FleeingNevada
Se toinen vastaava päätoimittaja
Ottaen huomioon, että sinä tulit tappelemaan tuolla "kiitos panoksestasi" ja nyt tällä viestillä, niin ehkä en lähtisi tuolle "älä ole näin kärkäs" linjalle. Varsinkin kun tässä on tosiaan 46 sivua tätä vääntöä täynnä esimerkkejä aiheesta. On hassua tulla nyt vaatimaan uusia esimerkkejä ja suuttumaan, jos niiden toistaminen käy pitkäveteiseksi.Tässä, sitä kun on vissiin niin tyhmä että ei noin yksinkertaista asiaa ymmärrä:
Eikä kaikkeen ole pakko yleensäkkään vastata noin kärkkäästi. Asioista voi keskustella asiallisestikkin. Varsinkin, kun olen mielestäni aika selvästi ilmaissut, etten ihan kamalasti välitä generatiivisesta AI:sta.
Varsinkin kun näitä on tuolla jaettu jo monta kertaa niin, että sinäkin olet ollut keskustelussa mukana.
Tässä nähdään taas generatiivisen AI:n rajoitukset. Hahmo on mallinnettu hyvin läheltä uuden Legend of Zeldan tyyliä ja tietenkin Avatar: The Last Airbenderistä otettu firebender.
Entistä villimmäksi menee, kun tajuaa miten vähän AI oikeastaan edes tekee töitä noiden lähteiden vohkimisessa: Elara on yksi käytetyimpiä nimiä, mitä se tarjoaa heti ensimmäisenä kaikille. Tämä johtuu näköjään siitä, että se on geneerisin nimi, mitä datasta on pystytty pöllimään. Tästä lisää:
Näin myös, jos hakee Googlen kuvahaulla tuota hahmoa, niin näkee miten generatiivinen AI vaan toistaa samoja kaavoja kaikkiin vastaaviin:
Näytä liitetiedosto 19583
Näytä liitetiedosto 19584
Mutta pitihän sitä itsekin kokeilla, joten kirjoitin Mistraliin promptiksi: kirjoita minulle fantasiatarina Legend of Zeldan ja Avatar: The Last Airbenderin tyyliin. Nyt minäkin olen Elaran (jolla on samat kohteet matkalla ja vielä sama riipus) luonut kirjailija!
Näytä liitetiedosto 19585
Tunnen halvaantuneita graafikoita, jotka tekevät töitä jaloillaan ja yksi jopa suullaan erikoislaitteistolta. Olen haastatellut sokeita kirjoittajia. Tunnetusti Bethoven oli kuuro. Kukaan heistä ei ajatellutkaan, että he voisivat käskyttää toisia varastamaan tavaraa ja sitten kutsumaan sitä omakseen.joo itse olen vääntänyt Fleingnevadan kanssa niin paljon tuosta tekoälyhommasta sillon viime vuonna että kannattaa vain hyväksyä se että hänelle kaikki generatiivinen AI on varastamista, se on hänen mielipiteensä ja itse kunnioitan sitä, todennäköisesti jopa siinä määrin että, jos sinulta olisi toinen käsi amputoitu etkä pystyisi harjoittamaan enää ammattiasi, silloinkin generatiivisen tekoälyyn turvautuminen olisi väärin ja varastamista. onko muuten näin Fleeingnevada eli hyväksyisitkö Generatiivisen AI:n käytön graafikolta jolta olisi toinen käsi amputoitu kokonaan vaikka sairauden tai tapaturman takia?