Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Prologue

Vastaus: GT5 Prologue

Nyt kuulostaa jo vaikealta ;)

Noo, täytyy sen verran tunnustaa että on mulla ollut absit päällä, kun niihin tottui alku luokissa.. :eek:


fiiuseta,

Dang, taidan siis olla pulassa noitten parin kisan kanssa. Ei taida kuitenkaan olla ainakaan paljoa parempia nelikoita tarjolla pelissä.
 
Vastaus: GT5 Prologue

ok, myönnetään, en hirveesti jaksanut ettiä tähän kysymykseen vastausta. kummiskin siellä 70 sivun hujakoilla tämäkin thread.;)
eli, mikäs ratti tähän peliin kannattaa hankkia. oon tossa katellu ja joku logishit driving force pro näyttäisi ja kuulostaisi nimensä mukaan aika prolta. onko se tämän hetken paras ja onko uutta tulossa kuinka pian?

Itselläni on käytössä driving force pro ja momo racing..
driving force on ehkä parempi ratti kuin momo, mutta kuitenkin ajan vaan ja ainoastaan momolla, se vaan on jämäkämpi ja tuntuu paremmalta käteen. Force Pro on jotenkin narun tuntuinen ja siinä on klappia.

Momon ei vissiin pitäisi edes toimia tuossa pelissä, mutta hyvin se pelittää, paitsi käsijarrua ei ole.
Muissa ps3 peleissä se ei toimi ollenkaan, vaan 'joutuu' driving force prolla ajamaan.

G25 on kuitenkin ostoslistalla.


Vompatti,
Mine's Skyline on vaan hidas suorilla ja mutkista ulostultaessa. Lotus Elise 111R Tuned on se millä itse nuo loppukisat olen ajanut.
Tokihan rattimies ajaa Minesilläkin nuo läpi, mutta uhh mitä tuskaa. Ajattelin jos itse vielä koittaisin ajaa rahaa samoista kisoista Amusella.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GT5 Prologue

Mikä auto pitää ostaa jotta A-luokassa pääsisi noista radoista läpi?
Tarkoitan lähinnä noita missä pitää olla joku skyline tai jokin muu vastaava. Ne free manufacturer radat olen läpäissyt. Keräsin juuri rahaa kauhealla vaivalla autoon jolla ei edes pärjää. Olisin kiitollinen vinkistä!:)
 
Vastaus: GT5 Prologue

Palaa itteläkii hermot toho A-8 kisaan. Ei meinaa millään päästä sinne 3 parhaan joukkoon. Paras sija on 6. Mutta pakko vain jaksaa yrittää sitä. :) Mutta ihan mukava auto ajella tuo F430:n.

Heheh, ittellä meni hermo ku yritin tuon vain nopeasti ajaa pois alta. Siihen ekaan mutkaan kun ajaan sen "varikon" kautta niin pääsee jo suoraan 10 sijalle :D
 
Vastaus: GT5 Prologue

Heti rupesi maistumaan puulta jo toi PP650 H.S.R. ajelu kun menin peliin, haasteet siellä aika vähissä.
Otankin nyt kohteeksi PP650 Suzukan ja oikean auton/säätöjen etsintä tonne alkakoon.
Elikkä tämän illan ja tulevan yön aikana tuolla jos näet MJSallin kurvailevan, niin ei kun surutta ohi vaan.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Kysytään pieni välikymysys... olettekos saaneet päivitettyä ton päivityksen minkä toi prologue vaatii et pääsee "onlineen" pelailee ? Mun jumittaa jokakerta ku koitan päivittää....
 
Vastaus: GT5 Prologue

Kysytään pieni välikymysys... olettekos saaneet päivitettyä ton päivityksen minkä toi prologue vaatii et pääsee "onlineen" pelailee ? Mun jumittaa jokakerta ku koitan päivittää....

Uudestaan vaan, kyllä se joskus sen lataa...
 
Vastaus: GT5 Prologue

Joo kyllä on noi jenkkirassit jaa muutenkin takavetoset todella vaikeita ajettavia padilla, koska X:lla se kaasu on melkein aina pohjassa, etkä pysty samalla tavalla säätelemään kuin polkimilla sitä. Helkkari, kun ei sitä rahaa vain ole tällä hetkellä joka suuntaan :mad:
 
Vastaus: GT5 Prologue

Joo kyllä on noi jenkkirassit jaa muutenkin takavetoset todella vaikeita ajettavia padilla, koska X:lla se kaasu on melkein aina pohjassa, etkä pysty samalla tavalla säätelemään kuin polkimilla sitä. Helkkari, kun ei sitä rahaa vain ole tällä hetkellä joka suuntaan :mad:

Miksi ajaa X:llä? Vaihda kaasu bumbereihin. Ne bumberit on tuossa kuitenkin sen verta heppoiset, että kannattaa kaasutella ja jarrutella sillä tatilla. Vaatii hetken opettelun, mutta se myös palkitsee.

Ja ryövää isoäidin kultaiset hammaspaikat, myy ne, ja osta niillä rahoilla G25.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Joo kyllä on noi jenkkirassit jaa muutenkin takavetoset todella vaikeita ajettavia padilla, koska X:lla se kaasu on melkein aina pohjassa, etkä pysty samalla tavalla säätelemään kuin polkimilla sitä. Helkkari, kun ei sitä rahaa vain ole tällä hetkellä joka suuntaan :mad:

HÄ? X:llä kaasua? eii kyllä se R2 kaasuttaa ja L2 jarruttaa. Niin ne olla pitää jos padilla ajaa.
x voi vaikka olla kässäri tai jotain.
 
Vastaus: GT5 Prologue

kyllä mie oon koko ikäni ajanu käyttäen X:ää kaasuna... noniin laitetaanpas sitte haaste kehiin rattimiehille: time-triali Eigeri takaperin GT-R:llä... ja renkaat varmaan sit ne S2? haluun nähä et miten ylivoimasia ne rattisankarit on :D
 
Vastaus: GT5 Prologue

Mitsubishi Lancer Evolution IX GSR on mun mielestä driftaamiseen ihan älyttömän hyvä auto...

Tykkään myös, tullut ajeltua aika pirusti tuolla kombolla. Tänään viimeksi meni huomaamatta useampi tunti Eigerin reverseä luistattaessa, kun piti kiukulla saada edes hetkeksi online-rankingin ykköstulos. Tietty ykköstulos vain tuolle autolle, ei tolla autolla ja ETENKÄÄN näillä käsillä oo mitään jakoa oikeasti ykköseksi. :eek:
 
Vastaus: GT5 Prologue

HÄ? X:llä kaasua? eii kyllä se R2 kaasuttaa ja L2 jarruttaa. Niin ne olla pitää jos padilla ajaa.
x voi vaikka olla kässäri tai jotain.
Playstation 3 padin R2 ja L2 tappavat kaiken tuntuman kaasuun ja jarruun. Tatilla vaikka ennemmin ennenkuin sony korjaa tuon suurimman puutteen padissaan. Ainakin omiin kouriin on nuo L2 ja R2 niin huonoja että jos peli olisi pakotettu niillä ajettavaksi, jäisi peli ostamatta. Boxilla vastaavat liipaisimet taas ovat päinvastoin loistavat ajopeleissä.
 
Vastaus: GT5 Prologue

kyllä mie oon koko ikäni ajanu käyttäen X:ää kaasuna... noniin laitetaanpas sitte haaste kehiin rattimiehille: time-triali Eigeri takaperin GT-R:llä... ja renkaat varmaan sit ne S2? haluun nähä et miten ylivoimasia ne rattisankarit on :D

Olet ajanut tuonne jo pohjat? Ei näy time trial arcaden ranking listoilla aikaa(vain 21 suoritusta tätä kirjoittaessa)
 
Vastaus: GT5 Prologue

Olet ajanut tuonne jo pohjat? Ei näy time trial arcaden ranking listoilla aikaa(vain 21 suoritusta tätä kirjoittaessa)

en oo vielä ajanu mitään.. illalla hitusen kurvailen ehkä... mut ajappas sie sinne joku lyömätön aika nii yritän päästä 10 sec sisään ;)
 
Vastaus: GT5 Prologue

Mistäköhän tuota rattia pystyy säätämään? Dirtissähän esimerkiksi pystyy säätämään force feedbackia ja saa vaikka halutessa pois päältä. Löytyyköhän nämä samaiset säätömahdollisuudet Prologuesta jostain? :confused:
 
Vastaus: GT5 Prologue

Miksi ajaa X:llä? Vaihda kaasu bumbereihin. Ne bumberit on tuossa kuitenkin sen verta heppoiset, että kannattaa kaasutella ja jarrutella sillä tatilla. Vaatii hetken opettelun, mutta se myös palkitsee.

Ja ryövää isoäidin kultaiset hammaspaikat, myy ne, ja osta niillä rahoilla G25.

L2:lla ja R2:lla, kun pelaa niin alkaa sormet aika nopeasti väsymään, jotenkin huonosti tehty. Jos taas tatilla pelaa niin se on jotenkin vaikeaa se nopea jarruttaminen kaasusta jne. Voisihan tuota harjoitella... tosin Logitechin Driving Force Pro olis tänne tulossa heti, kun rahatilanne sen suo... toisaalta odotan myös sitä virallista GT5 rattia, jossa voi säätöjä tehdä lennossa, sehän ei myöskään käsittääkseni mikään kallis tule olemaan.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Mistäköhän tuota rattia pystyy säätämään? Dirtissähän esimerkiksi pystyy säätämään force feedbackia ja saa vaikka halutessa pois päältä. Löytyyköhän nämä samaiset säätömahdollisuudet Prologuesta jostain? :confused:

Optionsista saa säädettyä. Otat sen ensimmäisen valikon, jossa on DFP:n kuva.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Oli aikaspaljon mukavempaa ajella netissä skapaa ku tota konsolia vastaan... konsolilla kuitenki määrätyt ajolinjat yms, ainut miinus oli et välillä vastustaja tai oma auto muuttuu "haamuks" ja toinen pystyy ajaa läpitte, sit taas välillä kolahtaa ku haluais et menis toisen läpi... heh
 
Vastaus: GT5 Prologue

en oo vielä ajanu mitään.. illalla hitusen kurvailen ehkä... mut ajappas sie sinne joku lyömätön aika nii yritän päästä 10 sec sisään ;)


Noh nyt siellä on aika. Ei lyömätön, koska pari hemmoa on listoilla edellä. Mutta tuosta on hyvä aloittaa, parantelen huomenna illalla, kun oot painanut ohi tuosta ;)
 
Ylös Bottom