Vastaus: GT5 Prologue
ok, myönnetään, en hirveesti jaksanut ettiä tähän kysymykseen vastausta. kummiskin siellä 70 sivun hujakoilla tämäkin thread.
eli, mikäs ratti tähän peliin kannattaa hankkia. oon tossa katellu ja joku logishit driving force pro näyttäisi ja kuulostaisi nimensä mukaan aika prolta. onko se tämän hetken paras ja onko uutta tulossa kuinka pian?
Itselläni on käytössä driving force pro ja momo racing..
driving force on ehkä parempi ratti kuin momo, mutta kuitenkin ajan vaan ja ainoastaan momolla, se vaan on jämäkämpi ja tuntuu paremmalta käteen. Force Pro on jotenkin narun tuntuinen ja siinä on klappia.
Momon ei vissiin pitäisi edes toimia tuossa pelissä, mutta hyvin se pelittää, paitsi käsijarrua ei ole.
Muissa ps3 peleissä se ei toimi ollenkaan, vaan 'joutuu' driving force prolla ajamaan.
G25 on kuitenkin ostoslistalla.
Vompatti,
Mine's Skyline on vaan hidas suorilla ja mutkista ulostultaessa. Lotus Elise 111R Tuned on se millä itse nuo loppukisat olen ajanut.
Tokihan rattimies ajaa Minesilläkin nuo läpi, mutta uhh mitä tuskaa. Ajattelin jos itse vielä koittaisin ajaa rahaa samoista kisoista Amusella.
Viimeksi muokannut moderaattori: