Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halo 3

Vastaus: Halo 3

Fall of Reachin kohtaus kyseessä, joo. MC on kuvassa vasta nuori poikanen, jolle on juuri tehty ne kuuluisat "parannukset".

Master ilman haarniskaa!!:eek:

<spekulointia Master Chiefin todellisesta olemuksesta>
Hmm,mietinkin onko se kuin robocop vai ihan ihminen.Näköjään ihminen kokonaan.Hassua vaan että se paljastetaan sarjakuvassa,eikä pelissä?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Halo 3

Johan se on niissä kirjoissa paljastettu että ...

... se chief on ihminen.

The Master Chief, originally named John, was born in 2511 and first lived with his family on the human colony planet Eridanus II. Large for his six years of age, and approximately a foot above his school peers, he is described as a typical boy with brown hair, freckles and a gap between his two front teeth. In 2517, John and seventy-four other children his age are covertly taken from their homes and replaced with flash clones to hide the kidnapping. The original children are brought to planet Reach, one of the UNSC's headquarters, to begin intense physical and psychological training to become SPARTAN-II supersoldiers. They are assigned new identification numbers instead of last names; John becomes known as John-117. Approximately eight years later, John and the other children are biologically and cybernetically augmented and enhanced. These procedures had substantial risks; only John and thirty-two other Spartans survive.
 
Vastaus: Halo 3

Tänään kyllä paloi taas hitusen käämi Halo 3:n verkkopeliin tai tarkemmin sanottuna Social Slayeriin, kun ei saatu monien matsien aikana yhtäkään The Pit -matsia. Suurin osa peleistä oli jotain halvatun AR-starttia Valhallassa tai muissa kämylandioissa. Luojan kiitos ei sentään Isolationia näkynyt, mutta perselotto soikoon nuo AR-aloitukset syövät miestä, kun pitää ensimmäisenä yrittää etsiä itselleen kunnon asetta.

Itellä sama ketuttaa kun joutuu AR/Magnum:lla aloittamaan pelin ja kaverit ehtii viemään kaikki riflet nenän edestä. Paavikin sieltä eilen yhdessä pelissä osui vastaan ja huh huh oli tiukka matsi. Onneksi oma puoli voitti 50-49. :)
 
Vastaus: Halo 3

Itellä sama ketuttaa kun joutuu AR/Magnum:lla aloittamaan pelin ja kaverit ehtii viemään kaikki riflet nenän edestä. Paavikin sieltä eilen yhdessä pelissä osui vastaan ja huh huh oli tiukka matsi. Onneksi oma puoli voitti 50-49. :)

Joo, ei kovin vahvasti mennyt matsi. Onneksi syyn voi vierittää paskalle pelimuodolle ja oman tiimin ulkomaalaisvahvistuksille ;)
 
Vastaus: Halo 3

Tänään kyllä paloi taas hitusen käämi Halo 3:n verkkopeliin tai tarkemmin sanottuna Social Slayeriin, kun ei saatu monien matsien aikana yhtäkään The Pit -matsia. Suurin osa peleistä oli jotain halvatun AR-starttia Valhallassa tai muissa kämylandioissa. Luojan kiitos ei sentään Isolationia näkynyt, mutta perselotto soikoon nuo AR-aloitukset syövät miestä, kun pitää ensimmäisenä yrittää etsiä itselleen kunnon asetta.

Höh. Jos ei AR miellytä niin sitten mennään sellaiseen pelimuotoon mistä se BR löytyy aloituksesta, kuten Squad Battle tai MLG... Social Slayerissa pyöritään lähinnä helpon vastuksen toivossa:D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Halo 3


Joo, aika vaisu oli traileri, ei oikein minkäänlaista kuvaa saanut varsinaisista lyhytelokuvista.

Joonanh sanoi:
Höh. Jos ei AR miellytä niin sitten mennään sellaiseen pelimuotoon mistä se BR löytyy aloituksesta, kuten Squad Battle tai MLG... Social Slayerissa pyöritään lähinnä helpon vastuksen toivossa

Squad Battlessa repeilee perse lagiville Sandtrap-matseille tai muille isoille kentille. Mielestäni Halo 3:ssa on tasan kaksi isoihin matseihin hyvin sopivaa kenttää: Valhalla ja Avalanche. MLG on ihan jees, mutta siihenkin ottaisi mieluummin heti kunnon tiimin eikä kahden pelaajan kolossia. Team Slayer ja Double Team eivät oikein tule kysymykseenkään, kun yleensä pelaan Siimin kanssa, eikä hänellä ole karttoja. Nuuh :(
 
Vastaus: Halo 3

Sigh. Tänään tuli ilkeä näpäytys sormille.

Itse kun en ole hieman alle puoleen vuoteen pelannut Haloa kuin ehkä pari kertaa kuukaudessa kavereiden kanssa, ja sekin Custom-hupailua, niin päätinpäs tänään mennä pelaamaan vähän hardcoremmin...ja yhteen rundiin jäi. Social Big Teamissa sain frägejä niin maan perkuleesti, ja ajattelinpa että: "hah, olen edelleen loistava!" Siellä sitten joku teamkiller rupesi riehumaan, ja tästä lievästi ärsyyntyneenä haastoin herran ylimielisesti 1v1-otteluun, ja vieläpä muistin huomauttaa hänen surkeista pelitaidoistaan. Kun statsit olivat matsin lopussa 23-12 vierasjoukkueelle, on pakko myöntää että kyrsi ja kunnolla. Ja varsinkin kun vastustaja oli selkeästi altavastaaja niin expansa kuin skilliensäkin osalta.

Haloa kyllä tosiaan täytyy pelata aktiivisesti, jos tohtii siinä pärjätä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Halo 3

Haloa kyllä tosiaan täytyy pelata aktiivisesti, jos tohtii siinä pärjätä.

Joo kyllä se sillai melkeinpä on.. Itelle sattuu välillä että toisena päivänä osuu kaikki vedot
päähän ja toisena päivänä ei osuis edes ladon seinään. :eek:
Onneksi stuckit osuu aika hyvällä prosentilla :D
 
Vastaus: Halo 3

Microsoft ja Frankie tekivät pelimiesliikkeen palkkaamalla Ascendant Justicen (Ascendant Justice) Vociferouksen 343 Industriesin Halo-tiimiin. Ainakin aluksi mies kirjoittelee juttuja Halo Waypointiin.
 
Vastaus: Halo 3

Tässä on nyt tullut koko viikonloppu ja alkuviikko pelattua Haloa hampaat kiristellen, kun ei vaan ***kele taivu pwnaamiseen kuten ennen vanhaan. Täytyy tyytyä välillä jo ihan miinus k/d-ratioihin, varsinkin MLG:ssä, mikä oli ennen leikkikenttäni.

Yksi varsin ominainen juttu Halolle tänään tosin sattui, joka ei kauheasti imartele itseäni näin palailevana Halo-pelaajana. Meinaan tuo hirveä kisa kierroksen alussa snipalle, maksoi mitä maksoi. Tyypit saavat hirveät itkupotkuraivarit jos eivät saa snipua, ja jotkut näistä yrittävät vieläpä betrayata... tämä yksi tyyppi tosiaan teki näin, ja jatkoin kissa-hiiri leikkiä kunnes sain laitettua bootilla hepun ulos. Sen on kyllä varsin tyydyttävää.

EDIT: Nuo julisteet eivät kyllä ainakaan omaan silmään mitenkään ihmeellisen komealta vaikuttaneet, tosin tuon Cortana-aiheisen julisteen ottaisin kyllä seinälleni kernaasti.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Halo 3

Frankie postasi taannoin NeoGAFfiin varsin näyttäviä julisteita Comic-Conista: NeoGAF - View Single Post - The Official Halo 3 Thread
Ei ole anime ihan mun juttu, joten toivottavasti lopulliset teokset eivät onnistu täysin minua kauhistuttamaan. Suorastaan kauhunsekaisia tunteita aiheuttaa Toei's off-canon "Odd One Out" piece julisteen Spartanin rintapielessä oleva numero 1337 ja Production I.G's Spartan origin story julisteen yleisilme kukkaketoineen äärimmäisen typerän näköisen punaisen CQB-armorin kera. Halo-hatereille ainakin bensaa liekkeihin ja tuntuu ettei kaukana olla niistä Halocart-visioista.

En minä tätä projektia kuitenkaan etukäteen tuomitse.
 
Vastaus: Halo 3

Ei ole anime ihan mun juttu, joten toivottavasti lopulliset teokset eivät onnistu täysin minua kauhistuttamaan. Suorastaan kauhunsekaisia tunteita aiheuttaa Toei's off-canon "Odd One Out" piece julisteen Spartanin rintapielessä oleva numero 1337 ja Production I.G's Spartan origin story julisteen yleisilme kukkaketoineen äärimmäisen typerän näköisen punaisen CQB-armorin kera. Halo-hatereille ainakin bensaa liekkeihin ja tuntuu ettei kaukana olla niistä Halocart-visioista.

En minä tätä projektia kuitenkaan etukäteen tuomitse.

Mitä nyt olen hitusen seurannut verkossa Halo Legendsin saamaa vastaanottoa niin moni animepoika on aivan mehuissaan, vaikka ei erityisesti Halosta piittaisikaan. Tuotantoyhtiö ovat kuitenkin niin nimekkäitä, että pakko kai sieltä on jonkinlaista laatua tulossa.
 
Vastaus: Halo 3

Paavi sanoi:
Mitä nyt olen hitusen seurannut verkossa Halo Legendsin saamaa vastaanottoa niin moni animepoika on aivan mehuissaan, vaikka ei erityisesti Halosta piittaisikaan. Tuotantoyhtiö ovat kuitenkin niin nimekkäitä, että pakko kai sieltä on jonkinlaista laatua tulossa.

Tuossa olet kyllä oikeassa, jopa PSFIN:in karibu rupesi noita hehkuttelemaan. :D

Mutta tosiaan kun itsekin tarkastelin, ei kukkaketo ja 1337 oikein mitään nannaakaan ole. Ja tuo piirtotyyli oli kanssa melko ilikiää kahteltavaa, kun ensimmäisen julisteen ODST:t olivat kuin lastenohjelmasta napattu.

EDIT: Mikä vika CQB-armorissa on? :)
EDIT 2: Aah juu, ihan koiranpennun näköinen. Aika pahasti ryssitty tuon piirtäminen.
 
Vastaus: Halo 3

Nyt se on sitten alkanut muilla sivustoilla:
V2.fi | Halo Legendsien Halo on... erilainen Halo

Halo-haterit juhlivat ja fanitkin empivät. Tuo piirrostyyli vain on niin törkeän uskalias perinteisempään western-kamaan tottuneelle, että hylkimisreaktiota tullaan näkemään paljon. En ymmärrä miksi piti aivan noin pitkälle tätä anime-juttua viedä ja tosiaan tehdä ihka aitoa japski-Halo-animea sen kaikkine piirteineen.

Uskalias liike kuitenkin ja katsotaan mitä tuosta loppujen lopuksi tulee. Voihan se olla, että tällä saadaan Japanista hankittua aivan uutta fanilaumaa Microsoftin tueksi Nipponlandiassa.
 
Vastaus: Halo 3

Nyt se on sitten alkanut muilla sivustoilla:
V2.fi | Halo Legendsien Halo on... erilainen Halo

Halo-haterit juhlivat ja fanitkin empivät. Tuo piirrostyyli vain on niin törkeän uskalias perinteisempään western-kamaan tottuneelle, että hylkimisreaktiota tullaan näkemään paljon. En ymmärrä miksi piti aivan noin pitkälle tätä anime-juttua viedä ja tosiaan tehdä ihka aitoa japski-Halo-animea sen kaikkine piirteineen.

Uskalias liike kuitenkin ja katsotaan mitä tuosta loppujen lopuksi tulee. Voihan se olla, että tällä saadaan Japanista hankittua aivan uutta fanilaumaa Microsoftin tueksi Nipponlandiassa.

Itse innostuin ensin tuosta animetyylistä ihan kybällä, sillä onahn niitä ihan hyviäkin animeja keksitty, kuten vaikka Full Metal Alchemist. (jos nyt karsit kaikki typeryydet pois.) Mutta tosiaan, tästähän tehdään nyt ihan jäätävän näköistä söpöilyä.
 
Vastaus: Halo 3

Pelasin just haloa ja tommmonen mahtava warthog kuski paavi joka on näköjään saanut "ajokorttinsa" josain helevetin muropaketista tuli ja endas mun perfectionin squad battlessa noin 4s ennen pelin loppua. Eli se persläpi teki teamkillin kun peliä jäljellä 4s. Jumaliste miten uskomaton kaveri, ajattelin vielä että tulisi järkevää peliseuraa tuosta mutta ei oo totta. Kaikkein uskomattominta tossa hommassa oli se, että olin kentn reunalla kämppimässä snipan kanssa joten mahdollisuus että joku betrayaisi minut on niin olematon että ei mitään rajaa. Mutta sitten paavi niminen persläpi tuli ja ajo yli. Toivottavasti ei tavata livessä enää koskaan ***** doucheback.
 
Vastaus: Halo 3

Pelasin just haloa ja tommmonen mahtava warthog kuski paavi joka on näköjään saanut "ajokorttinsa" josain helevetin muropaketista tuli ja endas mun perfectionin squad battlessa noin 4s ennen pelin loppua. Eli se persläpi teki teamkillin kun peliä jäljellä 4s. Jumaliste miten uskomaton kaveri, ajattelin vielä että tulisi järkevää peliseuraa tuosta mutta ei oo totta. Kaikkein uskomattominta tossa hommassa oli se, että olin kentn reunalla kämppimässä snipan kanssa joten mahdollisuus että joku betrayaisi minut on niin olematon että ei mitään rajaa. Mutta sitten paavi niminen persläpi tuli ja ajo yli. Toivottavasti ei tavata livessä enää koskaan ***** doucheback.

Pahoittelin jo tapahtunutta Xbox Livessä mielestäni asiallisesti. Ymmärrän tuohtumuksesi, sillä kyseessä oli minun mokani. En oikein jaksanut enää keskittyä peliin, kun vastustajia oli kaksi jäljellä meidän kuutta vastaan, joten annoin hogin mennä eteenpäin.

En kuitenkaan omista ajokorttia, joten siinä mielessä olet oikeassa.
 
Vastaus: Halo 3

Joo okei lopetan spämmisen mutta otti vaan päähän kun toi oli jo toinen kerta, kun jotain vastaavaa kävi kun olin saamassa ranked perfin. :mad:

Ja myönnän että oli aika lapsellisia ne mun viestit mut sinne meni. :D
 
Ylös Bottom