mä sillon halua antaa mitään takaisin, eikä semmoiset viestit jaksa mua liikuttaakaan enää millään tavalla. ja mun moni puhuu mun mielenterveydestä ja taloudellisesti tilanteesta, voin sanoa että mä olen näissä asioissa paljon paremmassa tilanteessa kun moni kitisiä tulee koskaan olemaan. kannattaa vaan miettiä sitä omaa mielenterveyttään ja taloudellista tilannetta sen kitiseminen sijaan, just tein tänään uuden vuokra sopparin uuteen kämppäänkin joten mulla on itsellä asiat ihan hemmetin hyvin, plus että olen joka elän ja syön joka päivä kun fitness urheilija. joten kyllä kaikki on aika hyvin balanssissa.
Tänään juuri mietin että täälläkin porukka olisi ottanut sut huomattavasti paremmin ja kannustavammin vastaan jos et kokoajan kehuisi itseäsi. Se että niin pitää tehdä on mielestäni heikkouden merkki.

Sä et nyt sisäistänyt mitä tarkoitin. Ketään ei kiinnosta paljonko sä olet maksanut jostain näytönohjaimesta, eikä kukaan sitä edes muista. Se ei muuta kenenkään elämää suuntaan tai toiseen vaikka olisit maksanut 80 000€. Miksi tuosta kukaan olisi kateellinen? Kun sanoin että kehut itseäsi niin tarkoitin sillä sitä että olet väittänyt olevasi Suomen parhaita/ yks parhaita AI osaajia, että sulla on tyyliin oman kylän paras kroppa jne... Jos näin olisi ei sitä tarvitsisi vakuutella muille. Puhut kokoajan itsestäsi ylistävään sävyyn. Tämä on se syy miksi sulle naureskellaan, ei kateus.just joo ai se että leimataan trolliksi, sanotaan köyhäksi ja puhutaan jostain mielenterveysongelmista on sitten tosi fiksua puhetta. Antipatiat ja kateus on heikkouden merkki itse ei ole koskaan ollut näistä kumpaakaan, ja molemmat näistä näkyy kävä kyllä aika monen viesteissä kilometrien päähän molemmat on täysin turhia tunteita. valitettavasti nämä on suomalaisuuden peruspiirteitä. et ollaan kateellisia ja sitä kautta kehkeytää niitä antipatioita. näissä suhteissa olen itse hyvin kansainvälinen ja sen takia mulla onkin kommuuni tähä tekoäly hommaan missä sellainen ei ole nähnyt kertaakaan.
suomessa tällainen ajatusmalli ei ole mahdollista, koska se aiheuttaisi automaattista kateutta ja nähtäisiin prässäilyä. meidän ai discord kanavalla se sijaan otettiin vastaan ilolla kun ilmoitin meidän OG porukalle että ostin 10 000 euron näytönohjaimen. ehkä se on suomalaisuudessa muutenkin että jos ei yhtä nöyrä kun toiset niin kaikki sitten itse kehuna, varmaan osittain niiden antipatioiden sokaistamana. et ihmisten pitää opetella ymmärtäämään kunnian himon ja itsekehun ero
Näytä liitetiedosto 20575
Juuri näin. Ja kun harvoin sillä joka itseään kehuu on mitään konkreettista näyttöä asiasta. Omista saavutuksistaan saa olla ylpeä ja on totta, että suomalaiset ovat liian nöyriä. Mutta on myös typerää nostaa itseään jalustalle ilman perusteita.Se harvemmin on kateus mikä nostaa päätä kun omakehua alkaa viljelemään. Työelämässä tätä näkee aina joskus, kun joku henkilö kertoo miten uskomattoman hyvin hän teki asian a ja suorastaan firman paras tulos tuli asiasta b ja tähtitieteellisen uskomaton suoritus asiasta c. Kaikki muut kattelee ja ihmettelee kun asiat meni niin kun ennenkin ihan jokaisella muulla.
En usko että kukaan täällä on sinulle kateellinen. Miksi olisi? Et ole ensinnäkään tehnyt mitään mitä joku toinen ei olisi jo tehnyt. Toiseksi, et luo itse yhtään mitään, edelleenkään. Ja mietin edelleen kuinka voit muka lyödä rahoiksi muiden luomilla hahmoilla? Koska jos teet vaikkapa Final Fantasy-juttuja niin ethän sinä voi rahastaa niillä mitenkään. Päädyt vain oikeuteen koska tekijänoikeudet.just joo ai se että leimataan trolliksi, sanotaan köyhäksi ja puhutaan jostain mielenterveysongelmista on sitten tosi fiksua puhetta. Antipatiat ja kateus on heikkouden merkki itse ei ole koskaan ollut näistä kumpaakaan, ja molemmat näistä näkyy kävä kyllä aika monen viesteissä kilometrien päähän molemmat on täysin turhia tunteita. valitettavasti nämä on suomalaisuuden peruspiirteitä. et ollaan kateellisia ja sitä kautta kehkeytää niitä antipatioita. näissä suhteissa olen itse hyvin kansainvälinen ja sen takia mulla onkin kommuuni tähä tekoäly hommaan missä sellainen ei ole nähnyt kertaakaan.
suomessa tällainen ajatusmalli ei ole mahdollista, koska se aiheuttaisi automaattista kateutta ja nähtäisiin prässäilyä. meidän ai discord kanavalla se sijaan otettiin vastaan ilolla kun ilmoitin meidän OG porukalle että ostin 10 000 euron näytönohjaimen. ehkä se on suomalaisuudessa muutenkin että jos ei yhtä nöyrä kun toiset niin kaikki sitten itse kehuna, varmaan osittain niiden antipatioiden sokaistamana. et ihmisten pitää opetella ymmärtäämään kunnian himon ja itsekehun ero
Näytä liitetiedosto 20575
Aivan, kotikoneella sä saat tehdä vaikka mitä vaan. Mutta sitten kun lähtee miettimään niiden julkaisua jossain alustalla, niin joudut asettamaan itsesi tavallaan sen AI yrityksen kenkiin. Siinä kohtaa sinä olet tietysti edesvastuussa jos joku taho päättää että teet väärin heidän omistamillaan tuotteilla. Se että se on kotikoneella generoitu ei vapauta sua mistään jos menet ne julkaisemaan.Seedance on tosiaan suuttuttanut kaikki että saa nähdä mitenkä sensuroitu malli sieltä tulee sitten lopulta ulos. mä voin sanoa että omasta näkökulmasta tämä on hemmetin hyvä juttu, kaikki maksulliset AI:t saa mun puolesta sensuroida niin tappiin kun mahdollista, se tarkoittaa sitä että tietyt mallit alkaa taas miettimään open source puolta ja siirtyy localille AI puolelle, koska se on jokaisen oma asia sitten miten niillä generoi se AI yritys ei ole siitä enää millään tavalla vastuussa. mitä generoit localisti
![]()
ByteDance says it will add safeguards to Seedance 2.0 following Hollywood backlash
ByteDance has said it will work to strengthen safeguards on a new AI video-making tool, following copyright concerns and legal threats from Hollywood.www.cnbc.com
Aivan, kotikoneella sä saat tehdä vaikka mitä vaan. Mutta sitten kun lähtee miettimään niiden julkaisua jossain alustalla, niin joudut asettamaan itsesi tavallaan sen AI yrityksen kenkiin. Siinä kohtaa sinä olet tietysti edesvastuussa jos joku taho päättää että teet väärin heidän omistamillaan tuotteilla. Se että se on kotikoneella generoitu ei vapauta sua mistään jos menet ne julkaisemaan.