Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Uudet rajoitukset voimaan 2010-2011 uutena vuotena | Ilotulite.net
Mitä helvetin järkeä niitä on mennä kieltämään?
Muntu:
En tiedä (enkä jaksa katsoa) mikä on ensimmäinen viesti ketjussa, mutta mielestäni tuo threadi oli fiksuin lähinnä omien kokemusten päivittelyssä ja hauskojen humalassa tapahtuneiden juttujen kertaamisessa. Lopuksihan tuo meni vaan juuri tuohon: "***** mä oon muuten kännissä!" "Hyvä juttu määki alotin muuten vetää kaljaa!"
Jos noin paljon asian eteen jaksat jotain tehdä, niin voitas vaikka lopettaa saman tien. Jos siitä lähetään, niin kyllä ne ekan sivun viestit on äärimmäisen suuressa osassa nyt tässä, ja sä kasuaalisti ohitat sen faktan pistämällä hymyilevän hymiön. Voi hyvää päivää.(enkä jaksa katsoa)
Kun edes yhden kerran on siivoamassa muiden jälkiä tai kärsii ilkivallasta, ei ihmettele yhtään, miksi ne halutaan kieltää. Minun puolesta jokainen saa ampua rahansa taivaalle, ja millaisilla pommeilla tahansa, kunhan ei joka paikkaa vain roskattaisi ja rikottaisi tuolla toiminnalla. Syyttömäthän tässä kärsii, niin kuin aina.
Ketuttaa kun melkein uus kamera meni rikki ja kun vein sen huoltoon niin vika ei ole takuun piirissä kun sisälle on jotenkin päässyt hiekkaa. No, korjaus maksaa 40e enemmän kuin mitä kamera maksoi uutena ja jos ei korjaututa niin se maksaa sitten 71e. Voi helvetin helvetti.
siis miten ne voi veloittaa mistään, jos ne ei tee mitään, siis toi 71€![]()
Corca ei olisi sulkenut ketjua, jos viestit olisivat pysyneet asiallisina
No älähän nyt hermostu. Ei tässä sentään konsolisodasta ole kyse, vai? Minuahan ei varsinaisesti kiinnosta minkälainen ensimmäinen viesti on, vaan keskustelun yleinen taso. Corca ei olisi sulkenut ketjua, jos viestit olisivat pysyneet asiallisina. Mitä nyt itse kerran tuonne innostuin kirjoittamaan, viestit olivat juuri luettavaa keskustelua alkoholin nauttimisesta ja sen jälkivaikutuksista, eikä mitään kännissä typeryyksien suoltamista.
Turha ruveta henkilökohtaisuuksiin, asia ei varmasti kosketa meitä kumpaakaan, kun ei tuo sinunkaan kirjoitustyylisi tunnu minkään känniääliön tuotoksia olevan. Vai olenko väärässä?
Juu eipä mitään. Jubaamallahan nämä selviää.Alright, hyvä kuulla omasta suustas ja myös mukava huomata, ettei moderaattoritittelin myötä ole herran käsitys voimasta ja sen käyttämisestä hämärtynyt :eukku
Känni- ja krapulaketjun sulkemisesta:
Omana soolomoderointina suoritin kyseisen ketjun sulkemisen, sillä mielestäni sen sisällöllinen anti on nähty. Minkä vuoksi humalatriidi on sitten säilytetty niin kauan elossa tai miksi annettu alunperinkään jöpsöttää promilleissaan boardilla?
Siellä sonnan seassa on kyllä paljolti mielenkiintoistakin asiaa, joten minun mielestäni sitä ei kannata sulkea.No eikös sitten myös toi Konsolisota-puolikin kannattaisi sulkea
Siellä sonnan seassa on kyllä paljolti mielenkiintoistakin asiaa, joten minun mielestäni sitä ei kannata sulkea.
Korjaamo veloittaa vähintään tarkistusmaksun, mikäli laitteen vika ei täytä takuuehtoja.