Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Yhteenveto ja kysymykset verkkokaupoista (kotimaa/ulkomaa)

Vastaus: Yhteenveto ja kysymykset verkkokaupoista (kotimaa/ulkomaa)

Mitä ilmeisemmin paketti tosiaan oli mennyt suoraan takaisin verkkikseen. Käymättä siis edes lajittelussa.

Varmaan auto hakee paketit, menee lajitteluun, jossa kuorma puretaan ja verkkiksen suuntaan menevät lastataan autoon ja mun paketti ei ollut tässä yhteydessä liikkunut minnekään, vaan joutunut takaisin verkkikselle.

Lopulta tosiaan vastailivat ja sanoivat pistävänsä uudella koodilla matkaan. Mitään uutta koodia en kuitenkaan mistään saanut, eikä verkkiksen sivuilla tilinhallinnassa ole mitään muutoksia, joten tiedä sitten. Nyt joutuu maanantaihin odottelemaan ja ihmettelemään et tuleeko vai ei ja sit alkaa taas kyselee.
 
Vastaus: Yhteenveto ja kysymykset verkkokaupoista (kotimaa/ulkomaa)

Tuli ekaa kertaa tehtyä ennakkotilaus videogamesplussaan pari viikkoa sitten ja tilattua 3ds:lle Hatsune Miku: project mirai DX launch edition. Julkaisu on 8.9. ja tänään lähti rahat tililtä ja tuli mailia, että peli on postitettu. Ihan mukavaa, että laitetaan se peli ajoissa postiin eikä vasta julkkarina. Sitten vaan toivotaan ettei se jää tullin haaviin tai tulee 10e lisää hintaa ja sitten toivotaan, että region free launcher toimii kuten luvataan tai en voi edes pelata tuota :rolleyes:
 
Vastaus: Yhteenveto ja kysymykset verkkokaupoista (kotimaa/ulkomaa)

Tupla postaus, mutta menkööt kun asiakin on vaihtunut.

Nyt täytyy ekaa kertaa antaa kunnolla piiskaa netanttilalle. Ensinnäkin koko sivustosta on tullut täysi clusterfuck sen jälkeen kun se päivitettiin näyttämään varasto saldot.
Tilasin tiistaina phantom painin erikoisversion. Ei tullut tilausvahvistusta vielä keskiviikkonakaan ja kun tilaushistoriasta klikkasi tilausta niin tuli vain "tilapäinen häiriö yhteydessä". Itse asiassa minun tilaushistoriassa tuntuu olevan tasan yksi tilaus jonka sivusto suostuu jopa näyttämään ja kaikkien muiden kohdalla tulee tuo ilmoitus ja tuollainen se on ollut jo viikkoja.

Koitin sitten laittaa kyselyä netanttilan omalla kaavakkeella ja tuli taas joku virhe. Laitoin sitten sähköpostia jossa kyselin, että onko heillä mahdollisuutta tarkistaa ilman tilausnumeroa onko tilaus mennyt läpi onnistuneesti. Ilmeisesti oli koska alle tunnin kuluttua tuli tilausvahvistus, mutta ei mitään varsinaista vastausta. Pari tuntia myöhemmin menin taas tarkistamaan omat tietoni ja nyt koko tilaus oli kadonnut tilaushistoriasta joten taas uutta sähköpostia rustaamaan.
Nyt kaksi päivää myöhemmin en ole vieläkään saanut vastausta, mutta postista tuli tänään saapumisilmoitus eli kai se metal gear siellä odottaa.

Myöskään joskus kesällä varaamastani metal gearin day1 versiosta ei ole kuulunut mitään. (Tosin en minä tuolla mitään tekisikään jos postissa oikeasti on se erikoisversio odottamassa )
Aiemminhan minulla oli sama ongelma witcherin kanssa, mutta se johtui siitä, että nimi oli vaihtunut ja tilaus oli sen takia jumissa. Asiakaspalvelu vastasi nopeasti ja sain hakea pelin postista vain kolme päivää julkkarin jälkeen joka on aika pirun hyvin kun otin asian tiimoilta vasta julkaisupäivänä aspaan yhteyttä.

Tuota kun vertaa tähän nykyiseen tilanteeseen niin pistää miettimään, että onko siellä jo potkittu kaikki pihalle ketjun myymisen takia vai mistä mahtaa johtua.
 
Vastaus: Yhteenveto ja kysymykset verkkokaupoista (kotimaa/ulkomaa)

Onko kukaan ennakkotilannut pelejä Expertiltä? Tilasin viikko sitten Forza 6 kun sen sai mukavaan 51€ hintaan. Nettisivu väitti silloin peliä olevan jo keskusvarastossa. Maanantaista asti ollut "odottaa toimitusta" tilassa. Lähetin päivällä viestinkin aspaan, että meinasivatko joskus lähettääkkin pelin mulle, mutta eivätpä siihenkään vielä vaivautuneet vastaamaan.
 
Maanantaista asti ollut "odottaa toimitusta" tilassa. Lähetin päivällä viestinkin aspaan, että meinasivatko joskus lähettääkkin pelin mulle, mutta eivätpä siihenkään vielä vaivautuneet vastaamaan.

Tuskin ne kovin montaa päivää ennen julkaisua postittavat. Ja Forzan toimitukset ainakin joillekin jälleenmyyjille ovat kuulemma olleet myöhässä.
 
Vastaus: Yhteenveto ja kysymykset verkkokaupoista (kotimaa/ulkomaa)

Mistä saan psn rahaa digitaalisesti nyt? Psnkortti.comista olen aina noita ostanut, mutta nyt siellä on kaikki loppu. Ajetaanko firma alas vai miten siellä ne voi kaikki muka loppu olla???

Visa nollissa sairaslomalla kotona enkä voi mennä kaupasta hakemaan ja haluan huomenna pelata until dawnia, mitä teen, mistä koodeja??
 
Vastaus: Yhteenveto ja kysymykset verkkokaupoista (kotimaa/ulkomaa)

Mistä saan psn rahaa digitaalisesti nyt? Psnkortti.comista olen aina noita ostanut, mutta nyt siellä on kaikki loppu. Ajetaanko firma alas vai miten siellä ne voi kaikki muka loppu olla???

Visa nollissa sairaslomalla kotona enkä voi mennä kaupasta hakemaan ja haluan huomenna pelata until dawnia, mitä teen, mistä koodeja??
Itse tilannut täältä:http://gamecodes.fi/
 
Vastaus: Yhteenveto ja kysymykset verkkokaupoista (kotimaa/ulkomaa)

Joo ku vähän tuntuu et onko Sony kieltäny noi tai jotai? Ku kaikki tuotteet loppu kaikkialla.
 
Vastaus: Fallout 4

Jaahs.. Discshop lähettänyt paketin tänään. Jokohan pääsisi huomenna pelaamaan. :rolleyes: hypehype!
 
Vastaus: Fallout 4

Jaahs.. Discshop lähettänyt paketin tänään. Jokohan pääsisi huomenna pelaamaan. :rolleyes: hypehype!

Tokkopa huomiseksi saat, maanantai voi olla ihan realistinen riippuen siitä missä päin asut. Ja ota huomioon postin ulosmarssi mitä ne puuhaa nyt ahkeraan, meille ei esim. postia ole jaettu muutamaan päivään.

Muutenkin vaikka asun Turussa ja discshopin paketit tulee tätä kautta, niin sieltä on viimeiset pari pelitilausta tulleet päivän myöhässä.
 
Vastaus: Fallout 4

Tokkopa huomiseksi saat, maanantai voi olla ihan realistinen riippuen siitä missä päin asut. Ja ota huomioon postin ulosmarssi mitä ne puuhaa nyt ahkeraan, meille ei esim. postia ole jaettu muutamaan päivään.

Muutenkin vaikka asun Turussa ja discshopin paketit tulee tätä kautta, niin sieltä on viimeiset pari pelitilausta tulleet päivän myöhässä.
Itse kun Discshopista tilasin Nathan Drake Colllectionin ennakkoon niin se saapui kyllä ihan julkaisupäiväksi tänne pohjoiseen, vaikka lähetyksen ja saapumisen välillä olikin muutama päivä + viikloppu. En tiedä sitten lähettelevätkö ne niitä aikaisemmin, jos epäilevät että kuljetusaika jonnekkin on pitempi.
 
Vastaus: Yhteenveto ja kysymykset verkkokaupoista (kotimaa/ulkomaa)

Hirmuinen Fallout-kumotus päällä ja Expert yskii. Pelin One-versio tuli tilattua verkkokaupasta tiistaina 10.11, jolloin toimitusajaksi luvattiin 3-4 arkipäivää noudolla myymälästä. Ilmeisesti yön aikana olivat myyneet eränsä loppuun, eikä minulle tuosta riittänyt, vaikka tilaushetkellä vihreä "varastossa" möllykkä iloisesti paloi. Ei siinä mitään, hyvänä asiakaspalveluna lupasivat lähettää pelin erään myymälän varastosta postitse, kun kerran oli keskusvarastosta päässyt loppumaan. Peli luvattiin lähetetyn postitse torstaina 12.11 jo aamupäivällä. Mutta niin siinä taas kävi, että nyt eletään jo tiistaita ja posti-Pate tuo vain mainoksia.

Tarinan vanha opetus lienee, että kivijalkakaupasta saa tuotteen varmasti ja nopeudessa niitä kannattaa suosia. Silti on kuluttajan kannalta ikävää, että nettikauppa ja posti yskivät näin pahasti. Toinen kysymys lienee, että harmittavan pieniä eriä ottavat peliä sisään. Vieläkään ei Turun Expertiltä Fallouttia hyllystä löydy. En tiedä oliko edes julkaisupäivänä, mutta siitäkin on taas jo viikko.
 
Vastaus: Yhteenveto ja kysymykset verkkokaupoista (kotimaa/ulkomaa)

Hirmuinen Fallout-kumotus päällä ja Expert yskii. Pelin One-versio tuli tilattua verkkokaupasta tiistaina 10.11, jolloin toimitusajaksi luvattiin 3-4 arkipäivää noudolla myymälästä. Ilmeisesti yön aikana olivat myyneet eränsä loppuun, eikä minulle tuosta riittänyt, vaikka tilaushetkellä vihreä "varastossa" möllykkä iloisesti paloi. Ei siinä mitään, hyvänä asiakaspalveluna lupasivat lähettää pelin erään myymälän varastosta postitse, kun kerran oli keskusvarastosta päässyt loppumaan. Peli luvattiin lähetetyn postitse torstaina 12.11 jo aamupäivällä. Mutta niin siinä taas kävi, että nyt eletään jo tiistaita ja posti-Pate tuo vain mainoksia.

Tarinan vanha opetus lienee, että kivijalkakaupasta saa tuotteen varmasti ja nopeudessa niitä kannattaa suosia. Silti on kuluttajan kannalta ikävää, että nettikauppa ja posti yskivät näin pahasti. Toinen kysymys lienee, että harmittavan pieniä eriä ottavat peliä sisään. Vieläkään ei Turun Expertiltä Fallouttia hyllystä löydy. En tiedä oliko edes julkaisupäivänä, mutta siitäkin on taas jo viikko.

Tommonen laittaa kyllä ärsyttään kun sattuu omalle kohdalle.. nimimerkillä Resident evil 6 tuli 2 viikkoa myöhässä julkaisusta Konsolinetiltä :D nyt ohi aiheen kumminki, oletteko saaneet Gamehouselta pelit julkaisupäivään mennessä kotia? Battlefrontin kohdalla tuli testattua nyt ekaa kertaa kyseistä kauppaa.
 
Vastaus: Yhteenveto ja kysymykset verkkokaupoista (kotimaa/ulkomaa)

Tässä juuri täydellinen esimerkki minkä takia siirryin itse kokonaan digitaalisiin versioihin.

Toki hintaa saattaa tulla pari kymmentä rahaa enempi ja jälleenmyynnillä ei pääse taaloja tekemään, mutta ah sitä stressittömyyden tilaa kun ei tarvi jännitellä tuleeko pakettia Patelta vai ei. Eikä tarvi hanuria nostaa sohvalta pelin saadakseen. :D

Terveisin mulleiooaikaaootella-84
 
Vastaus: Yhteenveto ja kysymykset verkkokaupoista (kotimaa/ulkomaa)

Tässä juuri täydellinen esimerkki minkä takia siirryin itse kokonaan digitaalisiin versioihin.

Toki hintaa saattaa tulla pari kymmentä rahaa enempi ja jälleenmyynnillä ei pääse taaloja tekemään, mutta ah sitä stressittömyyden tilaa kun ei tarvi jännitellä tuleeko pakettia Patelta vai ei. Eikä tarvi hanuria nostaa sohvalta pelin saadakseen. :D

Terveisin mulleiooaikaaootella-84
Digitaalisen olisi itseasiassa saanut jenkkistoresta samaan hintaan kuin fyysisen Suomesta. Kai tuota ostosta jälleenmyyntiarvolla perustelin, mutta useimmiten tulee peleistä pidettyä niin kauan kiinni, että sen 10-20e sillä voisi takaisin kuitata ja sekin vie oman vaivansa.

Tässäkin olisi vielä kotimaisella kaupalla (niin kivijalka kuin netti) mahdollisuus kilpailla, mutta tällä menolla se ei enää kauaa onnistu. Sitten loputkin pelieurot veroineen valuvat ulkomaille, jos ei Suomi-storen hintoja lasketa tai store-swäppäilyä estetä.
 
Vastaus: Yhteenveto ja kysymykset verkkokaupoista (kotimaa/ulkomaa)

Miten ton suomiPSN:n battlefront preorderin voi peruuttaa? Tuli viesti et order cancelled, mutta ilmeisesti näin ei kuitenkaan ole? Nyt kerkesin jo ostamaan jenkkiversion, enkä luonnollisesti haluais kahta kertaa maksaa samasta pelistä.
 
Ylös Bottom