Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS4, Xbox One, Wii U - 8. sukupolven konsolit

Vastaus: PS4, Xbox One, Wii U, Seuraavan sukupolven teknologia

Huvittavinta, että tämä aihe on alkanut saamaan mittakaavan android-piireistä:

Eli ostetaan vaikkapa nyt esimerkkinä android-älyluuri, johon ei sitten haluta laittaa omia Google-tunnunnuksia, jottei luurin käyttöä voida valvoa ulkopuolinen firma, ja nettiin laitetta ei haluta päästää.

Voidaan siis miettiä muutenkin, miksi ihmeessä tämänkin foorumin käyttäjät ovat edes hankkimassa tulevan sukupolven konsoleita, eikö olisi vain helpompaa asentaa se Linux ja pelailla Winen kautta pc-pelejä pimeässä kellarissa?
 
Vastaus: PS4, Xbox One, Wii U, Seuraavan sukupolven teknologia

Viimeisin inside uutinen x1 24h tarkastuksesta, voit ostaa redeem koodeja kivijalka yms. kaupoista jos haluat tilapäisesti pelata omaa peliäsi netittömässä paikassa (mökillä jne.) 3 $/€ koodilla saa 24h lisäaikaa.
 
Vastaus: PS4, Xbox One, Wii U, Seuraavan sukupolven teknologia

Pointti tässä nyt on vaan ollut, että miten se on huonoksi jos x1 ja ps4 tukee näitä formaatteja ? Pidempää ikää minä niille laitteille ennustan kuin wiiu mikä on aikalailla "eilisen" ratkaisu. Toki voi olla ihan käypä laite tulevaisuudessakin, mutta kyllä se ikä alkaa nopeammin laitteen käytettävyydessä näkyä.
Ei se ole pointti, mä ainoastaan naurahdin sille myyntiargumentille "PS4 tukee 4K:ta" ja "Xbox One tukee 4K:ta", kun noilla ei ole minkään valtakunnan merkitystä. Meinaatko oikeesti kattella 2 tunnin leffaa neljästä blu ray levyltä, vaina puolen tunnin välein levyä vaihtaen?
Se mun pointti oli se, että jos Sonyn telkkaripuoli alkaa nyt epäonnistuneen 3D ristiretkensä jälkeen uppoutua samalla tarmolla 4K:n pariin, koko yhtiö on vaikeuksissa. 10 vuoteen 8 miljardia tappiota tv-puolesta...sijoittajat on jo nyt sitä mieltä että koko yhtiö pitäisi pilkkoa palasiin ja myydä parhaiten maksavalle. Mun huoli on siinä että Sonyn johtokunta julistaa että kyllä he elektroniikkaosastonsa kuntoon laittaa, mutta 4K ei ole pelastuslautta missään mielessä. Se että 4K telkkareita alkaisi 10 vuoden päästä myymään, on hiukan laiha lohtu kun sijoittajat elää kvartaalitaloudessa. Pinna on ollut pitkä mutta kuinka pitkälle se riittää.
Jos mä olisin sijoittajana Sonyssa ja yhtiö pilkottaisiin, Playstation osio tietenkin myytäisiin ja se jatkaisi olemassaoloaan, mutta ilman studioita joista saa paremman hinnan kun ne myy erikseen. Myynnin jälkeen Playstation ei ole enää entisensä!

Itse en ymmärrä tätä 4K-vastaisuuttasi ja etenkin siitä negatiiviseen sävyyn vaahtoamista. Jos sinä vastustat 4K:ta ja minä olen siitä tietyin varauksin tulevaisuudessa kiinnostunut - ja PS4 sitä tukee - niin kumpi meistä on "voitolla"? Minä tulen saamaan 4K:ta tavalla tai toisella. Sinä taas et voi sen tuloa mitenkään estää.

Sitä kuitenkin korostan, että 4K:n kohdalla puhun lähinnä levyformaatista. Mitään suurta intohimoa minulla ei sinänsö ole leffojen streemailuun, saati sitten 4K-leffojen.
Mulle on ihan paskahailee jos joku tykkää 3D:stä ja joku haluaa 4K telkkarin, minä AINOASTAAN sanoin että 4K ei tule yleistymään ja siihen on niin monia syitä jo lueteltu että oksat pois. PS4 tukee 4K formaattia, mutta siinä ei ole asemaa jolla soittaisit niitä joskus tulevia 4K levyjä. Enkä siis ole 4K:ta vastaan, voiko tuota tarpeeksi monta kertaa sanoa, vaan kerron teille että Sonyn tv-osasto tekee taas virheen jos siihen rajusti panostaa. En vaahtoa millään tavalla, kerron vaan elämän realiteetit. Mahewcoro tuossa jo asiantuntevasti luetteli monia syitä miksi HDTV yleistyi niinkin nopeasti, unohtaen vain sen tärkeimmän, eli uhkailut SD-tv-lähetysten loppumisesta, joten ihmisten oli pakko siirtyä HDTV aikaan. Tämä ei tule olemaan asia 4K:n kanssa. Mua ainoastaan huolestuttaa että Playstation brändi on kohta myynnissä ja se päätyy yritykselle kuten EA tai Activision.

Puhuin yleisesti henkilöistä, jotka ovat heti kovaan ääneen vastustamassa kaikkea uutta, mm. HD:ta, 3D:tä, 4K:tä, HD-ääniformaatteja, jne jne.
Kannattaa sitten muotoilla sanansa paremmin, sanoit kyllä ihan suoraan että minä olisin aina vastustellut kaikkea uutta ja luettelit mitä olen vastustanut.

3D ei ole mikään "fail", mutta en suoraan sanottuna jaksa aiheesta kanssasi väitellä. Ei maksa meinaan vaivaa. Sekin 3D on juttu josta itse nautin välillä eikä sitäkään ole pystyneet sinun tyyliset kaverit estämään.
Sä saat nauttia 3D:stä täysin rinnoin, oon pelkästään iloinen jos se sulle tuo jotain parempaa kokemusta. Mutta markkinataloudellisesti se on fail ja se vaikuttaa syvästi erityisesti Sonyyn.
 
Vastaus: PS4, Xbox One, Wii U, Seuraavan sukupolven teknologia

Viimeisin inside uutinen x1 24h tarkastuksesta, voit ostaa redeem koodeja kivijalka yms. kaupoista jos haluat tilapäisesti pelata omaa peliäsi netittömässä paikassa (mökillä jne.) 3 $/€ koodilla saa 24h lisäaikaa.


Onko tuolle linkkiä antaa? Jos pitää kutinsa, muuttuu tämä Mikkiksen uusi järjestelmä koko ajan vain naurettavammaksi. Ettäkö pitäisi vielä erikseen maksaa siitä, jotta voi pelata offlinessa 24 tuntia kauemmin? No way! :D

Kohta joku nero varmaan keksii: "Hei! Nyt kun meillä on tää offline rajoitin, voitais kehittää sen kylkiäiseks jokin Live goldin kaltainen palvelu. Esimerkiks: 50 euron vuosimaksulla kuluttaja sais mahdollisuuden olla offlinessa niin kauan kuin haluaa. Miltäs kuulostais? Aika hyvä rahareikä, eiköstä vaan?"
 
Vastaus: PS4, Xbox One, Wii U, Seuraavan sukupolven teknologia

Huvittavinta, että tämä aihe on alkanut saamaan mittakaavan android-piireistä:

Eli ostetaan vaikkapa nyt esimerkkinä android-älyluuri, johon ei sitten haluta laittaa omia Google-tunnunnuksia, jottei luurin käyttöä voida valvoa ulkopuolinen firma, ja nettiin laitetta ei haluta päästää.

Voidaan siis miettiä muutenkin, miksi ihmeessä tämänkin foorumin käyttäjät ovat edes hankkimassa tulevan sukupolven konsoleita, eikö olisi vain helpompaa asentaa se Linux ja pelailla Winen kautta pc-pelejä pimeässä kellarissa?

Se on hyvä, että on halvat huvit. :)

Liika vainoharhaisuus ei liene terveellistä, mutta mielestäni tällaiset asiat on kuitenkin syytä tietää ja tiedostaa. Kaikenlaista valvontaa on nykyään ihan joka paikassa, eikä kaupungin kaduillakaan uskalla kävellä, kun kaikenmaailman valvontakamerat seuraa. Mutta eipä niistä tarvitse välittää, kun niiden nauhoittamaa materiaalia tarkastellaan vain esim. rikosten selvittämiseksi (materiaaliinhan ei varmasti pääse kukaan käsiksi ilman, että poliisi on mukana, eikö niin?). Asia vaan on niin, että yleinen valvonta ja salakuuntelu jne. on lisääntynyt ja lisääntyy entisestään, ei siitä pääse mihinkään. Ja tämähän tietysti perustellaan yleisen turvallisuuden nimissä.

Ymmärrän tuon yleisen valvonnan ja salakuuntelun turvallisuuden nimissä, mutta en sitä täysin pidä välttämättömänä. Joissain valtioissa se voi johtaa esim. ihan normikansalaisten eliminointiin, jos valvonnassa jää kiinni esim. diktaattoria arvostelevista mielipiteistä. Kehittyneemmissä tuollaista uhkaa ei liene ole tiedossa ihan lähitulevaisuudessa.

Valvonnan käyttäminen markkinoinnin ja mainostuksen kohdentamisessa yksilöille on jotain, mitä en itse kaipaa. Ostokäyttäytymisessäkin (kuten esim. S-ryhmän bonuskortin kautta keräämät datat) ihmiset jaotellaan ryhmiin, joiden mukaan heille tarjotaan kohdennettua mainontaa. Datassa ei käsitellä yksittäisiä henkilöitä (sitä vastaan on jo lakejakin) vaan tietyn kokoisia ryhmiä (esim. sinkut yli 30v, jotka asuvat kaupungissa). (Ja tältäkin voi välttyä, kun ei käytä sitä S-korttia.) Samanlaista dataa kerää monet monet muutkin, esim. Nokia. Jos kuitenkin jatkossa PS-silmä tai Kinect johtaa siihen, että mainostusta alkaa tulla kotiin sen perusteella, mitä kameran edessä olet touhunnut tai miten asioihin reagoinut, mennään mielestäni liian pitkälle.
 
Vastaus: PS4, Xbox One, Wii U, Seuraavan sukupolven teknologia

Onko tuolle linkkiä antaa? Jos pitää kutinsa, muuttuu tämä Mikkiksen uusi järjestelmä koko ajan vain naurettavammaksi. Ettäkö pitäisi vielä erikseen maksaa siitä, jotta voi pelata offlinessa 24 tuntia kauemmin? No way! :D
Eiköhän ihan vaan läpällä heittänyt, samasta asiasta ollaan jo kavereitten kanssa vitsailtu... :)
 
Vastaus: PS4, Xbox One, Wii U, Seuraavan sukupolven teknologia

Meinaatko oikeesti kattella 2 tunnin leffaa neljästä blu ray levyltä, vaina puolen tunnin välein levyä vaihtaen?
Kuten aiemmin kerroin, 4K-Blu-rieskojen speksaus on vielä kesken. Jo pelkästään uudemmalla H.265-codecilla saadaan käytännössä sama kuvanlaatu kuin nykyisellä H.264:llä, vaikka käytetään puolet pienempää bitratea.

H.265 has to deliver a picture of the same perceived visual quality as H.264 but using only half the transmitted volume of data and therefore half the bandwidth.

Tuon jälkeen riittää, että saadaan levytila tuplattua. Paitsi että sekin on ratkottu jo vuonna 2010, kun 100 ja 128 gigan Blu-ray XL -levyt esiteltiin.

The BDXL format supports 100 GB and 128 GB write-once discs and 100 GB rewritable discs for commercial applications. It was defined in June 2010.
Pidän siis erittäin todennäköisenä, että 4K-leffat saadaan mahtumaan yhdelle ainoalle kiekolle eikä kuvanlaadustakaan tarvitse tinkiä.

PS4 tukee 4K formaattia, mutta siinä ei ole asemaa jolla soittaisit niitä joskus tulevia 4K levyjä.
Tuki uudelle koodekille ja suuremman kapasiteetin levyille todennäköisesti onnistuisi myös PS4/Xbox Onelle ihan pelkällä ohjelmistopäivityksellä.

BDXL discs are not compatible with existing BD drives, though a firmware update may be available for some newer drives.
Koska nuo XL-levyt ovat jo 3 vuotta vanhaa teknologiaa, luulisi seuraavan sukupolven konsolien Blu-ray-asemien olevan näiden kanssa kykenevä toimimaan.

Enkä siis ole 4K:ta vastaan, voiko tuota tarpeeksi monta kertaa sanoa, vaan kerron teille että Sonyn tv-osasto tekee taas virheen jos siihen rajusti panostaa.
Sonylla on tällä hetkellä yksi 4K-malli kolmessa eri kokoluokassa; 55, 65 ja 84 tuumaa. Se tuskin on vielä rajua panostamista. Sony on kuitenkin yksi maailman johtavista elektroniikkavalmistajista, joten jo pelkästään imagollisista syistä lienee ymmärrettävää, että haluavat tarjota aina sitä uusinta uutta.
 
Vastaus: PS4, Xbox One, Wii U, Seuraavan sukupolven teknologia

Eiköhän ihan vaan läpällä heittänyt, samasta asiasta ollaan jo kavereitten kanssa vitsailtu... :)

Älä vielä nuolaise. Tälläkkin foorumilla on ainakin yksi microsoftin edustaja, jonka kautta vitsi voikin muuttua todeksi. Toivotaan, ettei nyt ihan kuitenkaan niin käy. :D
 
Vastaus: PS4, Xbox One, Wii U, Seuraavan sukupolven teknologia

TT-2k: milloinkas ylläpito puuttuu tuohon edellisellä sivulla olevaan viestiin, jonka ainoa sisältö on huumorivideo? Nämähän käsittääkseni kielsit aikaisemmin. Vai onko kielto jo kumottu? Postauksesta on kyllä raportoitukin.
 
Vastaus: PS4, Xbox One, Wii U, Seuraavan sukupolven teknologia

TT-2k: milloinkas ylläpito puuttuu tuohon edellisellä sivulla olevaan viestiin, jonka ainoa sisältö on huumorivideo?
Katsoin sen videon läpi ihan kokonaisuudessaan. En nähnyt siinä huumoria. Se oli vihaista ränttäystä, mutta perusteltua sellaista. Ei siis mielestäni huumoria.
 
Vastaus: PS4, Xbox One, Wii U, Seuraavan sukupolven teknologia

Toki voidaan kinastella siitä että Wii U on pelikone plaaplaa, on ne tulevan sukupolvenkin koneet pelikoneita vaikka niissä olisi mitä multimediaviihdegimmickia mukana. Itselle ei tulisi mieleenkään ostaa enää Wii U:a jonkun iänikuisten Mario ja Zelda pelien takia kun mulla on jo XO ja olen jo ns. kasvanut ulos Zelda ja Mario ajoista.

Tämä on iänikuinen ja virheellinen argumentti. Jos haluat pelata esim. Nano Assault Neota, Mighty Switch Force HD:ta, Monster Hunter 3 Ultimaten verkkopeliä tai Zombi U:ta, niin tarvitset Wii U:n. Mario ja Zelda eivät todellakaan kiinnosta kaikkia, mutta jo julkaistuissa ja tulevissa peleissä on paljon muutakin. Wii U:n tarjonta tulee eriämään PS360:sta ja myös PS4:stä ja Yxboxista, mutta valinta saattaa hyvinkin olla, haluaako isojen julkaisijoiden käyttöoikeusrajoitettuja pelejä tehokkaammilla DRM-konsoleilla, vai pienempien julkaisijoiden erikoisempia ja kokeilevampia pelejä, joita ei välttämättä löydy muilta konsoleilta kuin Wii U:lta. Kyllä XOnellekin tulee ostajansa löytymään, vaikka suurin osa pelaajista jättäisikin sen ostamatta. Mutta kuinka moni haluaa mennä mukaan Microsoftin kehityssuuntaan vain saadakseen vähän paremman näköistä Call of Dutya ja Haloa? Samalla tavoin muidenkin laitteiden pelivalikoimaa voi supistaa pariin nimikkeeseen, mutta ei se koskaan ole koko totuus pelitarjonnasta.

En myöskään ymmärrä sitä että miten jotkut voi vetää niin jättimäiset herneenpalot nenuunsa kun uudella UUDEN sukupolven konsolilla ei voi pelata vanhan sukupolven pelejä, so what oikeasti? Jos on todellinen peliharrastaja niin sulla jää talteen se vanha konsoli kuitenkin, pelaa sillä. Kuinka moni oikeesti pelas XO:lla alkuperäisen Xboxin pelejä? Taisin itse kokeilla KotoR 2:sta ja se takelteli niin paljon että jäi yhteen yritykseen, keskityin mieluummin XO:lle tarkoitettuihin peleihin. Enkä ollut siitä yhtään harmissani, miksi? Koska mulla oli kaapissa vanha boksi ja jos olisin halunnut pelata vanhoja pelejä oisin lyönyt johdot kiinni ja aloittanut pelaamisen.

Minä olen käyttänyt kaikkien omistamieni konsolien taaksepäinyhteensopivuutta ja suunnitelmissa on käyttää jatkossakin. Kyllä niitä vanhojakin pelejä pelataan, vaikka Microsoft yrittäisikin vakuutella muuta. Ei television ääreen halua sitä valtavaa laitearmeijaa, mieluummin niitä vanhojakin pelejä pelaa sillä raudalla joka on jo valmiiksi kiinni ja käytössä. Lisäksi laitteet kuluvat ja vioittuvat, ja joskus uusi laite voi tarjota parempaa käytettävyyttä tai uusia ominaisuuksia vanhoihin peleihin. Microsoftin vähättely taaksepäinyhteensopivuudesta "takaperoisena" kuulostaa samalta kuin Sonyn vähättely tärinästä "edellisen sukupolven ominaisuutena".
 
Vastaus: PS4, Xbox One, Wii U, Seuraavan sukupolven teknologia

Se oli vihaista ränttäystä, mutta perusteltua sellaista.
Eli vastaava Hitler-video PS4:stä menisi ilmeisesti myös läpi? Pientä tarkennusta ohjeistukseen lähinnä kaipailen...
 
Vastaus: PS4, Xbox One, Wii U, Seuraavan sukupolven teknologia

Eli vastaava Hitler-video PS4:stä menisi ilmeisesti myös läpi? Pientä tarkennusta ohjeistukseen lähinnä kaipailen...
Nyt ihan oikeasti. Saivarteltu ei vie tätä asiaa ainakaan yhtään eteenpäin.

Jos muu ylläpito näkee ja kokee tuon Angry Joe -videon huumorivideona, niin poistoon vaan. Mie en kokenut tuota huumorivideoksi, joten annoin sen olla.

PS. Mikä siinä videossa oli olevinaan huumoria? Se että kaveri on vihainen ja vahingossa vähän sylki roiskuu kameraan?
 
Vastaus: PS4, Xbox One, Wii U, Seuraavan sukupolven teknologia

Ihmetyttää kyllä hemmetisti, että jotkut puolustelevat tätä käytettyjen pelien myynnin rajoittamista ja lainaamista perustaen siihen, että näin pelastetaan pelifirmoja. Miten ihmeessä ne firmat tähän asti ovat selvinneet, kun ei ole ollut rajoituksia? Syy siihen, että firmoja kaatuu on se, että kilpailu pelialalla on kasvanut koko ajan ja luonnollisesti firmoja tästä syystä kaatuu.

Itse näen tämän ilmiön (lainaamisestot yms.) syynä puhtaan rahastuksen. Toivottavasti Sony ei lähtisi tähän pelialan OPEC:iin, vaan antaisi jatkaa, kuten ennenkin.

Olisivat vaan iloisia, ettei konsolipuolella pyöri samanlaista piratismi toimintaa kuin pc-puolella ( en tosin tiedä pc-puolen nykyistä tilannetta piratismin yleisyydessä.)
 
Vastaus: PS4, Xbox One, Wii U, Seuraavan sukupolven teknologia

En nyt mistään löytäny sitä linkkiä missä Sony-pomo sanoi että heidän omien studioidensa pelinsä eivät blokkaa käytettynä myyntiä millään tavalla, mutta jättävät 3rd party kehittäjille mahdollisuuden päättää omasta puolestaan.
Microsoft on nyt esitellyt pelaamisen tulevaisuuden, joka on niin syvältä, että jää väliin. Jos (ja julkaisijoiden toiminnan vuoksi tällä hetkellä himpun verran enemmän kallellaan kuniin päin) Sony lopulta ilmoittaa samasta käytännöstä niin ei se siitä yhtään syvempää tee. Jos konsolipelaamisen seuraava sukupolvi tosiaan on MS:n vision mukainen niin se oli tässä. Vaikka millaiset fanipoikalasit olisivat päässä, Sony menettää tämänhetkisen positiivisen pöhinänsä sillä samalla hetkellä, kun se ilmoittaa seuraavansa Xbox Onen jälkiä. Vaikka se julkaisijoiden toimesta olisi pakotettu näin tekemään, monille se on silti automaattinen game over vaikka korvikkeena olisi pelkkää krokettia. Jossain vaiheessa jokainen toteaa, että liika on nyt liikaa.

Mulle on kyllä vähän yllätys kuinka moni täällä ostaa käytettyjä pelejä. Jos nyt katsoo vaikka Assassin's creed 3:sta, niin uutena sen saa 17 eurolla kotiinkannettuna ja huutonetissä hintataso näyttää tällä hetkellä olevan 25 euroa plus postikulut. Sleeping dogs uutena 15 euroa, käytettynä 16-20 euroa. Far cry 3 uutena 17 euroa, käytettynä 20-25 euroa. Gamestop aivan varmasti ottaa vielä enemmän.
Niin iästä kuin valveutuneisuudestakin kiinni. Jos ulkomaanostoksiin soveliasta korttia ei ole niin shoppailuvalikoima rajoittuu jo aika kummasti ja toisaalta itsekin tuli aikanaan hassattua varmaan muutama vuosi ostaen ylihintaan kun ei paremmasta tiennyt. Voit myös arvuutella, miksi noiden uusien hinnat noinkin nopeasti tippuvat ja miten sille(kin) käy, jos käytettyjen pelien kauppa saadaan käytännössä nitistettyä ;)

Lisäksi pelkkä ajatus siitä että pitäisi pelata siten kuten Microsoft on päättänyt, tappaa aika tehokkaasti kyllä ostoilon.

Eli minun pitäisi käyttää omaa rahaani että voisin ostaa konsolin, jossa yritys päättää että miten minä niitä pelejä pelaan.

Voivat pitää tunkkinsa:)
Hear, hear! Tässä ei nyt ajeta sisään uutta Xboxia vaan pelikuluttamisen koko tulevaisuutta. Jos tuntuu siltä, ettei kuluttajaoikeuksia yhtään yritetä nyt polkea niin antaa mennä vaan, ihan hyvä siitä tulee! DLC todistaa!
 
Vastaus: PS4, Xbox One, Wii U, Seuraavan sukupolven teknologia

NeoGafin hyvät ihmiset tietävät kertoa että Xonen Titanfall hyödyntäisi MS:sän pilveä dedikoituihin servereihin sekä fysiikan ja AI:n laskentaan.

Suora lainaus: "The game will use Microsoft's Cloud for dedicated servers, as well as physics and AI calculations"

Mielenkiintoista nähdä miten homma lopunkaiken pelittää.

Jätkät vääntää kaikenlaista diibadaabaa ku cowin juttu on tämä! Huh!
TODELLA mielenkiinnolla odotan mitä tämä suo. Tää voi olla tö next gen.

Jännä nähä mitenkä käytännössä toimii :thumbup:
 
Vastaus: PS4, Xbox One, Wii U, Seuraavan sukupolven teknologia

EU pystyisi kuluttajien hyväksi tekemään ainakin yhden asian. Nimittäin määräämään, että jokaisessa kivijalka kaupassa myytävään Microsoftin Xbox One -pelin kanteen printataan isoilla kirjaimilla selvästi seuraava teksti: "When you buy this product, you don't own it."

Suomessa tämä tietenkin lukisi omalla kotimaisella kielellämme.
 
Vastaus: PS4, Xbox One, Wii U, Seuraavan sukupolven teknologia

Angry Joe halusi myös jakaa omat ajatuksensa Microsoftin Xbox One -ratkaisuista. Angry Rant, osa 2.

https://www.youtube.com/watch?v=ryB-hdtpQRw

Kaveri puhuu pelaajakunnan suulla ja yleisillä tuntemuksilla. Microsoft "sallii" erinnäisiä asioita kuluttajille. On kuluttajien yläpuolella ja tiputtelee heille armopaloja suuressa laupeudessaan, kuten ketjussa jo aiemmin mainittu. Pelaajien pitää nousta asiasta barrikadeille ja osoittaa peliteollisuuden tekevän nyt suuren virheen, mikäli he kuvittelevat paimentavansa lampaita ilman omaa tahtoa. Yksi sellainen tapa on osallistua toissapäivänä polkaistuun II-vaiheen twitter-kampanjaan, #PS4NoDRM. Sinne Sonylle suora kehoitus jättää tälläiset kuluttajan perusoikeuksia syvästi loukkaavat haihatukset. Valittaminen foorumeilla ei yksin riitä, nyt on aika käyttää vielä ääntä ennenkuin laitteet on kaupassa!

Näytä liitetiedosto 11129
 
Ylös Bottom