On tää kyllä melkoista simsiä välillä, pitää nukkua ja syyä ja ihme ku ei tarvi pissata ja kakata vielä tasasin väliajoin. On tässä opettelmista, eilen yhtäkkiä tuli joku äijä huutelee ja huitoo kirveellä kun olin ilmeisesti jotain varastanut, mut en muista yhtää että mistä ja milloin mut ilmeisesti olin jotain pahaa tehnyt, noh kiltisti sit maksoin sakot ja palautin varastetut tavarat.
En muutenkaa uskalla kauheesti tässä mitään varastaa tai olla rosvo kun tuntuu että jossain vaiheessa siitä koituu aina jotain harmia ja känää, sen verran otin selvää että varastettuihin tavaroihin tulee se "merkintä" ja kun tarpeeks odottaa se merkintä katoaa ja siinä vaiheessa kai on turvallista ja ne tavarat on virallisesti sinun omistuksessa, tai näin ymmärsin. Eli ei kannata ainakaa ne varastetut kamat päällä kulkee kylillä tjsp.
Sit oli eräs päätehtävä missä mun pitää varastaa ja tehää laittomia, mut käänsinki kelkan ja ilmoitin sen ja otin toisen rehellisen tien hoitaa sitä. Kyl mä joskus jotain pientä aina välil varastankin.
Sen verran vielä sorruin että ostin nyt tarjouksessa olevat dlceet sen forge mikälie dlceen jossa voi rakentaa oman talon ym. Kun meitsi aina peleissä tykkää leikkiä kotia jos semmoseen on mahdollisuus, mut se on sitten joskus ehkä tarinan jälkeen. Mut nyt kun miettii en tiie riittääkö enää voimia ainakaa heti sitä aloittaa sitten päätarinan jälkeen tai vähän jo ennen sitä, kun tuntuu että tässä on ihan tarpeeks kaikkea leikkimistä ja opettelemista. Tiesin kyllä että tämä on joku oikean elämän simulaattori peli, mut en olettanut että näin realistinen.
Kyllä täs google vieläkin kovassa käytössä, vielä ei ole päässyt peli mun mielestä kunnolla käyntiin ja odotan sitä hetkee että pelaaminen alkaa olemaan sitä pelaamista eikä jatkuvaa opettelmista.
Mut kyl se varmaa joskus lähtee kunnolla käyntiin, mutta kyl tämä vaatii selvästi panostusta ja aikaa. Kun yleensä pelit on että ohjain käteen ja testaa mistä napista hahmo tekee mitäkin ja sit pelaa.
Yleensä sä oot peleissä jonkinlainen supersankari tai muuten joku jo valmiiks taitava kova jätkä ja sit hahmosta tulee vaan koko ajan ylivoimasen voimakas, tässä sä oot kirjaimellisesti "nobody" kerjäläinen joka ei tyylii osaa kävellä.
Edit:
En oo vielä keksinyt mitä hyötyä näistä "save/tallennus" taikajuomista on? Kun save and quit systeemi toimii myös, joo joudut hetkeks menee alkuvalikkoon mut takas peliin lataaminen käy niin nopeesti ja se tallennus on ilmainen, vai onko muka jotain eroa että tallenanko save and quit vai sillä tallennustaika juomalla?
Jonka takia tulikin mieleen että jos ei oo mitään eroa niin ovat kyl tehneet niistä taika tallennusjuomista ehkä semmosen turhan gimmikin.