Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Stellar Blade

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 40008
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    ps5
En osaa sanoa maksaako torjuminen enkä ole siitä juoksustakaan satavarma mutta missään kohtaa ei ole loppunut juoksu tai torjuminen kesken. Mitään palkkeja en ole kummemmin katsellut muuta kuin elämäpalkkia. En tiedä mitä niillä muilla edes tekee. Tai siis ei ole vielä tarvinnut. :D

Yleensäkin tulee pelattua pelejä niin että jos jotain kykyä tai vastaavaa ei tarvitse, niin ei sitä tule välttämättä käytettyä. Sama aseiden kanssa. Siksi paras tapa peleissä onkin sellainen, missä tulee kykyjä auki pikku hiljaa ja niihin ehtii rauhassa tutustua. Tällaiset missä vain ostetaan auki juttuja jää usein sille tasolle että ne on auki mutta ei muista edes käyttää. Pisteitä tulee niin paljon että jotain aina pakko aukoakin niillä vaikka mitään itselle mieluisia siellä ei ole ollut paljoa tarjolla. Skanneria päivitin toki kun haluan aina etsiä kaiken.

En edes tajunnut että olen jo ehtinyt edellesi kun tuon mainitsemasi pomon jo siis hoitelin. Oli huvittava se areena kun "yhtään" ei tiennyt että siinä saattaa tulla joku pomomatsi. Kunnon futisareena oikein odottamassa että spektaakkeli alkaa. :D Mutta nämä on näitä.

En osaa sanoa maksaako torjuminen enkä ole siitä juoksustakaan satavarma mutta missään kohtaa ei ole loppunut juoksu tai torjuminen kesken. Mitään palkkeja en ole kummemmin katsellut muuta kuin elämäpalkkia. En tiedä mitä niillä muilla edes tekee. Tai siis ei ole vielä tarvinnut. :D

Yleensäkin tulee pelattua pelejä niin että jos jotain kykyä tai vastaavaa ei tarvitse, niin ei sitä tule välttämättä käytettyä. Sama aseiden kanssa. Siksi paras tapa peleissä onkin sellainen, missä tulee kykyjä auki pikku hiljaa ja niihin ehtii rauhassa tutustua. Tällaiset missä vain ostetaan auki juttuja jää usein sille tasolle että ne on auki mutta ei muista edes käyttää. Pisteitä tulee niin paljon että jotain aina pakko aukoakin niillä vaikka mitään itselle mieluisia siellä ei ole ollut paljoa tarjolla. Skanneria päivitin toki kun haluan aina etsiä kaiken.

En edes tajunnut että olen jo ehtinyt edellesi kun tuon mainitsemasi pomon jo siis hoitelin. Oli huvittava se areena kun "yhtään" ei tiennyt että siinä saattaa tulla joku pomomatsi. Kunnon futisareena oikein odottamassa että spektaakkeli alkaa. :D Mutta nämä on näitä.

Joo no siitä puuttui vielä vilkkuvilla neon väreillä teksti ja nuoli kohti sitä "futiskenttää" --> Pomotaistelu täällä!

Nii, no mä oon tämmönen etana peleissä vaikka aloitinkin tyylii vain päivän ennen sua, välil ehkä liiankin huolella koluan nurkat ja fiilistelen. Syytän myös photomodea kun jäänyt niitä ottaa ja junnailee paikoillee. :D

Luulin että oon jotenkin edennyt pelissä mutta tuntuu että nyt peli vasta alkoi kun pääsi kaupunkiin. Kaikki ennen sitä oli varmaa joku pitkä tutoriaali.

Nyt sit pääsee vielä vapaammin tutkimaan mestoja. Tuli otettua kasa tehtäviä vastaan, joo maailma pitää pelastaa ja on tosi tärkeitä kriittisiä asioita hoidettavana, mutta kyllähä nyt pitää sakset ja partavaahdot hakee ja kissakuvia otta jne, ja tietysti EVElle uusia mekkoja ja housuja ja tukkaki pitäis laittaa, jos vielä joku ihana käsilaukku löytyisi, eli ne tärkeimmät nyt ensin. Katotaa sitten ehiikö sitä maailmaa pelastaa siinä sivussa kun hoitaa nämä tärkeimmät ensin. :D

Ylös Bottom