Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Spectre-aseet on tykimmät tykit, mutta Predator-armorit on joltain osin parempia kuin Colossus. Predatorit on siis niitä maastokuvioituja (Woodland-tyyliä) armoreja.Tulipa mieleen yksi enemmän tai vähemmän epäolennainen kysymys:
Onko Mass Effectissä enää tykimpää tavaraa kuin nuo HMW (Spectre)-aseet tai Colossus-armori? Varsinkin Colossus tekisi jo mieli vaihtaa, mutta kun kaikki muut armorit ovat heikompia.
Heavy X armoreiden statsit:
Heavy Colossus (human, krogan):
Damage Protection: 79
Shields: 450
Tech/Biotic Protection: 18
Heavy Predator H Armor (human, krogan):
Damage Protection: 58
Shields: 540
Tech/Biotic Protection: 34
No ei. 240 pistettä on kuitenkin premium-teeman hinta, joten jos siihen hintaan saa mitä tahansa pelattavaa contentia, niin on vaikea mennä pieleen. Pinnaklen kanssa voi mennä pieleen jopa tuolla hinnalla, mutta saattaa se olla tuon hinnan arvoinen, jos ei odota kovin suuria.Oho, alkaakos stammyn viha hälvetä?![]()
Mulle se vähensi pelin arvoa silloin aikanaan. Ei se muille välttämättä sitä tee.Niin, mutta eikös Pinnaclen pitänyt olla sen sortin tekele, että se vähentää itse pelin arvoa?
Mulle se vähensi pelin arvoa silloin aikanaan. Ei se muille välttämättä sitä tee.
Sitä paitti haluun, et Bioware saa massia/signaalia että DLC myy, jotta ne voi sitten tehdä kunnollista DLC:tä ME2:hteen. Mun puolesta saa ostaa vaikka kaks Pinnaklea!
NooOOoooO!Toisaalta et kai halua antaa BioWarelle merkkiä, että minkälainen hyvänsä puolivillainen viritelmä myy? Massa kakkoseen varmaan julkaistaan sitten The Return of Pinnacle Station, johon on vain vaihdettu Ahernin kommentit ja uusi Amiraali![]()
No pain, no gain!
Try not to get shot out there, Shepard! That medigel ain't free!
Nice shot, Shepard!
Sensors are warming up. You can start whenever.
Mass Effect 2 huipentuu siihen, kun selviää että Vidinos olikin Collectorejen agentti, tehtävään rikkoa Shepardin ennätyksiä ja siten häiritä miestä/naista tehtävässään pelastaa universumi. Loppuhuipennuksessa Shepard lyö jälleen Vidinoksen ennätykset ja suurella intimidiate skillillä on mahdollisuus pilkata Vidinos niin suureen häpeään, että hän tekee itsemurhan. Mass 3 onkin sitten Sims-tyylinen elämäsimulaatio, jossa seurataan Shepardin ja Ahernin, tai siis sitä nykyä Shepard-Ahernien, avioliittoa (tai rekisteröityä parisuhdetta) Shepardin Ahernilta saamassa voittoasunnossa muutoin autiolla planeetalla. 60:n tunnin kampanjaa varten palkataan huimat kaksi ääninäyttelijää, joita varten on kirjoitettu yhteensä 2 A4:sta dialogia.Uusi juonitwisti: Vidinosta kyrsi häviäminen sen verran, että pisti ennätykset jälleen uusiksi! Selviääkö Sheppiksemme tästä, vai loppuuko hermot?
Kaikki vaan toimii niin hyvin... paitsi ruudunpäivitys.![]()
Ja sitten pikakysymys X57:stä: Missä ihmeessä se Montoya oikein on? Ei kai varikolla?
Viime peluukerralla ilmeisesti löysin henkilön, mutta nyt ei ole kyllä mitään käsitystä.
Videosta tuli luonnollisesti vieläkin hirveämpi kuin olin kuvitellut. Syytän noin fiftififtisti videon editoijaa ja lähdemateriaalia.
Huoh, missä mättää... ajattelin tässä aloitella uudestaan massan vanhalla hahmolla tuolla hardcore-vaikeusasteella. Mutta ainakun aloitan pelin ja asetuksista olen rukannut hc:n tulille, kun peliin pääsen niin normaali-vaikeus siellä näkyy. Muutenkin asetukset muuttuvat, auto levelöinti on päällä, squad power usage heittelee randomilla... muilla ollut samaa vikaa?
Achia yritän tietty tuossa samalla, "do not change the setting" -vaatimuksena, niin onhan tuo aika pirun vaikea olla muuttamatta kun peli viilaa linssiin![]()
Riittää kun vaikeusasteen vaihtaa oikeaksi ennen Eden Primen loppua. Tällaisen neuvon sain tässä ketjussa kun omaa Hardcore kierrosta aloittelin ja saman ongelman kanssa painin.
Mutta en tosiaan ollut tuohon tilanteeseen törmännyt edellisillä pelikerroilla. Hyvä, että tuli nyt vastaan.